wat voor verbinding heb je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:54 schreef StickUpKid het volgende:
Ik heb nu een tijdje E-mule en t staat ook 24/7 aan. Maar ik krijg mun files maar met max 15 kb/s binnen! Graag rijtje met tips hoe ik dit ken verbeteren!
Mijn hoogste: 142,34 kb/squote:Op dinsdag 6 april 2004 13:32 schreef n0.G3n het volgende:
[..]
wat voor verbinding heb je?
bv. Ik heb Chello classic (350kb down/ 48kb up)
Ik up constant met 36kb/s, als ik ga gamen met 25kb/s. Omdat emule met een up:down ratio werkt download ik ongeveer evenveel als dat ik upM'n hoogste download piek = 105kb/s
Man! Dat wil ik ook! Ik heb ook chello, zonder data limiet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Mijn hoogste: 142,34 kb/s![]()
220 kb/s constant met Bittorentquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Mijn hoogste: 142,34 kb/s![]()
Hoe krijg je dat voor mekaar met bittorent?quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:33 schreef NewLife het volgende:
[..]
220 kb/s constant met Bittorent![]()
Gebruik emule tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar voor de wat vagere muziekalbums.
Das heel mooi die snelheid, maar met bittorent heb je niet hetzelfde aanbod als met emulequote:Op dinsdag 6 april 2004 14:33 schreef NewLife het volgende:
[..]
220 kb/s constant met Bittorent![]()
Gebruik emule tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar voor de wat vagere muziekalbums.
Even zorgen dat je firewall uitgeschakeld staat (en dan doel ik op 't ding van XP...), zodat je 'n High ID krijgt...quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:54 schreef StickUpKid het volgende:
Ik heb nu een tijdje E-mule en t staat ook 24/7 aan. Maar ik krijg mun files maar met max 15 kb/s binnen! Graag rijtje met tips hoe ik dit ken verbeteren!
Geen idee hoe ik dat voor mekaar krijg, k heb gewoon een hele range poorten open gezetquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:44 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor mekaar met bittorent?
Ze hebben alleen niet alles daaro, is jammer. Of zijn er nog alternatieven naast Suprnova?
en waarom pakt ie de onderliggende folders niet? Ik mot elke folder apart aanvinken.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:46 schreef RobinhoX het volgende:
hoe kan je spul die je al op je pc heb staan in je shared folder bij emule zetten........het is toch zo dat hoe meer je shared hoe sneller je download?
bij mij pakt ie ze gewoon hoor... dus kweenie wat ur prob is..quote:Op woensdag 7 april 2004 10:37 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
en waarom pakt ie de onderliggende folders niet? Ik mot elke folder apart aanvinken.
Funky!quote:Op woensdag 7 april 2004 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij pakt ie ze gewoon hoor... dus kweenie wat ur prob is..
Pobeer eens control clickquote:Op woensdag 7 april 2004 10:37 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
en waarom pakt ie de onderliggende folders niet? Ik mot elke folder apart aanvinken.
nee het is hoe meer je uploap hoe sneller je download.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:46 schreef RobinhoX het volgende:
hoe kan je spul die je al op je pc heb staan in je shared folder bij emule zetten........het is toch zo dat hoe meer je shared hoe sneller je download?
vast wel... Maar 't hangt meer af van je keuze van bestanden (qua populariteit), dunkt me...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:32 schreef TimmyAsd het volgende:
maakt het qua snelheid downloaden wat uit welke versie je hebt van emule?
In principe niet. Het systeem blijft hetzelfde alleen zijn er bugfixes gemaakt. Maar daardoor is het des te verstandiger om te blijven updaten!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:32 schreef TimmyAsd het volgende:
maakt het qua snelheid downloaden wat uit welke versie je hebt van emule?
kredits hou je en hoe je moet updaten dan moet je gewoon de exe file van de nieuwe versie in de map zetten van eMule. (Alleen de exe file anders raak je dus je credits kwijt).quote:Op zondag 2 mei 2004 00:35 schreef TimmyAsd het volgende:
vraagje, hoe update je het, en verlies ik dan ook mijn credits?
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:39 schreef TimmyAsd het volgende:
en net waren jullie zo snel met je antwoord![]()
de bron dus?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:39 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
kredits hou je en hoe je moet updaten dan moet je gewoon de exe file van de nieuwe versie in de map zetten van eMule. (Alleen de exe file anders raak je dus je credits kwijt).
gewoon de nieuwe versie downloaden en installeren...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:35 schreef TimmyAsd het volgende:
vraagje, hoe update je het, en verlies ik dan ook mijn credits?
jij bent tenminste duidelijkquote:Op zondag 2 mei 2004 00:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
gewoon de nieuwe versie downloaden en installeren...
'k heb geen idee of je je credits verliest, eigenlijk... maar 'k heb daar eigenlijk niets van gemerkt...
Zo moeilijk is het toch niet om ALLEEN de .exe file te vervangen?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:44 schreef TimmyAsd het volgende:
GODVER.. nou is het helemaal verklooit!
Jah dan raak je dus je credits kwijt...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
jij bent tenminste duidelijk![]()
Ah daar heb je t alquote:Op zondag 2 mei 2004 00:44 schreef TimmyAsd het volgende:
GODVER.. nou is het helemaal verklooit!
hoezo raak je dan je credits kwijt?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:45 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jah dan raak je dus je credits kwijt...
Je credits staan in een of ander bestandje in de eMule dir. Ik weet ff snel niet welke. Maar ik heb weleens dat bestandje met een hoge creditswaarde bij een vriend geinstalleerd en die kreeg toen evenveel credits als ik hadquote:Op zondag 2 mei 2004 00:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
hoezo raak je dan je credits kwijt?
Je credits staan toch niet op je eigen PC? (want dan zou je ze zelf zonder problemen kunnen opwaarderen als bij kazaa)
Is het nou gelukt?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:54 schreef TimmyAsd het volgende:
nu nog die servers terugvinden..
keb 0.42 maar gewoon gedownload..quote:Op zondag 2 mei 2004 00:55 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Is het nou gelukt?
Waar kan je zien hoeveel credits je hebt?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:52 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Je credits staan in een of ander bestandje in de eMule dir. Ik weet ff snel niet welke. Maar ik heb weleens dat bestandje met een hoge creditswaarde bij een vriend geinstalleerd en die kreeg toen evenveel credits als ik had. Het is dus niet PC gebonden.
In je 'log' staat bovenaan;quote:Op zondag 2 mei 2004 00:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Waar kan je zien hoeveel credits je hebt?
(bedoel je trouwens clients.met?)
quote:2-5-2004 1:00:29: Kredietbestand geladen, 20623 bekende gebruikers, 891 gebruikers verwijderd (niet gezien sinds 5 maanden)
ja... dat "kredietbestand" bevat de credits die andere gebruikers bij jou hebben...quote:Op zondag 2 mei 2004 01:02 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
In je 'log' staat bovenaan;
[..]
Ja daar vroeg je toch ook om?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ja... dat "kredietbestand" bevat de credits die andere gebruikers bij jou hebben...
Heb je helemaal geen servers meer?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:05 schreef TimmyAsd het volgende:
maar nu nog die servers..
die gebruik ik ook, maar had er altijd veel meer...quote:Op zondag 2 mei 2004 01:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen servers meer?
'k gebruik zelf razorback2... En die zat bij de serverlijst die ik kreeg na de eerste keer inloggen met de huidige versie... ('k heb na jaren van edonke200/emule-gebruik een halfjaar geen emule gebruikt wegens de hoeveelheid klachten van de andere internetgebruikers in dit huis, heb één versieupgrade achter de rug)
ik denk dat 'ie vroeg om het aantal credits dat hij zelf nog had... Of de andere gebruikers hem nog wel zouden herkennen als de eigenaar van die credits...quote:Op zondag 2 mei 2004 01:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja daar vroeg je toch ook om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |