quote:[sarcastisch]
Op dinsdag 10 februari 2004 20:01 schreef BMH het volgende:[..]
6 bladen + 4 van de beste games ooit voor 20 euro. Waar gaat deze wereld toch heen?
Nintendo als third party developer
quote:Het is een nette prijs, beter dan 40 of 50 euro vragen voor die collectors edition... had ik er niet voor over in elk geval. En zie, van wachten komt feest !
6 bladen + 4 van de beste games ooit voor 20 euro. Waar gaat deze wereld toch heen?
En effe zien of dat blad wat is, anders zeg ik het na 6 nummertjes weer op. Maar 20 eurootjes is in elk geval niets ! Het blad zelf is al 4,50 per stuk zie ik.
quote:Respect voor Nintendo! Ze hebben deze hele industrie, waar wij allemaal van genieten, gemaakt. Je kunt ze nu toch niet zo maar afschepen als de nieuwe davilex of wel?
Op dinsdag 10 februari 2004 20:07 schreef febster het volgende:[..]
[sarcastisch]
Nintendo als third party developer
quote:Heb ik ooit beweert van niet
Op dinsdag 10 februari 2004 20:10 schreef BMH het volgende:[..]
Respect voor Nintendo! Ze hebben deze hele industrie, waar wij allemaal van genieten, gemaakt.
quote:Nope, alleen als ze zo doorgaan worden ze het wel min of meer
Je kunt ze nu toch niet zo maar afschepen als de nieuwe davilex of wel?
quote:Naar de goede kant
quote:Tja, was hier al bekend hoor, dat je 'm naderhand voor een scheet en drie knikkers kon kopen. Haastige spoed is zelden goed, vooral idd voor de 70 eur mensen
Op dinsdag 10 februari 2004 21:44 schreef TAG-Speedy het volgende:
Nou lol die collectors disc ook weer mooi mee geflest dus, koop je 2 games voor omdat je denkt iets bijzonders te hebben (en mensen op eBay die hem voor 70 euro kochten ook denk ik) krijg je hem nu voor 20 euro in huis gestuurd en ben je nog 6x in het half jaar voorzien van leesvoer tijdens een uitgebreide wc sessie
Misschien maar een abbotje nemen, kan ik misschien nog wat van m'n 1080 terug verdienen.
quote:
Type: Abonnement
Blad: [N]Gamer
Abon: [N]Gamer
Actie: Optie 1: 6x [N]Gamer en The Legend of Zelda Collector's Edition voor EUR 20 (excl. EUR 2,30 verzendkosten)
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 10-02-2004 21:52]
De Playstation 2, Xbox en de Gamecube gaan alweer een paar jaar mee en de laatste tijd gonst het dan ook van de geruchten over de laatste specificaties en releasedata van hun opvolgers. Microsoft doet er alles aan om de Xbox Next als eerste op de markt te brengen en Sony gebruikt de 'Cell'-technologie om hun Playstation 3 de krachtigste console te maken.
Nintendo heeft zich altijd een beetje afzijdig gehouden wat betreft nieuws over de opvolger van de Gamecube. Natuurlijk waren er uitspraken over een releasedatum ergens in 2005/2006 en hier en daar een deal met een hardware producent, maar niet iets waar Sony of Microsoft zich druk over zouden maken.
Niet geheel onverwacht heeft Nintendo dan ook aangegeven de komende twee of misschien drie jaar geen opvolger van de Gamecube uit te gaan brengen. Daarvoor in de plaats geeft Nintendo de voorkeur aan hun huidige machine en zullen ze hiervoor meer ondersteuning gaan bieden. Zo zal het aantal games voor de Gamecube sterk worden uitgebreid, en zullen er vanaf 2005 nieuwe accessoires aan komen.
Nintendo has decided that it will diversify its game library and sell new peripherals for GameCube to make the current hardware more appealing to consumers instead of competing directly with Microsoft or Sony.
Nintendo's current plan is to begin releasing these new peripherals in early 2005. There have been no further details on what these peripherals may be.
Company president Satoru Iwata stated that the reasoning behind this philosophy is that "customers are fully satisfied with the performance of the current model."
Nintendo denkt dus dat het publiek niet aan een nieuwe console toe is, en nog steeds tevreden is met de Gamecube. Ook zegt Nintendo dat de vooruitgang van de technologie niet snel genoeg is gegaan om nieuwe gameplay elementen te kunnen introduceren. Of ze dit met de nieuwe aan te kondigen accessoires wel zal lukken is nog maar de vraag. Lees hier op deze pagina meer over. (http://cube.ign.com/articles/491/491054p1.html)
Update Inmiddels heeft Nintendo op het nieuws gereageerd en men zegt gewoon tegelijk met de andere consolegiganten een nieuw aparaat klaar te hebben staan. De opvolger van de GameCube verschijnt dus ongeveer tegelijk met de opvolgers van de Xbox en de Playstation 2. Wel zegt Nintendo zich minder te focussen op superieure hardware, omdat men dit onzinnig acht want met de huidige televisies heb je helemaal geen profijt van nog mooiere graphics. Lees het hele persbericht bij CubeZone.
(http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=12260)
gamer.nl
Zie mijn post op de vorige pagina. N5 wordt gewoon tegelijk gereleased met de X2 en de PS3
quote:Nintendo is een beetje mystirisch(
Op dinsdag 10 februari 2004 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:Zie mijn post op de vorige pagina. N5 wordt gewoon tegelijk gereleased met de X2 en de PS3
Ze hebben gewoon gezegd dat het nog tot 2005/2006 duurt. En dat er een extra uitbreiding voor de Cube komt.
quote:dat doet nintendo toch altijd...
Op dinsdag 10 februari 2004 22:14 schreef nlboy het volgende:[..]
Nintendo is een beetje mystirisch(
)aan het doen...
quote:Mysterisch.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:14 schreef nlboy het volgende:[..]
Nintendo is een beetje mystirisch(
)aan het doen...
quote:Mysterieus
Op dinsdag 10 februari 2004 22:20 schreef Lexie het volgende:[..]
Mysterisch.
(of hysterisch
)
quote:Het spel kreeg een 8.5 bij ign, dus is het zeker waard.
The Eurocom-developed action-adventure Sphinx and the Cursed Mummy has seen a dramatic price reduction for GameCube, Xbox and PlayStation 2. The title currently retails for a mere $19.99. The cut comes as a result of sluggish sales of the game across all systems.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |