abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17029513
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:29 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Dat is dus gelul. Zlatan staat er nagenoeg altijd in belangrijke wedstrijden. Ook heeft hij veel meer goals gescoord in de CL dan Kezman.

CL is ook niet alles hoor

Maar Robben ging wel erg graag liggen na die actie van Galįsek (als het die situatie is die ik voor ogen heb). Hij had 'm nog niet geraakt of Robben ging al naar de scheids kijken om ondertussen nog ff de grond te kussen (ja ik ben in een poėtische bui ).

maandag 9 februari 2004 @ 15:29:40 #127
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17029561
quote:
Op maandag 9 februari 2004 15:27 schreef Sloggi het volgende:

[..]

CL is ook niet alles hoor

Maar Robben ging wel erg graag liggen na die actie van Galįsek (als het die situatie is die ik voor ogen heb). Hij had 'm nog niet geraakt of Robben ging al naar de scheids kijken om ondertussen nog ff de grond te kussen (ja ik ben in een poėtische bui ).

Thank you
Let yourself go and enjoy the bassline...
  maandag 9 februari 2004 @ 15:31:12 #128
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_17029601
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:42 schreef F1Bas het volgende:
Zondag 8 februari- Ondanks brief opnieuw drama in Vak 116

........

Ik was net even pissen bij dat doelpunt (zit in 414, vlak naast de bezoekers) dus heb het gooien niet gezien. In de rust zag ik in het vak beneden mij wel een oudere man die duidelijk last van zijn hoofd/oor had. EHBO er bij, paar stewards. Uiteindelijk hebben ze hem het vak uit begeleid. Zal ook wel door die knal geweest zijn, want iedereen eromheen liep omhoog te wijzen.

Overigens hoorde ik via de scanner voor de wedstrijd een opmerking van de ME (geloof de Bravo00) of 'het klopt dat de supporters uit de eerste trein niet gefouileerd worden?'. Klopte niet dus , maar grote kans dat er toen al het 1 en ander binnen was.

[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 9 februari 2004 @ 16:42:42 #129
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_17031665
Valt mij op dat niemand een opmerking heeft over het dramatische keeperswerk van Waterkneus de laatste wedstrijden.
Zelf vond hij bijvoorbeeld dat hij uitgleed maar hij had die bal sowieso opzij moeten wegstompen. De laatste drie wedstrijden heeft hij van die slippertjes waardoor psv een goal tegenkrijgt.
Vermoedelijk heeft de man weer een echte concurrent nodig om weer echt scherp te worden.
Aan de andere kant: gelukkig voor ajax was hij dat nu niet.
Goal van Sneijder kon hij niks aan doen, maar alleen al het weggeven van die rebound was al een flinke misser.
Dat betreft moet ik Stekelenburg nageven dat hij het echt heel goed deed. Heb hem liever dan welke andere keeper in de nederlandse competitie.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_17033324
quote:
Op maandag 9 februari 2004 16:42 schreef sqlsmurft het volgende:
Valt mij op dat niemand een opmerking heeft over het dramatische keeperswerk van Waterkneus de laatste wedstrijden.
Zelf vond hij bijvoorbeeld dat hij uitgleed maar hij had die bal sowieso opzij moeten wegstompen. De laatste drie wedstrijden heeft hij van die slippertjes waardoor psv een goal tegenkrijgt.
Vermoedelijk heeft de man weer een echte concurrent nodig om weer echt scherp te worden.
Aan de andere kant: gelukkig voor ajax was hij dat nu niet.
Goal van Sneijder kon hij niks aan doen, maar alleen al het weggeven van die rebound was al een flinke misser.
Dat betreft moet ik Stekelenburg nageven dat hij het echt heel goed deed. Heb hem liever dan welke andere keeper in de nederlandse competitie.
Tegenover die blunder staat ook een wereldredding......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 9 februari 2004 @ 17:43:44 #131
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17033456
quote:
Nou nou ik vind Lobont ook echt wel een lekkere keeper hoor.
pi_17033580
quote:
Direct na de goal komt Rafael van der Vaart erin voor O'Brien. Van der Vaart was een tijdje geblesseerd geweest en moest daarom in de eerste helft op de bank plaatsnemen. Bij studio sport meldde hij dat hij daar wel pissig om was geweest. Mijn mening is dat hij eerst maar eens een fatsoenlijke wedstrijd moet gaan voetballen dit seizoen, dan mag hij misschien pissig zijn dat hij wissel staat. Anders niet.
Uit het wedstrijdverslag van de f-side(.nl). Ben ik het wel mee eens .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  maandag 9 februari 2004 @ 17:54:46 #133
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_17033744
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:43 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Nou nou ik vind Lobont ook echt wel een lekkere keeper hoor.

had ik er inderdaad bij moeten zetten, maar ik bedoelde eigenlijk qua keepers van andere clubs. Toch blijf ik het moeilijk kiezen vinden tussen Stekelenburg en Lobont. Komt misschien omdat ik vind dat Ajax altijd voor eigen jeugd moet gaan en pas bij een toegevoegde waarde van een buitenlander het eigen talent mag passeren. Ik vind Lobont en Stekelenburg gelijkwaardig, maar heb zeker sympathie voor Lobont. Moeilijk kiezen dus....
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:38 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Tegenover die blunder staat ook een wereldredding......

Voor een subtopkeeper of minder nog zou dit inderdaad voldoende zijn.
Een keeper die bij het Nederlands elftal zit moet mijns inziens veel meer brengen. Hij mag zeker geen blunders maken!
Ik vind dat Waterkneus de laatste wedstrijden sowieso discutabel staat te keepen. Soms loopt het goed af, maar dat is dan meer geluk.
Hij is niet meer zo goed als vroeger.
pi_17033847
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:54 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

had ik er inderdaad bij moeten zetten, maar ik bedoelde eigenlijk qua keepers van andere clubs. Toch blijf ik het moeilijk kiezen vinden tussen Stekelenburg en Lobont. Komt misschien omdat ik vind dat Ajax altijd voor eigen jeugd moet gaan en pas bij een toegevoegde waarde van een buitenlander het eigen talent mag passeren. Ik vind Lobont en Stekelenburg gelijkwaardig, maar heb zeker sympathie voor Lobont. Moeilijk kiezen dus....
[..]

Voor een subtopkeeper of minder nog zou dit inderdaad voldoende zijn.
Een keeper die bij het Nederlands elftal zit moet mijns inziens veel meer brengen. Hij mag zeker geen blunders maken!
Ik vind dat Waterkneus de laatste wedstrijden sowieso discutabel staat te keepen. Soms loopt het goed af, maar dat is dan meer geluk.
Hij is niet meer zo goed als vroeger.

De beste keerpers maken wel eens een keer een blunder, kom op zeg. Als hij niet was uitgegleden had hij die bal nog in 2de instatie kunnen pakken en om uitglijden nou een blunder te noemen....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_17034146
Sikora 1 tot 2 weken uitgeschakeld.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_17034192
quote:

Wij (ik en zwagers) hadden het er juist over na de wedstrijd dat we stekelenburg helemaal niet zo goed vonden keepen. Hij is bijna geen een keer echt zeker z'n goal uitgekomen en als ie er dan uitkwam zat ie ook bijna alle keren mis. Hij was heel erg onzeker! Heb hem wel betere wedstrijden zien keepen.
"I am Zlatan, who the hell are you?"
  maandag 9 februari 2004 @ 18:16:06 #137
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_17034269
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:58 schreef F1Bas het volgende:

[..]

De beste keepers maken wel eens een keer een blunder, kom op zeg.

Als het eenmalig is wel ja, maar bij hem begint het mij nu echt op te vallen. Dit is volgens mij al de derde wedstrijd op rij dat ik hem betrap op een slippertje zijn niveau onwaardig. Kortom dit noem ik niet meer een keer maar een serieus probleem.
Tuurlijk had hij een geweldige redding op die kopbal van De Jong, maar die 2-1 was dus wel cruciaal. We hebben het hier niet over Fczwolle - gae maar over Ajax - PSV dus verwacht, sterker nog eis, ik een veel hoger niveau. En Waterkneus brengt dat niveau al een aantal wedstrijden niet en op dit niveau wordt dat dus wel afgestraft!
  maandag 9 februari 2004 @ 18:18:27 #138
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_17034328
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:13 schreef skinnievinnie het volgende:

[..]

Wij (ik en zwagers) hadden het er juist over na de wedstrijd dat we stekelenburg helemaal niet zo goed vonden keepen. Hij is bijna geen een keer echt zeker z'n goal uitgekomen en als ie er dan uitkwam zat ie ook bijna alle keren mis. Hij was heel erg onzeker! Heb hem wel betere wedstrijden zien keepen.

Had helaas de pech dat ik de wedstrijd niet live kon volgen, maar met name op basis van de beelden uit de tweede helft die Studio Sport uitzond vond ik hem goed ingrijpen. Zeker dat schot van kezman pakte hij erg goed. Aantal standaard situaties dat hij de bal goed pakte.
Maar nogmaals ik heb de wedstrijd alleen via SP kunnen volgen, dus neem ik het maar van je aan. Toch blijf ik het een fijne keeper vinden.
pi_17035569
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:18 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Had helaas de pech dat ik de wedstrijd niet live kon volgen, maar met name op basis van de beelden uit de tweede helft die Studio Sport uitzond vond ik hem goed ingrijpen. Zeker dat schot van kezman pakte hij erg goed. Aantal standaard situaties dat hij de bal goed pakte.
Maar nogmaals ik heb de wedstrijd alleen via SP kunnen volgen, dus neem ik het maar van je aan. Toch blijf ik het een fijne keeper vinden.

Stekelenburg keepte een goede wedstrijd hoor, ik zag hem maar 1x uitkomen en de bal missen.
wel een hele mooi redding gemaakt op dat schot van kezman
  maandag 9 februari 2004 @ 19:13:43 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17035734
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:11 schreef F1Bas het volgende:
Sikora 1 tot 2 weken uitgeschakeld.
Goed nieuws Was bang dat z'n gehele revalidatie weer naar de kloten zou zijn en 'ie weer vanaf het begin zich terug kon gaan knokken.
  maandag 9 februari 2004 @ 19:15:09 #141
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17035782
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:16 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Als het eenmalig is wel ja, maar bij hem begint het mij nu echt op te vallen. Dit is volgens mij al de derde wedstrijd op rij dat ik hem betrap op een slippertje zijn niveau onwaardig. Kortom dit noem ik niet meer een keer maar een serieus probleem.
Tuurlijk had hij een geweldige redding op die kopbal van De Jong, maar die 2-1 was dus wel cruciaal. We hebben het hier niet over Fczwolle - gae maar over Ajax - PSV dus verwacht, sterker nog eis, ik een veel hoger niveau. En Waterkneus brengt dat niveau al een aantal wedstrijden niet en op dit niveau wordt dat dus wel afgestraft!

Ajax heeft al 3 goals cadeau gehad van 'm dit seizoen. Topkeepertje, niet?
pi_17036349
Waterreus is een gemaakte keeper, die kost je op de lange termijn meer punten dan dat ie ze voor je pakt.

Overigens vond ik John O'Brien bedroevend spelen. Die jongen kan beter vertrekken naar de subtop.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 februari 2004 @ 19:38:51 #143
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17036472
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:35 schreef methodmich het volgende:
Waterreus is een gemaakte keeper, die kost je op de lange termijn meer punten dan dat ie ze voor je pakt.

Overigens vond ik John O'Brien bedroevend spelen. Die jongen kan beter vertrekken naar de subtop.

Ach, z'n eerste potje speelde 'ie redelijk. Maar met alleen maar ontzettend sympathiek zijn red je het niet meer in dit Ajax. Dat 'ie gelijk moet vertrekken vind ik een beetje overdreven, na zo'n lange tijd revalideren kun je niet verwachten dat 'ie binnen een maandje weer op z'n oude niveau zit. Al is z'n oude niveau geen toegevoegde waarde voor Ajax.
pi_17036582
Ik heb het nooit in hem zien zitten. Op pure inzet kan hij net aan mee met het niveau...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 februari 2004 @ 21:13:03 #145
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_17039703
quote:

Ben ook nooit fan van Waterkneus geweest, maar toen hij nog in de fases zat dat hij de concurrentie moest aangaan met allerlei topkeepers steeg hij wel boven zichzelf uit. Op die momenten haalde hij een erg hoog niveau en pakte hij wel de punten. Misschien heeft hij wel een goede tweede man nodig.
pi_17050074
Na Voetbal Insite te hebben gezien vrees ik dat VDV aan het eind van het seizoen vertrekt naar ManU.....
pi_17050261
quote:
Wij zoeken nog een linksachter, of is dat echt een stapje te laag?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_17050589
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 08:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wij zoeken nog een linksachter, of is dat echt een stapje te laag?

Ik ga hier niet lopen beweren dat hij super is maar hij kan zeker het top niveau in de HCE aan. Ik zou het opzich best jammer vinden als hij weg zou moeten. En ik zou flippen als hij naar PSV gaat.
pi_17051090
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:07 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Stekelenburg keepte een goede wedstrijd hoor, ik zag hem maar 1x uitkomen en de bal missen.
wel een hele mooi redding gemaakt op dat schot van kezman

Het gebeurde echt een paar keer dat ie er uit kwam en dan uiteindelijk weer terug moest en dat hij daardoor totaal verkeer had gestaan was er een inzet op goal gekomen. Het kan zijn dat het je maar een keer is op gevallen, maar het waren er echt meer.
"I am Zlatan, who the hell are you?"
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 februari 2004 @ 09:36:49 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_17051102
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 08:29 schreef Speed1971 het volgende:
Na Voetbal Insite te hebben gezien vrees ik dat VDV aan het eind van het seizoen vertrekt naar ManU.....
Hij was idd verdacht stil op die vraag.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')