abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2004 @ 22:56:59 #1
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_17044128
wie heeft dit album reeds ook al in zijn bezit
heerlijk house album met zelf een beetje lounge invloeden in wat nummers tussendoor

bekend van de zomerhit E Samba, en nu zijn nieuwe single Da Hype
(en ook is hij de man achter Room 5 bekend van "make love")

http://www.juniorjack.biz/

pi_17047964
ik vind het verschrikkelijk slecht
die gast jat alles bij elkaar
en dan bedoel ik dus niet samplen ofzo, maar gewoon pas uitgebrachte house nummers jatten (zoals 'Dave Armstrong - Make Your Move' in Stupidisco, de bassline van 'Daft Punk Burnin' in verschillende nummers, 'Basement Jaxx - Jus One Kiss' in Dajae - Everyday Of My Life etc etc)

maargoed 't is nog altijd veel beter dan trance als je 't mij vraagt

pi_17048199
Beter goed gejat dan slecht gemaakt (of iets in die richting...)

Ik heb 't album, en ik vind t best goed te doen... geen toppertje, maar wel bovengemiddelde kwaliteit.

Trois Pistoles
pi_17053762
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 01:43 schreef Rosnesda het volgende:
Beter goed gejat dan slecht gemaakt (of iets in die richting...)
In dit geval is het goed bedacht maar slecht gejat door Junior Jack zelf. Had dit album al een tijdje geleden binnen en ik vind het echt slecht.
pi_17058577
Ik ken het album niet, maar ik vind de hoes wel gaaf. Music Junk
pi_17224024
Ik heb het album ook en meteen geluisterd. Ik vind de meeste nummers wel goed klinken, jammer dat 'My feeling' er niet op staat, die loopt ook lekker en past in het rijtje 'beter goed gejat dan slecht bedacht'.

Sue Me
pi_17224667
quote:
Op maandag 16 februari 2004 15:15 schreef Staaf het volgende:
Ik heb het album ook en meteen geluisterd. Ik vind de meeste nummers wel goed klinken, jammer dat 'My feeling' er niet op staat, die loopt ook lekker en past in het rijtje 'beter goed gejat dan slecht bedacht'.
Jij wilt zeggen dat Cherelle & Alexander O'Neal - Saturday Love slechter is... mwahahahahah....
  dinsdag 17 februari 2004 @ 17:28:44 #8
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_17260028
Luv 2 U
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')