Hmmz, das goedkoopquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:53 schreef Zapje het volgende:
Tommy DeLuxe.....nu bij de Mediamarkt voor ¤ 19,99........
Doe in elk geval je vorige versie van Tommy niet weg!!! Die klinkt namelijk vele malen beter dan deze "DeLuxe" versie.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:53 schreef Zapje het volgende:
Tommy DeLuxe.....nu bij de Mediamarkt voor ¤ 19,99........
Dit is dacht ik een superaudio cd . Aangezien ik geen superaudio afspeler heb , heb ik hem laten liggen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:27 schreef Quadrophenia het volgende:
[..]
Doe in elk geval je vorige versie van Tommy niet weg!!! Die klinkt namelijk vele malen beter dan deze "DeLuxe" versie.
Marcel
Tommy * DeLuxe * kan ook in een normale cd-speler afgespeeld worden hoor....quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:09 schreef zoom het volgende:
[..]
Dit is dacht ik een superaudio cd . Aangezien ik geen superaudio afspeler heb , heb ik hem laten liggen.
Is dat zo? De remaster uit 1995 dus? (1995 als ik 't goed heb iig)quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:27 schreef Quadrophenia het volgende:
[..]
Doe in elk geval je vorige versie van Tommy niet weg!!! Die klinkt namelijk vele malen beter dan deze "DeLuxe" versie.
Marcel
Ik heb ´m sinds gisteren. Even gauw gekeken. De kwaliteit is spectaculair veel beter! De tweede dvd is leuk om een keertje gezien te hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:49 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik heb hem besteld, hoop hem binnen nu en een paar dagen te hebben. (Maja, je weet hoe dat met "The Vegas Job" destijds ging!)
Con (van de WHO site) heeft hem al binnen en is er zeer van onder de indruk. Ben benieuwd dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |