quote:Nee dat vond ik gisteren al ook heb ik het al voor de wedstrijd Ajax - PSV gezegd. Maar ja jij bent Utrechter he......
Op zondag 8 februari 2004 17:32 schreef Eilanden het volgende:[..]
* Eilanden merkt dat Speed in een orgastische euforische bui is en hierdoor een beetje overdrijft
-even opgezocht-
quote:
Op zondag 8 februari 2004 08:46 schreef Speed1971 het volgende:
* Speed1971 leest berichtje over Jochem Uytdenhage
.....schorsen for life!
[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 08-02-2004 17:37]
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:35 schreef golfer het volgende:
* golfer hoopt dat de gemoederen nu weer een beetje bedaard zijn.Druk dagje om te modden.
Was even een beetje onvriendelijk aan het worden
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:36 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Nee dat vond ik gisteren al ook heb ik het al voor de wedstrijd Ajax - PSV gezegd. Maar ja jij bent Utrechter he......
-even opgezocht-
[..]
quote:Hey You!
Op zondag 8 februari 2004 17:35 schreef popolon het volgende:
The Rocksteady Crew doet volgend jaar ook mee.Lekker skoats'n
quote:Maar mijn orgastische euforische bui heeft dus niets te maken met mijn mening over Jochem. Ook niet het feit dat hij uit Utrecht komt. Ik vind dat hij nooit meer mag uitkomen voor Nederland want hij heeft "ons" land belachelijk gemaakt. En dat hij dan gaat beweren dat hij aan uitrijden was......ja wees dan een kerel en geef het toe. Wat een ongelofelijk mongool is die Jochem.
Op zondag 8 februari 2004 17:39 schreef Eilanden het volgende:[..]
Dat heeft er helemaal niets mee te maken ... levenslang had ik ook te zwaar gevonden als 'ie uit Den Helder was gekomen...
Groeten!
Ons land in een slecht daglicht???
quote:Daar ga ik nog steeds vanuit
Op zondag 8 februari 2004 17:32 schreef Speed1971 het volgende:
Ik lach me dood om die PSVers. En met name TM67.......[TM67mode]
Ik ga uit van een 1-3 overwinning van PSV
[/TM67mode]
quote:Ik blijf nog wel even hoor.
Op zondag 8 februari 2004 17:50 schreef SCH het volgende:
Is speed al weg
Jammer he SCH......zeker jammer omdat ik toch wel pijnlijk gelijk heb gekregen.
PSV ![]()
Hiddink ![]()
van Raaij ![]()
E Koeman ![]()
Kezman ![]()
Robben ![]()
van Bommel ![]()
Ooooo de schade is niet te overzien bij PSV
quote:O nu kan het je niets schelen maar als je Ajax nav een nederlaag de grond in kan trappen zal jij dat ook niet laten. En verder....wat kan jou die wedstrijd nou schelen......
Op zondag 8 februari 2004 17:55 schreef SCH het volgende:
Die wedstrijd? Kan mij die wedstrijd nou schelen?
quote:Moeten ze het maar niet gelijk plannen met Davis cup en WK schaatsen, dat ligt toch een paar treetjes hoger dan zo'n wedstrijd. Wat maakt mij het nou uit wie er kampioen wordt. Voorde spanning was het leuk geweest als PSV won maar verder boeit het me niet zo. Voor mij is het niet zo'n belangrijke wedstrijd hoor.
Op zondag 8 februari 2004 18:01 schreef Speed1971 het volgende:[..]
O nu kan het je niets schelen maar als je Ajax nav een nederlaag de grond in kan trappen zal jij dat ook niet laten. En verder....wat kan jou die wedstrijd nou schelen......
....... toevallig wel (een van) de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Voetbalbarbaar!
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:05 schreef SCH het volgende:[..]
Moeten ze het maar niet gelijk plannen met Davis cup en WK schaatsen, dat ligt toch een paar treetjes hoger dan zo'n wedstrijd. Wat maakt mij het nou uit wie er kampioen wordt. Voorde spanning was het leuk geweest als PSV won maar verder boeit het me niet zo. Voor mij is het niet zo'n belangrijke wedstrijd hoor.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:06 schreef Speed1971 het volgende:[..]
quote:Wacht maar tot Feyenoord vs. ajax weer is!
Op zondag 8 februari 2004 17:35 schreef golfer het volgende:Druk dagje om te modden.
Ow, goedemiddag trouwens!
quote:Ik denk helemaal niet dat mijn club het belangrijkste is voor iedereen. Maar Ajax - PSV is een wedstrijd die iedereen intereseerd die begaan is met voetbal. En verder vind ik het nogal tegen vallen dat jij een mening klaar hebt over die gele kaart terwijl je de beelden niet eens hebt gezien........
Op zondag 8 februari 2004 18:08 schreef SCH het volgende:[..]
Jij denkt dat jouw club voor iedereen het belangrijkste is? Ik lig niet wakker van Ajax -PSV, ik moet gisteravond nog verwerken. Verplaats je toch eens een heel klein beetje in iemand anders, heeeeeeeeeeeeel klein beetje maar
quote:Ik ben redelijk begaan met het voetbal en natuurlijk had ik het liefst gezien dat PSV gewonnen had maar ik probeer ten alle tijd gewoon sportief te blijven. Hier in Hools kunnen best wat steken onder water gegeven worden maar echt zieken moet maar in de topics die daarvoor bedoeld zijn. Maar ja.. dat is mijn mening
Op zondag 8 februari 2004 18:16 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik denk helemaal niet dat mijn club het belangrijkste is voor iedereen. Maar Ajax - PSV is een wedstrijd die iedereen intereseerd die begaan is met voetbal.
quote:Feyenoord vs Ajax
Op zondag 8 februari 2004 18:14 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Wacht maar tot Feyenoord vs. ajax weer is!
Ow, goedemiddag trouwens!
3 punten voor Ajax as usual......
quote:Okay
Op zondag 8 februari 2004 18:19 schreef just me het volgende:[..]
Ik ben redelijk begaan met het voetbal en natuurlijk had ik het liefst gezien dat PSV gewonnen had maar ik probeer ten alle tijd gewoon sportief te blijven. Hier in Hools kunnen best wat steken onder water gegeven worden maar echt zieken moet maar in de topics die daarvoor bedoeld zijn. Maar ja.. dat is mijn mening
Ik tracteer
Bier voor iedereen!
quote:ik doe graag mee
Op zondag 8 februari 2004 18:20 schreef Speed1971 het volgende:Bier voor iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |