quote:smoothie sinaasappel-banaan
Recept :
Benodigdheden voor 2 glazen :
- 2,5 deciliter sinaasappelsap
- 1,25 deciliter yoghurt
- 2 eieren
- 2 bananen in schijfjes, ingevroren
Bereiding :
Schenk het sinaasappelsap en de yoghurt in een keukenmachine
of mengbeker en meng dit goed door elkaar.
Voeg de eieren en bevroren bananenschijfjes toe en pureer het
geheel tot een glad en luchtig drankje.
idd... een blender kan veel meer dan alleen smoothies makenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:55 schreef Martijn_77 het volgende:
Er is volgens mij wel een verschil tussen een smoothie maker en een Blender
Het hele fenomeen smootie maker bestaat niet eens.. Het is gewoon een blender met een domme bijnaamquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:28 schreef vamos1 het volgende:
[..]
idd... een blender kan veel meer dan alleen smoothies maken
Of het een is een 2e keus blender die zo prut is die vervolgens maar doorgaat als Smoothiemaker?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:34 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Het hele fenomeen smootie maker bestaat niet eens.. Het is gewoon een blender met een domme bijnaam
Afgedankte partij philipsjes waar snel even de sticker 'Smoothiemaker' op wordt geplakt door een stel jappenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Of het een is een 2e keus blender die zo prut is die vervolgens maar doorgaat als Smoothiemaker?
Doe dat, het smaakte echt fantastischquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:04 schreef Uhmmie het volgende:
Klinkt interessant hagelkaas.. ik ga zo eens kijken
ik denk dat ie het op zich wel aankan.. mjah als je het niet vertrouwd moet doen natuurlijk..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:56 schreef Syrena het volgende:
Ik kan in mijn blender echt geen ijsklonten fijnmalen volgens mij (Magiclean) of kan dat wel?
Heb weinig zin om meteen m'n blender naar de kl*ten te helpen![]()
cool..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:13 schreef Ole het volgende:
ik heb goedkope blender van Blokker. Dar kunnen ijsblokjes in. heb net yoghurtdrink met ijsblokjes in de bllender gedaan. ging ook.
Yoghurtshake!quote:
beetje bananensoftijs krijg je dan. of niet?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:45 schreef vamos1 het volgende:
mwahaha... kep net eentje gemaakt met veel te weinig ijs..
net een bananenprakkie nu
mr wel lekker koud haha
nee...veel banaan..amper ijs... ijsijs.. geen softijsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:47 schreef Ole het volgende:
[..]
beetje bananensoftijs krijg je dan. of niet?
ach, het was te proberenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:50 schreef vamos1 het volgende:
[..]
nee...veel banaan..amper ijs... ijsijs.. geen softijs
gewoon prut.. was nog overrijpe banaan ookniet te vreten
Wat hij zegt.quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:44 schreef dndiek het volgende:
Kan het ook met fruit dat niet is ingevroren
Maakt het veel verschil of het is ingevroren of niet?quote:
Ingevroren is het resultaat gewoon wat lekkerder koud van zichzelf en hoef je er geen ijsblokjes doorheen te crushen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:30 schreef dndiek het volgende:
Maakt het veel verschil of het is ingevroren of niet?
Is die ook in Nederland te koop?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |