abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17354588
van:

naar

van:

naar

Doei.
  woensdag 25 februari 2004 @ 15:17:59 #152
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17354760
quote:
Op maandag 23 februari 2004 17:20 schreef thiamat het volgende:
nou hier maar eens een fotootje van mij

Ben er trots op:
[afbeelding]

edit: -
Minder boeiend, wel mooi vind ik.
[afbeelding]

die eerste is echt prachtig ....hele mooie kleuren, en die reflectie op ddie streep tot onder in de foto maakt het echt mooi....kwestie van op de goede plek op het goede moment?

tweede heeft ook hele mooie kleuren, maar is inderdaad iets 'gewoner'!

ps. heb je die eerste ook ergens in het groot staan? lijkt me wel wat als bureaublad....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_17355101
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 15:17 schreef Abbadon het volgende:

[..]

[afbeelding]

die eerste is echt prachtig ....hele mooie kleuren, en die reflectie op ddie streep tot onder in de foto maakt het echt mooi....kwestie van op de goede plek op het goede moment?

tweede heeft ook hele mooie kleuren, maar is inderdaad iets 'gewoner'!

ps. heb je die eerste ook ergens in het groot staan? lijkt me wel wat als bureaublad....
hehe bedankt! echt superbedankt voor een reactie, duurde zo lang genomen met een powershot a60 en snel polafilter eraf geschroeft want anders deed de reflectie het niet .. ja ik kwam het toevallig tegen.. Toen ik de foto maakte reed er net een auto en dat vond ik jammer, maar na goed kijken is de foto daardoor stukken boeiender geworden!

Gewoon op stap gaan dus en schieten... ik zet zo de 1200X1600(dus je krijgt balken aan de zijkant van je scherm!!) wel ff online, dan edit ik deze reactie wel ff met een link (er komt trouwens klein rechtonnderin m'n naam staan .. tis dat je/iedereen weet dat ie van mij is
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  woensdag 25 februari 2004 @ 15:37:59 #154
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17355144
bij zo'n foto kan ik me voorstellen dat je wil dat iedereen weet dattie van jou is

die auto maakt de foto wel interessanter vind ik....zou zo de voorkant van een boek van Stephen King kunnen zijn
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_17355440
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 15:37 schreef Abbadon het volgende:
bij zo'n foto kan ik me voorstellen dat je wil dat iedereen weet dattie van jou is

die auto maakt de foto wel interessanter vind ik....zou zo de voorkant van een boek van Stephen King kunnen zijn
Nou ik edit m'n vorige reactie maar niet, want dat valt te weinig op .. hier istie: KLIK!
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  woensdag 25 februari 2004 @ 15:57:03 #156
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17355477
mooi dank je
pi_17355513
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 15:57 schreef Abbadon het volgende:
mooi dank je
Hoe komt dat er trouwens op je scherm uit te zien?

edit:
Trouwens bedankt voor de reacties m'n dag is al helemaal goed nu
  woensdag 25 februari 2004 @ 16:04:52 #158
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_17355628
met wat licht ge-edit, zo: KLIK!

edit: feitelijker nog wat beter, omdat dit plaatje iets teveel jpeg-compressie heeft zie ik nu...
pi_17355724
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 16:04 schreef Abbadon het volgende:
met wat licht ge-edit, zo: KLIK!

edit: feitelijker nog wat beter, omdat dit plaatje iets teveel jpeg-compressie heeft zie ik nu...
slim idee van je dat zwarte aan de linkerkant . ja ik had al door dat de compressie iets te sterk was .. nu kunnen de icoontjes 'rustig' aan de linkerkant
pi_17356712
Zo...nu mijn eerste probeerseltjes...ben nog niet zo lang met fotografie bezig..en kan dus nog wel wat tips gebruiken...

pi_17356769
die onderste
Doei.
pi_17364084
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 17:03 schreef DubManiac het volgende:
Zo...nu mijn eerste probeerseltjes...ben nog niet zo lang met fotografie bezig..en kan dus nog wel wat tips gebruiken...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
eerste 2 zijn nix, dat zie je zelf denk ik ook wel. De 3e is leuk geprobeerd, maar ik vind de vlakverdeling(dat moet in deze foto boeiend zijn) niet zoo boeiend. Je had meer met de wolken moeten doen(moet je zelf beetje uitpuzzelen als je zo'n foto maakt). De 4e is erg mooi, maar wat dacht je ervan als je ervoor zorgde dat de vogels neit achter de 2 personen raakten. En nog een idee: ik zie dat ze erg lange schaduwen worpen op het strand(de personen). Misschien deze schaduwen beter in beeld brengen?

Ik vind dat je met de laatste 2 foto's goed op weg bent, goeie ideeën. Probeer als je een onderwerp hebt er gewoon heel wat plaatjes, vanuit een ander perspectief of andere instellingen van je cam., te schieten.

Dit was mijn tip
pi_17364508
Dank je...dat van die schaduwen zie ik nu ook ja....het is fijn dat ik een digitale camera heb...dan kan je lekker veel proberen...
  donderdag 26 februari 2004 @ 11:02:40 #164
65884 Caar2
Het leven is mooooooooiii.....
pi_17369922
pi_17385206
thiamat:

Hele mooie foto. Gewoon niets op aan te merken. Mooie compositie, goede kleuren, het kleurenspel, met name het donkere onder dat je oog naar het lichtere boven toeleidt samen met de lijn over de weg. Topfoto.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 09:49:39 #166
30732 -F-
He's here He's there
pi_17388706
Ik vind het mooi om de tifo acties van Feyenoord vast te leggen. Hier 2 van mijn favorieten:

Genomen tijdens de Amstelcupfinale tegen Utrecht.

Genomen tijdens de Championsleague wedstrijd tegen Newcastle United
He's fuckin everywhere
  vrijdag 27 februari 2004 @ 11:29:12 #167
86236 zeikerdje
www.klaagbus.nl
pi_17390166
http://www.klaagbus.nl/foto/foto3.jpg

Sorry maar weet niet hoe ik de foto in het forum kan plakken...
http://www.klaagbus.nl Zeuren, zeiken en klagen, zonder te kankeren zijn het lange dagen!
  vrijdag 27 februari 2004 @ 11:46:48 #168
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_17390467
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 11:29 schreef zeikerdje het volgende:
http://www.klaagbus.nl/foto/foto3.jpg

Sorry maar weet niet hoe ik de foto in het forum kan plakken...
mag ook niet....ze mogen immers niet schieten....dus ook niet met elastieken
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_17395710
Ik ben ook maar een nieuwe amateur fotograaf met een goedkopere camera... Zie maar of er wat te beoordelen valt

Tsja
pi_17395933
welk station is dat?
pi_17396312
Maastricht...

Oh, ik bedoel Roermond

[ Bericht 15% gewijzigd door VreemdeWezen op 27-02-2004 17:09:30 (foutje) ]
Tsja
  FOK!fotograaf vrijdag 27 februari 2004 @ 21:34:21 #172
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_17400882
liep gistern even over het museumplein:

(beetje aan de grote kant, maar moet kunnen )

You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 21:43:17 #173
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_17401015
Mooi symmetrisch gemaakt, het lijkt haast of je hem gespiegeld hebt.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 14:28:10 #174
18079 neok
all the way
pi_17408934
Antwerpen vanmorgen. Slechte dag om te fotograferen: slecht licht, grijs, sneeuw en -2 graden. Weinig kleuren. Na wat rondlopen kwam ik het volgende tegen:

En ik had m'n kleuren gevonden. Ik tijfel of hij beter zou zijn op een zomeravond met een strak blauwe lucht en ietwat rode gloed van de warmte. Ook aangezien de bomen dan bladeren hebben en de eigenlijke kleuren van de huizen minder zullen uitkomen. Verder is de "A" in Love is all jammerlijk achter de boom blijven hangen. Wat denken jullie, binnen een paar maandjes nog eens proberen?
Buenos dias Tristeza
pi_17410819

Met een beetje fantasie zie je de kerstman
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_17414107
Oke...weer een keer naar het strand geweest...van de 50 foto's waren er 48 bagger (vind ik)...
Deze vond ik wel ok...

pi_17414146
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 14:28 schreef neok het volgende:
Antwerpen vanmorgen. Slechte dag om te fotograferen: slecht licht, grijs, sneeuw en -2 graden. Weinig kleuren. Na wat rondlopen kwam ik het volgende tegen:

[afbeelding]

En ik had m'n kleuren gevonden. Ik tijfel of hij beter zou zijn op een zomeravond met een strak blauwe lucht en ietwat rode gloed van de warmte. Ook aangezien de bomen dan bladeren hebben en de eigenlijke kleuren van de huizen minder zullen uitkomen. Verder is de "A" in Love is all jammerlijk achter de boom blijven hangen. Wat denken jullie, binnen een paar maandjes nog eens proberen?
Mooie foto...lekker contrastrijk...
pi_17414304
hmm ook maar eens een plaatje doen dan
zitten best veel mooie foto's tussen
kijken wat men hier van vind

en..

nahja.. kan er nog wel meer neerzetten.. begin steeds meer lol te krijgen in de camera..
en idd het fijne aan digitaal is dat je heerlijk kunt prutsen met instellingen en dergelijke
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_17414426
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 16:21 schreef metallicattim het volgende:
[afbeelding]
Met een beetje fantasie zie je de kerstman
ja ik zie de kerstman
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_17414439
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 20:07 schreef Uhmmie het volgende:
hmm ook maar eens een plaatje doen dan
zitten best veel mooie foto's tussen
kijken wat men hier van vind

[afbeelding]

en..

[afbeelding]

nahja.. kan er nog wel meer neerzetten.. begin steeds meer lol te krijgen in de camera..
en idd het fijne aan digitaal is dat je heerlijk kunt prutsen met instellingen en dergelijke
De bovenste vond ik persoonlijk niks....ik snap dat je die mooie zonnestralen wilde vastleggen...
Maar dan had ik naar een mooiere plek gegaan...

De onderste is best oke...al vind ik het jammer dat je net dat stukje oever aan de rechterkant niet in beeld hebt...(die inham)

By the way...ik ben ook maar een beginner...
pi_17414583
Ik heb eens wat schedels op gesnord. Maar blijft lastig om een leuke compositie te maken. Deze heb ik bewerkt in Photoshop

pi_17414743
quote:
De bovenste vond ik persoonlijk niks....ik snap dat je die mooie zonnestralen wilde vastleggen...
Maar dan had ik naar een mooiere plek gegaan...
De onderste is best oke...al vind ik het jammer dat je net dat stukje oever aan de rechterkant niet in beeld hebt...(die inham)
By the way...ik ben ook maar een beginner...
ik heb dat ding nu ook nog geen maand hoor
maar vind het wel erg leuk
maar het gaat uiteindelijk om of je het mooi vind of niet.. en daar hoef je geen expert voor te zijn
(al kijk je dan wel naar andere dingen)

en ik snap denk ik wel wat je aan die eerste niet mooi vind ook.. maar moet bekennen dat ik hem zelf wel erg kan waarderen
en ik woon nou eenmaal in de stad.. daar doe ik weinig aan.

de 2e is niet echt een inham.. het is namelijk gewoon een vierkante vijver
en vanaf de andere kant.. zemgaar zodat dat er wel op zou staan.. was eigenlijk toch minder mooi esomehow
jobensaskia.nl
pi_17414877
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 20:34 schreef Uhmmie het volgende:

[..]

ik heb dat ding nu ook nog geen maand hoor
maar vind het wel erg leuk
maar het gaat uiteindelijk om of je het mooi vind of niet.. en daar hoef je geen expert voor te zijn
(al kijk je dan wel naar andere dingen)

en ik snap denk ik wel wat je aan die eerste niet mooi vind ook.. maar moet bekennen dat ik hem zelf wel erg kan waarderen
en ik woon nou eenmaal in de stad.. daar doe ik weinig aan.

de 2e is niet echt een inham.. het is namelijk gewoon een vierkante vijver
en vanaf de andere kant.. zemgaar zodat dat er wel op zou staan.. was eigenlijk toch minder mooi esomehow
Tja..ik weet het ook niet zo goed....help!...experts!..
pi_17415041
dubmanic: zoals ik zei.. je hoeft geen expert te zijn om iets wel of niet mooi te vinden

en besides.. ik ben het ook niet dus wat dat betreft....

shame dat je hier geen prive berichten kan versturen
jobensaskia.nl
pi_17415173
Yep..moeten we gaan slow-chatten...zo heet dat geloof ik...
pi_17415196
mail?
das misschien wat socialer voor de rest

[ Bericht 10% gewijzigd door Uhmmie op 28-02-2004 21:05:57 (*poets*) ]
jobensaskia.nl
  zaterdag 28 februari 2004 @ 21:24:59 #187
18079 neok
all the way
pi_17415650
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 20:25 schreef The_Frog het volgende:
Ik heb eens wat schedels op gesnord. Maar blijft lastig om een leuke compositie te maken. Deze heb ik bewerkt in Photoshop

[afbeelding]
Wel, ik vind 'm mooi. Maar, , misschien had je het iets scherper op de witte achtergrond moeten zetten. Nu zit er zo'n zwart randje omheen, vooral te zien in het stukje rechts/rechtsonder en de tanden. De schaduw eronder is top!
Buenos dias Tristeza
pi_17415875
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 14:28 schreef neok het volgende:

[afbeelding]

ik denk dat dit de perfecte dag was om hem te fotograferen, de hele grauwe omgeving met een leuk fleurige huis,

leuke foto
pi_17416262
neok zeker maken op een mooie dag!!
sorry ik had de verkeerde naam ingetikt

ik heb zelf ook nog een foto gemaakt in Duitsland van de zomer deze is weg bewerkt..

[ Bericht 6% gewijzigd door GooF_E op 29-02-2004 20:50:52 ]
pi_17416334
zeker maken op een mooie dag hoe bedoel je dat? dat de ene foto van dat vrolijke huis beter op een mooie dag kan worden gefotografeerd?
pi_17416718
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 21:24 schreef neok het volgende:

[..]

Wel, ik vind 'm mooi. Maar, , misschien had je het iets scherper op de witte achtergrond moeten zetten. Nu zit er zo'n zwart randje omheen, vooral te zien in het stukje rechts/rechtsonder en de tanden. De schaduw eronder is top!
Ik snap wat je bedoeld. Komt waarschijnlijk door de bewerking in PS. Eens kijken of ik dat nog weg kan werken
thnx
  zondag 29 februari 2004 @ 09:39:21 #192
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_17422032
Ik heb sinds een paar maanden een canon powershot a80, en ben net een weekje op vakantie geweest naar zweden. Hier een paar plaatjes.

Dit is brug tussen Zweden en Denemarken.

The stupid do not forgive and do not forget; The naive forgive and forget; The wise forgive, but do not forget.
  zondag 29 februari 2004 @ 13:25:26 #193
18079 neok
all the way
pi_17424599
quote:
Op zondag 29 februari 2004 09:39 schreef elbundy het volgende:

Die brug, de Oresund, is één van de grootste bruggen ter wereld. In jou plaatje wordt ze een beetje als pietluttig afgedaan. Een voetnoot in de foto

Ik heb zelf anderhalf jaar in Lund gewoond, op een steenworp van deze brug. Na echt tientallen malen proberen, in de winter en in de zomer, vanuit Denemarken en vanuit Zweden, van op de brug en vanuit de lucht, kwam ik tot dit Moeilijk.
Buenos dias Tristeza
  zondag 29 februari 2004 @ 16:46:23 #194
25891 Black_Jack
Sweet dreams........
pi_17428479
quote:
Op zondag 29 februari 2004 09:39 schreef elbundy het volgende:

[afbeelding]
Die brug lijkt inderdaad vrij klein vanuit dit perspectief, maar ik moet zeggen dat ik die meeuwen tegen die blauwe lucht erg mooi vind. Het maakt de foto dynamisch.

Hier ook nog wat vogels:

zondag 29 februari 2004 @ 17:43:29 #195
86503 liro
Mijn Meiden .....
pi_17429416
De allereerste foto van een nieuwkomer op foto- en fokgebied.

zo beter ??

[ Bericht 9% gewijzigd door liro op 29-02-2004 17:54:03 ]
pi_17429466
je bent de / vergeten, aleen bij de laatste he [/img]
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_17429487
quote:
Op zondag 29 februari 2004 16:46 schreef Black_Jack het volgende:

[..]

Die brug lijkt inderdaad vrij klein vanuit dit perspectief, maar ik moet zeggen dat ik die meeuwen tegen die blauwe lucht erg mooi vind. Het maakt de foto dynamisch.

Hier ook nog wat vogels:

[afbeelding]
Dit zijn net zwarte poepjes op een grijze achtergrond.

En toch heeft het wel iets.
  zondag 29 februari 2004 @ 18:13:49 #198
86503 liro
Mijn Meiden .....
pi_17429847
En wat vinden julie van deze ????

zondag 29 februari 2004 @ 19:03:03 #199
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_17430524
quote:
Op zondag 29 februari 2004 13:25 schreef neok het volgende:

[..]

Die brug, de Oresund, is één van de grootste bruggen ter wereld. In jou plaatje wordt ze een beetje als pietluttig afgedaan. Een voetnoot in de foto

Ik heb zelf anderhalf jaar in Lund gewoond, op een steenworp van deze brug. Na echt tientallen malen proberen, in de winter en in de zomer, vanuit Denemarken en vanuit Zweden, van op de brug en vanuit de lucht, kwam ik tot dit Moeilijk.
Ik heb ook mijn vakantie in Lund doorgebracht, mooie stad. En ik heb ook wel foto's met alleen de brug, alleen met die meeuwen vond ik mooier.
The stupid do not forgive and do not forget; The naive forgive and forget; The wise forgive, but do not forget.
pi_17431029
Ik mei en juni vorig jaar ben ik in Cuba geweest.

De 1e foto heb ik gemaakt, de 2e foto mijn vriendin.

Uitzicht vanaf het dak van ons hotel in Camaguey

Het Capitool in Havana (stiekem door het raam gemaakt, want het was verboden)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')