abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17035026
Vandaag is het 8 jaar geleden dat mijn moeder is overleden aan kanker.
ik was toen 10 jaar oud en ze is 43 jaar geworden.
ze was daarvoor al 2,5 jaar ziek en in die 2 jaar verbleef ik na schooltijd de rest van mn dag in het ziekenhuis.

ik hoorde pas 2 dagen voordat ze dood ging dat ze zou overlijden, omdat ik 10 was waren ze bang dat ik daar nooit overheen zou komen. 2 meiden uit mijn klas kwamen naar mij toe en vroegen erg direct "mama zegt dat jou mamma dood gaat, is dat zo?"

naja, ik wou het dus niet geloven en de volgende dag kon ik meegaan naar het ziekenhuis voor de ziekenzalving

afijn, de rest van het verhaal mogen duidelijk zijn .

ik heb het allemaal redelijk verwerkt maar op sommige dagen voel ik me nog steeds erg kut, vandaag, haar verjaardag en moedersdag

pi_17035096
sterkte. Jonge wat een rot situatie zeg. Ik hoop dat je een beetje mensen heb waar je op terug kan vallen. nogmaals veel sterkte!
pi_17035097
wat erg voor je.. sterkte vandaag..
pi_17035124
sterkte
pi_17035155
sterkte
I was built to be the best, the number one and nothing less!
  maandag 9 februari 2004 @ 18:53:46 #6
55823 Manos18
jaja de mediastad
pi_17035213
Heel veel sterkte
Voel me lekker!!!
pi_17035250
dankje
pi_17035266
Sterkte vooral deze dag
Aap uit de mouw
pi_17035268
Heel goed te begrijpen dat je je rot voelt op dit soort dagen.
Het enige wat ik kan zeggen is veel sterkte, en probeer afleiding te zoeken. Afleiding is de beste remedie, want zoiets is eigenlijk niet te verwerken.

Veel sterkte.

pi_17035304
Heel veel sterkte...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_17035309
heel veel sterkte
Samantha: Men, they may have you on your knees, but you've got them by the balls
  maandag 9 februari 2004 @ 18:58:17 #12
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_17035327
Nog meer sterkte.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  maandag 9 februari 2004 @ 18:58:44 #13
11502 nipeng
The last ride is free
pi_17035336
Dat "beschermen" heeft je waarschijnlijk meer kwaad dan goed gedaan.
  maandag 9 februari 2004 @ 18:59:45 #14
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_17035352
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:48 schreef jakees het volgende:
sterkte. Jonge wat een rot situatie zeg. Ik hoop dat je een beetje mensen heb waar je op terug kan vallen. nogmaals veel sterkte!
niet veel aan toe te voegen
  maandag 9 februari 2004 @ 19:00:34 #15
11682 Moonah
Jolie femme
pi_17035370
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:45 schreef Groepskloon het volgende:
ik hoorde pas 2 dagen voordat ze dood ging dat ze zou overlijden, omdat ik 10 was waren ze bang dat ik daar nooit overheen zou komen.
afijn, de rest van het verhaal mogen duidelijk zijn .
Oh, dat vind ik zo fout. Ik heb van nabij een vergelijkbare situatie meegemaakt. Kinderen worden in dit soort zaken vaak totaal niet serieus genomen. Erg triest voor je. Je hebt dus helemaal niet fatsoenlijk afscheid kunnen nemen? Ik snap dat niet. Volwassenen hebben bij zo'n situatie toch ook de behoefte om er met elkaar over te praten. Neuh, kinderen worden lekker dom gehouden. En opeens is mama er niet meer...

Heel spijtig voor je. Sterkte.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_17035373
en ook enorm veel sterte van mij
  maandag 9 februari 2004 @ 19:00:59 #17
45540 julesnijs
Ditismijnauto.nl
pi_17035384
in die shit zit ik nu dus middenin met m'n vader, vorige week te horen gekregen dat hij uitzaaingen naar de hersenen heeft
Ditismijnauto.nl :: 206 :: CRX :: Del Sol :: Skyline
  maandag 9 februari 2004 @ 19:01:03 #18
32422 engessa
Who's dirty?
pi_17035387
Hiero ook een sterkte!
Vergeten doe je het nooit maar er mee leren leven is al heel wat!
pi_17035398
Sterkte..
Hoe ga je er nu mee om? Heb je er vrede mee, in de zin dat je het achter je gelaten hebt, of..?
Ik vind zoiets namelijk moeilijk te bevatten en het zou ook zo 1 van mijn ouders kunnen overkomen. Nu heb ik het gevoel dat ik daar echt nooit overheen zou kunnen komen..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_17035457
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:00 schreef Moonah het volgende:

[..]

Je hebt dus helemaal niet fatsoenlijk afscheid kunnen nemen?

2 dagen had ik daarvoor
quote:
Ik snap dat niet. Volwassenen hebben bij zo'n situatie toch ook de behoefte om er met elkaar over te praten. Neuh, kinderen worden lekker dom gehouden. En opeens is mama er niet meer...
Ja dat was blijkbaar een doktersadvies
quote:

Heel spijtig voor je. Sterkte.
dankje
pi_17035466
Heel veel strekte....ik heb het geluk dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt....maar ik kan me wel vrij goed voorstellen hoe je je voelt.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_17035580
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:00 schreef julesnijs het volgende:
in die shit zit ik nu dus middenin met m'n vader, vorige week te horen gekregen dat hij uitzaaingen naar de hersenen heeft
heel veel sterkte!
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:01 schreef Kluupkluup het volgende:
Sterkte..
Hoe ga je er nu mee om? Heb je er vrede mee, in de zin dat je het achter je gelaten hebt, of..?
Ik vind zoiets namelijk moeilijk te bevatten en het zou ook zo 1 van mijn ouders kunnen overkomen. Nu heb ik het gevoel dat ik daar echt nooit overheen zou kunnen komen..
Ik heb het achter me gelaten, hoe hard dat ook klinkt, ik heb wel altijd een foto van haar bij me, dat gevoel dat ik er nooit overheen zou komen had ik eerst ook, maar je moet er wel overheen komen en gelukkig kan ik het goed met mijn vader en broer vinden
pi_17035606
sterkte !
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17035651
Als je het wil vergeten moet je er geen topic over gaan openen
Dat is niet echt slim hoor.
Want nu herriner jezelf er weer aan en aan wanneer ze dood ging.
Heeft dit dan zin?!
pi_17035664
Sterkte Als ik dit soort gebeurtenissen lees snap ik niet hoe mensen het in hun kop halen om met kanker te gaan schelden Vind et nogal een grof scheldwoord en je kan er veel mensen mee raken lijkt mij!!
pi_17035720
Sterkte..
pi_17035729
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Als je het wil vergeten moet je er geen topic over gaan openen
Dat is niet echt slim hoor.
Want nu herriner jezelf er weer aan en aan wanneer ze dood ging.
Heeft dit dan zin?!
waar heb ik gezegd dat ik het wil vergeten? lees eens goed!
het overlijden van mijn moeder is een onderdeel van mijn leven, dat wil ik niet vergeten en mijn moeder al helemaal niet. ik heb de dood van haar redelijk verwerkt maar ik voel me op een aantal dagen enorm klote omdat ik haar mis. dit wil ik vandaag effe van mij af schrijven, als je daar problemen mee hebt dan lees je het toch niet ?
  maandag 9 februari 2004 @ 19:14:11 #28
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_17035748
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:13 schreef Groepskloon het volgende:

[..]

waar heb ik gezegd dat ik het wil vergeten? lees eens goed!
het overlijden van mijn moeder is een onderdeel van mijn leven, dat wil ik niet vergeten en mijn moeder al helemaal niet. ik heb de dood van haar redelijk verwerkt maar ik voel me op een aantal dagen enorm klote omdat ik haar mis. dit wil ik vandaag effe van mij af schrijven, als je daar problemen mee hebt dan lees je het toch niet ?

Dus ga je het maar aan jan en alleman laten lezen op een openbaar forum? tja..als jij het fijn vind ok... maar ik vind het not done
I got a problem solver, and his name is Revolver.
  maandag 9 februari 2004 @ 19:14:48 #29
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17035764
Veel sterkte. Een paar jaar geleden is van mij ook een familielid overleden. En zo af en toe denk ik nog steeds aan haar vergeten doe je zoiets nooit. Overheen komen is relatief. Je leert ermee leven.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 9 februari 2004 @ 19:15:59 #30
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17035808
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:14 schreef ill_Bill het volgende:

[..]

Dus ga je het maar aan jan en alleman laten lezen op een openbaar forum? tja..als jij het fijn vind ok... maar ik vind het not done

Het komt hier echt wel vaker voor dat mensen iets persoonlijks kwijt willen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')