vind ik heeeel erg, maar wat is je email (eerste is een geintje hequote:Op woensdag 24 maart 2004 22:46 schreef Yawgmoth het volgende:
[..]
Ik ga je ff toevoegen op msn als je het niet erg vind, ik heb misschien wel interesse in een paar van die sets...
geen piraten, ridders en indianen, vond ik destijds niet tofquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:44 schreef _Fonz het volgende:
ben vooral geinteresseerd in piraten, ridders, indianen.
ligt eraan wat voor sets er in die 10 kilo zitten. technisch lego boeit me niet. een bod kan ik daarom ook niet geven.
jawel hoor, bijna elke set heeft wel een karakteristiek blokje... zoek dat blokje op peeron.com en je ziet in welke sets ze zaten... als je dan de boekjes gaat bekijken op brickshelf.com weet je precies welke sets je had...quote:Op zondag 28 maart 2004 14:43 schreef Yanderboi het volgende:
[..]
geen piraten, ridders en indianen, vond ik destijds niet tof
ik
maar geen idee dus wat zoiets waard kan zijn? sets zijn allemaal bij elkaar gedonderd kan je toch niet meer achterhalen...
Brilliantquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:24 schreef _Fonz het volgende:
www.google.com :/
Sorry ik bedoel ook eigenlijk andersom, een site waar je op onderwerp en jaartal de bijbehorende setjes te zien krijgt, zodat ik kan zien wat er nog mist in mijn verzameling ridderlego bijvoorbeeld (kan nooit veel zijnquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:32 schreef _Fonz het volgende:
Ja toch? Ik bedoel je kan zelf dat toch wel vinden?
Typ in 6xxx Lego op google.com en de wereld sites :/
www.peeron.comquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:35 schreef scollon het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel ook eigenlijk andersom, een site waar je op onderwerp en jaartal de bijbehorende setjes te zien krijgt, zodat ik kan zien wat er nog mist in mijn verzameling ridderlego bijvoorbeeld (kan nooit veel zijn) Maar ik was dus benieuwd of er een site is die een overzicht heeft van alle setjes zodat ik kan kijken wat er allemaal is
Daar kan je altijd nog transparante onderzetten, of zwart metaal ipv de rubber slangetjes tussen de pod en de motoren. Ook Lego is te tweakenquote:Op zondag 11 april 2004 14:34 schreef enlightenedwizza het volgende:
die Podracer wilde ik altijd wel...maar dan de hele set met 3 pods...jammer alleen van die witte blokjes die ervoor zorgen dat de pod op z'n plaats blijft
maar dat hoort nietquote:Op zondag 11 april 2004 15:05 schreef xAn52 het volgende:
[..]
Daar kan je altijd nog transparante onderzetten, of zwart metaal ipv de rubber slangetjes tussen de pod en de motoren. Ook Lego is te tweaken
quote:Op zondag 11 april 2004 13:16 schreef xAn52 het volgende:
Star Wars Ep1 Lego:
7101
7121
7111
7124
7131
7115
Compleet, geen doosjes, wel boekjes. Foto kan gemaakt worden.
vr prijs: ca. 35euro (inc TPG)
Ik ben heel erg geinteresseerd in deze sets, voor de prijs die je hierboven noemt, maar ik heb op het moment het geld even niet. Kun je ze reserveren voor me tot het einde van deze maand (krijg rond de 23e mijn geld binnen namelijk)...?quote:Op zondag 11 april 2004 23:03 schreef xAn52 het volgende:
Toch ff een plaatje:
[afbeelding]
Zoals je ziet heb ik de balk er ook niet aan zitten...
Je geld staat al op de rekening, waar blijft de lego?quote:Op zondag 11 april 2004 13:16 schreef xAn52 het volgende:
Star Wars Ep1 Lego:
7101
7121
7111
7124
7131
7115
Compleet, geen doosjes, wel boekjes. Foto kan gemaakt worden.
vr prijs: ca. 35euro (inc TPG)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |