Sweet!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:44 schreef -CRASH- het volgende:
ennnn kick
Driv3r (PC) zou 17-03-05 uitkomen...
Is er al een PC Demo van ?
Enne...Enne... is het watquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:21 schreef ExCibular het volgende:
Ik heb hem net gehaald. Hij is bezig met de install dus ik zal eens even kijken. Hij was ieg maar 30 euro dus dat is alvast een pluspunt!
Ja screens van de mindere en betere kanten van het spel.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:46 schreef ArtfulDodger het volgende:
Gaaf, kan je wat grote screenshots ;posten van in game? (is spel al uit of demo?) Op de driv3r website vind ik alleen guppy's.
Ik vind driv3r ook niet tegenvallen.... op de toetsenconfig na.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:26 schreef ArtfulDodger het volgende:
Ik heb hem gister binnen gekregen, en ik moet zeggen dat het er goed uit ziet, maar ik vermaak mij wel ermee tot 10 juni, want dan komt de nieuwe gta op de pc uit! En die is vetter dan vetwant ik heb hem bij mn neefje gespeeld.
Over Driv3r: Hoe kan ik een screenshot maken? Ik heb (alt)printscreen geprobeerd maar dat werkt nieten voor een goeie performance boost moet je de nieuwe patch downloaden en de schaduwen uitzetten..die zuigen zeer veel resources..spel loopt nu soepel bij mij alleen als er 8 of meer auto's op mn scherm staan word het een beetje haperig.
Ik speel het spel op een radeon 9700 pro en pentium 4 2,8 ghz 800 fsb met 1024 mb ddr ram met laatste drivers voor de 3d kaart en direct x 9.c
Groetjes.
Toetsenconfig kan je allemaal wijzigen hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik vind driv3r ook niet tegenvallen.... op de toetsenconfig na.
Alleen af en toe wat last van grijze blokken.
Toetsen config.... CHECKquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:58 schreef Venco16 het volgende:
[..]
Toetsenconfig kan je allemaal wijzigen hoorKan je niet gewoon op Printscreen drukken??? Ik zal het eens proberen/...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |