Steven Pienaar dartelt over het veld nadat hij met goed gevolg op doel heeft afgerond
Maar natuurlijk was er meer waar te nemen op het veld. Zo konden Steven Pienaar en Anthony Obodai een heel groot deel van de training met de groep mee doen. Tot hun eigen vreugde, want de manier waarop Steven Pienaar zich over het veld bewoog, leek veel op een puppie die speelkameraadjes ontdekt. De lach verliet nimmer het open gelaat van de Zuid-Afrikaan en zijn ploeggenoten waren duidelijk ook verguld met de aanwezigheid van hun behendige collega.
Toch moest Koeman de hoge verwachtingen enigszins temperen. ,,Ik verwacht hem nu niet veel eerder erbij dan is voorspeld. Maar de berichten die de voorbije dagen in de media rondgingen dat hij nog een jaar is uitgeschakeld, gingen wel te ver. Op dit moment mist hij echter nog te veel kracht in zijn been. Wel mag hij wat meer doen en kon hij meedoen met de pass- en trapoefeningen, maar de angst is aanwezig dat hij door vermoeidheid of in een duel door zijn enkel kan gaan. Helaas voor het team en vooral voor Steven zelf duurt het zo lang. Er is nu een krachtsverschil van 29 procent tussen zijn beide benen. Dat mag hoogstens tien procent zijn. Iedereen wil hem er natuurlijk graag zo snel mogelijk bij hebben, maar het zou dom zijn om op een paar weken risico te nemen. Het herstelt echter wel.''
quote:leuk geschreven, en mooi dat er dus progressie is
Op zaterdag 14 februari 2004 12:45 schreef Kang-He het volgende:
[afbeelding]Steven Pienaar dartelt over het veld nadat hij met goed gevolg op doel heeft afgerond
Maar natuurlijk was er meer waar te nemen op het veld. Zo konden Steven Pienaar en Anthony Obodai een heel groot deel van de training met de groep mee doen. Tot hun eigen vreugde, want de manier waarop Steven Pienaar zich over het veld bewoog, leek veel op een puppie die speelkameraadjes ontdekt. De lach verliet nimmer het open gelaat van de Zuid-Afrikaan en zijn ploeggenoten waren duidelijk ook verguld met de aanwezigheid van hun behendige collega.
Toch moest Koeman de hoge verwachtingen enigszins temperen. ,,Ik verwacht hem nu niet veel eerder erbij dan is voorspeld. Maar de berichten die de voorbije dagen in de media rondgingen dat hij nog een jaar is uitgeschakeld, gingen wel te ver. Op dit moment mist hij echter nog te veel kracht in zijn been. Wel mag hij wat meer doen en kon hij meedoen met de pass- en trapoefeningen, maar de angst is aanwezig dat hij door vermoeidheid of in een duel door zijn enkel kan gaan. Helaas voor het team en vooral voor Steven zelf duurt het zo lang. Er is nu een krachtsverschil van 29 procent tussen zijn beide benen. Dat mag hoogstens tien procent zijn. Iedereen wil hem er natuurlijk graag zo snel mogelijk bij hebben, maar het zou dom zijn om op een paar weken risico te nemen. Het herstelt echter wel.''
quote:ja man dat is best klote. Had Ramzi ook in het begin . Hij sliep bij een vriend van me op de kamer dus in 1 huis en hij miste zijn famillie ook erg.
Op vrijdag 13 februari 2004 23:38 schreef -Hans- het volgende:[..]
Hij had het begrijpelijk zwaar tijdens het interview, en helemaal toen de interviewer begon over zijn familie.
Wel lullig dat het zo is gegaan, hij wilde zo graag fit zijn voor de wedstrijd tegen PSV maar hij heeft de boel zelf lopen forceren. Gelukkig ziet het er nu beter uit, want hij schijnt al op 80% van zijn herstel te zitten.Pienaar.
Nou ja, gelukkig is hij herstellende, ze gingen er eerst van uit dat hij beging volgend seizoen pas weer in actie kon komen.
quote:Niet dus
Op zaterdag 14 februari 2004 17:55 schreef Kremers het volgende:
Nou ja, gelukkig is hij herstellende, ze gingen er eerst van uit dat hij beging volgend seizoen pas weer in actie kon komen.
Ruud Kras in duel met Tomás Galásek
Het huurcontract van Kras loopt aan het einde van dit seizoen af. De wedstrijd is dan ook een mogelijkheid om zich weer eens in de kijker te spelen. ,,Het is nog niet duidelijk wat er volgend jaar gaat gebeuren. Ik geef me elke week voor de volle honderd procent en dus ook tegen Ajax. Meer kan ik niet doen."
Wanneer Kras inderdaad terugkeert dan zal dat, volgens hem, bij de kampioen van Nederland zijn. ,,Het zal heel moeilijk voor PSV zijn om Ajax nog in te halen. Je weet het natuurlijk nooit, maar ik denk dat Ajax het redt."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |