quote:Tering... niet te geloven.
Aangenomen werd dat Pienaars herstel
zes weken zou duren,maar nu gaat de
medische staf van Ajax ervan uit dat
hij zes maanden tot een jaar nodig zal
hebben om te herstellen.
Wat was eigenlijk de aanleiding? Hoe loop je een zenuwblessure in je knieholte op?
quote:Strik erom en weg. Maar ook PSV kan ie niet aan.
Op dinsdag 10 februari 2004 08:43 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Wij zoeken nog een linksachter, of is dat echt een stapje te laag?
quote:Ja, op pure inzet en tegen Zuid-Korea en Polen, met alle respect. O'Brien kan als schaver leuk spelen, maar Ajax heeft geen schavers op de linkshalf nodig.
Op dinsdag 10 februari 2004 19:20 schreef Kang-He het volgende:[..]
Hij speelde anders prima op het WK hoor. Weliswaar op het middenveld..
quote:Verkeerde behandeling en een hoop pech. Ze hebben het destijds bij zijn knieblessure niet handig aangepakt met het ijs, waarbij eerst werd gedacht aan een ontstoken pees, het bleek echter de zenuw te zijn. Steven zelf is er ook niet al te vrolijk onder, logischerwijs.
Op dinsdag 10 februari 2004 19:39 schreef Suijk het volgende:[..]
Tering... niet te geloven.
Wat was eigenlijk de aanleiding? Hoe loop je een zenuwblessure in je knieholte op?
quote:maar wel als linksback
Op dinsdag 10 februari 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:[..]
Ja, op pure inzet en tegen Zuid-Korea en Polen, met alle respect. O'Brien kan als schaver leuk spelen, maar Ajax heeft geen schavers op de linkshalf nodig.
quote:Niet van het kaliber O'Brien.
Op dinsdag 10 februari 2004 19:51 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
maar wel als linksback
quote:Ik vind 'm erg goed.
Op dinsdag 10 februari 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:[..]
Niet van het kaliber O'Brien.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 19:31 schreef -Hans- het volgende:
GVD slecht nieuws over Pienaar, (dit was volgens mij nog niet gemeld hiero.)
[..]
quote:Inderdaad, inschattingsfout nummer zoveel! Dit kan toch geen toeval meer zijn?
Op dinsdag 10 februari 2004 20:48 schreef Doc het volgende:
En trap nou verdomme die hele tering medische staf het terein af. Stelletje tering sukkels ...
quote:Pienaar heeft het zelf gedaan buiten de medische staf om.
Op dinsdag 10 februari 2004 20:48 schreef Doc het volgende:
En trap nou verdomme die hele tering medische staf het terein af. Stelletje tering sukkels ...
quote:en het duurde vrij lang voor de medische staf het allemaal in het ootje had, dus zijn ze zeker verwijtbaar.
Op dinsdag 10 februari 2004 20:54 schreef The_Hives het volgende:[..]
Pienaar heeft het zelf gedaan buiten de medische staf om.
Hij besloot op eigen houtje op thuis nog een grote tijd een zak ijs op zn been te doen. Dit was dus veel te lang.
quote:Dat is natuurlijk hartstikke gaaf voor dit ventje.
Thomas Vermaelen heeft van de Koninklijke Belgische Voetbalbond een uitnodiging ontvangen voor twee wedstrijden met het Belgisch jeugdteam onder 19 jaar.
quote:Persoonlijk vind ik dit geen goed nieuws.
De Braziliaanse club Cruzeiro is in gesprek met Ajax over mogelijke samenwerking, zo meldt El Mundo Deportivo. De vice-voorzitter zou inmiddels in Amsterdam zijn aangekomen voor gesprekken. Aansluitend staan ook gesprekken over een samenwerking met Juventus op het programma. In 2001 sprak de Braziliaanse topclub op haar eigen website al over onderhandelingen met Ajax over een samenwerkingsverband. Toen werd daarvan niets concreet. Volgens het bericht in de Spaanse krant zou Ajax Cruzeiro nu hebben uitgenodigd. Contacten tussen Ajax en Cruzeiro bestaan al van de komst van Maxwell, die Ajax na een jeugdtoernooi in Nederland bij de Braziliaanse club weghaalde.
quote:Mwoah, als ze nog een Maxwell uit de hoge hoed trekken, heb ik geen bezwaar
Op dinsdag 10 februari 2004 21:29 schreef sqlsmurft het volgende:
Bruist het van de nederlandse talenten gaan we toch weer op die Braziliaanse tour. Hoeft van mij niet zo.
quote:Pech lijkt rond te waren in de ziekenboeg. Ik zou het zelfs structurele pech willen noemen. De medische staf komt keer op keer in het nieuws vanwege de blessures en behandel methodes. Pech is mij dan een te makkelijk excuus
Op dinsdag 10 februari 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:
Verkeerde behandeling en een hoop pech.
Hun afwezigheid in de selectie van Jong Oranje bracht al vermoedens dat zij wel eens geselecteerd zouden kunnen worden voor het nationale elftal dat volgende week in de Arena uitkomt tegen de Verenigde Staten. Spits meldt op basis van een bericht op de site van de Amerikaanse voetbalbond dat het tweetal zijn debuut zal maken. In een artikel op de site van de Amerikaanse voetbalbond werd gemeld dat de Nederlandse bond inmiddels de acht namen bekend heeft gemaakt van geselecteerden uit de Nederlandse competitie.
Naast Heitinga en De Jong bevattte die lijst Van der Vaart, Sneijder, Van Persie, Robben, Bouma en Waterreus. Van Bommel zou verrassend niet geselecteerd worden.
quote:In dit geval is het wel pech... De medische staf kon hier weinig aan doen, de speler zelf ook niet echt.
Op woensdag 11 februari 2004 11:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Pech lijkt rond te waren in de ziekenboeg. Ik zou het zelfs structurele pech willen noemen. De medische staf komt keer op keer in het nieuws vanwege de blessures en behandel methodes. Pech is mij dan een te makkelijk excuus
Dat de rest geen pech is ben ik met je eens.
quote:Is dan ook geen Ajacied.
Op woensdag 11 februari 2004 13:33 schreef F1Bas het volgende:
11/2/2004 - Debuut De Jong en Heitinga bij Oranje?
(Van onze verslaggever RvN)
Van Bommel zou verrassend niet geselecteerd worden
quote:Ik zag tijdens Ajax-PSV 2 momenten van hem de een was uitstekend en de andere was niet zo best. Uit het goede moment komt die tweede goal en daarna krijgt hij weer kans om Mitea vrij te zetten maar besluit voor eigen su6 te gaan. Ik vind hem heel erg goed als hij achter de spitsen speelt en met een spits in dat elftal die sneller is in de kaats zal van de vaart gewoon veel beter presteren omdat hij dan gebruik kan maken van zijn inzicht en dat makkelijker uit kan buiten voordat de tegenstander kans krijgt om dat probleem te dichten. Ik denk dat als hij blessure vrij kan voetballen hij gewoon over zijn vorige top heen komt.
Op dinsdag 10 februari 2004 09:47 schreef tong80 het volgende:[..]
Hij voetbalt stukken minder dan hier voor.
Ben benieuwd of we hem met z'n allen te hoog hebben ingeschat.
11/2/2004 12:27
Rafael van der Vaart nog gezien bij Voetbal Insite? Ik heb genoten. Raffie mag dan Ajacied zijn (voorloper waar het gaat om mediatraining), maar hij zegt nog altijd wat-ie denkt. Onterecht gepasseerd door Koeman? Van der Vaart maakt van z'n hart geen moordkuil, ook een dag later niet. Hij was pissed en dus zegt-ie dat-ie pissed was. Simpel. De maniertjes van collega-international Robben? Van der Vaart zegt wat-ie vindt. 'Gaat wel erg gemakkelijk liggen. Irritant.' Robben of Van Persie als linksbuiten? Ieder ander zou er omheen draaien, maar Van der Vaart niet. 'Robben.'
Over één ding houdt-ie echter z'n kaken stijf op elkaar: zijn vertrek bij Ajax na afloop van dit seizoen. Je hebt toch al lang en breed getekend bij Manchester United? Ja, natuurlijk, maar Van der Vaart krioelt nu als een aal in een emmer snot. Met een zeldzame boerenslimheid antwoordt hij dat-ie 'alle opties openhoudt'. Vrij vertaald betekent dat: 'In de voetballerij weet je het nooit', ofwel: nog even en ik ben weg. Je ziet het in z'n ogen. Gissen jullie maar raak, ik speel volgend jaar op Old Trafford. Maar van mij zul je 't niet horen.
De slimheid van Van der Vaart is niet iedereen gegeven. Dat begon afgelopen december al met Arjen Robben, die van Alex Ferguson een lang weekeinde Manchester kreeg aangeboden. Maar waar Van der Vaart radiostilte zou hebben betracht, daar waren bij het uitje van Robben alle media op de hoogte. Robben had een goed gevoel, er werden wat grappen gemaakt over z'n gesigneerde shirt en her en der werd de gephotoshopte foto van de Bedummers-in-ManU-shirt al aangetroffen. Het gevolg is bekend. United haakte af en Robben is (voorlopig) nog gewoon PSV'er.
In Rotterdam herhaalde de geschiedenis zich opvallend snel. Arsenal was in z'n speurtocht naar een begenadigde linkspoot beland in Rotterdam en bracht prompt een bezoek aan huize Van Persie. De delegatie was nog niet terug in Londen, of de Feyenoordkrant opende met 'Van Persie wil naar Arsenal'. Gullit liet weten de linkerspits toch echt niet te smeken of-ie alsjeblieft wilde blijven en de club verklapte dat Arsenal een bod had gedaan waar over te praten viel. Van Persie leek al bijna een Gunner, totdat Arsenal voor twintig miljoen de Spanjaard Reyes presenteerde - een transfer die in alle stilte had plaatsgevonden. 'Er is nooit onderhandeld', probeerde Van den Herik nog, maar het leed was al geschied: Van Persie speelt (voorlopig) nog gewoon in de Kuip.
Rafael van der Vaart moet al die verhalen over z'n generatiegenoten met interesse en een brede grijns hebben gevolgd. Af en toe komt er 'ns een gerucht naar buiten. Hij is gesignaleerd in Liverpool. Hij was op huizenjacht in Manchester. Hij wil toch echt naar Spanje en Barcelona heeft z'n voorkeur. Je zou hem er haast van verdenken dat-ie af en toe zélf een clubnaam de ether inslingert, om een ieder op een dwaalspoor te zetten. Of-ie vindt dat-ie nou óók in Oranje hoort te spélen, werd hem maandagavond nog gevraagd. "Jazeker", antwoordde hij, en je zag 'm denken: Dick Advocaat zal het toch niet in z'n hoofd halen om de nummer tien van Man United uit de basis te houden...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |