Zoiets moet "groeien", denk ik dan, dus dat je gewoon aan het chatten en bij elke zin, de dubbelzinnigheid van elke woord toeneemt, totdat je uiteindelijk bij het ondervermijdelijke terecht komt ;-)
Ook een oplossing, als je een relatie hebt, en die woont ver weg, of is op vakantie, dat is dan een "oplossing" lijkt mij, al dan niet met of zonder webkem
Wat ik mij afvraag is, als je een al een relatie hebt, en dan een keer met een ander cybersext, is dat vreemdgaan?
quote:helemaal mee eens
Op woensdag 11 juli 2001 15:05 schreef Dagootje het volgende:
Vind ik niet. Internet is voor mij nog steeds one big fucking joke.. alleen veel mensen zien dat geloof ik anders.
quote:ik kwam laatst een jongen tegen, en die deed steeds erg naar tegen me. Ik probeerde toen gewoon even vriendelijk met Kaatje te babbelen. Alleen die jongen schreeuwde steeds "AFBLIJVEN!!! ZE IS VAN MIJ SMEERPADDD!!!!" enzo. Ook typte hij allerlei rare smilies zoals ":* Kaatje", en "O+ Kaatje".
Vind ik niet. Internet is voor mij nog steeds one big fucking joke.. alleen veel mensen zien dat geloof ik anders.
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 15:05 schreef Stylie het volgende:
Je denkt dan niet aan je vriend/vriendin maar je hebt op dat moment liever een ander dat is ook zo als je vreemd gaat.
quote:Er vanuitgaande dat jullie het nou over het (physieke) verlangen/het willen naar/van iemand anders hebben, is het dan ook vreemdgaan als ik een mooie dame over straat zie lopen en daarover fantaseer wat ik daar allemaal mee zou willen/kunnen doen
Maar als je echt vind dat je iemand zou willen nemen als er geen webcam was, dan zie ik dat als een vorm van vreemdgaan.
quote:Kan ik enigzins mee inkomen, omdat het intiem is, maar het wordt niet daadwerkelijk bedreven, er wordt over gepraat en (wederzijds) over gefantaseerd; want zo zou ik ook genoeg intieme dingen bespreken met andere mensen/vriendinnen dan met mijn vriendin, is dat dan ook een vorm van vreemdgaan
Je deelt immers iets heel intiems met een ander. En wie weet wat voor gevoelens dat teweeg kan brengen.
Ik heb gezegd.
als je maar om je vriendin geeft en die ook bevrediging geeft als je er ben...
ennne, ruk ze!
:-P
when you got the real thing...
<Jongen> oh oh lekker
<Meid> jah uhm
<Jongen> eheheheee ja daar
iemand die daar opgewonden van raakt
quote:en nu die log van jou en Keroppi
Op woensdag 11 juli 2001 19:01 schreef MacBeth het volgende:
cybersex? erm, wat is daar in vredesnaam leuk aan?<Jongen> oh oh lekker
<Meid> jah uhm
<Jongen> eheheheee ja daariemand die daar opgewonden van raakt
quote:Is dit een bewuste of onbewuste woordspeling?
Ik bekijk het internet best serieus. Voor mij is het gewoon een andere manier van communiceren. En dus zou ik het zien als vreemd gaan. Maar ik zou het wel veel sneller toelaten dan andere vormen van seks.
quote:Inderdaad, dat is toch veel leuker/lekkerder/whatever
Op woensdag 11 juli 2001 18:53 schreef Qarinx het volgende:
Waarom zou je in godsnaam cybersex willen...when you got the real thing...
Vind het btw wel een vorm van vreemdgaan, want je verlangt dan toch blijkbaar naar iemand anders dan je partner en hoewel het niet lichamelijk vreemdgaan is, vind ik dit minstens zo erg
quote:Of jij nam die jongen te serieus, ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat het dit laatste is..
Op woensdag 11 juli 2001 15:53 schreef Herald het volgende:
ik kwam laatst een jongen tegen, en die deed steeds erg naar tegen me. Ik probeerde toen gewoon even vriendelijk met Kaatje te babbelen. Alleen die jongen schreeuwde steeds "AFBLIJVEN!!! ZE IS VAN MIJ SMEERPADDD!!!!" enzo. Ook typte hij allerlei rare smilies zoals ":* Kaatje", en "O+ Kaatje".
Die jongen nam internet geloof ik ook erg serieus.
quote:Dus fantaseren vind je ook niet goed want daar komt het in mijn ogen op neer..... ??
Op woensdag 11 juli 2001 19:38 schreef Qarinx het volgende:
mwha laten we zeggen dat ik het niet bepaald leuk zal vinden als m'n vriend klaarkomt op het gebrabbel van een ander..
quote:In andersmans ogen misschien niet. Als je fantaseert heb je geen contact met iemand anders.
Op woensdag 11 juli 2001 20:01 schreef febster het volgende:[..]
Dus fantaseren vind je ook niet goed want daar komt het in mijn ogen op neer..... ??
quote:Idd.. fantaseren dat breng je niet naar buiten.. betrek je niemand bij.. is iets persoonlijks..daar zou ik nix over kunnen zeggen..
Op woensdag 11 juli 2001 20:12 schreef Svart Rose het volgende:[..]
In andersmans ogen misschien niet. Als je fantaseert heb je geen contact met iemand anders.
maar als je cybersex hebt dan zoek je bewust een ander op om die fantasieen te delen
quote:edit: laat ook maar
Op woensdag 11 juli 2001 20:14 schreef Qarinx het volgende:[..]
Idd.. fantaseren dat breng je niet naar buiten.. betrek je niemand bij.. is iets persoonlijks..daar zou ik nix over kunnen zeggen..
maar als je cybersex hebt dan zoek je bewust een ander op om die fantasieen te delen
quote:easiest way out
Op woensdag 11 juli 2001 20:30 schreef febster het volgende:[..]
edit: laat ook maar
quote:Ja sorry misschien wel maar ik kan mijn gedachten gang niet goed uitleggen en mijn argumentatie zuigt en mijn eerste post ook en ik had wel iets getypt maar das weer zo raar dat begrijpt hier toch niemand dus jaaa
Op woensdag 11 juli 2001 20:39 schreef Qarinx het volgende:[..]
easiest way out
(ik vind cybersex geen vreemdgaan waarom dat weet ik alleen ik)
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 11-07-2001 20:48]
quote:je doet het zelf en praat het goed
Op woensdag 11 juli 2001 20:42 schreef febster het volgende:(ik vind cybersex geen vreemdgaan waarom dat weet ik alleen ik)
nou denk 'r over na zou ik zeggen en we horen het nog waarom jij het niet zo vindt..
quote:Ja eehmmmm bij cybersex "fantaseer" je dat je samen sex hebt dus ik vind dat het onder fantaseren valt
Op woensdag 11 juli 2001 21:09 schreef Qarinx het volgende:[..]
je doet het zelf en praat het goed
![]()
nou denk 'r over na zou ik zeggen en we horen het nog waarom jij het niet zo vindt..
quote:Dat vroeg ik me dus ook af...
Op woensdag 11 juli 2001 18:53 schreef Qarinx het volgende:
Waarom zou je in godsnaam cybersex willen...when you got the real thing...
quote:jah maar die sexuele gevoelens zou je dan toch moeten uiten samen met je vriendin..
Op woensdag 11 juli 2001 21:29 schreef febster het volgende:[..]
Ja eehmmmm bij cybersex "fantaseer" je dat je samen sex hebt dus ik vind dat het onder fantaseren valt
!!
en dan zoek jij die intimiteit bij een wildvreemde op het web.. ??
quote:Ik vind het geen vreemdgaan,ik vind vreemd gaan door met een webcam te gebruiken wel. je zit mekaar dan wel.
[b]Op woensdag 11 juli 2001 15:03 schreef
Wat ik mij afvraag is, als je een al een relatie hebt, en dan een keer met een ander cybersext, is dat vreemdgaan?
quote:Maar waar gaat het dat om dan, het bedrijven/uiten van sexuele gevoelens met je partner, of het delen van iets intiems?
Op woensdag 11 juli 2001 21:46 schreef Qarinx het volgende:[..]
jah maar die sexuele gevoelens zou je dan toch moeten uiten samen met je vriendin..
ik bedoel tis toch iets intiems wat groot deel uitmaakt van een relatie..
en dan zoek jij die intimiteit bij een wildvreemde op het web.. ??
Want er zijn intieme dingen die ik met sommige vriendinnen eerder zou delen dan mijn voormalige ex. Zou dat dan ook "vreemd gaan" zijn?
Ik heb gezegd.
quote:uuh huh
Op woensdag 11 juli 2001 19:15 schreef Dagootje het volgende:
Of jij nam die jongen te serieus, ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat het dit laatste is..
quote:voormalige ex ?? juist.... maar goed, dat terzijde.
Want er zijn intieme dingen die ik met sommige vriendinnen eerder zou delen dan mijn voormalige ex. Zou dat dan ook "vreemd gaan" zijn?
Vreemdgaan is denk ik een heel rekbaar begrip. Voor de een is vreemdgaan pas vreemdgaan als er geneukt, gebeft of gepijpt wordt.
Voor de ander is vreemdgaan al een knuffel geven.
Persoonlijk denk ik dat je verschil kunt maken tussen lichamelijk vreemd gaan en geestelijk vreemdgaan.
Lichamelijk vreemdgaan is duidelijk lijkt me.
Geestelijk vreemdgaan is erger. geestelijk vreemdgaan doe je stiekum, meestal. Aan een ander denken en daar opgewonden van worden (cybersex) of nog verdergaand, over een ander fantaseren terwijl je sex hebt.
quote:Dat was toch al duidelijk
Op vrijdag 13 juli 2001 11:50 schreef mad26 het volgende:
Sex met een ander is pas vreemdgaan als je partner het niet goed vind. Als je sex hebt met een ander, met medeweten en goedvinden van je partner, dan is er toch nix aan de hand?
Het ligt er maar net aan wat voor afspraken je daarover maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |