Een dergelijk programma bestaat voor WinMX ook, maar in de praktijk werkt 't niet vlekkeloos helaas. Kutusers die heel hun harde schijf sharen en met fakebestanden komen er gemakkelijk doorheen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:07 schreef markvleth het volgende:
Ja ik ban me het apelazerus. Hebben die mensen dan echt niet door dat het netwerk op zijn bek gaat als nietmand shared. Misschien maar is kijken of ik een progje kan schrijven dat mensen automatisch banned als zij niks sharen. Lijkt me verdomde handig, blijven die prutsers waarschijnlijk wel weg.
Zeker waar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:35 schreef markvleth het volgende:
ja helaas is bijna niks fool proof, maar het stoot nou eenmaal de eerste ladiing leechers af
je kunt natuurlijk ook gewoon dc++ gebruikenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:07 schreef markvleth het volgende:
Ja ik ban me het apelazerus. Hebben die mensen dan echt niet door dat het netwerk op zijn bek gaat als nietmand shared. Misschien maar is kijken of ik een progje kan schrijven dat mensen automatisch banned als zij niks sharen. Lijkt me verdomde handig, blijven die prutsers waarschijnlijk wel weg.
Komt dat bijna niemand meer openbaar shared. Dus ja , tis niet altijd een goeie optiequote:Op zondag 29 augustus 2004 20:29 schreef Schorpioen het volgende:
Automatic for the People van REM... 4 mensen die het album hebben, minimaal 40 wachtenden voor me
als je me mailt mag je hem van mijn ftp halen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:29 schreef Schorpioen het volgende:
Automatic for the People van REM... 4 mensen die het album hebben, minimaal 40 wachtenden voor me
http://testic.demon.co.uk/slsk-howto/quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:07 schreef SlaadjeBla het volgende:
Dat soulseek is best leuk en ik zie dat mensen leuke collecties hebben. Uiteraard heb ik mijn zut ook geshared, maar mijn firewall blokkeert de inkomende verbindingen. Welke poortnummers moet ik forwarden om soulseek fatsoenlijk te laten functioneren?
Kijk eens 2 posts boven jequote:Op donderdag 2 september 2004 12:13 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand of je iets kan doen aan die error als je iemands files wilt browsen?
aha het komt dus door die routerquote:Op donderdag 2 september 2004 12:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kijk eens 2 posts boven je
http://testic.demon.co.uk/slsk-howto/
me neither..quote:Op donderdag 2 september 2004 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volgens mij ligt ie weer plat, kan nl niet online komen
Bedankt, maar helaas te laat. Mijn post kwam net voordat t forum down ging, dus nou heb ik t met ctrl weg zitten halen. Duurde niet zo heel lang, t viel wel mee. Maar zo is t wel even makkelijker.quote:Op woensdag 8 september 2004 15:51 schreef Massive het volgende:
Ja hoor. Gewoon Shift-click op de eerste titel, en dan klikken op de laatste titel. Eenmaal op "Delete" drukken en voila, alles wat je geselecteert hebt is weg.
Die gebruik ik ook, heb nou maar ff 154 test 4 gepakt , maar ook die toont die kuren. Vaaaaaggquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:14 schreef superheist het volgende:
154 test 3j
Volgens mij moet je dan ff nieuwere versie downen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:15 schreef thecrook het volgende:
Ik heb Soulseek sinds vorig jaar december niet meer kunnen gebruiken en ben er nu weer mee aan de slag gegaan. Wat me meteen opvalt is dat ik veel minder kan vinden dan vroeger, hebben hier meer mensen last van???
Ben blij dat mijne weer werkt. Bleek dat mijn upload de boosdoener is. Mijn lieftalllige broertje had met de telefoonkabel lopen ouwe hoeren. En mijn upload was kut. En dus daardoor (wat ik dus niet wist ) is dat als ik soulseek startte dat hij heel mijn verbinding op vrat. Maar dat is nou weer in orde.quote:Op maandag 15 november 2004 21:40 schreef dopa het volgende:
Ligt het aan mij en mijn zoektermen of is Slsk echt waardeloos de laatste tijd?![]()
(en ja ik heb de sp2 patch al uitgevoerd)
Ik krijg alleen maar grijze resultaten. Het begint erop te lijken dat teveel parasieten het programma gebruiken![]()
Bij mij altijd al geweest, tis gewoon zoeken op het juiste moment. Wanneer de meeste gebruikers online zijn. (als amerika wakker isquote:Op maandag 15 november 2004 21:50 schreef dopa het volgende:
Dat doe ik ook wel vaak maar soms wil ik gewoon meteen een album dl'en en het valt me dus op dat er echt steeds meer grijze tov van zwarte resultaten komen.
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 15 november 2004 22:26 schreef teknomist het volgende:
Je moet ook gewoon proberen grijze resultaten te downloaden. Vaak ben je zo aan de beurt... vooral als je bij veel mensen in de list staat.
Vorige keer had ik een queue van 500 ongeveer en toch had ik alles binnen 2 dagen binnen.
Je moet eens op het forum van Slsk kijken. Daar staat een patch voor de mensen met SP2. SP2 zorgt er namelijk voor dat je maar een beperkt aantal verbindingen kunt maken. Als je de patch gebruikt kun je zelf instellen hoeveel connecties je pc mag maken. Het liet slsk bij mij alleszins een stuk vlotter lopen.quote:Op donderdag 25 november 2004 08:40 schreef Disorder het volgende:
Soulseek crasht bij mij aan de lopende band. Heeft dat met Windows servicepack 2 te maken?
Even voor je gekeken (download eigenlijk niks meer de laatste paar maanden). Hier werkt hij goed, zelfs met onbekendere termen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:04 schreef Glacius het volgende:
*SCHOP*.
Werkt bij jullie de search ook nauwelijks?
Hmmm... Welke versie heb je?quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Even voor je gekeken (download eigenlijk niks meer de laatste paar maanden). Hier werkt hij goed, zelfs met onbekendere termen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |