Héél gezellie!!quote:Op maandag 8 maart 2004 09:41 schreef MUUS het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo!.
Zaterdag 8 mei worden wij om 11.00u verwacht, want dan staat er een persoonlijke gids op ons te wachten die ons vrolijk ende blij een extra lange rondleiding gaat geven.
Om 12.30u staat er koffie, thee, fris en gebak voor ons klaar in het souterrain van het kasteel.
Gezellie he?.
Heb er zin in! En ik ga zeker weten mee!quote:Ik krijg nog een brief thuis en de donderdag ervoor moet ik nog even bellen met hoeveel mensen we nu precies komen zodat ze genoeg vers gebak voor ons kunnen bestellen.
Het kasteel is een beetje wel en een beetje niet toegankelijk voor mensen met rolstoelen.. Als je zelf wat stapjes kunt zetten om bv. in een lift te komen, kan het wel. Verder moet de rolstoel opklapbaar zijn.
Zo, heb ik alles gehad?.
Dat is de enige eis die ik heb, anders kom ik niet 8)quote:Op maandag 8 maart 2004 17:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Héél gezellie!!
Zal ik een paar feestmutsjes regelen aangezien Lynx666 die dag jarig is?
(we gaan wel even 'lang zal ie leven' zingen, hè?)
Ik ben denk ik wel gebonden aan het OV (tenzij er een lieve fokker uit de buurt mij op kan komen pikkenquote:Heb er zin in! En ik ga zeker weten mee!
Voor de mensen die met 't openbaar vervoer komen: wie weet een idee om op Utrecht CS af te spreken en vanaf daar gezamelijk met de bus verder reizen?
Op de site van 't kasteel staat precies hoe ie te bereiken is nl
deze doen:quote:Op maandag 8 maart 2004 17:27 schreef Natalie het volgende:
Voor de mensen die met 't openbaar vervoer komen: wie weet een idee om op Utrecht CS af te spreken en vanaf daar gezamelijk met de bus verder reizen?
Op de site van 't kasteel staat precies hoe ie te bereiken is nl
Ik denk dat we de overgebleven plaatsen danmaar op moeten vullen met knokploeg.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:48 schreef MUUS een heel verhaal
Klinkt goed MUUS.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:47 schreef MUUS het volgende:
Ik stel voor dat we om uiterlijk 12:45u voor de deuren van het kasteel staan zodat we de rondleiding van 13:00u kunnen volgen. Eensch allemaal?
(En we kunnen na de rondleiding nog wel gewoon koffie en thee drinken, want dat is er altijd te krijgen.)
als jij makkelijk richting de mac oid in Nederweert kan komen zou je eventueel wel mee kunnen rijdenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:42 schreef _The_General_ het volgende:
Eensch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |