Ik werd vanmorgen wakker (tijd weet ik niet meer), maar ik was niet 'echt' wakker.
Een paar seconden later zakte ik weer weg in m'n slaap. Maar ik wilde niet in slaap vallen, ik wilde wakker blijven.
Het lukte me wel om wakker te blijven, alhoewel ik wel eens wat anders mee heb gemaakt (heel wat jaren terug).
Ik werd toen ook wakker, ik was me ervan bewust dat ik wakker was, maar paar seconde later zakte ik weer weg terwijl ik dat niet wilde.
Een heel vreemde ervaring was dat.
Ik weet dat het op die 'slaap-verlamming' (oid) lijkt, maar voor mijn gevoel is dit weer heel iets anders.
Het lijkt dus alsof ik terug in slaap wordt 'getrokken' (tenminste, zo voelt het omdat ik me moet verzetten om niet in slaap te vallen).
Heeft iemand anders ook ooit zoiets meegemaakt ofzo...niet dat ik me er zorgen om maak of zo, maar ik wil gewoon ff weten wat het precies is.
oh ja, ik heb geen slaapproblemen ofzo, ik slaap op een dag genoeg, ik gebruik geen medicijnen/drugs e.d.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:47 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb het altijdvechten tegen te blijven liggen
quote:iedereen heeft dat toch?
Op zondag 8 februari 2004 17:51 schreef Famas het volgende:
rot ff op als je 'grappig' probeert te doen
quote:nou sorry hoor maar dat was niet grappig bedoeld.
quote:Heuh?
Volgens mij maakt niemand hier grappen .
quote:volgens mij snappen jullie niet wat ik bedoel.
Op zondag 8 februari 2004 17:53 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Heuh?
Volgens mij maakt niemand hier grappen
.
quote:snap
Op zondag 8 februari 2004 17:55 schreef Famas het volgende:[..]
volgens mij snappen jullie niet wat ik bedoel.
Je wordt wakker, je wilt ook wakker blijven, maar je valt *ineens* weer in slaap.
quote:Ja, dat begreep ik... En dat is een heerlijk gevoel
Je wordt wakker, je wilt ook wakker blijven, maar je valt *ineens* weer in slaap.
laat maar hangen...bagger dit topic maar vol
quote:juist
Op zondag 8 februari 2004 18:05 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Ja, dat
begreep ik... En dat is een heerlijk gevoel
.
quote:Wat wil je dan bereiken met dit topic?
Op zondag 8 februari 2004 18:10 schreef Famas het volgende:laat maar hangen...bagger dit topic maar vol
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:46 schreef Famas het volgende:
[..]
Heeft iemand anders ook ooit zoiets meegemaakt ofzo...[..]
quote:Wat is er nou
Op zondag 8 februari 2004 18:10 schreef Famas het volgende:laat maar hangen...bagger dit topic maar vol
Ontopic: heb ik een heel enkele keer en ik vind het een heerlijk gevoel. Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.
quote:Die samenvatting is stukken duidelijker als dat halve boek in de startpost!
quote:Hey is dit dan niet wat?
Op zondag 8 februari 2004 18:17 schreef brtausi het volgende:
Koop een wekkerradio, en zet hem aan de andere kant van de kamer.
1:Je moet je bed uit en naar de andere kant van je kamer lopen.
2:Tis de radio, dus (ik zou ID-T doen als ik jou was, dan heb je zo min mogelijk gelul zolang je maar niet op het tijdstip van het nieuws doet) je laat het dan gewoon aan staan(volume lager bedoel ik) en dan komen er tog signalen binnen die je uit je slaap kunne houden
quote:*fab* *fab* *fab*
quote:wtf is wrong with you?
quote:Blijkbaar denk jij dat jij iets heel raars hebt meegemaakt terwijl vele mensen dit zowat elke ochtend of nacht meemaken: SERIEUS!! Ik maak dit ook geregeld mee... ik kan mijzelf ook niet wakkerhouden... ogen worden steeds zwaarder, probeer ze open te houden maar lukt niet... vecht ook tegen de slaap maar val toch in slaap. Niks tegen te doen op dat moment. Het is vervelend omdat je dus wakker wil blijven... maar je bent zo moe dat het ook wel weer lekker is om in slaap te vallen.
Jij ervaart dit waarchijnlijk als eng omdat je geen controle over je lichaam hebt op dat moment... maar t is dus heel normaal.
quote:Dat heb ik nou weer net niet....
Op zondag 8 februari 2004 23:06 schreef Aventura het volgende:
Ik heb dat altijd als ik na een uurtje of 11 nog een film ga kijken. Dan wordt het echt vechten tegen de slaap, en dan denk ik altijd dat ik niet geslapen heb maar dan blijkt later dat er hele stukken zijn die ik heb gemist! En ik herinner me dan toch niet dat ik echt sliep. Heel raar.
Ik heb ook weleens dat ik 's nachts wakker word, en dat ik dan niet echt 'wakker' ben, ik probeer dan mijn ledematen te bewegen, maar dat lukt dan niet. Dan probeer ik me heel erg te concentreren op 1 punt, een vinger ofzo, en die wil ik dan echt bewegen, maar zonder succes. Daarna val ik of weer in slaap of het duurt nog zeker 5 minuten voordat ik alles weer kan.
quote:hmm...zou het kunnen zijn.
Op zondag 8 februari 2004 22:59 schreef Courtney het volgende:[..]
Blijkbaar denk jij dat jij iets heel raars hebt meegemaakt terwijl vele mensen dit zowat elke ochtend of nacht meemaken: SERIEUS!! Ik maak dit ook geregeld mee... ik kan mijzelf ook niet wakkerhouden... ogen worden steeds zwaarder, probeer ze open te houden maar lukt niet... vecht ook tegen de slaap maar val toch in slaap. Niks tegen te doen op dat moment. Het is vervelend omdat je dus wakker wil blijven... maar je bent zo moe dat het ook wel weer lekker is om in slaap te vallen.
Jij ervaart dit waarchijnlijk als eng omdat je geen controle over je lichaam hebt op dat moment... maar t is dus heel normaal.
gewoon na weker meteen recht gaan zitten en dat blijven.. anders kun je het schudden...
voel ik me gewoon moe enz.. dan pak ik n capsule Ephedra.... ieder zn vooroordelen maar ik vind t super werken....
hele dag fit en savonds weer gewoon Zzzz....
(Kan iets te maken hebben met het feit dat we tegenwoordig CV hebben, is het smorgens vroeg niet zo koud als je je nest uitmoet )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |