Weet iemand of er in Nederland klinieken zijn die hier wat aan kunnen doen? Graag ook met vastschroefbare implantaten aangezien ik wel eens wat heb gehoord over het verschuiven van die dingen (ik ben al één keer bij een kaakchirurg op bezoek geweest voor een consult).
Als iemand een goede tip heeft, heel graag.
quote:denk dat je aan een beugel moet. die kan de stand van je kaken verschuiven. jij hebt gewoon een overbeet niet? of staan je tanden wel recht op elkaar? dan is het iets anders!
Op maandag 9 februari 2004 20:33 schreef Disorder het volgende:
Ik heb sinds m'n geboorte een afwijking waardoor mijn onderkaak en dus ook de kin te ver terugstaan. Dit geeft een nare onbalans in mijn gezicht. Ik ben op zoek naar een chirurg die hier iets aan kan doen. Ik ben al wat informatie aan het verzamelen maar het lukt nog niet echt. Ik las namelijk ergens dat kaakimplantaten (bedoelt om de kaaklijn te verbreden), niet of nauwelijks in Nederland worden gebruikt. Simpelweg omdat er nauwelijks vraag voor zou zijn.Weet iemand of er in Nederland klinieken zijn die hier wat aan kunnen doen? Graag ook met vastschroefbare implantaten aangezien ik wel eens wat heb gehoord over het verschuiven van die dingen (ik ben al één keer bij een kaakchirurg op bezoek geweest voor een consult).
Als iemand een goede tip heeft, heel graag.
quote:Dat wordt uiteraard onder verdoving ingebracht
Op maandag 9 februari 2004 20:42 schreef Leintjeuh het volgende:
AUW!!!! Ziet er héél pijnlijk uit...
Maar het schijnt dat men ze hier niet inschroeft in Nederland. Wat de kans op verschuiven dus een beetje groter maakt.
quote:Mijn tanden staan redelijk goed. Ik heb een aantal jaren geleden een beugel gedragen om de stand van mijn tanden te corrigeren. Dus ik denk dat dat wel opgelost is. Mijn onderkaak is helaas te klein.
Op maandag 9 februari 2004 20:44 schreef BALE het volgende:[..]
denk dat je aan een beugel moet. die kan de stand van je kaken verschuiven. jij hebt gewoon een overbeet niet? of staan je tanden wel recht op elkaar? dan is het iets anders!
Maar ik spreek uit ervaaring dat het focking pijn doet, ooit mijn kaak laten breken, had beter mijn beugel inkunnen houden :S
quote:dan is het dus puur cosmetisch??? plastisch chirurg ofzo?
Op maandag 9 februari 2004 20:46 schreef Disorder het volgende:[..]
Mijn tanden staan redelijk goed. Ik heb een aantal jaren geleden een beugel gedragen om de stand van mijn tanden te corrigeren. Dus ik denk dat dat wel opgelost is. Mijn onderkaak is helaas te klein.
quote:Ja, dat is één van de opties. Maar ik las dus ergens dat er geen plastische chirurgen in Nederland zouden zijn die aan kaakimplantaten doen. Ik kan het eerlijk gezegd ook nergens vinden. Vreemd genoeg zijn er genoeg van dat soort implantaten te bestellen, gemaakt door vakkundige Amerikaanse chirurgen (http://www.porexsurgical.com/english/surgical/mandibularproducts.asp). Dus waarom het niet zou gebeuren, voor mij een vraag.
Op maandag 9 februari 2004 20:48 schreef BALE het volgende:[..]
dan is het dus puur cosmetisch??? plastisch chirurg ofzo?
Of je opgeven voor een "total makeover" bij dat ene programma, kweet ff niet hoe het heet.
quote:Ik wil graag veranderen, maar ik ben niet bepaald camerageil
Op maandag 9 februari 2004 20:53 schreef DeStedebouwer het volgende:
Misschien moet je zo'n plastische chirurg gewoon ff bellen.Of je opgeven voor een "total makeover" bij dat ene programma, kweet ff niet hoe het heet.
quote:Succes ermee dan!
Op maandag 9 februari 2004 20:54 schreef Disorder het volgende:[..]
Ik wil graag veranderen, maar ik ben niet bepaald camerageil
quote:Thanks. Ik ga gauw kijken.
Op maandag 9 februari 2004 21:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Kijk nu op Yorin. Extreme makeover is on, en daar zetten ze toevallig net een kaakimplantaat bij een vrouw.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 08:23 schreef Disorder het volgende:
Weet er iemand iets over alternatieve methodes misschien, die hetzelfde resultaat hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |