waarom niet !quote:Op zondag 9 januari 2005 18:08 schreef Troel het volgende:
Oew, mag ik nog steeds zwijmelen?
quote:
ik moet dit gewoon ff crossposten in het zwijmeltopicquote:Op zondag 9 januari 2005 19:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi, ik ben VAC en ik post ook wel eens in Ovjl.
Uiteraard wil de kans niet voorbij laten gaan om deel1 te posten.
Zo wil ik graag herinnerd worden: de man die ook in deel1 postte.
Groeten,
Een bewonderaar van deel1.
*om Bupa zwijmelt*quote:Op maandag 10 januari 2005 12:22 schreef Bupatih het volgende:
Omdat jij het bent, een naaktfoto van mij:
[afbeelding]
![]()
quote:
quote:
Grappig, als ik google op Zwijmel, kom ik een foto van jou tegenquote:
* Bosbeetle googled op zwijmelquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Grappig, als ik google op Zwijmel, kom ik een foto van jou tegen
genoeg voorbeelden hier .. het glazig voor je uit kijken denkend aan betere tijden ... zo ongeveer.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:42 schreef mrkanarie het volgende:
wat betekent zwijmel nou dan, is het ongeveer hetzelfde als slijmen? Concrete voorbeelden wil ik zien!
"Goh, die Esther... wat een geil wijf... zucht... als ik die eens mocht betasten..."quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
genoeg voorbeelden hier .. het glazig voor je uit kijken denkend aan betere tijden ... zo ongeveer.
Dit gaat vaak ook gepaard met gelukzalige zuchten e.d.
nee meer denken aan betere tijden die achter je liggen ... of vooruit kijken maar dan wel realischquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:57 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
"Goh, die Esther... wat een geil wijf... zucht... als ik die eens mocht betasten..."
zoiets?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |