abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2004 @ 19:04:25 #76
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_17124126
Die COM21 modems zijn heerlijk, ik heb er al eentje opgebruikt, letterlijk ~;-)

Ik kreeg vandaag het mailtje van chello, een maat gisteren ? zelfs de mailserver is traag.

Maar in mijn ogen is het veel te weinig veel te laat, classic naar 320/48, wat is dat nu voor een snelheid. Voor een zelfde bedrag heb ik veel sneller ADSL ... voor tien euro meer heb ik zelfs ADSL dat op speedtest met de postcode hiero staat dat 800+ kbs doet.

Dum de dum
pi_17126018
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 19:04 schreef Fe2O3 het volgende:

Maar in mijn ogen is het veel te weinig veel te laat, classic naar 320/48, wat is dat nu voor een snelheid. Voor een zelfde bedrag heb ik veel sneller ADSL ... voor tien euro meer heb ik zelfs ADSL dat op speedtest met de postcode hiero staat dat 800+ kbs doet.

dat is gewoon voor mensen die een beetje mailen en surfen
pi_17126171
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 17:14 schreef mazaru het volgende:
Ik moet er nog heel hard over nadenken of ik wel bereid ben om tot Juli te wachten op een kleine snelheidsverhoging, die je bij ADSL gelijk al krijgt, voor een lager bedrag.
Denk het niet, weer een klant weg bij Chello die er al vanaf het begin bij zit.
Goed werk Chello, knap voorbeeld van hoe je trouwe klanten wegjaagt!

yep ze denken alleen maar aan nieuwe leden
pi_17126290
Hee hallo....Willen jullie wel allemaal bij Chello blijven anders wordt het te druk in mijn Adsl centrale.
pi_17126365
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 20:14 schreef schvvmert het volgende:
Hee hallo....Willen jullie wel allemaal bij Chello blijven anders wordt het te druk in mijn Adsl centrale.
kom iedereen moet naar ADSL heb ik eindelijk snelle verbinding
  Moderator donderdag 12 februari 2004 @ 20:23:45 #81
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_17126612
Ik zou gewoon afwachten als ik bij chello zat
Internet word 350KB (lees 250-350) en 48KB downloaden!
Das toch goed zat?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_17127557
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:46 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Goeie Divx high quality van een film zit al op een aantal gigjes per film.

Divx ik word bijna al niet meer gebruik, en dan is het meestal nog 1/2 cd's per film (dus 1/2 x 700mb)

Als je een aantal gigjes film download heb je toch echt een dvdr of een film van een ongelovelijke slechte encoder

Maar ik w8 lekker eerst op de nieuwe snelheden, als het niet vldoet, ga ik maybe over op adsl. Nu iig nog niet.

pi_17133396
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 20:14 schreef schvvmert het volgende:
zou niet eens durven om adsl te nemen
pi_17146734
Wie kwam er eigenlijk op juli 2004 en dat COM21 gebeuren? Staat niets over in het mailtje van Chello:
quote:
De invoering van de hogere snelheden zal gefaseerd plaatsvinden. De meeste abonnees zullen dat deze maand al merken. We verwachten de meesten van jullie eind april op de nieuwe snelheden te hebben. Wij zullen je de komende tijd regelmatig op de hoogte houden van onze vorderingen, zowel per e-mail als via de websites van UPC en chello. Houd deze dus goed in de gaten.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 16:08:25 #85
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_17147280
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:32 schreef Sjorssie het volgende:
Eind maart
Toch beter dan eind april
  zaterdag 14 februari 2004 @ 00:59:53 #86
34663 SpeedyGJ
pi_17162681
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:56 schreef Tiemie het volgende:
ben blij dat ik mn Com21 mag houden alleen moet ik nog tot maart wachten
Jah ik snap je nu.

Ik lees net dit effe.

quote:
"Nieuwe chello abonnees die worden aangesloten op het Eurodocsis modem platform kunnen meteen profiteren van de hogere snelheden. Voor bestaande abonnees
zal de verhoging in de komende maanden gefaseerd worden ingevoerd (zie hieronder).

COM21
o Gelderland/Friesland eind maart (modem wordt niet vervangen).
o Zuid Holland begin juli (is nog afhankelijk van 9.000 modems die van COM21 naar Eurodocsis moeten worden overgezet).

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland"

Als ik maar de ware snelheid haal
pi_17163572
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 19:04 schreef Fe2O3 het volgende:
Die COM21 modems zijn heerlijk, ik heb er al eentje opgebruikt, letterlijk ~;-)

Ik kreeg vandaag het mailtje van chello, een maat gisteren ? zelfs de mailserver is traag.

Moet je wel een telefoonlijn hebben..
Als ik wil overstappen op ADSL komen die kosten er ook nog is bij. .
Maar goed, ik ben allang blij dat ze omhoog gaan.. .
-
pi_17163624
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 01:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Bij Chello krijg je er een overbodig TV abbo bij. .

Wel betalen natuurlijk.

pi_17163642
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 01:52 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Bij Chello krijg je er een overbodig TV abbo bij. .

Wel betalen natuurlijk.

Tis maar wat je overbodig vindt, .
-
pi_17163671
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 01:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Tis maar wat je overbodig vindt, .

Als je een satteliet hebt met 10x beter beeld is dat aardig overbodig ja.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 16:06:30 #91
60646 Jereon
Ik denk dat ik bestond...
pi_17172483
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 01:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hier heb ik ook tegenop gekeken...
Echter als ik nu een budget kpn-abbo neem van +/- 10 pm en neem een adsl van +/- 40 euro dan ben ik ook weer 50 euro pm aan internet kwijt. plus dat ik met dat budgetabbo goedkoper bel dan nu met mijn mobiel (en mensen die mij bellen doen dit goedkoper, dus doen dit dan ook vaker waardoor ik hen niet zo vaak hoef te bellen, scheelt dus ook weer kosten
adsl van 40 euro is misschien op papier iets langzamer dan chello maar in de praktijk veel stabieler dan upcdenk ik
Ik besta, of dacht ik dat maar?
pi_17176339
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:06 schreef Jereon het volgende:

[..]

Hier heb ik ook tegenop gekeken...
Echter als ik nu een budget kpn-abbo neem van +/- 10 pm en neem een adsl van +/- 40 euro dan ben ik ook weer 50 euro pm aan internet kwijt. plus dat ik met dat budgetabbo goedkoper bel dan nu met mijn mobiel (en mensen die mij bellen doen dit goedkoper, dus doen dit dan ook vaker waardoor ik hen niet zo vaak hoef te bellen, scheelt dus ook weer kosten
adsl van 40 euro is misschien op papier iets langzamer dan chello maar in de praktijk veel stabieler dan upcdenk ik

Ik heb al een aantal jaren chello maar mij hoor je niet klagen(ja van de week was ie toevallig ff traag).
Vorig jaar januari was wel een hel maar iedereen hier kreeg spontaan van een hele maand het geld terug.
Even teruggerekent: 4 jaar chello dus, nou dat kan je dus aardig stabiel noemen
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_17176369
als ik echt tot juli moet wachten sloop ik gewoon mn modem moeten ze wel een nieuwe geven
pi_17176397
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:36 schreef crash_bandicoot het volgende:
als ik echt tot juli moet wachten sloop ik gewoon mn modem moeten ze wel een nieuwe geven
Moet je eerst 3 uur aan de foon hangen,.. omdat je uit moet leggen dat je modem kapot is

Mutsen bij chello

mmmmja
  zaterdag 14 februari 2004 @ 18:37:51 #95
3185 Adelante
To let it go now
pi_17176398
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:36 schreef crash_bandicoot het volgende:
aangeven dat je over wilt stappen op plus of light, dan komen ze een swap uitvoeren en dan ga je na een maandje weer terug op classic. swap kost wel ¤ 30
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_17176684
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:37 schreef boeiend007 het volgende:

[..]

Moet je eerst 3 uur aan de foon hangen,.. omdat je uit moet leggen dat je modem kapot is

Mutsen bij chello

Mijn chelloabonnement loopt via Kabel Noord, hoef alleen maar de kabelmaatschappij te bellen als er wat is en staan dezelfde dag nog op de stoep
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_17176750
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:37 schreef boeiend007 het volgende:

[..]

Mutsen bij chello

beter 3 uur aan de phoon dan zowat een half jaar wachten
iedereen in zuid holland moet gewoon zn com21 naar het hoofdkantoor gaan brengen

Moderator zaterdag 14 februari 2004 @ 18:58:36 #98
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_17177008
Vind het eigenlijk zooo dom dat ze dit naar buiten hebben gedaan over wanneer wat geupgrade word,
Zou dat met @home ook zo gaan?
Kunnen ze niet alles tegelijk doen?
Doen ze bij ADSL ook toch
Prutsers die kabelaars...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 15 februari 2004 @ 11:47:16 #99
60646 Jereon
Ik denk dat ik bestond...
pi_17191281
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:35 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Ik heb al een aantal jaren chello maar mij hoor je niet klagen(ja van de week was ie toevallig ff traag).
Vorig jaar januari was wel een hel maar iedereen hier kreeg spontaan van een hele maand het geld terug.
Even teruggerekent: 4 jaar chello dus, nou dat kan je dus aardig stabiel noemen

Nou dan ben je volgens mij een van de weinige die het heeft getroffen met Chello. Hier hebben we volgens mij geen aaneengelsoten periode van 3 maanden gehad dat internet het zonder problemen deed. Ik moet zeggen dat de laatste tijd qua stabiliteit ernorme vooruitgang is geboekt... maar of dat nou perse ten kosten van de nieuwsgroepen heeft moeten gaan is mij een groot raadsel... je kan verdorie geen eens fatsoenlijk gebruik maken van de nieuwsgroepen !!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Jereon op 15-02-2004 12:02]

Ik besta, of dacht ik dat maar?
  zondag 15 februari 2004 @ 12:30:55 #100
34663 SpeedyGJ
pi_17192038
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:48 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Mijn chelloabonnement loopt via Kabel Noord, hoef alleen maar de kabelmaatschappij te bellen als er wat is en staan dezelfde dag nog op de stoep

Yup die van mij loopt ook via Kabel Noord.
Een keer deed de helft van mijn internet niet.
Upload deed niks gewoon klote.
Ik d8 dat e ermee bezig waren, maar naar 2 dagen heb ik ze maar lekker opgebeld.
Klein 5 min later deed mijn internet niks meer, bleek een modemreset te zijn geweest, na 15 min deed alles het weer.

toppie

Alleen ik lees nu ergens dat die datalimiet effe omlaag wordt geschroeft!
Lees hier maar eens:

Pagina 31: http://www.chelloo.com/forum/index.php/topic,4032/300
Pagina 32: http://www.chelloo.com/forum/index.php/topic,4032/310
Pagina 33: http://www.chelloo.com/forum/index.php/topic,4032/320

Oke opzich hebben ze mij er niet mee. Ik verbruik amper 10 gig per maand.

quote:
Op zondag 15 februari 2004 11:47 schreef Jereon het volgende:

[..]

Nou dan ben je volgens mij een van de weinige die het heeft getroffen met Chello. Hier hebben we volgens mij geen aaneengelsoten periode van 3 maanden gehad dat internet het zonder problemen deed. Ik moet zeggen dat de laatste tijd qua stabiliteit ernorme vooruitgang is geboekt... maar of dat nou perse ten kosten van de nieuwsgroepen heeft moeten gaan is mij een groot raadsel... je kan verdorie geen eens fatsoenlijk gebruik maken van de nieuwsgroepen !!!!

Ik heb weinig te klagen, heel af en toe is het klote maar volgende dag ook weer opgelost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')