quote:Op maandag 23 februari 2004 17:20 schreef thiamat het volgende:
nou hier maar eens een fotootje van mij![]()
Ben er trots op:
[afbeelding]
edit: -
Minder boeiend, wel mooi vind ik.
[afbeelding]
hehe bedankt! echt superbedankt voor een reactie, duurde zo langquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
[afbeelding]
die eerste is echt prachtig....hele mooie kleuren, en die reflectie op ddie streep tot onder in de foto maakt het echt mooi....kwestie van op de goede plek op het goede moment?
tweede heeft ook hele mooie kleuren, maar is inderdaad iets 'gewoner'!
ps. heb je die eerste ook ergens in het groot staan? lijkt me wel wat als bureaublad....
Nou ik edit m'n vorige reactie maar niet, want dat valt te weinig opquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:37 schreef Abbadon het volgende:
bij zo'n foto kan ik me voorstellen dat je wil dat iedereen weet dattie van jou is
die auto maakt de foto wel interessanter vind ik....zou zo de voorkant van een boek van Stephen King kunnen zijn
Hoe komt dat er trouwens op je scherm uit te zien?quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:57 schreef Abbadon het volgende:
mooidank je
slim idee van jequote:Op woensdag 25 februari 2004 16:04 schreef Abbadon het volgende:
met wat licht ge-edit, zo: KLIK!
edit: feitelijker nog wat beter, omdat dit plaatje iets teveel jpeg-compressie heeft zie ik nu...
eerste 2 zijn nix, dat zie je zelf denk ik ook wel. De 3e is leuk geprobeerd, maar ik vind de vlakverdeling(dat moet in deze foto boeiend zijn) niet zoo boeiend. Je had meer met de wolken moeten doen(moet je zelf beetje uitpuzzelen als je zo'n foto maakt). De 4e is erg mooi, maar wat dacht je ervan als je ervoor zorgde dat de vogels neit achter de 2 personen raakten. En nog een idee: ik zie dat ze erg lange schaduwen worpen op het strand(de personen). Misschien deze schaduwen beter in beeld brengen?quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:03 schreef DubManiac het volgende:
Zo...nu mijn eerste probeerseltjes...ben nog niet zo lang met fotografie bezig..en kan dus nog wel wat tips gebruiken...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mag ook niet....ze mogen immers niet schieten....dus ook niet met elastiekenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:29 schreef zeikerdje het volgende:
http://www.klaagbus.nl/foto/foto3.jpg
Sorry maar weet niet hoe ik de foto in het forum kan plakken...
Mooie foto...lekker contrastrijk...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:28 schreef neok het volgende:
Antwerpen vanmorgen. Slechte dag om te fotograferen: slecht licht, grijs, sneeuw en -2 graden. Weinig kleuren. Na wat rondlopen kwam ik het volgende tegen:
[afbeelding]
En ik had m'n kleuren gevonden. Ik tijfel of hij beter zou zijn op een zomeravond met een strak blauwe lucht en ietwat rode gloed van de warmte. Ook aangezien de bomen dan bladeren hebben en de eigenlijke kleuren van de huizen minder zullen uitkomen. Verder is de "A" in Love is all jammerlijk achter de boom blijven hangen. Wat denken jullie, binnen een paar maandjes nog eens proberen?
ja ik zie de kerstmanquote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:21 schreef metallicattim het volgende:
[afbeelding]
Met een beetje fantasie zie je de kerstman
De bovenste vond ik persoonlijk niks....ik snap dat je die mooie zonnestralen wilde vastleggen...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:07 schreef Uhmmie het volgende:
hmm ook maar eens een plaatje doen dan
zitten best veel mooie foto's tussen
kijken wat men hier van vind
[afbeelding]
en..
[afbeelding]
nahja.. kan er nog wel meer neerzetten.. begin steeds meer lol te krijgen in de camera..
en idd het fijne aan digitaal is dat je heerlijk kunt prutsen met instellingen en dergelijke
ik heb dat ding nu ook nog geen maand hoorquote:De bovenste vond ik persoonlijk niks....ik snap dat je die mooie zonnestralen wilde vastleggen...
Maar dan had ik naar een mooiere plek gegaan...
De onderste is best oke...al vind ik het jammer dat je net dat stukje oever aan de rechterkant niet in beeld hebt...(die inham)
By the way...ik ben ook maar een beginner...
Tja..ik weet het ook niet zo goed....help!...experts!..quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:34 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
ik heb dat ding nu ook nog geen maand hoor
maar vind het wel erg leuk
maar het gaat uiteindelijk om of je het mooi vind of niet.. en daar hoef je geen expert voor te zijn
(al kijk je dan wel naar andere dingen)
en ik snap denk ik wel wat je aan die eerste niet mooi vind ook.. maar moet bekennen dat ik hem zelf wel erg kan waarderen
en ik woon nou eenmaal in de stad.. daar doe ik weinig aan.
de 2e is niet echt een inham.. het is namelijk gewoon een vierkante vijver
en vanaf de andere kant.. zemgaar zodat dat er wel op zou staan.. was eigenlijk toch minder mooi esomehow
Wel, ik vind 'm mooi. Maar,quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:25 schreef The_Frog het volgende:
Ik heb eens wat schedels op gesnord. Maar blijft lastig om een leuke compositie te maken. Deze heb ik bewerkt in Photoshop
[afbeelding]
ik denk dat dit de perfecte dag was om hem te fotograferen, de hele grauwe omgeving met een leuk fleurige huis,quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:28 schreef neok het volgende:
Antwerpen vanmorgen. Slechte dag om te fotograferen: slecht licht, grijs, sneeuw en -2 graden. Weinig kleuren. Na wat rondlopen kwam ik het volgende tegen:
[afbeelding]
En ik had m'n kleuren gevonden. Ik tijfel of hij beter zou zijn op een zomeravond met een strak blauwe lucht en ietwat rode gloed van de warmte. Ook aangezien de bomen dan bladeren hebben en de eigenlijke kleuren van de huizen minder zullen uitkomen. Verder is de "A" in Love is all jammerlijk achter de boom blijven hangen. Wat denken jullie, binnen een paar maandjes nog eens proberen?
Ik snap wat je bedoeld. Komt waarschijnlijk door de bewerking in PS. Eens kijken of ik dat nog weg kan werkenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:24 schreef neok het volgende:
[..]
Wel, ik vind 'm mooi. Maar,, misschien had je het iets scherper op de witte achtergrond moeten zetten. Nu zit er zo'n zwart randje omheen, vooral te zien in het stukje rechts/rechtsonder en de tanden. De schaduw eronder is top!
Die brug, de Oresund, is één van de grootste bruggen ter wereld. In jou plaatje wordt ze een beetje als pietluttig afgedaan. Een voetnoot in de fotoquote:Op zondag 29 februari 2004 09:39 schreef elbundy het volgende:
Dit is brug tussen Zweden en Denemarken.
Die brug lijkt inderdaad vrij klein vanuit dit perspectief, maar ik moet zeggen dat ik die meeuwen tegen die blauwe lucht erg mooi vind. Het maakt de foto dynamisch.quote:Op zondag 29 februari 2004 09:39 schreef elbundy het volgende:
[afbeelding]
Dit is brug tussen Zweden en Denemarken.
Dit zijn net zwarte poepjes op een grijze achtergrond.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:46 schreef Black_Jack het volgende:
[..]
Die brug lijkt inderdaad vrij klein vanuit dit perspectief, maar ik moet zeggen dat ik die meeuwen tegen die blauwe lucht erg mooi vind. Het maakt de foto dynamisch.
Hier ook nog wat vogels:
[afbeelding]
Ik heb ook mijn vakantie in Lund doorgebracht, mooie stad. En ik heb ook wel foto's met alleen de brug, alleen met die meeuwen vond ik mooier.quote:Op zondag 29 februari 2004 13:25 schreef neok het volgende:
[..]
Die brug, de Oresund, is één van de grootste bruggen ter wereld. In jou plaatje wordt ze een beetje als pietluttig afgedaan. Een voetnoot in de foto![]()
Ik heb zelf anderhalf jaar in Lund gewoond, op een steenworp van deze brug. Na echt tientallen malen proberen, in de winter en in de zomer, vanuit Denemarken en vanuit Zweden, van op de brug en vanuit de lucht, kwam ik tot ditMoeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |