abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17023827
quote:
Op maandag 9 februari 2004 11:53 schreef mbn het volgende:

[..]

Of hij is eerlijk.
PSV gaat er nog voor strijden, maar zoals het seizoen tot nu toe is verlopen, lijkt dit inderdaad de beslissing te zijn.

Daarnaast kan ajax alleen nog maar beter gaan spelen dit seizoen.

Dat het lastig is ben ik met hem eens, maar je gaat toch niet met nog 14 wedstrijden te spelen en 3 punten achterstand zeggen dat het gelopen is? Waar ben je dan mee bezig? Dat je dat intern uitspreekt oke, maar toch niet voor de TV? Echt zeer vreemd.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_17025259
heb het niet gezien, maar wel vreemd ja. Als Ajax bij Heerenveen die inhaalwedstrijd verliest, staan we maar 3 punten voor. Ajax moet ook nog naar Feyenoord (en ja, net als PSV een keer in de Arena ging verliezen, gaat ook Ajax daar weer eens verliezen)
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_17026009
quote:
Op maandag 9 februari 2004 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ben al meerdere malen in de ArenA geweest bij Ajax-PSV, en toen was er bij het grootste gedeelte geen sfeer. 15 minuten voor tijd massaal weggaan is geen sfeer. Mara goed, begrijpelijk dat er nu wel sfeer is, als je voor het eerst in 9 jaar wint.

Het enige wat ik probeerde te zeggen is dat er deze keer gewoon een vette sfeer in het stadion was. Ik zei niks over andere keren, deze keer was het gewoon vet.

Maar ook deze keer gingen er mensen 5 minuten voor het einde weg, terwijl het 2-1 staat en psv aan de poorten van Ajax stond te rammelen. Echt onbegrijpelijk dat soort mensen!

"I am Zlatan, who the hell are you?"
pi_17026195
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:21 schreef skinnievinnie het volgende:

[..]

Het enige wat ik probeerde te zeggen is dat er deze keer gewoon een vette sfeer in het stadion was. Ik zei niks over andere keren, deze keer was het gewoon vet.

Maar ook deze keer gingen er mensen 5 minuten voor het einde weg, terwijl het 2-1 staat en psv aan de poorten van Ajax stond te rammelen. Echt onbegrijpelijk dat soort mensen!

Dat laatste vond ik juist een van de grote meevallers. In ieder geval bij mij in de buurt. Mensen die soms tot wel 10 minuten van te voren weggaan, gingen nu echt pas tegen de 89e minuut weg. En toen de spelers de ereronde deden, stond het nog steeds behoorlijk vol bij mij
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_17026224
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:52 schreef ChAoZ het volgende:
heb het niet gezien, maar wel vreemd ja. Als Ajax bij Heerenveen die inhaalwedstrijd verliest, staan we maar 3 punten voor. Ajax moet ook nog naar Feyenoord (en ja, net als PSV een keer in de Arena ging verliezen, gaat ook Ajax daar weer eens verliezen)
Ja Ajax zal wel een keer gaan verliezen in de Kuip. Maar dit seizoen zie ik dat zeker niet gebeuren. Feyenoord zuigt erger dan de voorgaande twee seizoen. Kijk eens naar het doelsaldo van Feyenoord. Kijk eens naar Vitesse - Feyenoord. Kijk naar Feyenoord - PSV. Nee die drie punten gaan gewoon weer mee naar Amsterdam.

Kijk naar Ajax - Feyenoord.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_17026512
Zondag 8 februari- Ondanks brief opnieuw drama in Vak 116

Nooit meer zou er zoiets gebeuren als tegen ADO Den Haag, toen er vanaf het uitvak vuurwerk en andere voorwerpen Vak 116 in werden gegooid. Vandaag kregen de supporters van het desbetreffende vak een brief in de ArenA van Arie van Eijden met daarin de maatregelen die waren genomen (o.a. dichtlassen hek uitvak) en dat de club er niet verantwoordelijk voor is maar de overheid. Nog geen week later, speelt er opnieuw een drama af in het vak. Vlak na de treffer van Vennegoor klimt er een PSV supporter op een andere en die gooit doodleuk vuurwerk naar beneden midden in Vak 116, waar supporters alle kanten opduiken om het noodlot te ontwijken. Waar was de ME, waar waren de benodige charges? De enige actie die werden ondernomen was die tegen witheette Ajax-supporters die verhaal kwamen halen en naar boven stofen.

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_17026824
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:42 schreef F1Bas het volgende:

Nooit meer zou er zoiets gebeuren als tegen ADO Den Haag, toen er vanaf het uitvak vuurwerk en andere voorwerpen Vak 116 in werden gegooid. Vandaag kregen de supporters van het desbetreffende vak een brief in de ArenA van Arie van Eijden met daarin de maatregelen die waren genomen (o.a. dichtlassen hek uitvak) en dat de club er niet verantwoordelijk voor is maar de overheid. Nog geen week later, speelt er opnieuw een drama af in het vak. Vlak na de treffer van Vennegoor klimt er een PSV supporter op een andere en die gooit doodleuk vuurwerk naar beneden midden in Vak 116, waar supporters alle kanten opduiken om het noodlot te ontwijken. Waar was de ME, waar waren de benodige charges? De enige actie die werden ondernomen was die tegen witheette Ajax-supporters die verhaal kwamen halen en naar boven stofen.

En dan gaan ze lopen janken dat er spreekkoren tegen Kezman waren! Heel triest!
  maandag 9 februari 2004 @ 13:58:19 #83
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_17026960
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:53 schreef Speed1971 het volgende:
En dan gaan ze lopen janken dat er spreekkoren tegen Kezman waren! Heel triest!
Om maar nie te spreken van die zielige sis geluiden en het welbekende Hamas, alle joden aan het gas.....
Laag vliegen is ook een kunst!!!
  maandag 9 februari 2004 @ 14:00:04 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17027005
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:42 schreef F1Bas het volgende:

Ik dacht dat Lucius op het veld stond?
pi_17027102
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:58 schreef Archie het volgende:

[..]

Om maar nie te spreken van die zielige sis geluiden en het welbekende Hamas, alle joden aan het gas.....

Nou ik heb dat in het stadion zeker NIET gehoord, wel vuurwerk geluiden maar dat is wat anders.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 9 februari 2004 @ 14:10:24 #86
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_17027304
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:03 schreef F1Bas het volgende:
Nou ik heb dat in het stadion zeker NIET gehoord, wel vuurwerk geluiden maar dat is wat anders.
Dude, ik zat in 419...das zo'n 30 stoelen van het uitvak vandaan...reken maar dat ze dat deden en zongen....
  maandag 9 februari 2004 @ 14:11:27 #87
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17027341
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:10 schreef Archie het volgende:

[..]

Dude, ik zat in 419...das zo'n 30 stoelen van het uitvak vandaan...reken maar dat ze dat deden en zongen....

what's new?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 9 februari 2004 @ 14:20:43 #88
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_17027610
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:11 schreef DutchGooner het volgende:
what's new?
Niks, maar dan moeten ze nie gaan huilen over de spreekkoren tegen Kezman
pi_17027743
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:22 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ja deponeer dat soort shit in het Ajax topic.

Bij deze:
quote:
Zlatan is ook overschat als je al die Ajacieden zo hoort spreken over 'm. Zlatan de geweldige, geniale supervoetballer?
Wie is het meest overschat... Kezman of Sladan?
pi_17027787
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:25 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Bij deze:
[..]

Wie is het meest overschat... Kezman of Sladan?

Danko.....

Zlatan is niet overschat. Hij maakt zijn repuatie waar

pi_17027814
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:27 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Danko.....

Welke reputatie? Van mepper?
Zlatan is meer overschat dan Kezman.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 9 februari 2004 @ 14:28:47 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17027836
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:27 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Danko.....

Vind ik niet, had meer van 'm verwacht. Maar het is een fantastische speler in wording. Echter denk ik dat Ajax dat niet meer kan zien, want hij heeft nog op z'n minst een heel seizoen nodig om pas echt te laten zien wat 'ie kan. En hoewel ik ervanuit ga dat 'ie deze zomer nog blijft, is 'ie in 2005 echt vertrokken.
pi_17027865
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:28 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zlatan is meer overschat dan Kezman.

Dat is dus gelul. Zlatan staat er nagenoeg altijd in belangrijke wedstrijden. Ook heeft hij veel meer goals gescoord in de CL dan Kezman.
  maandag 9 februari 2004 @ 14:30:05 #94
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17027870
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:28 schreef Dylan Dog het volgende:
En als wij zoiets zeggen over von Bommel begint heel PSV te mekkeren a la Robben.
pi_17027918
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:30 schreef twi het volgende:

[..]

En als wij zoiets zeggen over von Bommel begint heel PSV te mekkeren a la Robben.

Jaloezie. trouwens vriend Sneijer en VDV kunnen ook lekker mauwen hoor.

Plus Van Bommel raakt VDV een keer en meteen is het een mepper? Gaat snel bij jullie.

Ik zie Escudé nog naar zijn schouder wijzen na de duw met zijn arm van galasek. Over selectieve blindheid gesproken.

Wat een vrouw!
spits!
pi_17027931
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:30 schreef twi het volgende:

En als wij iets zeggen over Zlatan beginnen jullie te janken als De Ridder. Beetje Pavlov reacties dus die al 100 maal herhaald zijn. Beetje loze discussie op deze manier
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17027961
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

En als wij iets zeggen over Zlatan beginnen jullie te janken als De Ridder. Beetje Pavlov reacties dus die al 100 maal herhaald zijn. Beetje loze discussie op deze manier

Maar Speed heeft er wel een punt. Iedereen mag wel ongeremd loze opmerkingen over Zlatan roepen. Opmerkingen over Nazi Van Bommel en Arjen Valgraag zijn altijd overdreven
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_17028010
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:

Maar Speed heeft er wel een punt. Iedereen mag wel ongeremd loze opmerkingen over Zlatan roepen. Opmerkingen over Nazi Van Bommel en Arjen Valgraag zijn altijd overdreven

Net zoals iedereen denkt dingen te mogen roepen over Held Van Robben en Arjen Robben. De tegenstander is altijd een smerige klootzak en zelf zijn het allemaal engeltjes. Dat is bekend en duidelijk, dan kan er nu weer verder geluld worden
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17028024
hee Twi, jij had toch al die ajax wedstrijden op videoband?
kan ik die al ergens downloaden?
je zou me heel gelukkig maken
pi_17028026
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee hoor: Arjen valt heel graag en het boeit me geen zier. Hoe meer functionele schwalbes hoe beter.
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')