klopt inderdaad, zuiden van UPC gebied heeft nieuwe snelheid, wordt vandaag wel nog aan gewerkt!quote:Op donderdag 25 maart 2004 08:55 schreef n0.G3n het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik up ff paar plaatjes op m'n server..... geloof m'n ogen niet..... ging iets van 35kb up
yes yes yes eindelijk ook hier (Helmond, zuid-oost brabant) vanaf vandaag
Nou als je een ouder type modem hebt kan je het zowiezo wel vergeten,quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:05 schreef PhaE het volgende:
Hier in Apeldoorn nog steeds nada. (postcode 7334)
Anderen in apeldoorn weer wel, het is echt compleet random volgens mij!
en inderdaad irritant, ik ben vanaf het begin van telekabel (1998? 1999?) al lid, en ik mag zeker als laatste gaan profiteren.
Erg ERG fout van UPC/Chello.
Bah.
Vanmiddag maar ff moeilijk doen bij de Helpdesk, want een vriend van me had slecht beeld op zijn t.v., belde de helpdesk. opgelost, deed internet het niet. Hebben ze hem ge-reset ofzo, whoppa, nieuwe snelheden.
Op zo'n mailtje wacht ik nou elke dagquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:34 schreef berc het volgende:
Beste abonnee,
Onlangs informeerden wij je al dat chello de up- en downloadsnelheid van je chello-verbinding de komende maanden drastisch zal verhogen.
Het doet ons een genoegen je te melden dat je snelheid verhoogd is. De downloadsnelheid is verhoogd van 1500 naar 2560 Kbps en de uploadsnelheid van 128 naar 384 Kbps!
Wij hopen dat je nog meer zult genieten van je chello-verbinding!
chello
te leuk om te stoppen
jeuuuuuuuuuu
quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:36 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Op zo'n mailtje wacht ik nou elke dag
en je komt uit?quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:34 schreef berc het volgende:
Beste abonnee,
Onlangs informeerden wij je al dat chello de up- en downloadsnelheid van je chello-verbinding de komende maanden drastisch zal verhogen.
Het doet ons een genoegen je te melden dat je snelheid verhoogd is. De downloadsnelheid is verhoogd van 1500 naar 2560 Kbps en de uploadsnelheid van 128 naar 384 Kbps!
Wij hopen dat je nog meer zult genieten van je chello-verbinding!
chello
te leuk om te stoppen
jeuuuuuuuuuu
nou...quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je komt uit?
hey dat had ik ook,en nog nooit eerder zo'n mailtje gehadquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:18 schreef American_Nightmare het volgende:
Gekke Chello!
Vandaag kregen we (na de snelheidsverhoging van gisteren) ook bovenstaand mailtje dat de verhogingen bevestigd. Direct erna krijgen we een mailtje dat we al over de helft van de max toegestane hoeveelheid dataverkeer zitten. En dat terwijl we ruim een week geleden een mailtje kregen dat we enkele %'en van de limiet af zaten!
Er kunnen dus 2 dingen aan de hand zijn:
- Met de downloadsnelheden zijn ook de limieten naar boven bijgesteld
- De administratie van Chello klopt van geen kanten en ze doen maar wat daar
Gezien de ervaringen met Chello ga ik uit van het tweede, maar ik hoop op het eerste. Overigens zit ik tegen de 40 gig nu deze maand. Ik deed rustig aan, maar nu ik blijkbaar tot 80 kan ga ik nog ff flink leechen deze laatste week.
Zelfs die kutboeren krijgen het eerder dan ik.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:35 schreef boeiend007 het volgende:
* APK heeft eergister ook de verhoging gekregen:Y
Plaats: Brab zuid Oost
quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:19 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfs die kutboeren krijgen het eerder dan ik.
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |