[Dit bericht is gewijzigd door EminemRulezz op 09-02-2004 12:14]
quote:meike is zeer populair
Op maandag 9 februari 2004 12:12 schreef EminemRulezz het volgende:
En hier verder ...
nu al een deel 2
quote:Meike is gewoon iemand waar je lekker over kan zeiken, zonder dat er echt veel mensen binnenrollen die het er niet mee eens zijn. Bij iemand als Maud of Marlies ben je na een tijdje toch wel uitgesproken: zij hebben het gewoon.
Op maandag 9 februari 2004 12:13 schreef Timmai het volgende:[..]
meike is zeer populair
nu al een deel 2
En ligt het aan mij of zijn er erg veel dames met een M-naam deze keer? Maud, Marlies, Meike, Merel, Megan...
quote:Was 1 topic niet genoeg?!?
Op maandag 9 februari 2004 12:12 schreef EminemRulezz het volgende:
En hier verder ...
quote:NEE.. doe maar slotje!
Op maandag 9 februari 2004 12:28 schreef schatje het volgende:
Heeft die geit wel een tweede deel verdiend??![]()
.
quote:Iets van Pavarotti?
Op maandag 9 februari 2004 12:19 schreef Roadster het volgende:
Ze moet een nummer doen waar ze de kracht kwijt kan die in haar stem zit.
quote:Je overdrijft. Vaak is het gewoon terecht
Op maandag 9 februari 2004 12:33 schreef Roadster het volgende:
Tsja, Schatje doet toch alles op slot wat haar niet aanstaat...
Maar goed, laten we het over de geweldige Meike hebben .
quote:Dacht meer aan de single van No-Doubt.
Op maandag 9 februari 2004 12:39 schreef boyv het volgende:[..]
Iets van Pavarotti?
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:16 schreef LeBeau het volgende:[..]
Meike is gewoon iemand waar je lekker over kan zeiken, zonder dat er echt veel mensen binnenrollen die het er niet mee eens zijn. Bij iemand als Maud of Marlies ben je na een tijdje toch wel uitgesproken: zij hebben het gewoon.
En ligt het aan mij of zijn er erg veel dames met een M-naam deze keer?
Maud, Marlies, Meike, Merel, Megan...
quote:Nee slotje!!!
Op maandag 9 februari 2004 12:28 schreef schatje het volgende:
Heeft die geit wel een tweede deel verdiend??![]()
.
quote:naja, de jury
Op maandag 9 februari 2004 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die Meike wel goed vinden????
quote:Bar weinig mensen. Maar goed, ze moet ook nog hard werken hè??
quote:Ik vind 'r niet goed, maar ook niet echt superslecht slecht ofzo. Kan me wel vinden in de mening van de jury eigenlijk.
De jury schijnt te denken dat Meike nog wel eens voor een verrassing zou kunnen zorgen in de finaleshows. Persoonlijk denk ik dat dat niet gebeurt, maar je weet maar nooit.
De voorkeur van de jury was overigens:
1. Robin
2. Meike
3. Nick
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 09-02-2004 13:34]
quote:Zit jij niet in het verkeerde topic of zo?
Op maandag 9 februari 2004 13:17 schreef teknomist het volgende:
Ze kan goed zingen, heeft uitstraling, ziet er niet lelijk uit...
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:34 schreef Ripley het volgende:[..]
Zit jij niet in het verkeerde topic of zo?
door jouw avatar denk ik de hele tijd dat jij Robin bent.
Stom maar ja. Hoe zie jij er zelf trouwens uit, hebbie ergens een foto online ????
Ontopic: Meike voor een verrassing zorgen ?? Dat had ze al lang moeten doen vind ik.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:37 schreef Magics het volgende:
Hee CJ,door jouw avatar denk ik de hele tijd dat jij Robin bent.
Tip: ga hier naar toe: http://forum.fok.nl/preferences.php en vink "alleen geuploade plaatjes laten zien" af. Dan zie je ook wat meer dan alleen Robin.
quote:No comment.
Stom maar ja. Hoe zie jij er zelf trouwens uit, hebbie ergens een foto online????
quote:ahhhhhhhhhhh ?
Op maandag 9 februari 2004 13:46 schreef CJ het volgende:No comment.
En back ontopic.
quote:Ik heb ook heel lang gedacht dat jij dat was
Op maandag 9 februari 2004 13:46 schreef CJ het volgende:[..]
Dat had Tom_Tom- met m'n vorige avatar van John (uit Wie Is De Mol?).
quote:En nij was vorig jaar voor Hind........ik kan me dat nu echt niet meer voorstellen!
Op maandag 9 februari 2004 14:24 schreef BVO het volgende:
Van de zes kandidaten die door zijn naar de finales, staat Meike bij mij op nummer 2.
quote:Ik vind de rest gewoon niks
Op maandag 9 februari 2004 14:26 schreef charmed_angel het volgende:[..]
En nij was vorig jaar voor Hind........ik kan me dat nu echt niet meer voorstellen!
Robin en Ron vind ik sowieso drama, Marlies, tja, zingt leuk enzo maar heeft nu eenmaal niet het uiterlijk + uitstraling van Meike, Maud vind ik maar een duffe doos. JK blijft nog over, maar die staat dan ook op nummer 1 bij mij . De anderen die ik goed vind zitten allemaal in de 3e workshop (Alice, Fardoe, Boris, Tialda en natuurlijk Elisaar
).
quote:je vergeet Irma
Op maandag 9 februari 2004 14:30 schreef BVO het volgende:[..]
Ik vind de rest gewoon niks
.
Robin en Ron vind ik sowieso drama, Marlies, tja, zingt leuk enzo maar heeft nu eenmaal niet het uiterlijk + uitstraling van Meike, Maud vind ik maar een duffe doos. JK blijft nog over, maar die staat dan ook op nummer 1 bij mij
. De anderen die ik goed vind zitten allemaal in de 3e workshop (Alice, Fardoe, Boris, Tialda en natuurlijk Elisaar
).
quote:Heeft idd een goede stem, maar is niet een van mijn favoriten, hou niet zo van haar uitstraling.
Op maandag 9 februari 2004 14:33 schreef Magics het volgende:[..]
je vergeet Irma
Die uitstraling vind ik bij Meike dus juist wel goed, haar stem vind ik meer passen in een bandje, niet echt als solo-artiest bij een programma als Idols. Maar dat kan natuurlijk nog veranderen .
quote:Meike? Dat is toch dat hockeytrutje dat over 30 jaar in een zielig bruiloftsbandje de frustratie van haar ellendige Idols verleden staat af te zingen?
Op maandag 9 februari 2004 14:35 schreef BVO het volgende:[..]
Heeft idd een goede stem, maar is niet een van mijn favoriten, hou niet zo van haar uitstraling.
Die uitstraling vind ik bij Meike dus juist wel goed, haar stem vind ik meer passen in een bandje, niet echt als solo-artiest bij een programma als Idols. Maar dat kan natuurlijk nog veranderen
.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:33 schreef CJ het volgende:[..]
De jury schijnt te denken dat Meike nog wel eens voor een verrassing zou kunnen zorgen in de finaleshows. Persoonlijk denk ik dat dat niet gebeurt, maar je weet maar nooit.
ik denk ook niet dat ze ver komt
quote:ze kan beter model worden.. als ze der mond dicht houdt
Op maandag 9 februari 2004 19:51 schreef -moi- het volgende:
ze ziet er hier wel goed uit moet ik zeggen. Ik begin d'r toch wel leuk te vinden
quote:Gewoon een mooie meid al zeg ik het zelf
Op maandag 9 februari 2004 19:27 schreef Cols het volgende:
[afbeelding]
Schaap?!!?
En ik zie die x-factor wél
quote:Het ligt zeker aan mij, maar ik zie de X-factor niet hoor...........
Op maandag 9 februari 2004 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Niet schrikken!
quote:Voor de Viva ofzo
Op maandag 9 februari 2004 19:58 schreef Timmai het volgende:[..]
ze kan beter model worden.. als ze der mond dicht houdt
quote:Ja, zo valt er van iedereen een slechte foto te vinden. Ik vind dat ze ee leuke uitstraling heeft en ze lijkt me gewoon een leuke meid eerlijk gezegd. Die foto uit het idolsmagazine die net gepost is vind ik bijvoorbeeld erg mooi
Op maandag 9 februari 2004 20:06 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Het ligt zeker aan mij, maar ik zie de X-factor niet hoor...........
quote:kijk maar goed bij de derde tand van rechts..
Op maandag 9 februari 2004 20:06 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Het ligt zeker aan mij, maar ik zie de X-factor niet hoor...........
quote:Als ze lacht dan trekt ze alleen maar van die gekke paardebekken..... Nee sorry hoor.....ik vind echt niet dat ze de X-factor heeft.......
Op maandag 9 februari 2004 20:07 schreef BVO het volgende:[..]
Ja, zo valt er van iedereen een slechte foto te vinden. Ik vind dat ze ee leuke uitstraling heeft en ze lijkt me gewoon een leuke meid eerlijk gezegd. Die foto uit het idolsmagazine die net gepost is vind ik bijvoorbeeld erg mooi
.
Misschien kan ze wat aan die bek laten doen/????
quote:Nee, Maud ziet er perfect uit wil je zeggen
Op maandag 9 februari 2004 20:09 schreef Timmai het volgende:[..]
kijk maar goed bij de derde tand van rechts..
Heeft misschien niet zo'n gebit maar kan nog een heleboel leren van de uitstraling van Meike
quote:Ik vind Meike geen uitstraling hebben en Maud ook niet echt. Maar Maud kan nog zingen en Meike niet. KIJK DAT IS HET VERSCHIL!
Op maandag 9 februari 2004 20:11 schreef BVO het volgende:[..]
Nee, Maud ziet er perfect uit wil je zeggen
Heeft misschien niet zo'n gebit maar kan nog een heleboel leren van de uitstraling van Meike
![]()
quote:Zitten we weer op 1 lijn!
Op maandag 9 februari 2004 20:11 schreef BVO het volgende:[..]
Nee, Maud ziet er perfect uit wil je zeggen
![]()
quote:Dat laatste is wel weer een beetje waar
Op maandag 9 februari 2004 20:12 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ik vind Meike geen uitstraling hebben en Maud ook niet echt. Maar Maud kan nog zingen en Meike niet. KIJK DAT IS HET VERSCHIL!
quote:En dan zeker ook nog de rubriek Anybody...
Op maandag 9 februari 2004 20:06 schreef schatje het volgende:[..]
Voor de Viva ofzo
.
Iemand suggesties?
Denk er zelf ook nog ff over na.
quote:Meike, bij gebrek aan beter
Op maandag 9 februari 2004 22:02 schreef R_ON het volgende:
De titel van dit topic = saaaaaaaaaaaaaai. Daar moet echt wat aan gedaan worden hoor!Iemand suggesties?
Denk er zelf ook nog ff over na.
Meike: 'ik krijg ook altijd de schuld'
quote:Meike, Idol 2004
Op maandag 9 februari 2004 22:07 schreef R_ON het volgende:
Meike: 'don't blame me'Meike: 'ik krijg ook altijd de schuld'
quote:Daar komt de aap uit de mouw.
Op maandag 9 februari 2004 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Vriendjespolitiek???MEIKE IS DE DOCHTER VAN DE BASSIST VAN JERNEYS BAND 'EARTH AND FIRE'
quote:is idd wel ehmm opvallend ja
Op maandag 9 februari 2004 22:26 schreef Toeps het volgende:[..]
Daar komt de aap uit de mouw.
quote:Ik weet alleen de Bron niet. Maar het stond op mijn officiele Idols club.
Op maandag 9 februari 2004 22:26 schreef Toeps het volgende:[..]
Daar komt de aap uit de mouw.
quote:Oow, dus een paar korreltjes zout zijn hier wel op zn plaats?
Op maandag 9 februari 2004 22:28 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ik weet alleen de Bron niet. Maar het stond op mijn officiele Idols club.
quote:Ja, zo kan je Meike ook zien
Op maandag 9 februari 2004 22:26 schreef Toeps het volgende:Daar komt de aap uit de mouw.
quote:Ok De bron ben jij dus! Good work!
Op maandag 9 februari 2004 22:39 schreef LeBeau het volgende:
Meike's volle naam is Meike Hurts... hoe ik daarop kwam? Gewoon gekeken wie Hans Ziech in Earth & Fire verving: Theo Hurts. Google, google en daar stond Meike opeens.
quote:
Ik lees net dat Meike de dochter is van de bassist uit de vroegere band van Jerney.Is dat misschien de x-factor waar je het over had?
quote:Wat is de link van dat gastenboek?
Op maandag 9 februari 2004 22:44 schreef BVO het volgende:
De roddel gaat snel: in het gastenboek van Henk-Jan worden de vragen al gesteld
quote:http://www.mag-entertainment.com/gastenboek/php/gastenboek.php
Op maandag 9 februari 2004 22:46 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Wat is de link van dat gastenboek?
Henk Jan geeft een reactie op elk bericht dat je achterlaat, hij heeft al een hoop nogal opvallende uitspraken gedaan .
quote:Naja, ik zocht nu net alleen maar op aan de hand van waar jij mee aankwam, dus echt een bron ben ik ook weer niet.
Op maandag 9 februari 2004 22:42 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ok De bron ben jij dus! Good work!
quote:Krijg je via mail een reactie terug???
Op maandag 9 februari 2004 22:47 schreef BVO het volgende:[..]
http://www.mag-entertainment.com/gastenboek/php/gastenboek.php
Henk Jan geeft een reactie op elk bericht dat je achterlaat, hij heeft al een hoop nogal opvallende uitspraken gedaan
.
quote:Ow maar we weten in ieder geval dat deze uitspraak WEL waar is!
Op maandag 9 februari 2004 22:48 schreef LeBeau het volgende:[..]
Naja, ik zocht nu net alleen maar op aan de hand van waar jij mee aankwam, dus echt een bron ben ik ook weer niet.
quote:Nee, hij doet dat in het gastenboek zelf. Als je op die site even een paar pagina's terugbladert (zie onderaan) kan je bij de berichten komen die hij al heeft beantwoord
Op maandag 9 februari 2004 22:51 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Krijg je via mail een reactie terug???
quote:Nee, hij schrijft gewoon openbaar terug in zijn gastenboek.
quote:Mooie reactie heb je neergezet
Een ludieke zin als: 'is dat de x-factor waar je het over had' vind ik dan veeeeeeeeeeeeel beter. Het komt beter over en je hebt meer kans op een normale reactie/goed antwoord.
quote:In mij ogen is dit oplichterij
Op maandag 9 februari 2004 23:17 schreef R_ON het volgende:
Ik vind de reactie van "Piet" veel leuker als die van "Miranda". Om meteen met termen als 'oplichterij' te gaan smijten. Slechte zaak.Een ludieke zin als: 'is dat de x-factor waar je het over had' vind ik dan veeeeeeeeeeeeel beter. Het komt beter over en je hebt meer kans op een normale reactie/goed antwoord.
quote:Je kent nog niet eens goed de feiten!!!
Op maandag 9 februari 2004 23:21 schreef charmed_angel het volgende:[..]
In mij ogen is dit oplichterij
Als je nou eerst eens een normale vraag stelt, dan kun je daarna altijd nog op deze manier reageren.
Stel dat ik jou zo vlug zou beschuldigen, ben benieuwd hoe je dan reageert.
Als Henk Jan die reactie van jou weghaalt kan ik hem nog geen ongelijk geven ook.
quote:Wie zegtd at ik de feiten niet ken??? Met wat resaerch op internet kom je heel ver hoor!
Op maandag 9 februari 2004 23:24 schreef R_ON het volgende:[..]
Je kent nog niet eens goed de feiten!!!
Als je nou eerst eens een normale vraag stelt, dan kun je daarna altijd nog op deze manier reageren.
Stel dat ik jou zo vlug zou beschuldigen, ben benieuwd hoe je dan reageert.
Als Henk Jan die reactie van jou weghaalt kan ik hem nog geen ongelijk geven ook.
Het staat toch zwart op wit! Als Idol mag je geen contacten hebben met de jury, ook familie niet............
Dat staat in het contract wat ze moeten tekenen.....lijkt mij
Dus ik vind het vriendjespolitiek/oplichterij en dat is me goed recht om dat te vermelden!
ps je bent zeker een Meike faN?
Als je 100% procent op de hoogte bent van de feiten hoef je ook geen vragen meer te stellen aan Henk Jan.
Dan kon je daar je conclusies wel neerzetten, he.
quote:Maar ik mag toch wel een reactie geven in het gastenboek van Henkjan....wat ben je nou dom aan het lullen????
Op maandag 9 februari 2004 23:29 schreef R_ON het volgende:
Nee, ik ben helemaal geen Meike fan.Als je 100% procent op de hoogte bent van de feiten hoef je ook geen vragen meer te stellen aan Henk Jan.
Dan kon je daar je conclusies wel neerzetten, he.
Ik mag toch wel mijn menign geven?
quote:Ik had het alleen maar over de manier WAAROP je zoiets vraagt.
Op maandag 9 februari 2004 23:31 schreef Golden het volgende:
Conclusies die verbonden zijn aan deze "ontdekking" kan alleen Henk-Jan beantwoorden.Goede zaak dus dat men een bericht in zijn gastenboek plaatst.Dit geval moet je zeker niet te lichtvaardig opnemen.
Natuurlijk kun je het hem vragen.
quote:
Geplaatst door Toolmannetje op zaterdag 7 februari 2004 22:19 quote:
--------------------------------------------------------------------------------
snapte niet echt waarom de jury zo lovend was over die laatste... vond er niets aan.
--------------------------------------------------------------------------------Ik heb begrepen dat Jerney bij haar vader in de band heeft gezeten, dus dat zou wel eens kunnen helpen.. of het klonk gewoon een stuk beter in de zaal (dat kan ook)
En het klopt echt..
http://ftp.castel.nl/~wemmg01/ef-mus.htm
en
http://home.wanadoo.nl/showband/meike.htm
Hurts is volgens mij nou niet de meest voorkomende achternaam in Nederland.
"... uit Netherlands andere kandidate die nu in de efteling aan de volgende ronde
bezig is: Meike Hurts. (dochter Theo Hurts. Bassist Earth & Fire 1978). ...
www.studioforte.nl/idolsnl/gastenboek/ardguest.php - 6k - Toegevoegde zoekresultaten - In cache - Gelijkwaardige pagina's "
quote:Die link levert toch wel de meest breezer-achtige site op ...
Op dinsdag 10 februari 2004 09:40 schreef starbuck het volgende:
Dit is een resultaat in Google als ik de zoektermen "Meike hurts Theo" gebruik, Dit is volgens mij een ander gastenboek dan waarover hier gesproken wordt, volg je de link dan is het stukje tekst uit het zoekresultaat ook niet meer te vinden??
"... uit Netherlands andere kandidate die nu in de efteling aan de volgende ronde
bezig is: Meike Hurts. (dochter Theo Hurts. Bassist Earth & Fire 1978). ...
www.studioforte.nl/idolsnl/gastenboek/ardguest.php - 6k - Toegevoegde zoekresultaten - In cache - Gelijkwaardige pagina's "
quote:Kijk maar op pagina 4:
Op dinsdag 10 februari 2004 09:40 schreef starbuck het volgende: Bla bla bla, link.
http://www.studioforte.nl/idolsnl/gastenboek/ardguest.php?page=4
quote:Daar staat het.
November 17, 2003 - 06:14 PM
. uit Netherlandsandere kandidate die nu in de efteling aan de volgende ronde bezig is:
Meike Hurts.(dochter Theo Hurts. Bassist Earth & Fire 1978)
quote:Maar dat is geen bewijs. Dat zegt gewoon iemand. Ik wil harde bewijzen zien. NAW-gegevens, foto's...
Op dinsdag 10 februari 2004 09:48 schreef LeBeau het volgende:
En ook resultaat.
[..]Kijk maar op pagina 4:
[..]Daar staat het.
quote:Je hebt gelijk
Op dinsdag 10 februari 2004 09:48 schreef LeBeau het volgende:
En ook resultaat.
[..]Kijk maar op pagina 4:
[..]Daar staat het.
Het is geen hard bewijs, maar het feit dat deze post al in November gedaan is, zonder de bedoeling Meike naar beneden te halen zegt mij een hoop.
Maar er surfen genoeg Peter R de Vries wannabees rond die dit zaakje tot op de bodem zullen uitzoeken. Zou Jerney een alibi hebben??
Er zijn natuurlijk ook grenzen aan de regels. Op die manier mag zo'n beetje niemand mee doen aan Idols, want tja... je hoeft maar 5 (of was het 6) mensen te kennen, en je kent de hele wereld.
Ik snap dat Meike niet goed ligt bij velen, maar er komt ook een tijd dat je het gewoon moet accepteren dat ze door is, en er niet te veel achter zoeken, want jullie beginnen allemaal te veel op SCH te lijken.
quote:Da's toch wat anders dan een bandlid waarmee Jerney de hele wereld over is geweest?
Op dinsdag 10 februari 2004 10:58 schreef CJ het volgende:
Tja, dus het dochtertje van de buurvrouw van Jerney die al lang weer verhuist is mag ook niet mee doen aan Idols omdat haar moeder Jerney heeft gekend?
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 10:58 schreef CJ het volgende:
Tja, dus het dochtertje van de buurvrouw van Jerney die al lang weer verhuist is mag ook niet mee doen aan Idols omdat haar moeder Jerney heeft gekend?
quote:het valt me echt op dat iedereen die in die uitzending voorkomt raar-uitziende tanden heeft. Niet dat ze scheef staan ofzo, maar ze smeren er volgens mij iets raars op waardoor de tanden zelf VEEL TE WIT worden, maar de ruimte tussen de tanden extra groot en extra zwart lijkt. Is iemand anders dit al opgevallen? Ik heb overigens geen verstand van make-up en visagisten enzo...
Op maandag 9 februari 2004 22:54 schreef lovegrrl het volgende:
ze heeft zo'n ontzettend smoelwerk !!! (sorry)
heb me trouwens wel geirriteerd aan meedere gebitten ook van andere meisjes onder de laatste10, wat zien we er weer lekker uit dit jaar
Over de Meike gossip: ik ben niet snel een meeloper maar die entry in dat gastenboek van november is echt eng. Dochter van earth & fire-bassist? Doorgestoken kaart!
quote:Ben al op weg
Op dinsdag 10 februari 2004 10:38 schreef Tania18 het volgende:
Heeft iemand al een mailtje naar RTL Boulevard gestuurd?!?![]()
quote:Ik vind haar dus persoonlijk echt niet zo slecht, ze kan wel aardig zingen en heeft een mooi koppie!! ff de studio in, inzingen... ff een draai aangeven en we kunnen allemaal zingen (geen live concerten geven!!
Het is gewoon een feit ze kan zingen!!
Greetz
quote:Oja, ze kan opzich zingen.. jij ook en ik ook..
Op dinsdag 10 februari 2004 13:55 schreef _daan_ het volgende:.....Het is gewoon een feit ze kan zingen!!
.
Nog een feit: Er zijn genoeg kandidaten die BETER kunnen zingen dan Meike. Daarom is het dus onterecht dat ze door is, alleen maar omdat ze EVENTUEEL toch nog beter wordt als ze aan haar techniek gaat werken. Ik vind dat er hoofdzakelijk gekeken moet worden naar de zangkwaliteit en danwel op DIT moment.. niet hoe goed hij of zij eventueel later kan gaan zingen... Moeten ze volgende keer maar meedoen.
quote:Niet te geloven, heb nog nooit zo een boer mee gemaakt... zij komt er wel, en ik zal ook diegene zijn die jou erop gaat wijzen!! Ze werkt aan haar techniek en hop, volgende keer verpletterd ze ons!!
Op dinsdag 10 februari 2004 14:01 schreef Marando het volgende:[..]
Moeten ze volgende keer maar meedoen.
quote:Ach... ik zit er niet op te wachten.. Waarom iemand door laten gaan omdat ze nog aan haar techniek moet werken en iemand die al super goed kan zingen niet door laten gaan omdat ze misschien niet helemaal de looks heeft volgens de jury. Ik vind de looks ondergeschikt aan de zangkwaliteiten.. Ik LUISTER naar muziek, kijk er niet zo vaak naar.
Op dinsdag 10 februari 2004 14:05 schreef _daan_ het volgende:Niet te geloven, heb nog nooit zo een boer mee gemaakt... zij komt er wel, en ik zal ook diegene zijn die jou erop gaat wijzen!! Ze werkt aan haar techniek en hop, volgende keer verpletterd ze ons!!
Het lijkt wel een soap .
quote:Dat valt ook weer mee hoor. Theo Hurts kwam in 1974 bij Earth & Fire en was alleen te horen op 1 album, waar GEEN ENKELE hit vanaf kwam. Na dat album werd hij weer vervangen, en toen kwamen pas echt het grote succes met Weekend.
Op dinsdag 10 februari 2004 11:07 schreef Toeps het volgende:[..]
Da's toch wat anders dan een bandlid waarmee Jerney de hele wereld over is geweest?
Dus ik denk niet dat het feit dat Theo en Jerney ooit eens 30 jaar geleden 1 jaar lang (of zelfs minder of iets langer) bij elkaar in een band zaten, nog zo veel invloed heeft op de Jerney in Idols van nu.
Dan zou je dat eerder in het geval van mijn voorbeeld van de buurvrouw verwachten.
Dus waarschijnlijk zijn het toch nog wel goede bekenden. Ik kan niet geloven dat ze haar om haar kwaliteiten doorgelaten hebben, want die heeft ze niet en dan is het makkelijk om het te motiveren als de X-factor.
quote:De Nederlandse muziekwereld is inderdaad klein, maar dat wil niet automatisch zeggen dat je dan nog 'goede bekenden' blijft. Kijk naar een Ray en Anita van 2 Unlimited... jaren lang hits gescoord en overal naar toe gereist... maar nu? Die ontlopen elkaar liever.
Op dinsdag 10 februari 2004 14:23 schreef bloodymary het volgende:
Maar zelfs dan, de Nederlandse muziekwereld is erg klein, vooral de Haagse......Dus waarschijnlijk zijn het toch nog wel goede bekenden. Ik kan niet geloven dat ze haar om haar kwaliteiten doorgelaten hebben, want die heeft ze niet en dan is het makkelijk om het te motiveren als de X-factor.
Ik denk dat bijna iedereen in dit topic gewoon te shocked is dat Meike door is en nu wordt ieder vergezocht excuus aangegrepen om haar plaats in de finale te ondermijnen.
Men zal er toch mee moeten leven dat ze over 3 weken weer op TV te zien is, en als Nederland inderdaad vind dat ze geen Idol is, dan wordt ze er dan wel op afgerekend en zo houden wij tenminste Ron en Robin er tenminste nog een weekje langer in.
quote:Uiteraard. Maar ik zoek gewoon een reden om haar eruit te mieteren. Nou, als dit geen reden is
Op dinsdag 10 februari 2004 14:30 schreef CJ het volgende:
Ik denk dat bijna iedereen in dit topic gewoon te shocked is dat Meike door is en nu wordt ieder vergezocht excuus aangegrepen om haar plaats in de finale te ondermijnen.
quote:Precies
Op dinsdag 10 februari 2004 14:15 schreef CJ het volgende:[..]
Dat valt ook weer mee hoor. Theo Hurts kwam in 1974 bij Earth & Fire en was alleen te horen op 1 album, waar GEEN ENKELE hit vanaf kwam. Na dat album werd hij weer vervangen, en toen kwamen pas echt het grote succes met Weekend.
Dus ik denk niet dat het feit dat Theo en Jerney ooit eens 30 jaar geleden 1 jaar lang (of zelfs minder of iets langer) bij elkaar in een band zaten, nog zo veel invloed heeft op de Jerney in Idols van nu.
quote:Kan er geen mail actie opgezet worden....
Op dinsdag 10 februari 2004 14:37 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Uiteraard. Maar ik zoek gewoon een reden om haar eruit te mieteren. Nou, als dit geen reden is
.
quote:Je moet gewoon niet janken dat toevallig jouw favoriet eruit is gekickt. En niemand is in de workshops zó goed dat er helemaal niks aan gedaan hoeft te worden. Iedereen heeft nog wel zijn mindere kanten
Op dinsdag 10 februari 2004 15:33 schreef Golden het volgende:[..]
Kan er geen mail actie opgezet worden....
quote:Gaat het niet om.....je mist het doel van de actie.Het gaat er hier om dat de jury geen enkele band mag hebben met een kandidaat.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:00 schreef Cols het volgende:[..]
Je moet gewoon niet janken dat toevallig jouw favoriet eruit is gekickt. En niemand is in de workshops zó goed dat er helemaal niks aan gedaan hoeft te worden. Iedereen heeft nog wel zijn mindere kanten
quote:Nee, dat is de dekmantel
Op dinsdag 10 februari 2004 16:19 schreef Golden het volgende:[..]
Gaat het niet om.....je mist het doel van de actie.Het gaat er hier om dat de jury geen enkele band mag hebben met een kandidaat.
Oh ja en wat iemand zei over dat er aan iedereen nog wel gesleuteld moet worden, ja dat is wel waar, maar bij Meike is er zoveel kapot, dat is nooit meer te maken
Meike
quote:Ik had trouwens ook gehoord dat HenkJan Robin nog kent uit de tijd van Velvet. En ook Ron schijnt wel eens samen met Erik in de Thermos gesignaleerd te zijn... Of wat te denken van het stiekeme onderonsje van Edwin en Marlies na de eerste audities?
Op dinsdag 10 februari 2004 16:19 schreef Golden het volgende:[..]
Gaat het niet om.....je mist het doel van de actie.Het gaat er hier om dat de jury geen enkele band mag hebben met een kandidaat.
Oh jee, iedereen kende elkaar al... laten we alle finalisten er maar uit gooien...
quote:Niet te vergeten dat ze Alice al kennen van de theater ronde vorig jaar, en Tialda van de workshops. Denk dat Jerney hen beter kende dan de dochter van de man die uit de band was gestapt waar zij inzat ver voordat desbetreffende dochter geboren werd.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:44 schreef CJ het volgende:[..]
Ik had trouwens ook gehoord dat HenkJan Robin nog kent uit de tijd van Velvet. En ook Ron schijnt wel eens samen met Erik in de Thermos gesignaleerd te zijn... Of wat te denken van het stiekeme onderonsje van Edwin en Marlies na de eerste audities?
Oh jee, iedereen kende elkaar al... laten we alle finalisten er maar uit gooien...
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:00 schreef Tania18 het volgende:[..]
Nee, dat is de dekmantel
Eigenlijk gaat het er gewoon om dat Meike er snel uitgewerkt wordt en dit is een goed excuusOh ja en wat iemand zei over dat er aan iedereen nog wel gesleuteld moet worden, ja dat is wel waar, maar bij Meike is er zoveel kapot, dat is nooit meer te maken
Meike
quote:Wordt die band geboekt? Volgens mij zijn de Havenzangers nog populairder.............
Op dinsdag 10 februari 2004 15:31 schreef Cols het volgende:[..]
Precies
En iedereen die zegt dat ze niet kan zingen, ze zit toch in een band ofnie, en die band wordt toch ook geboekt. Maarja, iedereen heeft toch zijn favoriet en als die niet door is moet iemand anders maar afgezeken worden.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:33 schreef Golden het volgende:
Absoluut! Dat wil ik ook wel even zeggen dat ze qua karakter echt een topper is.Hoor dat van velen.
Na het nogmaals bekeken te hebben de workshop van afgelopen zaterdag kan ik niet anders concluderen dat Meike toch beter was dan ik dacht en wellicht niet ten onrechte in de finale is gekomen.
Kwestie mogelijk verband Jerney:Na alle postings gelezen te hebben vind ik dat de hele zaak inderdaad opgeblazen is.Wat mij betreft is er geen enkel aanwijsbaar verband tussen Meike enJerney.Dus absoluut GEEN fraude.Ik wens Meike veel succes Zaterdag en voor mij is dit een case closed
quote:HUH
Op woensdag 11 februari 2004 15:16 schreef Golden het volgende:
Mijn mening herzien.Na het nogmaals bekeken te hebben de workshop van afgelopen zaterdag kan ik niet anders concluderen dat Meike toch beter was dan ik dacht en wellicht niet ten onrechte in de finale is gekomen.
Kwestie mogelijk verband Jerney:Na alle postings gelezen te hebben vind ik dat de hele zaak inderdaad opgeblazen is.Wat mij betreft is er geen enkel
aanwijsbaar verband tussen Meike enJerney.Dus absoluut GEEN fraude.Ik wens Meike veel succes Zaterdag en voor mij is dit een case closed
Dat zeiden ze in het voorstukje
quote:Of Jerney kan goed liegen, of er is gewoon niks aan de hand
Op woensdag 11 februari 2004 18:37 schreef Tania18 het volgende:
Nou dat was wel een heftig stukje in Boulevard![]()
Zielig voor Fiona trouwens, die tand
Ja, ik zie het al voor me hoe je de hele trap afdondert .
quote:shit gemist! komt er nog herhaling?
Op woensdag 11 februari 2004 18:18 schreef Sven- het volgende:
Straks in RTL Boulevard: idols rel, doet jerney aan vriendjes politiek?Dat zeiden ze in het voorstukje
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 11-02-2004 19:50]
quote:vanavond laat
Op woensdag 11 februari 2004 19:37 schreef charmed_angel het volgende:[..]
shit gemist! komt er nog herhaling?
quote:Ja, rond 0:00
Op woensdag 11 februari 2004 19:37 schreef charmed_angel het volgende:[..]
shit gemist! komt er nog herhaling?
Maar ze zeiden niet veel mee dan wat op de site stond.
quote:
Leuke X-Factor, van je vader?Afgelopen zaterdag werd Meike Hurts door de Idols-jury naar de finale gestuurd, en daarmee heeft het idool-in-wording haar eerste rel te pakken. Meike zou namelijk zijn voorgetrokken door Jerney Kaagman, die ooit dikke vriendjes was met Meikes vader.
Dochter
Als Meike zaterdagavond door de jury wordt verkozen tot één van de beste Idols-kandidaten, wordt er druk gespeculeerd over de motieven van de jury. Meike beschikt niet alleen over de zo geroemde X-factor, maar ook over een handige kruiwagen. Meikes vader, Theo Hurts, is de oud-bassist van Jerneys vroegere band Earth & Fire. "Ik heb Jerney gebeld met de vraag of zij wist dat Meike de dochter is van die meneer Hurts, en toen zei Jerney: 'Oh, heet zij Hurts van haar achternaam?'", vertelt Mark de Vink, uitvoerend producent van Idols.Ruzie
De voorzitter van de fanclub van kandidate Megan was zo teleurgesteld over het verlies van Megan én de verrassende winst van Meike, dat hij direct op internet op zoek ging naar allerlei sleaze & dirt over de 22-jarige Meike. Daar leerde hij dat Meike de dochter is van Theo Hurts, de oud-bassist van Jerneys Earth & Fire. "Theo stapte in 1978 met ruzie uit de groep en sindsdien heb ik geen enkel contact meer met hem gehad. Ik wist niet eens dat hij de vader van Meike is", legt Jerney uit.Internet
Mark de Vink: "We hebben contact gehad met Meike hierover toen het op internet stond en toen heeft ze ook aangegeven dat ze het sowieso al wilde zeggen." Dat Meike bij de Workshopronde is verkozen tot één van de drie winnaars heeft ze dus volledig op eigen kracht bereikt. Hoewel het oordeel van het publiek anders luidt. "Zij was in het rijtje van het publiek vierde", geeft Mark toe.Stemmen
Dat zit zo: de twee kandidaten die het populairst waren bij het publiek waren Robin met 19% en JK met 17%. Zij gaan dus sowieso door naar de finale. De jury levert een lijstje in waarop hun eigen topdrie staat. Degene die daarop het hoogst genoteerd staat en niet tot de twee favorieten van het publiek behoort, gaat dan door naar de finale. De topdrie van de jury was Robin op één, Meike op twee en Nick op drie. Meike verdiende hiermee haar finaleplaats, ook al was ze met 15% van de stemmen vierde volgens het publiek.Heisa
Meike had natuurlijk absoluut niet verwacht dat deze heisa zou ontstaan. Immers, toen Meike in 1981 geboren werd, was haar vader al drie jaar weg uit Earth & Fire. Jerney voegde nog toe "dat het maar goed is dat ze het niet wist, anders was Meike miscchien niet zo ver gekomen..." Wat zou Jerney daar toch mee bedoelen?
Unquote:Nou das mooi,alles opgelost zaak gesloten op naar de volgende workshop
quote:Met een gigantisch fries gebit
Op woensdag 11 februari 2004 21:25 schreef Escape2Dawn het volgende:
Dom wijf dat niet kan zingen
Al kan ze natuurlijk niet aan Elisaar tippen
quote:Hmm, dan voel je je genaaid, als je door het publiek tot derde gekozen was... Wie was dat eigenlijk?
Op woensdag 11 februari 2004 21:13 schreef Golden het volgende:
Quote:Stemmen
Dat zit zo: de twee kandidaten die het populairst waren bij het publiek waren Robin met 19% en JK met 17%. Zij gaan dus sowieso door naar de finale. De jury levert een lijstje in waarop hun eigen topdrie staat. Degene die daarop het hoogst genoteerd staat en niet tot de twee favorieten van het publiek behoort, gaat dan door naar de finale. De topdrie van de jury was Robin op één, Meike op twee en Nick op drie. Meike verdiende hiermee haar finaleplaats, ook al was ze met 15% van de stemmen vierde volgens het publiek.
quote:Niets maar ben gewoon tot de conclusie gekomen dat je toch niets kan veranderen aan de uitslag.Ik denk echt dat de jury Meike beter vond.Ze heeft natuurlijk ook al de nodige ervaring.
Op woensdag 11 februari 2004 21:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Golden hoeveel geld heb je gekregen?
quote:Hier doet ze het dus lijken alsof ze de achternaam van Meike niet wist.
Dochter
Als Meike zaterdagavond door de jury wordt verkozen tot één van de beste Idols-kandidaten, wordt er druk gespeculeerd over de motieven van de jury. Meike beschikt niet alleen over de zo geroemde X-factor, maar ook over een handige kruiwagen. Meikes vader, Theo Hurts, is de oud-bassist van Jerneys vroegere band Earth & Fire. "Ik heb Jerney gebeld met de vraag of zij wist dat Meike de dochter is van die meneer Hurts, en toen zei Jerney: 'Oh, heet zij Hurts van haar achternaam?'", vertelt Mark de Vink, uitvoerend producent van Idols.
Klik nu eens op dit filmpje :
http://www.rtl.nl/system/media/wvx/shows/idols2/miMedia/2003/week51/vrijdag_meike.avi.xml/wm364.wvx
quote:Of ze is het gewoon vergeten
Op woensdag 11 februari 2004 22:43 schreef Magics het volgende:
Jerney valt door de mand:
[..]Hier doet ze het dus lijken alsof ze de achternaam van Meike niet wist.
Klik nu eens op dit filmpje :
http://www.rtl.nl/system/media/wvx/shows/idols2/miMedia/2003/week51/vrijdag_meike.avi.xml/wm364.wvx
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Uhuh ! Meike heeft toevallig de weinig voorkomende achternaam die haar bassist ook had, dat zou haar niet opvallen ? Van iemand die je door laat stomen tot de finales van het best bekeken televisie programma van deze tijd weet je de achternaam niet ??? Uhuh !
Op woensdag 11 februari 2004 22:47 schreef BVO het volgende:[..]
Of ze is het gewoon vergeten
quote:Tja, die vent is alweer 25 jaar geleden die band uitgestapt en als je duizende kandidaten ziet onthoud je niet elke naam denk ik
Op woensdag 11 februari 2004 22:52 schreef Magics het volgende:[..]
Uhuh ! Meike heeft toevallig de weinig voorkomende achternaam die haar bassist ook had, dat zou haar niet opvallen ? Van iemand die je door laat stomen tot de finales van het best bekeken televisie programma van deze tijd weet je de achternaam niet ??? Uhuh !
quote:Ow wacht, ik zie het al je bent een fan van haar. Dan kan ik van jou ook geen objectieve reactie verwachten.
Op woensdag 11 februari 2004 22:54 schreef BVO het volgende:[..]
Tja, die vent is alweer 25 jaar geleden die band uitgestapt en als je duizende kandidaten ziet onthoud je niet elke naam denk ik
quote:Fan is een groot woord, dat ben ik van Elisaar
Op woensdag 11 februari 2004 22:59 schreef Magics het volgende:[..]
Ow wacht, ik zie het al je bent een fan van haar. Dan kan ik van jou ook geen objectieve reactie verwachten.
Ik heb zelf niks tegen Meike, van mij hoeft ze niet gediskwalificeert te worden omwille dat ze de dochter is van. Maar ik merk gewoon onwaarheden op die elkaar tegenspreken.
quote:Eerder schreef je :
Op woensdag 11 februari 2004 23:02 schreef BVO het volgende:[..]
Fan is een groot woord,
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:28 schreef BVO het volgende:
Ik ben fanAl kan ze natuurlijk niet aan Elisaar tippen
quote:Dat zou ik ook niet weten. Ik zeg ook niet dat dat de reden is dat ze door is gelaten. Het enige wat ik aan wilde geven is dat Jerney volgens mij liegt als ze zegt dat ze Meike's achternaam niet wist.
Ik vraag mij alleen af, waarom zou de jury een meid doorlaten die de dochter is van een man die 25 jaar geleden, toen Meike nog niet geboren was, met ruzie de band is uitgestapt
-Meike Hurts deed mee onder haar eigen naam. Die direct op internet en op platenhoezen van Jerney staat. Die zou als ze de boel belazerden geen artiestennaam gebruiken?
-Meike haar vader is in 1978 uit E&F gegooit/gegaan (zal wel gegooit zijn want ze hadden succes en hij niet) Dat is jaren vóór meike is geboren. Kent jouw vader/moeder alle namen van de NIEUWE familie van collega's van meer dan 25 jaar terug?
Goed nagedacht allemaal
Ik heb net de herhaling van RTL gezien en daarin werdt ook nog eens uitgebreid uitgelegd dat ze dolblij waren met "tenminste een relletje. Want het is dit jaar wel erg saai anders". Wie heeft er nou boter op zijn hoofd?
Albert;"de vullingen schieten uit mijn gebit"
quote:ja, dat was echt humor haha!
Op donderdag 12 februari 2004 10:26 schreef starbuck het volgende:
Beau zegt na het stukje van Meike gezien te hebben: "wat zingt dat mens vals"Albert;"de vullingen schieten uit mijn gebit"
maar ik vind het persoonlijk best wel meevallen..
quote:Overdrijf niet zo er zaten veel en veel slechtere tussen (ik noem een Robin).
Op donderdag 12 februari 2004 11:13 schreef Ripley het volgende:
Jezus, ik hoorde gisteren nog even een stukje Meike voorbij komen, maar mijn god, wat was het slecht.
quote:
Beau zegt na het stukje van Meike gezien te hebben: "wat zingt dat mens vals"Albert;"de vullingen schieten uit mijn gebit"
quote:Mijn vriendje....
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 00:49 schreef cynisch het volgende:
overigens, dan was Nick Schilder doorgegaan.
Niemand die de naam schilder linkt met een oud zangeres van BZN zo ten tijde van de carri:ëre van Jerney. En een zekere platenmaatschappij van een jurylid?
quote:Albert verlinde heeft op alle kandidaten commentaar, behalve op jamai, gek toch
quote:Het broertje van Dewi heeft het theater niet gehaald hoor...
Op donderdag 12 februari 2004 14:02 schreef BVO het volgende:
Maar dan zou die broer van Dewi ook nooit mee hebben mogen doen? Hij haalde gewoon het theater en als ie beter had gezongen had hij er nu nog in gezeten, terwijl ze Dewi ook kennen. Of niet dan
quote:En wat dan nog.. Dewi zit toch niet in de jury
Op donderdag 12 februari 2004 17:08 schreef LeBeau het volgende:[..]
Het broertje van Dewi heeft het theater niet gehaald hoor...
quote:Theo Hurts toch ook niet? Het gaat er om dat beide kandidaten familie zijn van iemand die betrekkingen heeft met de jury, terwijl Dewi nog dichterbij de jury staat dan Theo Hurts
Op donderdag 12 februari 2004 17:22 schreef Sven- het volgende:[..]
En wat dan nog.. Dewi zit toch niet in de jury
quote:Wel toch? Dat zei Dewi iig wel toen ze bij Live and Cooking was...
Op donderdag 12 februari 2004 17:08 schreef LeBeau het volgende:[..]
Het broertje van Dewi heeft het theater niet gehaald hoor...
quote:Nee dat vind ik niet.
Op donderdag 12 februari 2004 17:33 schreef BVO het volgende:[..]
Theo Hurts toch ook niet? Het gaat er om dat beide kandidaten familie zijn van iemand die betrekkingen heeft met de jury, terwijl Dewi nog dichterbij de jury staat dan Theo Hurts
.
quote:
Reactie van Henkjan:
Sjonge jonge wat een larie allemaal. Als iemand mij het belang kan uitleggen van een zoon of dochter van een bekende van de jury als finalist te hebben, dan ben ik de eerste om er serieus op in te gaan. Nu kan ik slechts zeggen dat Meike een van de weinigen is met de X-factor. Dat het maar goed is dat de jury er iedere week 1 mag doorlaten, want het vinden van iemand die alles in huis heeft is dus duidelijk een vak. Als ik hier eens al die onzin en op amateurmeningen gebaseerde verhaaltjes en gissingen lees, moeten we blij zijn met de beslissing van de Idolsproducent de rol van de jury iets groter te maken. Megan zong beter dan Meike, maar ik heb al eerder gezegd we zoeken niet de beste zanger, maar het grootste idool. Zelfs Meike met het "handicap" dat ze een vader heeft die de klappen van de zweep kent (iemand die Jerney al in geen 20 jaar o.i.d. heeft gezien of gesproken), laten wij door, gewoon omdat ze "het" heeft. En nu ben ik er klaar mee en geef ik weer antwoord op e.e.a. als deze "zorg" weer over is.
Ik dank u...
quote:Hie rben ik het helemaal mee eens!
Op donderdag 12 februari 2004 18:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik raad de jury gewoon aan om a.s. zaterdag tussen 22.00 en 23.00 op Fok! te lezen wat de meningen zijn van wij, users, over de kandidaten. Dan kunnen ze daarop de wildcard baseren.
Scheelt ze vast een boel gezeik.
quote:Zie je nou wel dat je niet te snel je conclusies moet trekken
Op maandag 9 februari 2004 23:21 schreef charmed_angel het volgende:[..]
In mij ogen is dit oplichterij
Of blijf je erbij dat het "oplichterij" is?
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 12-02-2004 19:31]
quote:ik blijf erbij.....
Op donderdag 12 februari 2004 19:31 schreef R_ON het volgende:[..]
Zie je nou wel dat je niet te snel je conclusies moet trekken
Of blijf je erbij dat het "oplichterij" is?
Wat een arrogantie zeg om even te vermelden dat het publiek dus geen idool uit kan kiezen, dat het maar goed is dat hun iemand kiezen. Volgens mij word je nooit een idool als bijna heel Nederland vindt dat je irritant bent en een paardengebit hebt en geen mooie zangstem hebt
Maar, laat hem maar lullen, hij komt er zelf wel achter!
quote:Dat zeg ik net
Op vrijdag 13 februari 2004 13:09 schreef kingmob het volgende:
Hier slaat Henk-Jan keer op keer de plank mis. Hij verkondigt dit regelmatig, en d'r klopt natuurlijk niets van. Die X-factor (verkoopcijfers dus) worden bepaald door de populariteit van iemand. De populariteit van iemand wordt bepaald door het publiek. Als het publiek iemand niet leuk/goed vind, bezit diegene op dat moment dus niet de X-factor.
Wat dus wel zou kunnen is dat diegene met hulp zich kan ontpoppen tot een idool, maar dat is duidelijk niet wat hij zegt. Hij zegt, "ik weet beter dan jullie, wat jullie willen", wat op z'n zachtst gezegd krom is.
quote:Ja, maar ik wilde het ook zeggen
Op vrijdag 13 februari 2004 13:22 schreef Tania18 het volgende:[..]
Dat zeg ik net
![]()
quote:Oke
Op vrijdag 13 februari 2004 13:43 schreef kingmob het volgende:[..]
Ja, maar ik wilde het ook zeggen
.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:43 schreef starbuck het volgende:
Henk-jan bedoeld zeker de Xiederniksin-factor.
quote:/edit/opgelost-
Op maandag 9 februari 2004 22:47 schreef BVO het volgende:[..]
http://www.mag-entertainment.com/gastenboek/php/gastenboek.php
Henk Jan geeft een reactie op elk bericht dat je achterlaat, hij heeft al een hoop nogal opvallende uitspraken gedaan
.
[Dit bericht is gewijzigd door GnAgn op 14-02-2004 12:24]
quote:Ik zeg niks
Op zondag 15 februari 2004 00:48 schreef Nam het volgende:
Vraag me af waar die X-factor bij haar zit
DAT SCHAAP
zo keek half nederland waarschijnlijk nadat ze hoorden dat meike door wasquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:15 schreef Nam het volgende:
[..]
zo keek half nederland waarschijnlijk nadat ze hoorden dat meike door was![]()
1 uitzendingquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:06 schreef mia_wallace het volgende:
Ik ben zóóó benieuwd hoe lang ze het vol gaat houden!!
ja precies. dat meike zowiezo al door was naar de 2e ronde vond ik al verschrikkelijk.ze kan echt nix, alleen zo lelyk in de camera kyken. heeft de jury dit zelf niet eens door???quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:56 schreef showercap het volgende:
Inderdaad! Eruit met die griet! Ik kreeg gelijk kippevel toen ik dat mens zag met die te grote ogen en die ingevallen wangen! En als ze dan kon zingen, zou ik haar dat nog vergeven. Kijk, bij muziek draait het bij mij voor 90% om geluid. Die Kurt uit Noorwegen is ook geen lekkertje, al krijg ik van hem geen kippevel als ik naar hem kijk, maar zingen kan 'ie als de beste!
Eerst die Meike eruit, en dan die Alice. Of omgekeerd...Vindt ze allebei niks en irritant. Het beste zou zijn als er allebei tegelijk uit zouden vliegen!
ik totaal niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:24 schreef BVO het volgende:
Ik hoop dat ze ver gaat komen. Heb er vertrouwen in dat ze nog stukken beter gaat zingen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:24 schreef BVO het volgende:
Ik hoop dat ze ver gaat komen. Heb er vertrouwen in dat ze nog stukken beter gaat zingen.
Tsja, make-up doet een hoop bij Alice...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:21 schreef myfairlady het volgende:
[..]
ja precies. dat meike zowiezo al door was naar de 2e ronde vond ik al verschrikkelijk.ze kan echt nix, alleen zo lelyk in de camera kyken. heeft de jury dit zelf niet eens door???![]()
tsja en alice..ik hoopte van dr af te zijn nadat ze naar de wildcard ronde ging. [nick moest gewoon door, dan waren we van die doos af] maar iedereen vind dat zeker zo'n onwys lekker wyf ofzo, dus daarom stemt iedereen fanatiek op alice. ik kan dr niet uitstaan![]()
Ze heeft wel wat jaquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Wat is er met jou? Op je achterhoofd gevallen? Eerst lees ik dat je hoopt dat Alice ver gaat komen, nu Meike en ik kan me ook nog iets over JK herinneren?!?![]()
Dat staat niet vast dat is jouw mening. En mag ik dan aan jou vragen hoe een idool eruit ziet? Moet die er dan altijd mooi of knap uitzien?quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:45 schreef Dethroned het volgende:
Daartegenover staat vast dat vergeleken met de rest van de Idols zij er tenminste uitziet als een. Ze ziet er echt goed/mooi uit en er is er maar 1 die een beetje in de buurt komt.
Ik vind Meike absoluut niet aantrekkelijk of zo. Veel te veel tanden en wimpers, zoals al eerder opgemerkt, en te weinig zangtalent.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat staat niet vast dat is jouw mening. En mag ik dan aan jou vragen hoe een idool eruit ziet? Moet die er dan altijd mooi of knap uitzien?
Ben wel mee eens dat Meike wel eens kan gaan verrassen. En Eric verdwijnt waarschijnlijk wel als eerste, maar dat hangt wel af van zijn songkeuze.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Meike ons gaat verassen a.s. zaterdag.........
eric er toch als eerste uit???
Ja, eric gaat eruit. Meike houd het nog wat langer vol. Maar is toch geeen echte winnaar.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Meike ons gaat verassen a.s. zaterdag.........
eric er toch als eerste uit???
zou ik ook wel leuk vindenquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:34 schreef CJ het volgende:
Ik heb even naar de herhaling gekeken en vond Meike op zich best wel sympathiek overkomen. Hopelijk vliegt Alice er als eerste uit en blijft Meike nog een ronde langer plakken.
Volgens mij drie keer, ze moet er echt over ophouden.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:04 schreef BVO het volgende:
Ja, ze zag er erg leuk uit idd
Heeft iemand tijdens bijgehouden hoe vaak Alice tijdens die chat In the Pocket zei? Als ze daar mee doorgaat gaat ze zakken op mijn lijst hoor![]()
IDD, Eric had volgens mij ook al wel wat borrels gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:17 schreef Cee het volgende:
Hoe warm was 't daarbinnen, ze zat daar in d'r hemd. Gekke paardenbekken te trekken enzo.
Hij kan totaal niet zingen, maar het lijkt me een ontzettend aardige gozer.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
IDD, Eric had volgens mij ook al wel wat borrels gehad.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:26 schreef BVO het volgende:
[..]
maar het lijkt me een ontzettend aardige gozer.
Van 2100 tot 2130 was er op de Idolssite een live videochat met alle finalisten.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:29 schreef Tania18 het volgende:
Oh en wat was dat precies van die live chat dan?!?
Ik verstond niet wat ze zong, ze kwam niet boven de muziek uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:34 schreef schatje het volgende:
Meike was erg gewoontjes.
Erger dan je nachtmerries.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar ben erg benieuwd. Was Meike echt zo erg?
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:45 schreef schatje het volgende:
Dag stom rot kind.
Niet erg, maar te gewoon.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar ben erg benieuwd. Was Meike echt zo erg?
Helemaal mee eens... ze is 10x minder arrogant en ze lijkt me stukke aardigerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:36 schreef RubberenRobbie het volgende:
Het begint wel een bashtopic te worden hier. Ik vond Meike niet echt goed zingen, maar haar uitstraling vind ik wel veel goedmaken. De uitstraling van Meike is way better dan Alice!
Ja, zo kan je het ook bekijken ja.quote:Op zondag 7 maart 2004 11:58 schreef Tania18 het volgende:
Ach, er was wel iets positiefs aan het optreden van Meike...
de muziek was zo hard dat je d'r haast niet hoorde zingen![]()
![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 11:58 schreef Tania18 het volgende:
Ach, er was wel iets positiefs aan het optreden van Meike...
de muziek was zo hard dat je d'r haast niet hoorde zingen![]()
![]()
Nick bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:37 schreef MyMilkshake het volgende:
klopt , meike is mooi en spontaan !
maar toch had de jury beter iemand anders door kunnen laten gaan tijdens de workshop
gemiste kans !
Ik zou mijn kinderen niet bij haar in de klas willen plaatsen! Dat is nou echt een garantie voor een trauma, lijkt me!quote:Op zondag 7 maart 2004 17:10 schreef Christine het volgende:
Ze zal vast een hele lieve juf zijn
Hahahahaquote:Op maandag 9 februari 2004 16:58 schreef starbuck het volgende:
op tv was daar opeens een dame genaamd meike<br>ze wilde idool zijn, maar ze mag er nog niet eens op leike<br>als jij bij de zee zingt dan breken de deike<br>zing bij een begraafplaats en weg lopen de leike<br>maar het is een feest om over jouw gezang te zeike<br>dichterlijke vrijheid, het moet wel, want wat rijmt er in hemelsnaam op meike.
Tjah... dan was het toch nog ergens goed voorquote:Op zondag 7 maart 2004 19:01 schreef tulpje6 het volgende:
Ik heb geen idee of ze goed kon zingen want ik volgde idols niet zo (volgens mij was ze niet zo denderend) maar toch jammer dat ze eruit ligt......ik heet ook Meike en zit ook op de PABO (ja en ik kan ook zingen hahaha)...vond ik wel grappig...leek me wel leuk als ze verder was gekomen, dan kreeg de naam 'Meike' wat meer naamsbekendheid en zouden er misschien toekomstige ouders hun kind zo gaan noemen.....en meer naamsbekendheid met de naam Meike kan geen kwaad want ik word nog continu 'Maike' of 'Maaike' of 'Mieke' genoemd omdat mensen domweg de naam 'Meike' niet kennen :-(( GRRR.
"Ik ga al janken bij Merci reclame"quote:Op zondag 7 maart 2004 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb 5 minuten van de Day After show gezien, maar toch was ze daar wel leuk. Qua persoonlijkheid.
quote:Op zondag 7 maart 2004 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb 5 minuten van de Day After show gezien, maar toch was ze daar wel leuk. Qua persoonlijkheid.
Uiterlijk zegt niet zoveel hoorquote:Op maandag 8 maart 2004 10:28 schreef Antartic het volgende:
Ja idd knap.... maar die vriend... nou sorry maar die is echt lelijk... die passen toch helemaal niet bij elkaar?
ze is heel knap ja, maar ook verlegen en een beetje te liefquote:Op maandag 8 maart 2004 09:28 schreef mia_wallace het volgende:
Meike komt er wel, daar is ze leuk genoeg voor.
Ik vond haar gisteren ook erg ontwapenend (en knap vooral! - jaloers)
Vind het nu zelfs jammer dat ze eruit is...
enquote:Op maandag 8 maart 2004 10:28 schreef Antartic het volgende:
Ja idd knap.... maar die vriend... nou sorry maar die is echt lelijk...
quote:die passen toch helemaal niet bij elkaar?
D'r moeder is nog eens mentor van mij geweest op de middelbare. Als jouw stelling waar is, zouden dochter en moeder dus niet op elkaar lijken.quote:Op zondag 7 maart 2004 17:10 schreef Christine het volgende:
Ze zal vast een hele lieve juf zijn
Nou dan mag ze mij wel es lekker pijpenquote:Op maandag 8 maart 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
Meike in AD: Ik las op Internet dat er wel 3 Big Macs in mijn mond zouden passen.
Had ze zich aangetrokken. Is dat een quote van hier?
Heeeeey Meikequote:Op maandag 8 maart 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
Meike in AD: Ik las op Internet dat er wel 3 Big Macs in mijn mond zouden passen.
Had ze zich aangetrokken. Is dat een quote van hier?
Ja precies, ik ben stik-jaloers. Ik vind haar een superstem hebben, maar ze is gewoon zó knap, daar kan ik echt niet tegen dus daarom hoopte ik dat ze eruit ging. Ik bedoel, mensen op tv die knapper zijn dan ik, blegh! Weg ermee. Zó jaloers word ik ervan.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:03 schreef mwuhaha het volgende:
Heb het idee dat de negatieve berichtjes die niet over haar stem gaan, vooral van jaloerse meisjes vandaan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |