Wie kan mij meer verstellen over glaasje draaien, de risico's en misschien wel eigen belevenissen?
(en nee heb t niet over een of andere hippie maar een vrij slimme vrouw..)
quote:heb het net van a tot z doorgelezen alleen zo ''Huiver'' was het ook niet hoor...
Op zondag 8 februari 2004 13:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[Verslag] Glaasje draaien vanavond!Lees en huiver!!!
Ik zou er niet aan beginnen
Hebben deze jongens hierna nog weer een poging gewaagd? of zijn ze slim genoeg geworden?
Als je ff nadenkt is het niet logisch dat een geest (een overleden persoon? Dode mensen kunnen niks zeggen) via zo'n glaasje communiceert met levenden, om ze te pesten ofzo. Allemaal indianenverhalen, psychologisch effect, zoals al eerder is gezegd hier.
quote:heb het ook net gelezen jah.....en was nie zo huiverig neeh!
Op zondag 8 februari 2004 14:25 schreef N-I-X het volgende:[..]
heb het net van a tot z doorgelezen alleen zo ''Huiver'' was het ook niet hoor...
Hebben deze jongens hierna nog weer een poging gewaagd? of zijn ze slim genoeg geworden?
quote:Ik raad je sowieso aan om eens "glaasje draaien" in de search in te typen en dan te gaan bijlezen, want er zijn al ontzettend veel topics over geweest en daar staan ook ervaringen in.
Op zondag 8 februari 2004 13:38 schreef Wansl het volgende:
Mijn zusje heeft vriendinnen die bezig zijn met glaasje draaien. Ze zijn erg jong en hebben hier absoluut geen verstand van!Wie kan mij meer verstellen over glaasje draaien, de risico's en misschien wel eigen belevenissen?
Ik zou je iig aanraden om ervoor te zorgen dat je zusje en haar vriendinnetjes dit niet gaan doen. Rommelen met dingen waar je geen verstand van hebt, is nooit slim.
.
Mensen kunnen roepen dat het onzin is, maar er zijn ook genoeg mensen die na het glaasje draaien helemaal de weg zijn kwijt geraakt. Of ze zijn zelf in de war of ze ervaren ineens allemaal rare dingen in huis. Misschien onzin voor sommigen, maar vertel dat die mensen maar eens.
.
quote:Als je maar weet dat het onzin is, raak je ook niet in de war. Psychologisch effect enzo.
Op zondag 8 februari 2004 14:55 schreef MUUS het volgende:
Mensen kunnen roepen dat het onzin is, maar er zijn ook genoeg mensen die na het glaasje draaien helemaal de weg zijn kwijt geraakt. Of ze zijn zelf in de war of ze ervaren ineens allemaal rare dingen in huis. Misschien onzin voor sommigen, maar vertel dat die mensen maar eens..
quote:En dat is jouw mening en die mag je hebben.
Op zondag 8 februari 2004 15:01 schreef Rasing het volgende:[..]
Als je maar weet dat het onzin is, raak je ook niet in de war. Psychologisch effect enzo.
Ik denk alleen niet dat jonge meisjes er erg nuchter aan gaan beginnen, jij wel?
.
quote:Daarom zeg ik dat het onzin is, dat er niets kan gebeuren. Maar je hebt gelijk: als je er niet nuchter over denkt, moet je er inderdaad niet aan beginnen. Dan maak je jezelf gek.
Op zondag 8 februari 2004 15:13 schreef MUUS het volgende:[..]
En dat is jouw mening en die mag je hebben.
.
Ik denk alleen niet dat jonge meisjes er erg nuchter aan gaan beginnen, jij wel?
.
quote:Geesten zijn niet altjd slecht en weten ook niet alles....
Op zondag 8 februari 2004 14:41 schreef Tunerd het volgende:
Waarom zjn geesten altijd zlecht en weten altijd alles?
Het meeste wat je te horen krijgt is gewoon bullshit die de "geest" zelf verzonnen heeft, het is dus zo onbetrouwbaar als maar kan...
De rest word uit je eigen hoofd geplukt, je steld je namelijk open, anders werkt het niet...
Ergens hierboven zag ik het psychologisch effect staan...
Net alsof dat zo onschuldig is zeg, ook al roep je geen geest op, dan ben je wel bezig met geestenkracht(je eigen hersenen), daar wil je niet mee kloten, want het kan ontzettend fout gaan, of je het nu geesten noemt of een psychologisch effect, het resultaat blijft vaak hetzelfde, een berg problemen die ontzettend moeilijk tot niet op te lossen zijn...
quote:Wij gaan het binnenkort ook doen.
Op zondag 8 februari 2004 20:49 schreef ICTservice het volgende:
Ik zou dit dus nooit doen he
Mensen die het gaan uitproberen denken ''ik zou graag het gevoel willen meemaken en eens kijken wat het nou precies is''
Maar dit is gewoon spelen met je leven en je verstoord geesten enzow (Duh! vind je het gek dat ze dan gekke dingen met je gaan doen, met dingen laten zweven enzow)
Meningen verschilen he
Hmm... ik zou het niet doen want het lijkt me toch een iets TE grote uitdaging
quote:Zkr
Op zondag 8 februari 2004 21:06 schreef AciD_Nightmare het volgende:[..]
Wij gaan het binnenkort ook doen.
Met een webcam erbij en we doen uitgebreid verslag.
Ben toch wel benieuwd
quote:Nee dat niet..
Op zondag 8 februari 2004 22:09 schreef daeri het volgende:
sicko's....
quote:Daarom moet je die onzin over geesten niet geloven, dan is dat psychologisch effect ook weg.
Op zondag 8 februari 2004 21:00 schreef erodome het volgende:
Ergens hierboven zag ik het psychologisch effect staan...
Net alsof dat zo onschuldig is zeg, ook al roep je geen geest op, dan ben je wel bezig met geestenkracht(je eigen hersenen), daar wil je niet mee kloten, want het kan ontzettend fout gaan, of je het nu geesten noemt of een psychologisch effect, het resultaat blijft vaak hetzelfde, een berg problemen die ontzettend moeilijk tot niet op te lossen zijn...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |