en even verderopquote:Met welke artiesten/bands ben je deze dagen muzikaal nog meer aktief?
Daniel Lohues, JW Roy, Jelle Paulusma (van Daryll Ann)............
-editquote:Heb je concrete plannen voor een solo album?
Jawel, ik ga met Daniel Lohues, JW Roy en Jelle Paulusma een plaat maken ergens in september en verder ga ik inderdaad nog iets solo-achtigs doen.....
Oh ja? Die heb ik dan toch echt even gemist!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Een plaat van Jelle Paulusma was er toch al??
Ik heb hem ooit al eens gezien bij Caesar, een aantal jaren terug bij de Marlboro Flashback naar Motown, dus misschien eh...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Ben ook benieuwd van Anne Soldaat nu doet. Zag hem toch altijd wel als het stille brein achter DA. Bovendien een van de beste gitaristen van Nederland.
Ook een jaartje sabbatical.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Helaas is Caesar op 't moment ook meer dood dan levend....
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef the_opposite het volgende:
3voor12 meldt dat Anne Soldaat de band GEM gaat coachen bij het maken van hun nieuwe album. dit is het hele stuk: http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magazines/news/index.jsp?portals=2534202&magazines=10719222&news=22956452
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |