abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2004 @ 23:14:07 #1
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_17044756
Ik weet niet of het waar is, maar de aanwijzingen zijn er wel.

The Dutch kingdom still controles the United States of America:

The Dutch colonized Manhattan in the early days. Still the historical trail can be found:

Wallstreet = Walstraat (a street along a kay)

Brooklin = Breukelen, a place in The Netherlands

Harlem = Haarlem, a place in The Netherlands

Yankees = Jan and Kees, the names of Dutchmen who colonized Manhattan at fird and were "characterized" this way by the English sailors

Dollar = daalder being 1 guilder and 50 cents

Manhattan is owned by Dutch and Israelian investors

thanksgiving day = Dutch sailors gave food to a very hungry group of colonists in the early days of the colonialization

The small Dutch kingdom knew they could never control such a large country and foresaw that the amount of immigrants would be uncontrollable. So they called in there housebank, the Bank of England. This conglomerat of private banks, mostly Jewish bankers, started to set up the monetary organisation, called the FEDeral reserve, to give the newly immigrants new money called the US-$-dollar. The tax-collection was also permitted to the Dutch kingdoms housebank, the Bank of England, and was called the IRS.

Upto this day this structure still exitst. Now hang on to your seats:

Kennedy wanted to establish a new type of US-$-dollar called the Tresury dollar instead of the FEDeral Reserve dollar, Kennedy was shot in Dallas in november 1963.

George Bush Sr. was head-CIA in Dallas in november 1963

George Bush Sr. became in 1988 president of the United States

Organisational wise, the Queen of The Netherlands is the boss of the president of the United States, and that is a huge secret........

Together with the Bank of England (a conglomerat of Jewish bankers) the control of power of the United States of America is still in the hands of the Dutch kingdom

prins Bernard, a Dutch prins and married to former Queen Juliana, estabished the Bilderberg group, "to improve the European - American industrial relations...."

Can you understand now why the European Kingdoms are all playing the second violins while the American army is rushing to all hotspots on earth

Paul Bremer, Americans head of government in Irak, was the US-ambassador in The Netherlands

The Dutch bank, ABN-bank, is contracted to set up the banking system in Irak

http://www.freedomfiles.org/headlines/archive1/who-controls-usa.htm

The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_17044928
quote:
thanksgiving day = Dutch sailors gave food to a very hungry group of colonists in the early days of the colonialization
FOUT!! (een van de fouten)

Thanksgiving komt omdat de indianen de Amerikanen (pioneers) indertijd geholpen hebben met landbouw en jacht. De Amerikanen gaven een groot feest met wat ze met hun eerste oogst binnen gehaald hadden.. dit werd gevierd met de indianen...

Free people own guns! Slaves do not!
pi_17044954
Tering wat een spelfouten. Ik verklaar het onwaar, al is het alleen maar omdat het door een idioot is opgesteld.
pi_17045023
Hmm er zitten een paar fouten in maar toch hebben wij behoorlijk invloed gehad op de VS.
Go Holland, Go Holland
pi_17045074
je hebt de nederlandse president gemist!
Ja Ja
pi_17045229
Wat een onzin.
Die hele site staat vol met pure BULLSHIT. echt z'n m4stermind site
  maandag 9 februari 2004 @ 23:26:31 #7
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17045262
quote:
Volgens mij ging het over de Pilgrims die een andere (individualistische) manier van produceren kozen en hierdoor veel meer welvaart genereerden.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_17045334
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:26 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Volgens mij ging het over de Pilgrims die een andere (individualistische) manier van produceren kozen en hierdoor veel meer welvaart genereerden.

Heej mafkees... wat schrijf ik nu net onder het stuk?
pi_17045443
Het was geen Jan en Kees maar Jan Kaas als scheldwoord zoals wij Kaaskop kennen. Nu nog even de verklaring voor O.K. , dat schijnt van een handtekening ter goedkeuring te komen van een Hollandse ambtenaar. Het was vernoemd naar het plaatsje waar hij vandaan kwam. Wie helpt ff?
Eigen brokjes eerst.
pi_17045482
terugvindpost
  maandag 9 februari 2004 @ 23:31:21 #11
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17045485
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:27 schreef Vampier het volgende:

[..]

Heej mafkees... wat schrijf ik nu net onder het stuk?

quote:
The First Thanksgiving

What people call the first Thanksgiving, that is, the Pilgrims' celebration of their harvest in 1621, wasn't a Thanksgiving to them. To the Pilgrims, a Thanksgiving was a formal religious service. Nowhere inn their writings about the first year in Plymouth do they mention such a service. They do mention a three-day feast, however, and historians believe it was a Harvest Home celebration, such as those held in England to celebrate the gathering of the crops.

http://www.jeannepasero.com/thankshist.html
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 9 februari 2004 @ 23:32:25 #12
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_17045531
Ehm hadden wij New York niet verkocht voor 1 gulden plus suriname?

O ja, mijn vader is in 1963 op vakantie geweest in de VS. Toevallig he?

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_17045670
het eiland manhattan had de Wit toch gekocht voor 4 dollar ofzo?
pi_17045739
wat een gezwets
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_17048749
en ik maar al die tijd denken dat het de joden waren, zijn het de hollanders

heeft de VS ook niet een orange county ?

maarreu Kennedy wilde inderdaad de dollar weer door de staat laten drukken ipv door een geprivatiseerde federale reserve bank.
en dan komen we toch weer uit bij Rothschild en Alan greenspan en dat zijn toch weer joden en geen nederlandse joden zover ik weet .

en voordat het gebruikelijke clubje weer moord en brand komt schreeuwen. het had voor mij voor de verandering ook de pigmeeën mogen zijn maar ik kan simpelweg niet om de feiten heen en dan kom je blijkbaar toch steeds weer uit bij joden, hoe lullig ik het ook vind

kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
pi_17048770
Wat een lul verhaal
pi_17049572
dat betekend toch niet dat we het controlen, ja onze sporen zijn er nog maar verder niks..
  dinsdag 10 februari 2004 @ 07:05:42 #18
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_17049586
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:18 schreef Vampier het volgende:

FOUT!! (een van de fouten)

Thanksgiving komt omdat de indianen de Amerikanen (pioneers) indertijd geholpen hebben met landbouw en jacht. De Amerikanen gaven een groot feest met wat ze met hun eerste oogst binnen gehaald hadden.. dit werd gevierd met de indianen...

Dat is linkse Indianen hugging propaganda, iedereen weet dat de pioneers voedsel kregen van een aan wal gelopen Zwitsers marine schip.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_17049620
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:31 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

[..]

http://www.jeannepasero.com/thankshist.html

IK BEN NU AL GEBRAINWASHED DOOR LINKSE USA PROPAGANDA!!
pi_17049635
ik denk toch echt dat andere lieden, dan de Nederlanders Amerika in hun klauwen hebben.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 07:28:06 #21
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17049653
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 03:13 schreef MokroKees het volgende:

maarreu Kennedy wilde inderdaad de dollar weer door de staat laten drukken ipv door een geprivatiseerde federale reserve bank.
en dan komen we toch weer uit bij Rothschild en Alan greenspan en dat zijn toch weer joden en geen nederlandse joden zover ik weet .

en voordat het gebruikelijke clubje weer moord en brand komt schreeuwen. het had voor mij voor de verandering ook de pigmeeën mogen zijn maar ik kan simpelweg niet om de feiten heen en dan kom je blijkbaar toch steeds weer uit bij joden, hoe lullig ik het ook vind

Du hasst recht ja. Immer die Juden.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 07:33:52 #22
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_17049676
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 07:24 schreef pro_jeex het volgende:
ik denk toch echt dat andere lieden, dan de Nederlanders Amerika in hun klauwen hebben.
Het zijn ook altijd weer die zeelieden he, ziek kan je er van worden van dat bebaarde tuig met een papagaai op de schouder!
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_17049723
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 03:13 schreef MokroKees het volgende:

Het heet hier Orange county omdat hier vroeger allemaal sinasappelstruiken stonden... en heeft niets met het huisje van Oranje te maken... en de plaats Orange of de straat Orange ook niet... vooral als je bedankt dat Garden Grove langs Orange ligt (en Anaheim ook )

Het enige wat met Orange begint is 'Orange City' in Iowa... een Nederlandse colonie dus.

pi_17049824
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 07:33 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Het zijn ook altijd weer die zeelieden he, ziek kan je er van worden van dat bebaarde tuig met een papagaai op de schouder!

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_17050010
ooit eens ergens gelezen dat het niet veel heeft gescheelt of nederlands was de voertaal geworden in de US of A.
Scheelde 1 stem ofzo?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')