quote:
What it does:
- Seeks out firefoxes and firebirds living in titlebars and polymorphs them into other fire animalsYes, this is really an extension! You can blame Dunderklumpen for the idea. I only created this topic so people can have a laugh and offer suggestions for further improvements.
UPDATES:
1.0.1 - Improved title update code, added sanity check for an empty preference string, and changed some of the animals in the default list (Fireant, Firebug, Fireoyster ).
quote:Ja!
Op vrijdag 13 februari 2004 10:29 schreef iroQuai het volgende:
door die FireSomething?!
quote:Heb je dat constant of alleen vanaf gister/vandaag? Ik heb 't nu namelijk ook, maar 't lijkt te komen door de adserver (ads.cavello.com) die niet helemaal lekker werkt. En daar wacht ie dan op.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:08 schreef sweek het volgende:
Even een vraagje... bij mij komt het heel vaak voor dat een pagina op Fok! echt ontzettend langzaam laadt. Hij lijkt gewoon een hele tijd niets te doen... uiteindelijk komt het wel weer goed iedere keer, maar het is toch erg irritant. Als ik op hetzelfde moment iets in IE open gaat het gewoon wel goed... iemand een idee hoe dit valt op te lossen?
quote:Lees het topic eens door zou ik zeggen.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:25 schreef yootje het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de voordelen van Mozilla Firefox t.o de "gewone" Mozilla zijn? Behalve dat het minder resources in zou nemen (waar ik persoonlijk weinig van merk)
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 09:57 schreef nietzman het volgende:
Bwaahahahhahaha.[afbeelding]
[..]
Hij verandert elk nieuw scherm
quote:Ik zou het niet weten, in FF gebruik ik alleen Ctrl - Enter, verder niks.
Op vrijdag 13 februari 2004 18:33 schreef sweek het volgende:
Weet er iemand trouwens hoe je er voor kunt zorgen dat als je een woord (bvb. google) intypt in de adresbalk, dat je dan via crtl+alt+enter naar www.google.com gaat? Zoals in IE...
Hij leidt nu naar .org...
Mozilla's helpfunctie wil niet werken, dus maar even hier...
quote:beetje raar.... Ik heb wel gezien hoe het werkt als je bijv fok invoerd, dan gaat hij namelijk naar google en dan neemt hij denk ik het eerste resultaat, iig hij gaat naar google
Op vrijdag 13 februari 2004 18:33 schreef sweek het volgende:
Weet er iemand trouwens hoe je er voor kunt zorgen dat als je een woord (bvb. google) intypt in de adresbalk, dat je dan via crtl+alt+enter naar www.google.com gaat? Zoals in IE...
Hij leidt nu naar .org...
Mozilla's helpfunctie wil niet werken, dus maar even hier...
quote:Dat is dan ook de enige juiste sneltoets (ook in IE... die alt douw je compleet voor Jan met de korte achternaam in)
Op vrijdag 13 februari 2004 18:56 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ik zou het niet weten, in FF gebruik ik alleen Ctrl - Enter, verder niks.
quote:Kijk even in de instellingen van TBE.
Op zaterdag 14 februari 2004 00:39 schreef Murray het volgende:
Wat verder wel irritant is dat 0.7 met TBE wel alle links in een nieuw tab opende... 0.8 met TBE wil nog wel eens een nieuw window openen nu.
quote:ik geloof dat je firefox als je default browser moet instellen dan..maar dat weet ik niet. misschien gooit MSN wel automatisch alleen maar IE open ofzo..
Op zaterdag 14 februari 2004 00:31 schreef UnderWorld_ het volgende:
Hoe kan je Messenger FF windows laten openen ipv IE als je je hotmail wil openen via messenger?
quote:Je kan je bookmarks exporteren en importeren naar je nieuwe profiel, via de 'Manager bookmarks ... " Voor de instellingen weet ik niet of dat kan, dat moet je dan even opnieuw doen.
Op zaterdag 14 februari 2004 14:23 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb firefox ook geinstalleerd, maar ik kan mijn eigen profiel (uit firebird) niet gebruiken. Als ik die selecteer dan krijg ik de fout "Error launching browser window:no XBL binding for browser".
Ik kan wel opstarten met een nieuw profiel maar dan ben ik al mijn bookmarks en instellingen kwijt.
En het jammere is dat FF niet werkt onder Windows 95.
quote:Kwam dat niet door een plugin uit een oudere versie?
Op zaterdag 14 februari 2004 14:23 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb firefox ook geinstalleerd, maar ik kan mijn eigen profiel (uit firebird) niet gebruiken. Als ik die selecteer dan krijg ik de fout "Error launching browser window:no XBL binding for browser".
Ik kan wel opstarten met een nieuw profiel maar dan ben ik al mijn bookmarks en instellingen kwijt.
Probeer eens 0.7 te starten, alle plugins uit te schakelen (options dialog) en dan weer 0.8 te starten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |