Een chardonay dus.quote:Op maandag 6 september 2004 10:37 schreef Hallahan het volgende:
australische know-how gemaakt wijntje
Jep, ik heb een paar flessen van een kennis gekregen, smaakt wonderbaarlijk lekker, vooral bij zeebanket...quote:Op maandag 6 september 2004 10:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Een chardonay dus.
Ikke zelf ook, is kijken of ik alles op voorraad heb....quote:Op maandag 6 september 2004 10:39 schreef shmoopy het volgende:
Hallahan scoort punten hier.
Ik ga maar eens een oerdegelijke tosti maken, je hebt me iig geinspireerd voor het eten van vanavond.
tj in indonesisch is een c, dus cobekquote:Op dinsdag 10 februari 2004 11:43 schreef Litman het volgende:
[..]
Volgens mij noemt Lonnie het een tjobek (?)
Da's een grap voor intimi van het fenomeen wok-restaurant. Daar kan je met je brodje rauwe spullen naar de wok-kok gaan en die wokt het voor je met een lijst suazen op een bord achter hem en die lijst is genummerd ...dus daarom....quote:Op dinsdag 10 februari 2004 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sausje 5
Ik ben helemaal weg van sausje vijf. En dan natuurlijk met een flinke lik appelmoes (ja, ik vind de knoflookpasta op appelmoes lijken)quote:Op maandag 6 september 2004 10:54 schreef Dow.Jones het volgende:
[..]
Da's een grap voor intimi van het fenomeen wok-restaurant. Daar kan je met je brodje rauwe spullen naar de wok-kok gaan en die wokt het voor je met een lijst suazen op een bord achter hem en die lijst is genummerd ...dus daarom....
Ik neem altijd de meest hete saus (thai curry of black pepper) of de knoflooksaus en dan eet ik altijd alleen maar garnalen, sate en inktvis met peultjes en babymais, soms afgewisseld met ossehaas ofzo, meer niet. Je blifjt toch hollander he en dan wil je waar voor je 17 euri
quote:Op woensdag 8 september 2004 23:34 schreef DzjieDub het volgende:
*'misbruikt' de wok om er een lekkere risotto in te maken.
Met champignons, chorizo en extra knoflook.
Hm, het kan wel, maar ik raad je toch aan een vijzel te nemen.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:36 schreef krakkemieke het volgende:
Bij gebrek aan een vijzel, werkt de foodprocessor ook prima.![]()
PS Het mag van Beb Vuijk.....
quote:Op zondag 12 september 2004 11:11 schreef Troel het volgende:
Tuurlijk doet jouw wok het nog!
3 jaar laten sudderenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:58 schreef irule25 het volgende:
damn, dat is al even geleden, zal nu wel gaar zijn.....
Een cobek -->is al eerder genoemdquote:Op dinsdag 10 februari 2004 11:40 schreef FierceDeity het volgende:
[..]
Lonny gebruikt toch altijd zo'n stenen potje met een soort stenen stampding om kruiden enzo te kneuzen/vermalen, leuk is dat. Hoe heet zo'n ding?
je reagert op een post van meer dan 3 jaar geledenquote:
ui insnippertquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
zullen we 'm maar even schoonmaken en met een schone lei beginnen?
ik begin met wat olie
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:31 schreef Thorical het volgende:
Een dobbelsteentje terassie voor de Javaanse Indische touch.![]()
Zo, de boel heeft 2 weken gesudderd. Ik gooi het geheel op een bord, en dien het op met rijst, een glaasje lekkere rode wijn en een fles koud water.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben ook voor saus 5, Gon Bao in mijn gevalen ik gooi er ook nog wat bospaddestoelen bij
Wel deze gebruiken MMquote:
* Martijn_77 reinigt de wok weer want Conimex is helemaal niet nodig bij de toko is veel beter spul te koop.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |