The Dutch kingdom still controles the United States of America:
The Dutch colonized Manhattan in the early days. Still the historical trail can be found:
Wallstreet = Walstraat (a street along a kay)
Brooklin = Breukelen, a place in The Netherlands
Harlem = Haarlem, a place in The Netherlands
Yankees = Jan and Kees, the names of Dutchmen who colonized Manhattan at fird and were "characterized" this way by the English sailors
Dollar = daalder being 1 guilder and 50 cents
Manhattan is owned by Dutch and Israelian investors
thanksgiving day = Dutch sailors gave food to a very hungry group of colonists in the early days of the colonialization
The small Dutch kingdom knew they could never control such a large country and foresaw that the amount of immigrants would be uncontrollable. So they called in there housebank, the Bank of England. This conglomerat of private banks, mostly Jewish bankers, started to set up the monetary organisation, called the FEDeral reserve, to give the newly immigrants new money called the US-$-dollar. The tax-collection was also permitted to the Dutch kingdoms housebank, the Bank of England, and was called the IRS.
Upto this day this structure still exitst. Now hang on to your seats:
Kennedy wanted to establish a new type of US-$-dollar called the Tresury dollar instead of the FEDeral Reserve dollar, Kennedy was shot in Dallas in november 1963.
George Bush Sr. was head-CIA in Dallas in november 1963
George Bush Sr. became in 1988 president of the United States
Organisational wise, the Queen of The Netherlands is the boss of the president of the United States, and that is a huge secret........
Together with the Bank of England (a conglomerat of Jewish bankers) the control of power of the United States of America is still in the hands of the Dutch kingdom
prins Bernard, a Dutch prins and married to former Queen Juliana, estabished the Bilderberg group, "to improve the European - American industrial relations...."
Can you understand now why the European Kingdoms are all playing the second violins while the American army is rushing to all hotspots on earth
Paul Bremer, Americans head of government in Irak, was the US-ambassador in The Netherlands
The Dutch bank, ABN-bank, is contracted to set up the banking system in Irak
http://www.freedomfiles.org/headlines/archive1/who-controls-usa.htm
quote:FOUT!! (een van de fouten)
thanksgiving day = Dutch sailors gave food to a very hungry group of colonists in the early days of the colonialization
Thanksgiving komt omdat de indianen de Amerikanen (pioneers) indertijd geholpen hebben met landbouw en jacht. De Amerikanen gaven een groot feest met wat ze met hun eerste oogst binnen gehaald hadden.. dit werd gevierd met de indianen...
quote:Volgens mij ging het over de Pilgrims die een andere (individualistische) manier van produceren kozen en hierdoor veel meer welvaart genereerden.
quote:Heej mafkees... wat schrijf ik nu net onder het stuk?
Op maandag 9 februari 2004 23:26 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Volgens mij ging het over de Pilgrims die een andere (individualistische) manier van produceren kozen en hierdoor veel meer welvaart genereerden.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:27 schreef Vampier het volgende:[..]
Heej mafkees... wat schrijf ik nu net onder het stuk?
quote:http://www.jeannepasero.com/thankshist.html
The First ThanksgivingWhat people call the first Thanksgiving, that is, the Pilgrims' celebration of their harvest in 1621, wasn't a Thanksgiving to them. To the Pilgrims, a Thanksgiving was a formal religious service. Nowhere inn their writings about the first year in Plymouth do they mention such a service. They do mention a three-day feast, however, and historians believe it was a Harvest Home celebration, such as those held in England to celebrate the gathering of the crops.
O ja, mijn vader is in 1963 op vakantie geweest in de VS. Toevallig he?
heeft de VS ook niet een orange county ?
maarreu Kennedy wilde inderdaad de dollar weer door de staat laten drukken ipv door een geprivatiseerde federale reserve bank.
en dan komen we toch weer uit bij Rothschild en Alan greenspan en dat zijn toch weer joden en geen nederlandse joden zover ik weet .
en voordat het gebruikelijke clubje weer moord en brand komt schreeuwen. het had voor mij voor de verandering ook de pigmeeën mogen zijn maar ik kan simpelweg niet om de feiten heen en dan kom je blijkbaar toch steeds weer uit bij joden, hoe lullig ik het ook vind
quote:Dat is linkse Indianen hugging propaganda, iedereen weet dat de pioneers voedsel kregen van een aan wal gelopen Zwitsers marine schip.
Op maandag 9 februari 2004 23:18 schreef Vampier het volgende:
FOUT!! (een van de fouten)Thanksgiving komt omdat de indianen de Amerikanen (pioneers) indertijd geholpen hebben met landbouw en jacht. De Amerikanen gaven een groot feest met wat ze met hun eerste oogst binnen gehaald hadden.. dit werd gevierd met de indianen...
quote:IK BEN NU AL GEBRAINWASHED DOOR LINKSE USA PROPAGANDA!!
Op maandag 9 februari 2004 23:31 schreef Kaalhei het volgende:[..]
[..]http://www.jeannepasero.com/thankshist.html
quote:Du hasst recht ja. Immer die Juden.
Op dinsdag 10 februari 2004 03:13 schreef MokroKees het volgende:
en ik maar al die tijd denken dat het de joden waren, zijn het de hollanders![]()
maarreu Kennedy wilde inderdaad de dollar weer door de staat laten drukken ipv door een geprivatiseerde federale reserve bank.
en dan komen we toch weer uit bij Rothschild en Alan greenspan en dat zijn toch weer joden en geen nederlandse joden zover ik weet .en voordat het gebruikelijke clubje weer moord en brand komt schreeuwen. het had voor mij voor de verandering ook de pigmeeën mogen zijn maar ik kan simpelweg niet om de feiten heen en dan kom je blijkbaar toch steeds weer uit bij joden, hoe lullig ik het ook vind
quote:Het zijn ook altijd weer die zeelieden he, ziek kan je er van worden van dat bebaarde tuig met een papagaai op de schouder!
Op dinsdag 10 februari 2004 07:24 schreef pro_jeex het volgende:
ik denk toch echt dat andere lieden, dan de Nederlanders Amerika in hun klauwen hebben.
quote:Het heet hier Orange county omdat hier vroeger allemaal sinasappelstruiken stonden... en heeft niets met het huisje van Oranje te maken... en de plaats Orange of de straat Orange ook niet... vooral als je bedankt dat Garden Grove langs Orange ligt (en Anaheim ook
Op dinsdag 10 februari 2004 03:13 schreef MokroKees het volgende:
en ik maar al die tijd denken dat het de joden waren, zijn het de hollanders![]()
Het enige wat met Orange begint is 'Orange City' in Iowa... een Nederlandse colonie dus.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 07:33 schreef BAZZA het volgende:[..]
Het zijn ook altijd weer die zeelieden he, ziek kan je er van worden van dat bebaarde tuig met een papagaai op de schouder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |