quote:als je je eigen naam bent vergeten, altijd handig... of als je aandacht wilt... verder zou ik 't niet weten, ik vind het ook erg triest, net een hond...
Op zondag 8 februari 2004 23:39 schreef marmhz het volgende:
Wat ik me nu afvraag he....buiten of t nu wel of niet mooi is hoe kom je er als meisje toe n naamplaat te dragen (je weet wel zo'n gouden ding met je naam)?
Hee hoer, kom eens hier.
maar...
hee [desbetreffende naam], kom eens hier.
-edit-
zoek ook niet op johnny
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 09-02-2004 00:40]
quote:je vergeet de snorfiets en de teenslippers
Op zondag 8 februari 2004 23:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Zijn vaak van die anita's met doodgeblondeerd haar, knalroze lippenstift, blauwe oogschaduw je kent het wel.
Interessant fenomeen.
quote:Je vergeet Hennie.
Op maandag 9 februari 2004 00:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
de 3 bestsellers:
*samantha*
*anita*
*wanda*
quote:Dat heet nu generaliseren.
Op maandag 9 februari 2004 01:10 schreef Brennie het volgende:
Hoe komen jullie er eigenlijk bij dat het alleen voor Johnny's en Anita's zijn.
quote:Ja, dat vraag ik me ook af. Brenda's dragen ze ook!
Op maandag 9 februari 2004 01:10 schreef Brennie het volgende:
Hoe komen jullie er eigenlijk bij dat het alleen voor Johnny's en Anita's zijn.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 01:18 schreef snakelady het volgende:
Ik vindt ze afschuwelijk, mijn schoonzus is zo'n type, helemaal vol met goud (wel makkelijk in het donker).
Nu heeft ze een naamketting om, een ketting met een plakaat van 5cm doorsnee van versage en nog diamantjes erin.
En alsof dat nog niet genoeg was ook nog een schakelketting.
Ja ze is hoogblond.
Loopt nog net niet op van die witte bosche klompjes.
quote:Dat is voor de heren...als ze de dame in kwestie afgewerkt hebben en hun naam vergeten zijn, staat zo lullig. Dit is beter voor beide partijen. Zou vaker gedragen moet worden
Op zondag 8 februari 2004 23:39 schreef marmhz het volgende:
Wat ik me nu afvraag he....buiten of t nu wel of niet mooi is hoe kom je er als meisje toe n naamplaat te dragen (je weet wel zo'n gouden ding met je naam)?
quote:Waar heb ik dat gezegd?
Op maandag 9 februari 2004 01:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dus Brennie heeft ook zo'n mooi glimmend stukje blinkend klatergoud?
quote:
Op maandag 9 februari 2004 00:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Dat is voor als er een Sjonnie met d'r heeft geneukt, en die weet volende ochtend haar naam niet meer. Staat voor hem niet zo genant.
quote:doh. Jullie slaan beiden de plank mis.
Op maandag 9 februari 2004 03:10 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is voor de heren...als ze de dame in kwestie afgewerkt hebben en hun naam vergeten zijn, staat zo lullig. Dit is beter voor beide partijen. Zou vaker gedragen moet worden
Het is voor mannen, als ze dan gecopuleerd hebben met de vrouw, dan kunnen ze zo de volgende dag de naam nog herinneren aan het! Het is anders ongepast.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 09:00 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind ze wel grappig.
Dat vind ik net alsof ze een hondenpenning om heeft met de naam van de eigenaar er op. Zo van: ik ben bezet.
Dat heb ik me een keer laten ontvallen en toen kreeg ik van mijn vriend voor mijn verjaardag zo'n ketting met diamantjes er ook nog in..dat ding kostte fl. 3000,--
Hij dacht dattie me een heel groot plezier deed daarmee ![]()
Ik draag hem wel eens uit emotionele overwegingen maar dan draag ik hem achterstevoren zodat je alleen een dun gouden kettinkje ziet, dat naamplaatje hangt in mijn nek (met mijn haar erover).
Het zijn btw niet van die 'krul' letters dus wat dat betreft is ie wel apart
quote:En je hebt het toen NIET uitgemaakt??
Op maandag 9 februari 2004 11:17 schreef Vivi het volgende:
toen kreeg ik van mijn vriend voor mijn verjaardag zo'n ketting met diamantjes er ook nog in..dat ding kostte fl. 3000,--
quote:
Op maandag 9 februari 2004 11:17 schreef Vivi het volgende:
dat ding kostte fl. 3000,--
En dan ook nog eens achterstevoren dragen
quote:Ze probeerd gewoon te pimpen
Op maandag 9 februari 2004 14:25 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
En dan ook nog eens achterstevoren dragen
quote:Waarom zou ze pimpen met iets wat ze niet mooi vindt?
Op maandag 9 februari 2004 14:41 schreef ill_Bill het volgende:[..]
Ze probeerd gewoon te pimpen
het was gewoon een metalen, goud kleurige hanger, gekocht op de markt voor toen 10 gulden.
quote:* zucht
Op maandag 9 februari 2004 14:45 schreef snakelady het volgende:[..]
Waarom zou ze pimpen met iets wat ze niet mooi vindt?
vrouwen, moet ik jou dat nu nog uitleggen
quote:idd
Op maandag 9 februari 2004 14:58 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
* zucht
vrouwen, moet ik jou dat nu nog uitleggen
![]()
quote:Waar heb je het over minkukel?
Op maandag 9 februari 2004 14:41 schreef ill_Bill het volgende:[..]
Ze probeerd gewoon te pimpen
het was gewoon een metalen, goud kleurige hanger, gekocht op de markt voor toen 10 gulden.
Iddm waarom zou ik pimpen met iets wat ik niet mooi vind? Mijn vriend en ik geven elkaar 1 x per jaar iets heel duurs, ipv 30 x een flutcadeau, ik snap niet waarom dat pimpen zou zijn...beetje sneue opmerking dus.
Daarbij, ik loop liever met niks dan met iets wat nep is.
Edit: ik zie dat je net zo oud bent als mijn kleine broertje, dat verklaard een hoop.
Als je later een echte grote meneer bent en genoeg centjes verdient dan zal je begrijpen dat je een vrouw niet afscheept met een kermis-ding van 10 euro. Ook al kan je dan twisten over persoonlijke smaak.
van die anita's is overigens klink-klare onzin (hoezo generaliseren?!)...
smaken verschillen nou eenmaal (punt)
quote:Maak van Samantha maar Sharon, en dan uitgesproken op z'n Hollandsch
Op maandag 9 februari 2004 00:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
de 3 bestsellers:
*samantha*
*anita*
*wanda*
Een paar jaar geleden had je ook de sloeberversie: een veter met daaraan losse lettertjes. Op de markt te koop, 1 gulden per letter of zo.
quote:als dat zo zou zijn, waarom draagt ze dan nog 8 gouden kettinkjes? Dan valt zo'n naam bordje alleen maar minder op. Ook een bloemetjeslegging en heuptas met tijgerprint leiden de aandacht af. Nee, ik ben er van overtuigd dan zo'n naambordje er voor is bedoeld, dat als de 'dame' in kwestie 's ochtends zo'n stukje klatergoud omdoet, ze er weer aan wordt herinnerd op welke naam zij moet reageren
Op maandag 9 februari 2004 22:27 schreef AcidTrance het volgende:
De persoon in kwestie die zo'n naamplaatje draagt heeft dan het gevoel dat ze belangrijk is, doordat iedereen der bij haar naam noemt. Heeft ze het gevoel dat iedereen haar kent, dat ze populair is.
quote:Fijn, ik had al een hekel aan mijn naam maar nu helemaal.
Op maandag 9 februari 2004 21:26 schreef Shinny het volgende:
AFSCHUWLIJK VERSIEbijpassende naam, no offense
quote:Ehhh, ja hoor...
Op maandag 9 februari 2004 22:42 schreef snakelady het volgende:
Kelly valt toch best mee
quote:ik heb een zilveren armbandje met m'n naam erop gekregen met m'n geboorte. waarschijnlijk om al die pasgeboren kinders uit elkaar te houden in de familie. en ik weet toch zeker dat ik meer op m'n tante lijk dan op m'n moeder!
Op maandag 9 februari 2004 21:14 schreef nO_On het volgende:
Ik heb bij m'n geboorte ook zo'n naamketting gekregen, maar dan in het zilver. Ik vond hem een paar maanden geleden, en vind hem eigenlijk wel grappig, beetje lekker fout.Maar als ie goud zou zijn, had ik hem echt noooooooooooooooooooooiiiit gedragen...
quote:awww
Op maandag 9 februari 2004 22:38 schreef snakelady het volgende:[..]
Fijn, ik had al een hekel aan mijn naam maar nu helemaal.
![]()
* Shinny fluffles Kelly
quote:NIJMEGEN!
Op maandag 9 februari 2004 11:15 schreef Da_Ripper het volgende:
....He wat is je naam?
*breezah-sl@je kettinkje omhooghoudend.....:"Ken je nie lese dan"?
quote:Misschien ben je wel een verwend kreng dat een klein cadeau niet kan waarderen?
Op maandag 9 februari 2004 20:41 schreef Vivi het volgende:[..]
Waar heb je het over minkukel?
Iddm waarom zou ik pimpen met iets wat ik niet mooi vind? Mijn vriend en ik geven elkaar 1 x per jaar iets heel duurs, ipv 30 x een flutcadeau, ik snap niet waarom dat pimpen zou zijn...beetje sneue opmerking dus.
Daarbij, ik loop liever met niks dan met iets wat nep is.
Edit: ik zie dat je net zo oud bent als mijn kleine broertje, dat verklaard een hoop.
Als je later een echte grote meneer bent en genoeg centjes verdient dan zal je begrijpen dat je een vrouw niet afscheept met een kermis-ding van 10 euro. Ook al kan je dan twisten over persoonlijke smaak.
quote:Ja joh je hebt gelijk.
Op dinsdag 10 februari 2004 09:01 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Misschien ben je wel een verwend kreng dat een klein cadeau niet kan waarderen?
Daar hebben we het domste jongetje van Fok! weer, ik heb jou werkelijk nog niets zien posten wat niet dom, bot of volslagen puberaal was, wat op zich natuurlijk een prestatie is
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 11:22 schreef Vivi het volgende:[..]
Daar hebben we het domste jongetje van Fok! weer, ik heb jou werkelijk nog niets zien posten wat niet dom, bot of volslagen puberaal was, wat op zich natuurlijk een prestatie is
![]()
quote:Er zitten best knappe bij ja... bovendien zie ik liever een meid met nikes dan 1 met naaldhakken, want dat vindt ik dan weer helemaal niks.
Op dinsdag 10 februari 2004 18:34 schreef Hartendiefje het volgende:
ik vind ze niet eens zó lelijk
Als iemand zo'n ketting mooi vindt, wat is dan het probleem?
Maar nee, dan moet daar weer van alles achter gezocht worden ''die wil showen'', ''dat is een slet'', etc... daar heb IK nou een een grote hekel aan ![]()
Ik zou zeggen: als het je dan toch zo boeit allemaal, vraag zo iemand dan zelf waarom hij/zij zo'n ketting heeft in plaats van hypocriet te gaan speculeren en er vervolgens een negatieve invulling aan te geven.
je weet het toch wel, net als met die rappers. hoe groter gouder en diamanter de ketting, destemeer kewlierz ze zijn.
quote:Ben jij soms de vriend van Vivi, die zo'n kettinkje van 3000 gulden heeft gekocht?
Op dinsdag 10 februari 2004 23:48 schreef TheDon18 het volgende:
Waarom zijn er toch altijd weer mensen die alles aan anderen op een negatieve manier moeten benaderen?Als iemand zo'n ketting mooi vindt, wat is dan het probleem?
Maar nee, dan moet daar weer van alles achter gezocht worden ''die wil showen'', ''dat is een slet'', etc... daar heb IK nou een een grote hekel aan
Ik zou zeggen: als het je dan toch zo boeit allemaal, vraag zo iemand dan zelf waarom hij/zij zo'n ketting heeft in plaats van hypocriet te gaan speculeren en er vervolgens een negatieve invulling aan te geven.
quote:Zou dat een probleem voor je zijn dan?
Op dinsdag 10 februari 2004 23:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:[..]
Ben jij soms de vriend van Vivi, die zo'n kettinkje van 3000 gulden heeft gekocht?
quote:Het zit je allemaal wel hoog zeg......
Op woensdag 11 februari 2004 00:06 schreef TheDon18 het volgende:[..]
Zou dat een probleem voor je zijn dan?
quote:Dat is jouw invulling eraan. Er zijn genoeg mensen die dergelijke kettingen kopen omdat ze het mooi vinden (ikzelf ook!) en zich -gelukkig- niet laten beinvloeden door anderen daarover.
Op dinsdag 10 februari 2004 23:51 schreef releaze het volgende:
omdat het groot goud is. een kruisje draag je alleen als je gelovig ben, een gewoon kettinkje is gewoon te klein en te prutserig en zo'n grote ketting met je naam is gewoon stoer, valt op, kijk mij eens.je weet het toch wel, net als met die rappers. hoe groter gouder en diamanter de ketting, destemeer kewlierz ze zijn.
Dat is bij mij het zelfde: iedereen vindt bijvoorbeeld dat trainingspakken niet staan. Ik vindt van wel, dus draag ik trainingspakken (punt)
Tot nu toe heb ik nooit een positieve reactie gekregen over mn kapsel (glad achterover, zie avatar). nou ik wil mn haren glad achterover (punt)
zo zijn er zat dingen waar anderen een invulling aan geven d.m.v negatieve speculaties. Ik snap werkelijk niet waar iedereen zich mee bemoeit. Is het zo moeilijk om mensen gewoon te accepteren zoals te zijn, zonder daar van alles achter te zoeken?
Maar als volwassen mens met zo'n ketting gaan lopen? nee sorry.
ik onthoud mijn naam zo wel..
en anders bel ik ff mijn ma om hem na te vragen...
quote:Sorry, maar jij behoort volgens mij nu juist in die groep waarover iedereen hier zich rot lacht.
Op woensdag 11 februari 2004 00:13 schreef TheDon18 het volgende:[..]
Dat is jouw invulling eraan. Er zijn genoeg mensen die dergelijke kettingen kopen omdat ze het mooi vinden (ikzelf ook!) en zich -gelukkig- niet laten beinvloeden door anderen daarover.
Dat is bij mij het zelfde: iedereen vindt bijvoorbeeld dat trainingspakken niet staan. Ik vindt van wel, dus draag ik trainingspakken (punt)
Tot nu toe heb ik nooit een positieve reactie gekregen over mn kapsel (glad achterover, zie avatar). nou ik wil mn haren glad achterover (punt)
zo zijn er zat dingen waar anderen een invulling aan geven d.m.v negatieve speculaties. Ik snap werkelijk niet waar iedereen zich mee bemoeit. Is het zo moeilijk om mensen gewoon te accepteren zoals te zijn, zonder daar van alles achter te zoeken?
quote:Misschien moet je mensen eens wat minder in hokjes stoppen, en in hun waarde laten, in plaats van zo te generaliseren.
Op woensdag 11 februari 2004 00:17 schreef _onderhond_ het volgende:[..]
Sorry, maar jij behoort volgens mij nu juist in die groep waarover iedereen hier zich rot lacht.
quote:Een hoop wijze woorden voor iemand met een naamketting, trainingspakken en glad achterover gekamd haar!!!
Op woensdag 11 februari 2004 00:21 schreef TheDon18 het volgende:[..]
Misschien moet je mensen eens wat minder in hokjes stoppen, en in hun waarde laten, in plaats van zo te generaliseren.
quote:en een forum
Op woensdag 11 februari 2004 00:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:[..]
Een hoop wijze woorden voor iemand met een naamketting, trainingspakken en glad achterover gekamd haar!!!
quote:Uitzonderingen bevestigen de regel
Een hoop wijze woorden voor iemand met een naamketting, trainingspakken en glad achterover gekamd haar!!!
quote:Nou, ik ben gewoon mezelf, en daar lijkt een probleem van te worden gemaakt.
Veel mensen denken aan de hand van bijv. mijn kledingvoorkeuren een beeld te kunnen schetsen van mijn karakter, en daar heb ik een hekel aan. ze moeten eens wat verder kijken dan de volgende koeien-kont.
quote:haha, eindelijk iemand die een glimlach op mijn gezicht weet te toveren
Op woensdag 11 februari 2004 00:24 schreef DarkElf het volgende:[..]
en een forum
quote:En jij moet eens verder kijken dan je haar glad is, want die post heeft een knipoog!
Op woensdag 11 februari 2004 00:30 schreef TheDon18 het volgende:[..]
Nou, ik ben gewoon mezelf, en daar lijkt een probleem van te worden gemaakt.
Veel mensen denken aan de hand van bijv. mijn kledingvoorkeuren een beeld te kunnen schetsen van mijn karakter, en daar heb ik een hekel aan. ze moeten eens wat verder kijken dan de volgende koeien-kont.
quote:watte?
Op woensdag 11 februari 2004 00:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:[..]
En jij moet eens verder kijken dan je haar glad is, want die post heeft een knipoog!
quote:Doe nou slim, je was net zo goed bezig
Op woensdag 11 februari 2004 00:35 schreef TheDon18 het volgende:[..]
watte?
quote:oh?
Op woensdag 11 februari 2004 00:31 schreef TheDon18 het volgende:[..]
haha, eindelijk iemand die een glimlach op mijn gezicht weet te toveren
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 00:37 schreef Nouk het volgende:[..]
Doe nou slim, je was net zo goed bezig
quote:Grapjas
Op woensdag 11 februari 2004 00:37 schreef Nouk het volgende:[..]
Doe nou slim, je was net zo goed bezig
quote:JIJ vind dat je dure cadeaus moet krijgen van je vriendje, ik vind dat verwend ja.
Op dinsdag 10 februari 2004 11:22 schreef Vivi het volgende:[..]
Ja joh je hebt gelijk.
![]()
quote:Oh ja? Nooit in je opgekomen dat het een "grapje" was?
Op woensdag 11 februari 2004 00:13 schreef TheDon18 het volgende:[..]
Dat is jouw invulling eraan.
quote:oh, sorry
Op woensdag 11 februari 2004 20:49 schreef releaze het volgende:[..]
Oh ja? Nooit in je opgekomen dat het een "grapje" was?
Dat was een hele grote duidelijke persiflage. Niet serieus nemen. Ik heb geen invulling aan gouden naamplaatjes. Het kan me namelijk geen ene ruk schelen dat iemand dat wel mooi vindt en een ander weer niet. Mijn mening incluis, hoe ik er over denk is totaal niet relevant. Hoe Piet erover denkt is ook totaal niet relevant.
quote:Had ik theatrale persoonlijkheidsstoornis al genoemd?
Op donderdag 12 februari 2004 23:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Had ik Samantha al genoemd?
quote:Oke, ik heb een uitdaging voor je: quote eens waar ik dat heb gezegd dan!
Op woensdag 11 februari 2004 20:31 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
JIJ vind dat je dure cadeaus moet krijgen van je vriendje, ik vind dat verwend ja.
Het is "ik vind"zonder t
quote:Het is "jij vindt" met t.
Op woensdag 11 februari 2004 20:31 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
JIJ vind dat je dure cadeaus moet krijgen van je vriendje, ik vind dat verwend ja.
quote:Ik zou er een jaar geleden een krijgen, zilver.
Op maandag 9 februari 2004 10:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:[..]
Hang er een om je nek, dan. Zou ik gewoon doen!!
quote:Rofl.
Op vrijdag 13 februari 2004 18:44 schreef MaRySe het volgende:[..]
Het is "jij vindt" met t.
Shit, gemist
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 05:04 schreef Jikpunth het volgende:
Eigenlijk denk ik dat het wel handig is, als je haar naam vergeten bent krijg je in ieder geval niet meer de situatie: "Hoe spel je jou naam ook al weer?" "Nou gewoon E L S." Ik ben voorstander van dit fenomeen.
quote:Volgens mij zijn die dingen daar op ontworpen. Alleen had degene bij wie ik dat zag haar naam er niet op staan.
Op maandag 9 februari 2004 23:59 schreef CherryLips het volgende:[..]
ik heb een zilveren armbandje met m'n naam erop gekregen met m'n geboorte. waarschijnlijk om al die pasgeboren kinders uit elkaar te houden in de familie. en ik weet toch zeker dat ik meer op m'n tante lijk dan op m'n moeder!
t armbandje past nog steeds trouwens...
euhhh... vorig jaarwas het ook al niet mooi...quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:17 schreef Miss_mini het volgende:
tsss dit is nou gewoon echte onzin...wat sommige hier neer pleuren.
Ik heb ook zo,n ketting met m,n naam eerst in het zilver gehad en nu heb ik er een paar jaar geleden ene in het goud gekregen,ik vind het opzicht best mooi,maar ik zou het nu ook niet meer dragen idd,vorig jaar was dit mooi volgend jaar weer wat anders....kijk en zo blijf je bezig!
Sterker nog het is echt nooit mode of in geweest.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:50 schreef ramsesii het volgende:
[..]
euhhh... vorig jaarwas het ook al niet mooi...
en wat betreft vivi, ik vind het inderdaad ook een verwend nest. Het gaat toch niet om het kado, maar toch om het idee ??
Ik vind het best een goed idee om niet ontzettende zooi te kopen voor elkaar maar gewoon eens per jaar gewoon iets écht leuks.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:50 schreef ramsesii het volgende:
[..]
en wat betreft vivi, ik vind het inderdaad ook een verwend nest. Het gaat toch niet om het kado, maar toch om het idee ??
* Undergod noemt niemand een johnnyquote:Op maandag 9 februari 2004 21:28 schreef TheDon18 het volgende:
Ik vindt het nog niet zo verkeerd staan, eigenlijk...
van die anita's is overigens klink-klare onzin (hoezo generaliseren?!)...
smaken verschillen nou eenmaal (punt)
Het gaat idd om het idee, en sommige mensen hebben toevallig ook het geld om een duur idee te betalenquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:50 schreef ramsesii het volgende:
[..]
I beg to differ, in het eerste seizoen van Sex & the City droeg Carrie zo'n kettinkje en daardoor is het een tijdje erg in geweest...dat jij de Glossy's niet leest is niet erg, maar doe dan niet alsof je zo goed op de hoogte bent, NOFI.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Sterker nog het is echt nooit mode of in geweest.
Neen mijn vriendin leest de glossies. En het is echt nooit in geweest. Ik ben op de hoogte dat carrie zo'n kettinkje droeg. Maar in NL staat zo'n ketting gelijk aan kamp. Get over it. Je liep voor lul.......quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
I beg to differ, in het eerste seizoen van Sex & the City droeg Carrie zo'n kettinkje en daardoor is het een tijdje erg in geweest...dat jij de Glossy's niet leest is niet erg, maar doe dan niet alsof je zo goed op de hoogte bent, NOFI.
Niet waarquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:49 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Neen mijn vriendin leest de glossies. En het is echt nooit in geweest. Ik ben op de hoogte dat carrie zo'n kettinkje droeg. Maar in NL staat zo'n ketting gelijk aan kamp. Get over it. Je liep voor lul.......
quote:Op woensdag 21 april 2004 00:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet waar![]()
Jij bent gewoon bekrompen, en je volgt de trends blijkbaar niet
Hehe, ja ik heb ook weleens meisjes gezien die de naam van hun vriendje om hun nek hadden hangen.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:25 schreef erodome het volgende:
Om aan je vriendje te kunnen geven zodra je die hebt gevonden, dan weet iedereen dat hij van jou is
Maar dan wordt je wat ouder en zie je hoe belachelijk het staat
oeh, nu ben ik wel nieuwsgierig hoor......quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Fout topic, sorry
Hoeft nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
oeh, nu ben ik wel nieuwsgierig hoor......![]()
Waarom ga je er dan zo uitgebreid op inquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het gaat idd om het idee, en sommige mensen hebben toevallig ook het geld om een duur idee te betalen.
En dan vind jij mij lekker een verwend nest, mag ik dan zeggen dat de mening van de drol die vanochtend onder mijn schoen zat me meer kan schelen dan die van jou?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:58 schreef Kaensterle het volgende:
[afbeelding]
EEN DIERBAAR SIERRAAD
Deze gouden hanger is gevuld met as
en gegraveerd met naam.
Hoogte 35mm, breedte 7mm
E 165.-
(http://www.degoudentand.nl/overige%20sieraden.html)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()