Type: L twin cilinder, 4 kleppen desmodromisch bediend, vloeistof gekoeld
Cilinderinhoud: 998 cc
Boring x slag: 100 x 63.5 mm
Compressie verhouding: 11.4:1
Vermogen: 90.5 kW - 123 PK @ 9750 tpm
Koppel: 97 Nm - 9.9 Kgm @ 8000 tpm
Injectie systeem: Marelli electronisch injectie systeem, 54 mm inlaat poorten
Uitlaat: 2 Termignoni aluminium dempers
Transmissie
Versnellingsbak: 6-versnellingen
Verhoudingen: 1a 37/15, 2a 30/17, 3a 28/20, 4a 26/22, 5a 24/23, 6a 23/24
Primaire aandrijving: Tandwiel met rechte vertanding; verhouding 1.84
Secondaire aandrijving: Ketting; Voortandwiel 15; Achtertandwiel 36
Koppeling: [b]Hydraulisch bediende meervoudige droge plaat koppeling
En jeeej een nieuwe SC
En nu ga ik slapen, truste !!!
quote:bhv ? Bind Hem Vast ?
Op maandag 9 februari 2004 23:34 schreef Tjabbo het volgende:
truste mensen.morgen druk. vinnythefuckingduke is vrij, en ik heb bhv examen morgenmiddag.
Succes in ieder geval
[Dit bericht is gewijzigd door BoJo op 09-02-2004 23:36]
* dimage vindt dat wel heeeeeeeeeeel erg gaaf om te zien hoe zij de huilende jappies haar uitlaten laat zien
quote:hahahaha, die duukkie laat alleen ze uitlaten zien aan die jappies omdat ze er onderuit zijn gevallen jah...... gare italiaanse troep....
Op maandag 9 februari 2004 23:37 schreef dimage het volgende:
* dimage zijn zusje van 25 rijdt een 996rs* dimage vindt dat wel heeeeeeeeeeel erg gaaf om te zien hoe zij de huilende jappies haar uitlaten laat zien
ik heb alleen respect voor Aprillia en MV Agusta als italiaan zijnde
quote:Lul niet gozer, Ducati verdient zeker net zo veel respect als MV Agusta, aprillia moet je niet mee komen.
Op maandag 9 februari 2004 23:42 schreef Geniuz_Nerd het volgende:[..]
hahahaha, die duukkie laat alleen ze uitlaten zien aan die jappies omdat ze er onderuit zijn gevallen jah...... gare italiaanse troep....
ik heb alleen respect voor Aprillia en MV Agusta als italiaan zijnde
Wat een leeghoofdige opmerking, uitlaten er vanonder vallen
quote:je weet zelf ook iig dat die ducs niet aan de jappen kunnen tippen, behalve in de motor sport zelf..... daarnaast zijn ze leuk als status symbool, voorderest......
Op maandag 9 februari 2004 23:48 schreef Thermo het volgende:[..]
Lul niet gozer, Ducati verdient zeker net zo veel respect als MV Agusta, aprillia moet je niet mee komen.
Wat een leeghoofdige opmerking, uitlaten er vanonder vallen
quote:Goed leren lezen gaan we het niet over hebben..
Op maandag 9 februari 2004 23:54 schreef Geniuz_Nerd het volgende:[..]
je weet zelf ook iig dat die ducs niet aan de jappen kunnen tippen, behalve in de motor sport zelf..... daarnaast zijn ze leuk als status symbool, voorderest......
( god damn do I have 2 spell everything? )
quote:jah graag
Op maandag 9 februari 2004 23:56 schreef Thermo het volgende:[..]
maar we hadden het over DUC VS Honda 4 wielen gevallen met sjonnie pet op en vtec sticker op de ramen ?
( god damn do I have 2 spell everything? )
quote:muhahahaha, als italiaan zijnde alleen respect voor aprillia en agusta....
Op maandag 9 februari 2004 23:42 schreef Geniuz_Nerd het volgende:[..]
ik heb alleen respect voor Aprillia en MV Agusta als italiaan zijnde
quote:maar ik hou dr gewoon niet van dat Ducati zooo goed is en zoo prachtig terwijl eigenlijk niet zo is..... doe mij maar gewoontjes....
Op dinsdag 10 februari 2004 00:03 schreef ThaFreak het volgende:[..]
muhahahaha, als italiaan zijnde alleen respect voor aprillia en agusta....
damm ga je schamen of zo zeg, als italiaan hoor je trots te zijn op alles wat uit italie komt en helemaal iets als een ducati wat in de jaren heel wat heeft bereikt....
quote:Ik heb het genoegen gehad om een 999 aan te voelen , maar trust me, die is dus wel prachtig, het is gewoon een hele mooie machine.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:06 schreef Geniuz_Nerd het volgende:[..]
maar ik hou dr gewoon niet van dat Ducati zooo goed is en zoo prachtig terwijl eigenlijk niet zo is..... doe mij maar gewoontjes....
ik hou gewoon niet van die kapsones motoren
( Italiaans Alfa
GT
)
Ik weet zeker dat ik me dood rij. Dus geen motor NOG voor mij.
quote:koop eens snel een motor dan
Op dinsdag 10 februari 2004 00:25 schreef ook_gek het volgende:
ducati is zo bloed mooiIk weet zeker dat ik me dood rij. Dus geen motor NOG voor mij.
geintje
Ducati zwaar vet, dikke kans dat er binnenkort 1 in de familie komt... zal em eens gaan lenen dan....
met of zonder rijbewijs....
quote:een motor maakt niet uit. Maar een hele snelle motor wel
Op dinsdag 10 februari 2004 00:31 schreef bier2k3 het volgende:[..]
koop eens snel een motor dan
geintje
Ducati zwaar vet, dikke kans dat er binnenkort 1 in de familie komt... zal em eens gaan lenen dan....
met of zonder rijbewijs....
quote:ja wat is heel snel he... in 3 seconden naar de 100 vind ik nog wel een beetje tegen vallen... ik denk meer in anderhalve seconde... das pas pret!
Op dinsdag 10 februari 2004 00:34 schreef ook_gek het volgende:[..]
een motor maakt niet uit. Maar een hele snelle motor wel
quote:Wat doe je hier uberhaupt nog?
Op dinsdag 10 februari 2004 00:06 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
veel poep
ben de eerste weer lekker
naar school
vandaag
quote:Dat is toch geen tijdstip meer??
Op dinsdag 10 februari 2004 06:47 schreef PeuRac het volgende:
Goeie morgenben de eerste
weer lekker
naar school
vandaag
quote:morguh
Op dinsdag 10 februari 2004 06:47 schreef PeuRac het volgende:
Goeie morgenben de eerste
weer lekker
naar school
vandaag
quote:wat is dat wel?
Op dinsdag 10 februari 2004 08:14 schreef MutZ het volgende:[..]
Dat is toch geen tijdstip meer??
Goedemorgen enzo
quote:Het is veel te vroeg... Ik lig dan nog lekker in m'n bed...
Op dinsdag 10 februari 2004 08:26 schreef Tjabbo het volgende:[..]
wat is dat wel?
Goedemorgen enzo
Een skykine R32 GTS-t met een Supra Mk3 motor.
bron: http://www.rigoliracing.com.au/r32gtst.htm
Vehicle: R32 GTS-t
Power: 426hp
Engine: 7M-GTE
Induction: T76 garrett,
custom exhaust manifold,
Apexi GTR front mount intercooler,
custom plenum chamber
De T76 800pk Turbo:
De 7M-GTE motor uit de supra MKIII:
Internals: JE forged pistons, copper head gasket, O-Ringed head & block & ARP head studs
Engine Management: Microtech MTX-8
Ignition: MSD DIS-4 with coil pack
Exhaust: 3" Mandrel Bent
Boost Control: Turbonetics 42mm External wastegate, PRofec A Boost Controller
Drivetrain:
Gearbox: Supra turbo 5 speed, 3400 pound brass button clutch
Diff: S15 200SX Helicoil LSD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |