Had een leuke strafzaak kunnen worden.
quote:Je had zelf ook gezopen ?
Op maandag 9 februari 2004 09:20 schreef maxso het volgende:
Ja,had ik ook kunnen doen ,tong, maar ,
quote:Lijkt me logisch dat je max goed kent ja..
Op maandag 9 februari 2004 09:17 schreef maxso het volgende:
Ik kwam terug uit belgie(vrijdag nacht) en reed achter een dikke Jaguar.Die auto slingerde van links naar rechts.Ik dacht nog,als die gestopt word dan is dat voor de politie bingo.
Ik kwam aan een stoplicht waar die Jaguar links afsloeg en ik rechtdoor ging maar,het was rood.En tot mijn verbazing zag ik dat die oude Max achter het stuur zat en keek naar mij en lachte(schijnheilige kop)
Ik ken Max ook persoonlijk daarom dat ik ZEKER weet dat hij het was.
Straalbezopen was die ouwe en een gevaar op de weg.
Jammer dat ik geen camera bij had.Zo een film kan ook nog geldopbrengen.>>Of niet!!!
[Dit bericht is gewijzigd door ursel op 09-02-2004 09:51]
quote:
Op maandag 9 februari 2004 09:20 schreef Megumi het volgende:
Zonder bewijs een irelevante post.
quote:De openingspost was ons al bekend.
Op maandag 9 februari 2004 09:49 schreef ursel het volgende:[..]
Lijkt me logisch dat je max goed kent ja..
quote:"Lucille" moet met een hoofdletter. Je baalt ergens van en niet "om" en "spellingsfout" schrijf je aan elkaar.
Op maandag 9 februari 2004 10:04 schreef maxso het volgende:
lucille...daar baal ik nou vaak om...mensen die alles beter weten en zeuren om een spellings fout
quote:Een spellingsfout? Das geen spellingsfout lieverd, dat is compleet de naam anders schrijven.
lucille...daar baal ik nou vaak om...mensen die alles beter weten en zeuren om een spellings fout
quote:Waar ik van baal is dat jij dit post zonder bewijs.
Mooie avatar trouwens.
quote:Dit is idd wel het bewijs dat het verhaal waar moet zijn.
Op maandag 9 februari 2004 10:24 schreef maxso het volgende:
En toch is dit geen onzin.Ik zal jullie ook vertellen waar.Smeermaas richting maastricht(binnenweg) en dan langs de maas richting wijck
En als het dan al waar is. Had dan je auto er VOL in gereden. Mag hij kiezen. Of politie. Of gewoon wat geld betalen. Politie is blazen
quote:Dat zou je ook weten als je 'm persoonlijk kent
Op maandag 9 februari 2004 10:33 schreef maxso het volgende:
En ook de auto>>>jaguar XJ8 kleur donker groen
quote:Lijkt me ook wel logischere spelling, ipv die spreektaal
Op maandag 9 februari 2004 09:56 schreef Lucille het volgende:
Je zou toch zeggen dat as je iemand persoonlijk kent, dat je ook weet hoe je zijn achternaam moet spellen. Volgens mij heet hij Moszkowicz.
quote:Als je weet wat ze omzetten, zouden ze mischien weleens een 2e autootje kunnen hebben.
Op maandag 9 februari 2004 11:24 schreef ook_gek het volgende:
Raar zeg want zo wel vader als zoon rijden in een Aston martin DB7.En als het dan al waar is. Had dan je auto er VOL in gereden. Mag hij kiezen. Of politie. Of gewoon wat geld betalen. Politie is blazen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |