Dussss.... hoe erg is dat nou? Borderline hebben? En wat probeer je eraan te doen?
quote:krassen voornamelijk, zelf mutulatie enzo
Op dinsdag 10 februari 2004 13:08 schreef Isabeau het volgende:
En wat probeer je eraan te doen?
quote:Oh....dan ben ik nu depressief.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
Je link werkt niet.
quote:Dat was toch een verboden onderwerp
Op dinsdag 10 februari 2004 13:09 schreef vosss het volgende:[..]
krassen voornamelijk, zelf mutulatie enzo
openingspost lokt dat laatste nl. wel uit m.i.
quote:vandaar mijn eerste post in dit topic
Op dinsdag 10 februari 2004 13:11 schreef DarkElf het volgende:
openingspost lokt dat laatste nl. wel uit m.i.
quote:Mee eens is
serieus of is dit weer zo'n flauw borderlinebash topic....openingspost lokt dat laatste nl. wel uit m.i.
quote:Het is een respons op alle offtopic reacties van flexmeid en borderlinertje in ondermeer dit topic
serieus of is dit weer zo'n flauw borderlinebash topic....openingspost lokt dat laatste nl. wel uit m.i.
quote:verhuizen
Op dinsdag 10 februari 2004 13:12 schreef Fliepke het volgende:
ik leef nu op de grens, wat kan ik eraan doen?
quote:krassen
Speciaal een topic openen voor borderliners omdat ze op andere topic's reageren! zielige mensen hoor
Snijden is op en top in..... mensen die foto's willen?!
quote:erover gaan en niet meer terugkomen
quote:bel mn ex ff
Op dinsdag 10 februari 2004 13:13 schreef Kamphuys het volgende:
Kan iemand me nou eens in 2 zinnen uitleggen wat borderline precies is?
quote:Vermeld er ook ff bij met dank aan milagro
Op dinsdag 10 februari 2004 13:12 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Het is een respons op alle offtopic reacties van flexmeid en borderlinertje in ondermeer dit topic
Dit is uiteraard niet serieus bedoeld, maar er werd maar niet opgehouden. Ik dacht: ik verplaats de onzinnige discussie even. Stier. Rode lap. Dat idee.
quote:Yep, plaats ze hier maar, dit is jouw topicje!
Op dinsdag 10 februari 2004 13:13 schreef flexmeid het volgende:
ik vind sommige mensen echt zielig hiero.....Speciaal een topic openen voor borderliners omdat ze op andere topic's reageren! zielige mensen hoor
![]()
quote:in 2 woorden wel, maar dan krijg ik een ban
Op dinsdag 10 februari 2004 13:13 schreef Kamphuys het volgende:
Kan iemand me nou eens in 2 zinnen uitleggen wat borderline precies is?
quote:serieus
quote:kloon lenen?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:15 schreef milagro het volgende:[..]
in 2 woorden wel, maar dan krijg ik een ban
quote:Waarschijnlijk vanwege het feit dat op deze wijze alle topics weer borderline-topics worden waar een aantal mensen gaan zitten zwelgen in zelfmedelijden.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:13 schreef flexmeid het volgende:
ik vind sommige mensen echt zielig hiero.....Speciaal een topic openen voor borderliners omdat ze op andere topic's reageren! zielige mensen hoor
![]()
Milagro en anderen weten in grote lijnen wel wat Borderline is. Het komt hier al jarenlang ter sprake. Er zijn hier Fokkers die er redelijk tot goed mee om hebben leren gaan en sommige die het blijkbaar continu moeten uiten dat ze het hebben. Ook al heb je borderline dan nog kun je onderwerpen los staand van je borderline bespreken.
quote:ik en borderlinertje zijn niet de enige die eraan mee hebben geholpen om dat topic off topic te laten lopen... daar zijn meerdere schuldig aan.... dus doe nou niet als of het alleen mijn en haar schuld is..... er zijn meerdere schuldig!
Op dinsdag 10 februari 2004 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Maak zelf dan een centraal-achtige topic in plaats van vreselijk off-topic te gaan in een niet-relevant topic. En dan daar vervolgens over borderline gaan praten.Dit is uiteraard niet serieus bedoeld, maar er werd maar niet opgehouden. Ik dacht: ik verplaats de onzinnige discussie even. Stier. Rode lap. Dat idee.
quote:Dan wil ik de discussie uit dat andere topic hier verder houden...
Maak zelf dan een centraal-achtige topic in plaats van vreselijk off-topic te gaan in een niet-relevant topic. En dan daar vervolgens over borderline gaan praten.Dit is uiteraard niet serieus bedoeld, maar er werd maar niet opgehouden. Ik dacht: ik verplaats de onzinnige discussie even. Stier. Rode lap. Dat idee.
Waarom mag je als je bindingsangst hebt door je borderline dat niet zeggen op fok... omdat je anders een aandachts trekker bent en zielig enzo...
Ontopic maar
quote:neuhm die zit al in Onzin..
Op dinsdag 10 februari 2004 13:16 schreef Tiemie het volgende:[..]
kloon lenen?
quote:Ik vind wel dat je gelijk hebt,misschien dat de offtopic discussies in andere topics dan wat minder worden
quote:Misschien eens bedenken waar dat door komt, dat is op zich wel een interessante discussie waard.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:16 schreef Roadster het volgende:
Jammer dat mensen de problemen van deze mensen niet zien.....
Mijn idee erover:
Misschien omdat veel fokkers al zoveel gejengel en gezeur hebben meegemaakt van andere fokkers die beweerden borderline te hebben + het is idd een beetje de mode-ziekte van de jeugd van nu ---> resultaat is dat de mensen die echt lijden onder hun borderline niet serieus worden genomen.
quote:ja maar die hebben geen borderlaaaaaaaaaaaaaaaaaaain!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 10 februari 2004 13:16 schreef flexmeid het volgende:[..]
ik en borderlinertje zijn niet de enige die eraan mee hebben geholpen om dat topic off topic te laten lopen... daar zijn meerdere schuldig aan.... dus doe nou niet als of het alleen mijn en haar schuld is..... er zijn meerdere schuldig!
snap dat dahaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Stier. Rode lap. Wat ik zei.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:16 schreef flexmeid het volgende:
dus doe nou niet als of het alleen mijn en haar schuld is..... er zijn meerdere schuldig!
waar precies gaf ik jou en haar alleen de schuld?
quote:misschien dat een wat serieuzere benadering beter zouvallen in een wat serieuzig forum? tis maar een suggestie...
Op dinsdag 10 februari 2004 13:17 schreef eleana het volgende:[..]
Ik vind wel dat je gelijk hebt,misschien dat de offtopic discussies in andere topics dan wat minder worden
quote:Mee eens... mensen rope als ze ook maar een beetje gelijkenis zien dat ze het ook hebben. Bij mij is het echt vastgesteld.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:18 schreef Isabeau het volgende:[..]
Misschien eens bedenken waar dat door komt, dat is op zich wel een interessante discussie waard.
Mijn idee erover:
Misschien omdat veel fokkers al zoveel gejengel en gezeur hebben meegemaakt van andere fokkers die beweerden borderline te hebben + het is idd een beetje de mode-ziekte van de jeugd van nu ---> resultaat is dat de mensen die echt lijden onder hun borderline niet serieus worden genomen.
Ik het het zwart op wit dat ik een bordie ben waar ik niet trots op ben
Als mensen nou is wat minder snel roepen ik heb ook borderline word het ms nog is serieus genomen
quote:hoe start je dat?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:20 schreef DarkElf het volgende:[..]
misschien dat een wat serieuzere benadering beter zouvallen in een wat serieuzig forum? tis maar een suggestie...
quote:Oke en zijn veel aandachttrekkertjes die denken dat ze bl hebben...maar vind het jammer dat de echte bl-ers er niet open en eerlijk over kunnen praten!
Op dinsdag 10 februari 2004 13:18 schreef Isabeau het volgende:[..]
Misschien eens bedenken waar dat door komt, dat is op zich wel een interessante discussie waard.
Mijn idee erover:
quote:Ik weet er alles van, ik kies er alleen niet voor om daar op een forum waar ik voor de lol zit serieus erop in te gaan
Op dinsdag 10 februari 2004 13:19 schreef Foo_niks het volgende:
jammer dat mensen die er niks van willen weten
en zich een mening gevormd hebben ook hierheen verhuizen........
quote:En nu ......hoe nu verder?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:21 schreef borderlinertje het volgende:[..]
Mee eens... mensen rope als ze ook maar een beetje gelijkenis zien dat ze het ook hebben. Bij mij is het echt vastgesteld.
Als mensen nou is wat minder snel roepen ik heb ook borderline word het ms nog is serieus genomen
quote:Ziektebeeld, alles op jezelf betrekken, et voilá.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:20 schreef Isabeau het volgende:[..]
Stier. Rode lap. Wat ik zei.
waar precies gaf ik jou en haar alleen de schuld?
Borderline Persoonlijkheidsstoornis - deel 3
Borderlinertje en Flexmeid ik raad je aan om eerst die drie delen door te spitten en kom dan maar eens terug om daar te gaan posten over Borderline.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:10 schreef Isabeau het volgende:[..]
Oh....dan ben ik nu depressief.
Godverrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dat was mijn koffie, trut!
quote:Je BENT geen bordie, je HEBT borderline syndroom..
Op dinsdag 10 februari 2004 13:21 schreef borderlinertje het volgende:[..]
Mee eens... mensen rope als ze ook maar een beetje gelijkenis zien dat ze het ook hebben. Bij mij is het echt vastgesteld.
jezus je ontleent je complete identiteit eraan zo te zien..
quote:Ik zie zeker de problemen van mensen met borderline,maar je ziet vaak dat als mensen veel over hun ziektes praten,op forums bijv. dat andere mensen zich daaraan gaan ergeren.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:16 schreef Roadster het volgende:
Jammer dat mensen de problemen van deze mensen niet zien.....
quote:aandoeningen moet je koesteren
Op dinsdag 10 februari 2004 13:24 schreef yvonne het volgende:
Men heeft er nu zelfs een "koosnaampje" voor?
Bordie?
quote:Ik vind fok helemaal geen ideaal forum om je problemen te bespreken. Het irritante puber-niveau ligt hier erg hoog en mensen oordelen hier sneller dan ze de tafel van 2 op kunnen zeggen. Bij een klein relatieprobleem roept de meerderheid "ik zou het uitmaken hoor" en vreemd en afwijkend gedrag wordt genadeloos de grond in gestampt.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:21 schreef flexmeid het volgende:
Fok! is toch zo'n ideaal forum? laat dan ook mensen in hun waarde en respecteer hun post's.. of dit nou over borderline gaat of over schaamluis..... respecteer het van elkaar.
Respect is hier vaak ver te zoeken. Helaas.
quote:Ik ken de reeks.... alleen door het posten van milagro ben ik hier ook ff gekomen. Want hoe hij erover praat vind ik niet normaal...
Op dinsdag 10 februari 2004 13:22 schreef Peregrijn het volgende:
Er is zelfs een redelijk normaal lopende topicreeks over Borderline. Mensen die er mee worstelen, die er mee hebben leren leven en mensen die er niets van weten komen daar aan het woord.Borderline Persoonlijkheidsstoornis - deel 3
Borderlinertje en Flexmeid ik raad je aan om eerst die drie delen door te spitten en kom dan maar eens terug om daar te gaan posten over Borderline.
Als milagro een ziekte zou hebben zou ik daar ook niet van die kut grapjes op maken
quote:Nee muts, dat heb met golven te maken!
Birdie?
quote:ik sluit me aan bij borderlinertje.....
Op dinsdag 10 februari 2004 13:25 schreef borderlinertje het volgende:[..]
Als milagro een ziekte zou hebben zou ik daar ook niet van die kut grapjes op maken
quote:Het is een zij. En op zich kan ik me altijd wel redelijk in haar relativerende opmerkingen vinden. Je moet niet geborneerd blijven op een begrip of ziekte, maar het juist in een ruimer perspectief zien.
Ik ken de reeks.... alleen door het posten van milagro ben ik hier ook ff gekomen. Want hoe hij erover praat vind ik niet normaal...
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:26 schreef Foo_niks het volgende:
Asjeblieft niet schreeuwen Milagro.
quote:Niet schreeuwen, Flexmeid...
Op dinsdag 10 februari 2004 13:24 schreef flexmeid het volgende:[..]
Niemand IS borderline........ iemand Heeft borderline... dus je BENT geen borderliner, maar je HEBT borderline.....
gvd als je denkt dat je veel weet over borderline..... keep dreaming girll!
rtfm van borderline eens~!!!!
I
quote:Weet ze dat nou nòg niet?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:26 schreef vosss het volgende:En je weet ook al niet wat een RPG is
* Isabeau geeft ElizabethR een nieuw vers kopje koffie.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:27 schreef borderlinertje het volgende:
bordie is een afkorting van borderline.Zo wel duidelijk?
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:24 schreef flexmeid het volgende:[..]
Niemand IS borderline........ iemand Heeft borderline... dus je BENT geen borderliner, maar je HEBT borderline.....
gvd als je denkt dat je veel weet over borderline..... keep dreaming girll!
rtfm van borderline eens~!!!!
quote:'Birdy' is tenminste nog een mooie film!!
Bordie?
Ik vind het allemaal veel te ver gaan, de blijkbare behoefte van veel mensen om een psychiatrisch etiketje opgeplakt te krijgen en daarmee hun gedrag te verklaren.
Ik ben trouwens een downtoearthliner!!
quote:Wel als je kennelijk zo trots op je ziekte bent dat je het als nick neemt
Op dinsdag 10 februari 2004 13:22 schreef DarkElf het volgende:
iiieeeuuuwwwbordie!
nee, zo praat je toch niet over jezelf???
quote:Oké, that's it, ik wind me nooit op, maar van dat gekwal van respecteer elkaar ga ik echt nu eens helemaal van uit m'n dak.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:21 schreef flexmeid het volgende:[..]
Fok! is toch zo'n ideaal forum? laat dan ook mensen in hun waarde en respecteer hun post's.. of dit nou over borderline gaat of over schaamluis..... respecteer het van elkaar.
Laten we vooral lief en rozenblaadjes strooiend door het leven gaan en elkaar nooit, maar dan ook nooit ergens op aanspreken.
Ik vind het woordje respect het meest misbruikte en verkrachte woord in onze taal.
quote:Neehee, je HEBT een downtoearthline, je BENT het niehiet!!!!
Op dinsdag 10 februari 2004 13:28 schreef ElizabethR het volgende:[..]
'Birdy' is tenminste nog een mooie film!!
Ik vind het allemaal veel te ver gaan, de blijkbare behoefte van veel mensen om een psychiatrisch etiketje opgeplakt te krijgen en daarmee hun gedrag te verklaren.
Ik ben trouwens een downtoearthliner!!
quote:Ik ook niet
Op dinsdag 10 februari 2004 13:27 schreef Isabeau het volgende:[..]
Weet ze dat nou nòg niet?
![]()
quote:Dankuwel, met een punt appeltaart graag!!
* Isabeau geeft ElizabethR een nieuw vers kopje koffie.
quote:UTFS!
Op dinsdag 10 februari 2004 13:29 schreef Peregrijn het volgende:
Wat is rtfmDie ken ik nog niet.
quote:Dat merken we helaas nu ook wel jah
Op dinsdag 10 februari 2004 13:25 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik vind fok helemaal geen ideaal forum om je problemen te bespreken. Het irritante puber-niveau ligt hier erg hoog en mensen oordelen hier sneller dan ze de tafel van 2 op kunnen zeggen. Bij een klein relatieprobleem roept de meerderheid "ik zou het uitmaken hoor" en vreemd en afwijkend gedrag wordt genadeloos de grond in gestampt.
waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig?
en dan nog raar kijken als mensen je niet serieus nemen? Hoe zou dat toch komen???
Noem mij maar griepie dan.
quote:heb hem uit de handleiding en nu.....
Op dinsdag 10 februari 2004 13:28 schreef milagro het volgende:[..]
[..]
quote:En als ik zeg dat ik het ben dan is dat zo!! Als jij niet eens weet waar je het over hebt, want je bent niet gediagnostiseerd, dan moet je effe lekker je mond houden!!
Op dinsdag 10 februari 2004 13:29 schreef milagro het volgende:[..]
Neehee, je HEBT een downtoearthline, je BENT het niehiet!!!!
Jij bent trouwens een zegwaarhetopstaatliner!!! BENT!!
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 10-02-2004 13:31]
quote:Oy, Milagro is wel een 2meter lange vent hoor, weet jij veel wat een problemen hij bv heeft met zn lengte,
Ik ken de reeks.... alleen door het posten van milagro ben ik hier ook ff gekomen. Want hoe hij erover praat vind ik niet normaal...
quote:Kijk...daar heb ik nou respect voor
Op dinsdag 10 februari 2004 13:29 schreef yvonne het volgende:[..]
Oké, that's it, ik wind me nooit op, maar van dat gekwal van respecteer elkaar ga ik echt nu eens helemaal van uit m'n dak.
Laten we vooral lief en rozenblaadjes strooiend door het leven gaan en elkaar nooit, maar dan ook nooit ergens op aanspreken.
Ik vind het woordje respect het meest misbruikte en verkrachte woord in onze taal.
quote:mag ik het zeggen?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:30 schreef DarkElf het volgende:
en dan nog raar kijken als mensen je niet serieus nemen? Hoe zou dat toch komen???
quote:Ja maar als je in dit geval verlatingsangst hebt door je "ziekte" die je hebt... in dit geval dus borderline. Mag je dan niet zeggen ik heb verlatingsangst door me borderline?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:27 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Het is een zij. En op zich kan ik me altijd wel redelijk in haar relativerende opmerkingen vinden. Je moet niet geborneerd blijven op een begrip of ziekte, maar het juist in een ruimer perspectief zien.
Tuurlijk moet je het ruimer zien... maar het is een onderdeel van de ziekte die je hebt. Dat mag je toch wel vermelden hoop ik?
quote:Jij gaat ook van rel naar rel
Op dinsdag 10 februari 2004 13:31 schreef kastanova het volgende:
Kan ik ook nog meedoen?
quote:Je moet gewoon door sommige reacties heenlezen, die van mij bijvoorbeeld. Dan valt het allemaal best mee.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:25 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik vind fok helemaal geen ideaal forum om je problemen te bespreken. Het irritante puber-niveau ligt hier erg hoog en mensen oordelen hier sneller dan ze de tafel van 2 op kunnen zeggen. Bij een klein relatieprobleem roept de meerderheid "ik zou het uitmaken hoor" en vreemd en afwijkend gedrag wordt genadeloos de grond in gestampt.
quote:nee
Op dinsdag 10 februari 2004 13:32 schreef vosss het volgende:[..]
mag ik het zeggen?
je mag niet voorzeggen
quote:* Peregrijn weet dat daadwerkelijk. Levert erg veel kramp op als je kleine vriendinnetjes hebt
Op dinsdag 10 februari 2004 13:31 schreef yvonne het volgende:[..]
Oy, Milagro is wel een 2meter lange vent hoor, weet jij veel wat een problemen hij bv heeft met zn lengte,
denk je dat het makkelijk is zo lang te zijn?
quote:jammer
Op dinsdag 10 februari 2004 13:33 schreef DarkElf het volgende:[..]
nee
je mag niet voorzeggen
quote:Zit volgens mij op 90.3 fm op je radio..
Op dinsdag 10 februari 2004 13:29 schreef Peregrijn het volgende:
Wat is rtlfm
quote:
Oy, Milagro is wel een 2meter lange vent hoor, weet jij veel wat een problemen hij bv heeft met zn lengte,
koffie
quote:*aai over bol*
Op dinsdag 10 februari 2004 13:33 schreef vosss het volgende:[..]
jammer
kusjeknufkroel
quote:Hoezo heb je verlatingsangst door borderline? Alsof je er zelf helemaal niks aan kan doen. Tenminste zo kom je dan over. "ik ben zielig, ik heb wel verlatingsangst, maar dat doe ik niet hoor! dat doet die gemene borderline" Kan je dan niet aanvaarden dat verlatingsangst gewoon een onderdeel is van je eigen persoonlijkheid? Of snap ik het nou allemaal weer niet.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:32 schreef borderlinertje het volgende:[..]
Ja maar als je in dit geval verlatingsangst hebt door je "ziekte" die je hebt... in dit geval dus borderline. Mag je dan niet zeggen ik heb verlatingsangst door me borderline?
Tuurlijk moet je het ruimer zien... maar het is een onderdeel van de ziekte die je hebt. Dat mag je toch wel vermelden hoop ik?
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:31 schreef ElizabethR het volgende:[..]
En als ik zeg dat ik het ben dan is dat zo!! Als jij niet eens weet waar je het over hebt, want je bent niet gediagnostiseerd, dan moet je effe lekker je mond houden!!
krg krg krg
quote:Daar zit XFM
Op dinsdag 10 februari 2004 13:33 schreef Copycat het volgende:[..]
Zit volgens mij op 90.3 fm op je radio..
Grenzeloos gezellige muzak.
RTL fm is een of andere piratenzender.
quote:Je kunt het vermelden, maar het heeft verder niets te maken met bindingsangst op zich. Dat kun je los staand behandelen zonder verder in te gaan op Borderline.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:32 schreef borderlinertje het volgende:[..]
Ja maar als je in dit geval verlatingsangst hebt door je "ziekte" die je hebt... in dit geval dus borderline. Mag je dan niet zeggen ik heb verlatingsangst door me borderline?
quote:Appeltaartje erbij dan maar?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:33 schreef ElizabethR het volgende:[..]
koffie
.
quote:mag ik ook?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:33 schreef ElizabethR het volgende:[..]
koffie
quote:Ik heb het sowieso nooit begrepen, IMO is het gewoon een kwestie van desintresse en naïviteit, dat hele borderline, maargoed, dat mag je niet zeggen natuurlijk
Of snap ik het nou allemaal weer niet.
Vond mn ex ook niet tof
*tracht de muur tussen bordies en niet-bordies te doorbreken*
quote:Ja,inderdaad,het lijkt zo net of je met je ziekte te koop loopt?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:30 schreef DarkElf het volgende:
je hangt m.i. wel erg veel op aan je stoornis als je jezelf borderlientje ofzo gaat noemen en ook nog eens bordie...waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig?
quote:helaas is voor sommige mensen iets ophangen aan een aandoening makkelijker dan verantwoording nemen voor hun eigen daden.......
Op dinsdag 10 februari 2004 13:34 schreef Isabeau het volgende:[..]
Kan je dan niet aanvaarden dat verlatingsangst gewoon een onderdeel is van je eigen persoonlijkheid? Of snap ik het nou allemaal weer niet.
ipv dat je iets echt doet of zegt bijv... overkomt het je of zijn het gewoon je wisselende stemmingen.....
quote:Nee, sorry! Benkweer
Op dinsdag 10 februari 2004 13:36 schreef milagro het volgende:
Oh ik zie een topic over kontaktgestoordheid, wellicht ben ik daar beter op mijn plek.. effe checken gaat
quote:klopt..maar als je het dan vermeld, komt er ene hele andere discussie op gang....wat niet de bedoeling was!
Op dinsdag 10 februari 2004 13:35 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Je kunt het vermelden, maar het heeft verder niets te maken met bindingsangst op zich. Dat kun je los staand behandelen zonder verder in te gaan op Borderline.
quote:Ah, dank je.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:33 schreef Copycat het volgende:[..]
Zit volgens mij op 90.3 fm op je radio..
Grenzeloos gezellige muzak.
* Peregrijn is er al achter.
quote:hè ja leuk, marchien. Kom er ook gezellig bij
Op dinsdag 10 februari 2004 13:35 schreef marchien het volgende:mag ik ook?
(ik heb een beetje de neiging om dit topic nou te verkloten met zielige verhalen over adhd en fibromyalgie enzo... toch maar niet? )![]()
quote:Niet als je de BL als kapstok gaat gebruiken om lekker alles aan op te hangen, zo HOEF je namelijk niets meer te doen, alles lekker daar aan ophangen en de werkelijke dingen waar je aan kunt werken uit de weg gaan.
Hoezo heb je verlatingsangst door borderline? Alsof je er zelf helemaal niks aan kan doen. Tenminste zo kom je dan over. "ik ben zielig, ik heb wel verlatingsangst, maar dat doe ik niet hoor! dat doet die gemene borderline" Kan je dan niet aanvaarden dat verlatingsangst gewoon een onderdeel is van je eigen persoonlijkheid? Of snap ik het nou allemaal weer niet.
quote:Jammer, had liever dat je daar gebleven was...... wicht
Op dinsdag 10 februari 2004 13:36 schreef milagro het volgende:[..]
Nee, sorry! Benkweer
quote:Ik heb al een spiegelei op!! Maar toch bedankt, ook voor het lachen tijdens mijn pauze. Aan het werk maar weer.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:35 schreef yvonne het volgende:[..]
Appeltaartje erbij dan maar?
Ik weet overigens nu definitief welk labeltje ik heb: Eyeliner!!
Erg man!!
Doei.
quote:Nog erger, ontkennen dat je het hebt met de krassen op je armen en helemaal leip van de anti-depressieva
Op dinsdag 10 februari 2004 13:37 schreef Emel het volgende:
sommige mensen met borderline maken misbruik van hun ziekte'ik kan dit en dat niet, want ik heb borderline.'
quote:Ik zeg dan meestal gewoon dat ik twee linkerhanden heb.
sommige mensen met borderline maken misbruik van hun ziekte'ik kan dit en dat niet, want ik heb borderline.'
Op het momentje ben ik trouwens een snotje. . Of was het nou dat ik snot HEB?
Oh, ik weet het niet meer. .
quote:krg krg krg ?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:34 schreef milagro het volgende:[..]
![]()
![]()
krg krg krg
kring groep Rotterdam dat gaat over herdershonden,kwee nie?
quote:Ah, en deze reactie is nodig omdat
Op dinsdag 10 februari 2004 13:37 schreef flexmeid het volgende:[..]
Jammer, had liever dat je daar gebleven was...... wicht
Wicht?
Zozo...
Bouwvakker van 2 meter een wicht, tis wat.
quote:hey... das een prettige samenvatting..... *onthoudt*
Op dinsdag 10 februari 2004 13:37 schreef Isabeau het volgende:[..]
hè ja leuk, marchien. Kom er ook gezellig bij
adhd & fibromyalgie, da's toch dat je moe wordt van jezelf?
quote:Borderline is een persoonlijkheidsstoornis...
Hoezo heb je verlatingsangst door borderline? Alsof je er zelf helemaal niks aan kan doen. Tenminste zo kom je dan over. "ik ben zielig, ik heb wel verlatingsangst, maar dat doe ik niet hoor! dat doet die gemene borderline" Kan je dan niet aanvaarden dat verlatingsangst gewoon een onderdeel is van je eigen persoonlijkheid? Of snap ik het nou allemaal weer niet.
Een van de onderdelen daarvan is verlatingsangst.
Verlatingsangst is dus een deel van je persoonlijkheid. en omdat je meerdere persoonlijke stoornissen hebt komt het in een groepje met de naam borderline.
De verzamelnaam Borderline (de symthomen dus) is een onderdeel van je persoonlijkheid.
En ik wil echt niet zielig overkomen van zie mij met me borderline ik snap alleen niet waarom je de naam borderline niet mag laten vallen in zo een topic.
quote:okay
Op dinsdag 10 februari 2004 13:39 schreef Jimmy het volgende:
Wat ben je als je dit soort topics uitermate grappig vindt?
quote:In ieder geval in bezit van een stijgende leercurve
Op dinsdag 10 februari 2004 13:37 schreef flexmeid het volgende:
dit topic was eh...sarcastisch bedoeld....
quote:Mevrouw Wicht voor jou, hè..
Oeps..sorry!
quote:mij!
quote:librium met wodka is best lekker,beter dan Seresta daar krijg je hoofdpijn van.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:38 schreef vosss het volgende:[..]
Nog erger, ontkennen dat je het hebt met de krassen op je armen en helemaal leip van de anti-depressieva
quote:Ik wil óók borderline
Op dinsdag 10 februari 2004 13:37 schreef yvonne het volgende:[..]
Niet als je de BL als kapstok gaat gebruiken om lekker alles aan op te hangen, zo HOEF je namelijk niets meer te doen, alles lekker daar aan ophangen en de werkelijke dingen waar je aan kunt werken uit de weg gaan.
quote:Ik schaam me niet voor me ziekte nee...
Op dinsdag 10 februari 2004 13:36 schreef eleana het volgende:[..]
Ja,inderdaad,het lijkt zo net of je met je ziekte te koop loopt?
Ik verberg het niet voor andere.
Dus waarom zou ik het hier doormiddel van me naam moeten verbergen dan?
quote:Ik ga gene mevrouw tegen jou zeggen....denk je wle nie dan?!
Op dinsdag 10 februari 2004 13:39 schreef milagro het volgende:[..]
Mevrouw Wicht voor jou, hè..
Ken je grenzen!!!!!!Oeps..sorry!
quote:Je wilt niet overkomen als: zie mij met me ziekte, maar noemt jezelf wel borderlinertje of "een bordie"? Komt op mij over alsof jeje ziekte maar al te veel koestert.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:39 schreef borderlinertje het volgende:[..]
Borderline is een persoonlijkheidsstoornis...
Verlatingsangst is dus een deel van je persoonlijkheid. en omdat je meerdere persoonlijke stoornissen hebt komt het in een groepje met de naam borderline.De verzamelnaam Borderline (de symthomen dus) is een onderdeel van je persoonlijkheid.
En ik wil echt niet zielig overkomen van zie mij met me borderline ik snap alleen niet waarom je de naam borderline niet mag laten vallen in zo een topic.
quote:draai die vraag eens om!
Op dinsdag 10 februari 2004 13:41 schreef borderlinertje het volgende:Dus waarom zou ik het hier doormiddel van me naam moeten verbergen dan?
quote:Er is een verschil tussen ergens niet mee te kopen lopen en het iemand meteen in zijn gezicht prakken.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:41 schreef borderlinertje het volgende:[..]
Ik schaam me niet voor me ziekte nee...
quote:Ben jij een kloon die in het leven is geroepen om te zorgen dat ik als nog solliciteer naar de functie van R&P-mod ?
quote:spijker-op-zn-kop-post-10-februari-2004
Op dinsdag 10 februari 2004 13:41 schreef vosss het volgende:[..]
draai die vraag eens om!
quote:bijna goed
Op dinsdag 10 februari 2004 13:38 schreef Foo_niks het volgende:[..]
krg krg krg ?
kring groep Rotterdam dat gaat over herdershonden,kwee nie?
quote:Ik neem toch ook de nick nymfomane niet?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:41 schreef borderlinertje het volgende:[..]
Ik schaam me niet voor me ziekte nee...
quote:En dat is zielig idd...
Je hebt een beperking...maar niet zo erg dat je dingen niet kunt doen.
Mensen die dat doen..die zijn pas zielig aan het doen met hun borderline
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:42 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik neem toch ook de nick nymfomane niet?
quote:Edit; doe ff normaal
Op dinsdag 10 februari 2004 13:41 schreef Snakey het volgende:[..]
Ik wil óók borderline
![]()
fuck man, je wete geen eens wat borderline is. anders zou je wel anders piepen
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 10-02-2004 14:05]
quote:neuh joh
Op dinsdag 10 februari 2004 13:42 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Ben jij een kloon die in het leven is geroepen om te zorgen dat ik als nog solliciteer naar de functie van R&P-mod ?
quote:Waarom niet?
quote:Nee, ook gij Charles..?!
Op dinsdag 10 februari 2004 13:40 schreef kastanova het volgende:
Nu ook op dvd:
quote:yvonne in de bocht!
quote:
KAPPUH!!!!!!!!!
Ik moet werken!!!!
quote:Charles Bordieson
Op dinsdag 10 februari 2004 13:40 schreef kastanova het volgende:
Nu ook op dvd:
quote:Hoofd stoten doet auw. Oh, de zelfhaat.
quote:En daarom noem je jezelf borderlinertje?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:39 schreef borderlinertje het volgende:
quote:Ik weet dat het een erkende persoonlijkheidsstoornis is en misschien ook wel een heuse ziekte, maar wat heb je er nou aan om te zeggen dat het door de borderline komt. Dat je borderline hebt. En dan? Je hebt gewoon een complexe persoonlijkheid met diverse irritante trekjes. Wat is daar mis mee, waarom moet het een naam hebben. En borderline wordt te pas en te onpas gebruikt tegenwoordig en dat roept (duidelijk) wrijving op. Jammer hoor.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:39 schreef borderlinertje het volgende:Borderline is een persoonlijkheidsstoornis...
Verlatingsangst is dus een deel van je persoonlijkheid. en omdat je meerdere persoonlijke stoornissen hebt komt het in een groepje met de naam borderline.De verzamelnaam Borderline (de symthomen dus) is een onderdeel van je persoonlijkheid.
Ik ben lui. Bestaat daar ook een naamplaatje voor dat wat meer aandacht en respect oplevert?
quote:Wow, da's heftig... en je bent nog steeds aan deze zijde van de grens?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:43 schreef flexmeid het volgende:
ga je dan ook even voor ene trein staan als die aankomt?!
quote:Vindt dat je nu je intermenselijke effectiviteitsleerwijzer er eigenlijk even bij moet pakken
Op dinsdag 10 februari 2004 13:43 schreef flexmeid het volgende:[..]
Je mag mijn borderline over nemen.....graag zelfs...... neme je dan ook me littekens over? en me hechtingen en me scheermesjes??? kan je jezelf ook lekker snijden asl je zograag bl wilt hebben! ga je dan ook even voor ene trein staan als die aankomt?!
quote:*hik*
Op dinsdag 10 februari 2004 13:43 schreef milagro het volgende:[..]
Charles Bordieson
Lachstuip.
automutilatie is echt niet iets dat iedere "bordie" doet, en een krasje op je arm zetten is iets anders dan dwangmatig snijgedrag
quote:
Je mag mijn borderline over nemen.....graag zelfs...... neme je dan ook me littekens over? en me hechtingen en me scheermesjes??? kan je jezelf ook lekker snijden asl je zograag bl wilt hebben! ga je dan ook even voor ene trein staan als die aankomt?!
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:44 schreef Toeps het volgende:[..]
En daarom noem je jezelf borderlinertje?
Ik heb hier nog geen user voorbij zien komen die serieus "kankerlijer" als nick had hoor. Of "erectieprobleem". En dan in een topic over een super mooie auto ff tussen neus en lippen door laten vallen dat je van die auto geen harde krijgt, vanwege je erectieprobleem. Bijvoorbeeld.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:44 schreef Toeps het volgende:[..]
En daarom noem je jezelf borderlinertje?
Ik heb hier nog geen user voorbij zien komen die serieus "kankerlijer" als nick had hoor. Of "erectieprobleem". En dan in een topic over een super mooie auto ff tussen neus en lippen door laten vallen dat je van die auto geen harde krijgt, vanwege je erectieprobleem. Bijvoorbeeld.
Lekker bij Reuma en Reupa op bezoek... heerlijk
quote:of crisesvaardigheden?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:45 schreef Foo_niks het volgende:[..]
Vindt dat je nu je intermenselijke effectiviteitsleerwijzer er eigenlijk even bij moet pakken
quote:O jee, heb ik nu opeens meer persoonlijkheden???
Op dinsdag 10 februari 2004 13:40 schreef marchien het volgende:[..]
mij!
![]()
hallo ik ben ..., en raad eens ik heb borderline, wil je mn littekens zien.
hulde aan kastanova voor de plaatjes overigens, van mn stoel afgezakt van het lachen
quote:Allochtoon zeker
Op dinsdag 10 februari 2004 13:44 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik weet dat het een erkende persoonlijkheidsstoornis is en misschien ook wel een heuse ziekte, maar wat heb je er nou aan om te zeggen dat het door de borderline komt. Dat je borderline hebt. En dan? Je hebt gewoon een complexe persoonlijkheid met diverse irritante trekjes. Wat is daar mis mee, waarom moet het een naam hebben. En borderline wordt te pas en te onpas gebruikt tegenwoordig en dat roept (duidelijk) wrijving op. Jammer hoor.
Ik ben lui. Bestaat daar ook een naamplaatje voor dat wat meer aandacht en respect oplevert?
quote:Gut! Dan heb ik ook borderline.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:46 schreef kastanova het volgende:
Ik drink regelmatig zoveel dat ik een kater krijg de volgende morgen, is dat 1 van de symptomen?
Zo,nu weten jullie het en voorlopig zullen jullie mij er niet meer over horen,misschien een tip voor andere mensen met een ziekte of aandoening?
O,en nee,ik heb geen borderline..
quote:Ah, het begrijpend lezen van een post plus QUOTE verdwijnt ook met BL begrijp ik?
quote:* Peregrijn doet het in zijn broek
Op dinsdag 10 februari 2004 13:46 schreef milagro het volgende:
Als ik kleinkinderen krijg dan gaan ze me Reuma noemen, leuk hèLekker bij Reuma en Reupa op bezoek... heerlijk
hmmm....misschien mijn nick veranderen in "inbroekplassert"
quote:Zoals ik al eerder schreef... ik schaam me niet voor me ziekte.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:41 schreef Ripley het volgende:[..]
Je wilt niet overkomen als: zie mij met me ziekte, maar noemt jezelf wel borderlinertje of "een bordie"? Komt op mij over alsof jeje ziekte maar al te veel koestert.
En die naam wil niet zeggen dat ik alleen op borderline dingen reageer...
Nee dat is de naam van de ziekte die ik bij me draag.... en verder wil ik daar niets mee zeggen. Dat jullie mijn naam aandachtrekkerij vinden prima...
Zelf zie ik het in ieder geval niet zo
quote:toegevoegde waarde 0.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:46 schreef eleana het volgende:
Mensen,ik wil even aangeven dat ik de ziekte van Crohn heb,epilepsie,astma,HMS,waaronder fybromialgie en spasmofilie,ook heb ik last van depressies en slik ik antidepressiva en ik kras in m'n armen!!!Zo,nu weten jullie het en voorlopig zullen jullie mij er niet meer over horen,misschien een tip voor andere mensen met een ziekte of aandoening?
aandacht nodig?
(Ik had nog wel geneukt die avond ervoor .)
quote:Nah, da's ook zo'n term die te pas en te onpas wordt gebruikt
Op dinsdag 10 februari 2004 13:46 schreef Foo_niks het volgende:Allochtoon zeker
quote:niet naar de bekende weg vragen
quote:Misschien een ideetje voor een centaal topic. "Wat heb jij?"
Op dinsdag 10 februari 2004 13:46 schreef eleana het volgende:
Mensen,ik wil even aangeven dat ik de ziekte van Crohn heb,epilepsie,astma,HMS,waaronder fybromialgie en spasmofilie,ook heb ik last van depressies en slik ik antidepressiva en ik kras in m'n armen!!!Zo,nu weten jullie het en voorlopig zullen jullie mij er niet meer over horen,misschien een tip voor andere mensen met een ziekte of aandoening?
quote:Welke term vind jij cool?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:48 schreef Toeps het volgende:[..]
Misschien een ideetje voor een centaal topic. "Wat heb jij?"
quote:weet je hoe wij dit aanpakken?
werkt heel goed
quote:Nou al dan moeten we leuke dingen gaan doen en we zitten al op de helft van de maand...niet verstandig.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:46 schreef DarkElf het volgende:[..]
of crisesvaardigheden?
quote:Ik zou je nick veranderen in alcoholverslaafde, en dan in iedere post gaan lopen zeuren dat je de post niet kan waarderen zonder een goede borrel ernaast
Op dinsdag 10 februari 2004 13:46 schreef kastanova het volgende:
Ik drink regelmatig zoveel dat ik een kater krijg de volgende morgen, is dat 1 van de symptomen?
quote:Milagro had nog geen twee seconden iets over borderline gepost en jij zat er al briesend bovenop anders
Op dinsdag 10 februari 2004 13:47 schreef borderlinertje het volgende:
En die naam wil niet zeggen dat ik alleen op borderline dingen reageer...
quote:Mijn vriendin vindt het ook al lekker stevig tegen haar baarmoeder aangeneukt te worden totdat ze er buikpijn van krijgt; duidelijk ook een geval van borderline.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:46 schreef Bioslock het volgende:
Gut! Dan heb ik ook borderline.
quote:Goed plan,iedereen heeft zo 'zijn of haar eigen problemen
Op dinsdag 10 februari 2004 13:48 schreef Toeps het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:46 schreef milagro het volgende:
Als ik kleinkinderen krijg dan gaan ze me Reuma noemen, leuk hèLekker bij Reuma en Reupa op bezoek... heerlijk
Als mijn kinderen ooit thuis komen uit school, en na een gesprek met de schoolpsycholoog mij durven vertellen dat ze borderline hebben, dan zal ik ze net zolang slaan totdat ze zich weer normaal voelen! .
quote:Of een topic over "noem jezelf hie rnaar je ziekte/stoornis/defect"
Op dinsdag 10 februari 2004 13:48 schreef Toeps het volgende:
quote:Ik geef ze altijd een zaag. "Dat gaat veel sneller"
Op dinsdag 10 februari 2004 13:49 schreef Emel het volgende:[..]
weet je hoe wij dit aanpakken?
als een borderliner dreigt met zichzelf krassen of snijden...dan zeggen we dit: 'jij kiest ervoor om dat te doen, het is jouw verantwoording. Hier een paar gaasjes en verbanden om te verbinden. Wil je je snijden? doe het dan op je kamer en val anderen niet mee lastig.'werkt heel goed
quote:Wat romantisch!!!
Op dinsdag 10 februari 2004 13:49 schreef kastanova het volgende:[..]
Mijn vriendin vindt het ook al lekker stevig tegen haar baarmoeder aangeneukt te worden totdat ze er buikpijn van krijgt; duidelijk ook een geval van borderline.
Samen naar de psychiater onze polsen laten controleren; de romantiek
quote:Wil je dood ofzo? Eh. Ik bedoel: Wil je jezelf doodmaken ofzo?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:50 schreef MysticDawn het volgende:
waarom zijn jullie zo grappenmakerig over automutilatie??
quote:Ik dacht dan ook dat Krea weer eens bezig was
Op dinsdag 10 februari 2004 13:49 schreef Ripley het volgende:[..]
Milagro had nog geen twee seconden iets over borderline gepost en jij zat er al briesend bovenop anders
quote:Goed idee.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:49 schreef FrankyR het volgende:[..]
Ik zou je nick veranderen in alcoholverslaafde, en dan in iedere post gaan lopen zeuren dat je de post niet kan waarderen zonder een goede borrel ernaast
dat is makkelijk (en mensen met Borderline maken het ook makkelijk).
Maar wat denken jullie eraan te doen?
Los je het op door na en tijdje lol te hebben gehad aan de BPSertjes de aandacht eens te verleggen naar Asperger-tiepjes (die zijn wat introverter, maar arrogant als de hell, die verdienen ook eens een goede trap onder de reet).
Een persoonlijke ergernis afreageeren door generalisaties uit te bazelen over een stoornis is voornamelijk een subjectieve mening die niets afdoet aan de persoonlijke achtergronden van bepaalde personen en hun eigen verantwoordelijkheid voor hun gedrag.
quote:Klopt mensen gebruiken het te vaak als excuus.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:44 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik weet dat het een erkende persoonlijkheidsstoornis is en misschien ook wel een heuse ziekte, maar wat heb je er nou aan om te zeggen dat het door de borderline komt. Dat je borderline hebt. En dan? Je hebt gewoon een complexe persoonlijkheid met diverse irritante trekjes. Wat is daar mis mee, waarom moet het een naam hebben. En borderline wordt te pas en te onpas gebruikt tegenwoordig en dat roept (duidelijk) wrijving op. Jammer hoor.
Hoevaak ik mensen wel niet heb horen zeggen komt door me borderline...
Maar in dit geval meld ik alleen dat verlatingsangst een onderdeel is van een geheel wat ik heb...en dat is borderline.
En aandacht en respect... neeh laat maar.
Ik ben net zo goed mens als jij. Alleen ik heb de stempel Borderline. Net zo als iemad de stempel grieppatient kan hebben
quote:Omdat al die 'bordies" die zo op hun ziekte kicken, meestal ook tegen elkaar aan het opsnijen zijn (mooie seth gaaikema woordgrap, niet ?) over hoe diep en hoeveel ze wel niet krassen
quote:Omdat degene die het post een reactie uitlokt. Die krijgt ie dan ook. Maar niet de reactie de hij wil.
quote:We houden van scherpe humor
quote:Omdat er hier genoeg mensjes aandacht mee vragen 'Ik snij mezelf, check it out duuuuuuude, ik ben zielig, aandacht!'
quote:ik lig helemaal gevouwen hier,
Op dinsdag 10 februari 2004 13:51 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]De herkenning
.
quote:Goed idee voor een kloon.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:51 schreef borderlinertje het volgende:[..]
Net zo als iemad de stempel grieppatient kan hebben
quote:Whehehe.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:52 schreef milagro het volgende:[..]
We houden van scherpe humor
quote:Misschien wordt het eens tijd om dat stempeltje d'raf te wassen. Geen beter begin dan een leuke nick, zou ik zeggen.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:51 schreef borderlinertje het volgende:Ik ben net zo goed mens als jij. Alleen ik heb de stempel Borderline. Net zo als iemad de stempel grieppatient kan hebben
quote:Sorry,maar ik meende dat serieus,als je een probleem ofziekte hebt,is dat heel erg,daar weet ik alles van,maar er moet ook een moment komen van je eroverheen proberen te zetten,ermee te leren leven,het een plekje te geven,snap je?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:47 schreef DarkElf het volgende:[..]
toegevoegde waarde 0.
aandacht nodig?
quote:*proest*
Op dinsdag 10 februari 2004 13:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
<EMBED src="http://www.lesitedeschampions.ca/madonna_borderline.mid" autostart="true" loop="true" volume="100" hidden="true">
quote:Seth Gaaikema
Op dinsdag 10 februari 2004 13:51 schreef Ripley het volgende:[..]
Omdat al die 'bordies" die zo op hun ziekte kicken, meestal ook tegen elkaar aan het opsnijen zijn (mooie seth gaaikema woordgrap, niet ?) over hoe diep en hoeveel ze wel niet krassen
quote:M'n Adblock slaat direct alarm
<EMBED src="http://www.lesitedeschampions.ca/madonna_borderline.mid" autostart="true" loop="true" volume="100" hidden="true">
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:49 schreef k_i_m het volgende:[..]
. Hee Euma!
.
Als mijn kinderen ooit thuis komen uit school, en na een gesprek met de schoolpsycholoog mij durven vertellen dat ze borderline hebben, dan zal ik ze net zolang slaan totdat ze zich weer normaal voelen!
.
waarom slaan als je snijden kan!
quote:Ik dacht wat hoor ik nu
quote:Ik heb geen idee hoe je heet, laten we je Anne noemen. Wat dacht je dan van het stempeltje "ik ben Anne". Want dàt ben je en heel spijtig lijd je aan een erg lastige en moeilijk te overwinnen stoornis in je denkgedrag. Probeer niet alles te verklaren vanuit de achtergrond 'borderline' maar verklaar dingen vanuit de achtergrond 'Anne'. Natuurlijk maakt borderline een groot deel uit van je leven, maar het ís niet je leven.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:51 schreef borderlinertje het volgende:Ik ben net zo goed mens als jij. Alleen ik heb de stempel Borderline. Net zo als iemad de stempel grieppatient kan hebben
quote:klopt maar ik pers. vind het dan lichtelijk overdreven om een lijst van je afwijkingen etc te gaan posten in zo'n topic.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:54 schreef eleana het volgende:[..]
Sorry,maar ik meende dat serieus,als je een probleem ofziekte hebt,is dat heel erg,daar weet ik alles van,maar er moet ook een moment komen van je eroverheen proberen te zetten,ermee te leren leven,het een plekje te geven,snap je?
maar das mijn mening...
quote:Lees het hele topic ff, dank je,
Bah, het Bordie clubje.
Ga de Tina lezen ofzo.
quote:Oprecht
Op dinsdag 10 februari 2004 13:50 schreef DarkElf het volgende:
iemand al betover oost en oeww gelezen?
ja maar wordt het wel saai en stil om je heen.
quote:Dat bedoel ik,geef het een plaatsje...
Op dinsdag 10 februari 2004 13:55 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik heb geen idee hoe je heet, laten we je Anne noemen. Wat dacht je dan van het stempeltje "ik ben Anne". Want dàt ben je en heel spijtig lijd je aan een erg lastige en moeilijk te overwinnen stoornis in je denkgedrag. Probeer niet alles te verklaren vanuit de achtergrond 'borderline' maar verklaar dingen vanuit de achtergrond 'Anne'. Natuurlijk maakt borderline een groot deel uit van je leven, maar het ís niet je leven.
quote:borderline!
Op dinsdag 10 februari 2004 13:55 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Ik dacht wat hoor ik nu
![]()
![]()
Ik denk niet dat je iedereen over 1 kam moet scheren..
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:50 schreef Bioslock het volgende:[..]
Ik geef ze altijd een zaag. "Dat gaat veel sneller"
en is het effectief? zijn ze meteen genezen?
quote:
Ik heb geen idee hoe je heet, laten we je Anne noemen. Wat dacht je dan van het stempeltje "ik ben Anne". Want dàt ben je en heel spijtig lijd je aan een erg lastige en moeilijk te overwinnen stoornis in je denkgedrag. Probeer niet alles te verklaren vanuit de achtergrond 'borderline' maar verklaar dingen vanuit de achtergrond 'Anne'. Natuurlijk maakt borderline een groot deel uit van je leven, maar het ís niet je leven.
quote:Hail.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:56 schreef yvonne het volgende:[..]
Lees het hele topic ff, dank je,
ik vind de kloonscan in deze zeer interessant EN ik vind de zgn "bordies" hier een aanfluiting EN een pure belediging voor de mensen die dagelijks met BL werken en die sterker en sterker worden.Bah, het Bordie clubje.
Ga de Tina lezen ofzo.
quote:Ja. Want dan zijn ze dood.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:57 schreef Emel het volgende:[..]
en is het effectief?
zijn ze meteen genezen?
Als je iemand kent met borderline... dan wens ik je veel sterkte, want een borderliner kan echt het bloed onder je nagels vandaan halen.
Borderliners hebben (vaak) verlatingsangst en mede daardoor stellen ze mensen uit hun omgeving voortdurend op de proef. Ze willen steeds opnieuw bevestiging krijgen: 'houd je nog wel van mij?', 'ben jij (nog steeds) betrouwbaar?', 'hoe sterk is onze relatie?' Ze testten dat.
Veel mensen denken: als ik me begripvol opstel voor de borderliner en lief doe en hem/haar begrijp dan komt het wel goed en ben ik een steun. Maar de borderliner blijft de GRENZEN opzoeken. Hij/zij wil weten waar die aan toe is met jou. Dus als je wilt steunen geef je eigen grenzen aan, dan blijft het voor jezelf ook "leuk" en "vol te houden".
Die verlatingsangst van borderliners is niet voor nix. Ze zijn er vaak zelf debet aan dat ze mensen na verloop van tijd kwijtraken.
Dat meisje met de nickname 'borderliner' geeft aan dat ze er niet trots op is dat ze borderline heeft, maar dit is toch een vorm van ermee te koop lopen. Dat past ook wel bij het ziektebeeld. Ik weet iemand die in het ziekenhuis lag en had het in grote letters boven z'n bed gehangen.
Het staat mij geheel vrij om te zeggen dat ik haar nickname 'borderliner' overdreven vind en het reacties uitlokt. Heel logisch. Als je ergens niet trots op bent gebruik je het ook niet als uithangbord.
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 10-02-2004 13:58]
Ik hoor namelijk zelden mannen die last hebben van dat verschijnsel.
quote:Draag mij dan maar een normale leuke nick aan zonder cijfers erachter die nog niet in gebruik is... met zoveel gebruikers is een leuke naam kiezen niet zo makkelijk... maar als jullie serieuze normale ideen hebben voor een nick... kom maar op
Op dinsdag 10 februari 2004 13:53 schreef MUUS het volgende:[..]
Misschien wordt het eens tijd om dat stempeltje d'raf te wassen. Geen beter begin dan een leuke nick, zou ik zeggen.
.
quote:Ofwel, weet ik het, ik heb PMS.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:57 schreef yvonne het volgende:
Oftewel, geen deel 2 dus.
quote:nee hoor helemaal niet.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:56 schreef Foo_niks het volgende:[..]
Oprecht
Excuses, geen!
Waarden, vasthouden aan
Waarheidsgetrouwja maar wordt het wel saai en stil om je heen.
maar iig bewijst dit wel dat ik weet waar ik over lul
quote:niet iedereen is zo gevoelloos en bot als ze hier overkomen hoor, het is uitlokking van 1 user die nu een stortvloed over zich heen heeft geroepen
Op dinsdag 10 februari 2004 13:57 schreef MysticDawn het volgende:
kan nou n ie bepaald zeggen dat ik op ziekte kick. :s Dat ik opsta en denk: JEUJ, kom, leuk! gezellig.. Het is elke dag een gevecht, die je moet leren winnen. je angsten overwinnen, alle dingen overwinnen. Probeer er vanaf te komen, er mee op te leren gaan.Ik denk niet dat je iedereen over 1 kam moet scheren..
quote:AHHHHHH?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:57 schreef yvonne het volgende:
Oftewel, geen deel 2 dus.
quote:Och weet je, gewoon alles eruit gooien, ben je ervan af, kun je nergens meer op vastgepind worden, ik ga ook maar eens een lijstje maken.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:56 schreef DarkElf het volgende:[..]
klopt maar ik pers. vind het dan lichtelijk overdreven om een lijst van je afwijkingen etc te gaan posten in zo'n topic.
maar das mijn mening...
quote:Daar ben ik het zeker mee eens.
Ik blijf zoals jij het zegt anne alleen draag ik een vervelende ziekte met me mee.
Maar als persoon ben ik gewoon anne...
En zou zouden meerdere borderliners moeten denken vind ik.
quote:borderliners zijn voornamelijk vrouwen
Op dinsdag 10 februari 2004 13:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Heeft borderline met vrouwelijke hormonen te maken?Ik hoor namelijk zelden mannen die last hebben van dat verschijnsel.
maar er zijn ook mannelijke borderliners, maar bij hun is het wat 'milder'
quote:de meeste psychische aandoening zijn sekse-gerelateerd, vaak heeft dat niet eens zo zeer met denkpatronen van doen, maar evenzeer met bepaalde culturele 'dwangsvormen'.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Heeft borderline met vrouwelijke hormonen te maken?Ik hoor namelijk zelden mannen die last hebben van dat verschijnsel.
tot voor een ruime 10 jaar was 'Borderline' zelfs geheel onbekend, het is uiteindelijk zo geweest dat een groot aantal gevallen, die niet serieus genoeg waren om werkelijke diagnoses als 'schizofrenie' te krijgen, op een hoop geveegd zijn onder de noemer: 'grensgevallen'.
[Dit bericht is gewijzigd door RM-rf op 10-02-2004 14:02]
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 14:00 schreef borderlinertje het volgende:[..]
Daar ben ik het zeker mee eens.
Ik blijf zoals jij het zegt anne alleen draag ik een vervelende ziekte met me mee.
quote:Er zijn er echt zàt,zoek gewoon een site op met namen,daar heb ik de mijne ook gevonden
Op dinsdag 10 februari 2004 13:58 schreef borderlinertje het volgende:[..]
Draag mij dan maar een normale leuke nick aan zonder cijfers erachter die nog niet in gebruik is... met zoveel gebruikers is een leuke naam kiezen niet zo makkelijk... maar als jullie serieuze normale ideen hebben voor een nick... kom maar op
quote:wat ik bedoel is: waarom in een topic als dit?????
Op dinsdag 10 februari 2004 13:59 schreef yvonne het volgende:[..]
Och weet je, gewoon alles eruit gooien, ben je ervan af, kun je nergens meer op vastgepind worden, ik ga ook maar eens een lijstje maken.
quote:Stel een voorbeeld zou ik zeggen
Op dinsdag 10 februari 2004 14:00 schreef borderlinertje het volgende:[..]
Daar ben ik het zeker mee eens.
quote:Alleen homo's zeker.
Op dinsdag 10 februari 2004 14:00 schreef Emel het volgende:[..]
borderliners zijn voornamelijk vrouwen
quote:Daar heb je gelijk in
Op dinsdag 10 februari 2004 13:58 schreef DarkElf het volgende:[..]
nee hoor helemaal niet.
maar iig bewijst dit wel dat ik weet waar ik over lul
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 14:00 schreef Bioslock het volgende:[..]
!
!
OHNEE! Baukel heeft borderline!
Later als ik kleinkinderen heb komen ze op bezoek bij Crohma
Nu moet ik kiezen
Reuma of Crohma
quote:2 vliegen in 1 klap.
Op dinsdag 10 februari 2004 14:01 schreef Copycat het volgende:[..]
Allitereert wel lekker!
quote:O
Op dinsdag 10 februari 2004 14:01 schreef DarkElf het volgende:[..]
wat ik bedoel is: waarom in een topic als dit?????
Totale belediging dit.
quote:Nee
Op dinsdag 10 februari 2004 14:01 schreef Bioslock het volgende:[..]
Alleen homo's zeker.
quote:dat weet ik niet
Op dinsdag 10 februari 2004 14:01 schreef Bioslock het volgende:[..]
Alleen homo's zeker.
quote:Er zou geen deel 2 komen, zei je!
Op dinsdag 10 februari 2004 13:59 schreef yvonne het volgende:[..]
Och weet je, gewoon alles eruit gooien, ben je ervan af, kun je nergens meer op vastgepind worden, ik ga ook maar eens een lijstje maken.
quote:He. Verklap ze eens. Ken ik ze?
Op dinsdag 10 februari 2004 14:02 schreef yvonne het volgende:[..]
O
ja
Ik geef het op,
de kloonscan is interessant genoeg in dit topic en het bordie clubje mag van mij heel snel tomatensoep eten en een Tina gaan lezen.Totale belediging dit.
quote:mannen hebben geen PMS dat scheelt...
quote:Dit zal er echt aan helpen
Op dinsdag 10 februari 2004 13:18 schreef Isabeau het volgende:
Mijn idee erover:
quote:Wheheheheheheheheheee.e.
Op dinsdag 10 februari 2004 14:03 schreef DeStedebouwer het volgende:
Hey Bioslock, mienbordersteen post niet meer, ze vond dat ze te hard afgezeken werd en niet serieus genomen werd. Dat laatste kan ik begrijpen, met zo'n toeptafel.
quote:oeh nu ben ik nieuwsgierig...
Op dinsdag 10 februari 2004 14:02 schreef yvonne het volgende:[..]
O
ja
Ik geef het op,
de kloonscan is interessant genoeg in dit topic en het bordie clubje mag van mij heel snel tomatensoep eten en een Tina gaan lezen.Totale belediging dit.
quote:Ook niet altijd hoor. Sommigen zijn alcoholist, drugsverslaafd en heel kinderlijk geworden in hun gedrag.
(let wel: ik zeg dus niet dat elke alcoholist een borderliner is, maar het KAN!)
maar er zijn wel degelijk ook mannen die bl hebben....en nee het hoeven geen homo's te zijn
quote:Geen fantasie of zo?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:58 schreef borderlinertje het volgende:[..]
Draag mij dan maar een normale leuke nick aan zonder cijfers erachter die nog niet in gebruik is... met zoveel gebruikers is een leuke naam kiezen niet zo makkelijk... maar als jullie serieuze normale ideen hebben voor een nick... kom maar op
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 14:04 schreef flexmeid het volgende:maar er zijn wel degelijk ook mannen die bl hebben....en nee het hoeven geen homo's te zijn
quote:Is humorloosheid ook een symptoom van borderline?
Op dinsdag 10 februari 2004 14:04 schreef flexmeid het volgende:
ook mannen kunnne borderline hebben, alleen mannen geven minder vaak toe aan dat ze wat anders zijn... Mannen uiten hun gevoelens minder snel dan vrouwen. Mannen richten hun woede bijvoorbeeld uit door agressie en zinloos geweld..
vrouwen lossen dit anders op.maar er zijn wel degelijk ook mannen die bl hebben....en nee het hoeven geen homo's te zijn
En ik wilde het zo weer sluiten, het was alleen als sarcastische afleidingsmanouvre bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |