quote:Daarvoor koop je toch geen spel
Op woensdag 18 februari 2004 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:
is er echt geen cheat voor dit spel trouwens ?
quote:Slecht hoor
quote:whehehe stoere praat
Op woensdag 18 februari 2004 21:19 schreef Fillipe het volgende:[..]
Daarvoor koop je toch geen spel
Ik gebruik echt nooit cheats behalve als ik echt niet meer verder kom in een shoot m up or fps oid. Maar goed ik ga morgen alles op gold unlocken
quote:maar je zegt het zelf al als ik niet meer verder kom en dat heb ik nu dus.
Daarvoor koop je toch geen spel
@Twi ja ik weet het ik ben niet zo 1337 als jou ja jij hardcore gamert ![]()
dus ja.... ik heb me joystick nu al tig keer op de grond geflikkert omdat het na 50x nog niet lukt of zo weet je hoe frustrerend dat is ?
quote:dat is idd bout.
Op woensdag 18 februari 2004 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
whehehe
dan ga je zeker een wek doen over uitspelen en dan wil je alles op goud en dan lukt het niet zoals hier
mar die AI is e cht kut ze drukken je gewoon van de weg af man
![]()
ik hoop echt dat hier een cheat voorkomt met alle respect hoor maar hoe doen die makers dat gaan die 48 uur lopen gamen voor alles platinum ? whhe jaja
zo ik ga dit geweldige spel weer even spelen en lekker scheuren over die circuits in mijn ferrari enzo
Ik probeer nu alles gewoon goud. alleen die laatste race eerste group is echt kut. die Lancia drukta lles weg.
En ik kom dus echt niet verder dan goud met speed cam met Audi RS4. 1 KM harder kan zelfs niet.
Volgens mij ben ik gewoon niet goed genoeg. zit nu trouwens bij supercars. Ik heb ong 38 uur gespeeld nu en vooral veel op zilver.
Maar die cone-challenges gaan me echt noooooit lukken op platinum ![]()
mensen die dat kunnen heerschen
Ik heb pas voor 3 games codes gebruikt, en dat zijn voor de games GTA, daar is het gewoon leuk om alle wapens te hebben en iedereen overhoop te knallen (codes pas gebruikt toen ik de verhaallijn al had uitgespeelt).
quote:ben nu ook bezig met goud halen. 81 zilver 81 goud en 10 platinum. maar ik zit al op 38 uur, wat al redelijk veel kan zijn volgens mij.
Op woensdag 18 februari 2004 22:45 schreef Mister_T het volgende:
Ik had alles op zilver, 20 op goud en 4 op platinum binnen de 22 uur
Ben nu met alles goud bezig, alles platinum doe ik wel een keer als ik 2 weken ziek thuis zit ofzo![]()
Ik heb pas voor 3 games codes gebruikt, en dat zijn voor de games GTA, daar is het gewoon leuk om alle wapens te hebben en iedereen overhoop te knallen (codes pas gebruikt toen ik de verhaallijn al had uitgespeelt).
platinum, somds denk ik ook dat ik sommige noiot kan halen. maar ik ben dan ook een heel ongeduldig mens af en toe, en de stress levels worden ook super hoog als iets mij niet lukt. dan moet ik even afkoelen voordat ik verder speel. Het is wel de beste 53 euro die ik ooit heb besteed
quote:We gaan toch geen cheats gebruiken?
quote:Wat een enorm respect
Op donderdag 19 februari 2004 11:17 schreef Fillipe het volgende:
Ik heb het pakket!! Ik heb net een Clio v6 gekocht
![]()
Geweldig spel
Ik zou lekker chronisch eerst de SP doen.. dan wat leuke auto's kopen (Iedere klasse 1, zie scoreboards voor welke je moet gaan)
quote:Idd zeker het beste race spel wat er op dit moment is
Op donderdag 19 februari 2004 11:17 schreef Fillipe het volgende:
Ik heb het pakket!! Ik heb net een Clio v6 gekocht
![]()
Geweldig spel
quote:Ja inderdaad, eerst wat kudos verzamelen en dan lekker scheuren
Op donderdag 19 februari 2004 11:20 schreef Bastard het volgende:[..]
Wat een enorm respect
Ik zou lekker chronisch eerst de SP doen.. dan wat leuke auto's kopen (Iedere klasse 1, zie scoreboards voor welke je moet gaan)
Ps waar zijn trouwens die 2 openening voor aan de achterkant van je controller
Anyway ik ga weer scheuren
quote:Eentje voor je headset en een voor memorycard ( heb je alleen nodig als je jouw savegames wilt hebben op een Xbox van een ander)
Op donderdag 19 februari 2004 11:27 schreef Fillipe het volgende:[..]
![]()
quote:en hij trilt ook nog eens, waar zouden die gaten nu voor zijn
Op donderdag 19 februari 2004 11:27 schreef Fillipe het volgende:[..]
![]()
heb je al live?
quote:Haha
Op donderdag 19 februari 2004 12:52 schreef kepler het volgende:[..]
en hij trilt ook nog eens, waar zouden die gaten nu voor zijn
heb je al live?
Nee (nog) geen live, wil het wel a.s.p. hebben maar goed ik zit hier in een studenthuis met een router even kijken hoe dat werkt.
De verbinding trekt het wel, alleen zit even met kabels te kijken e.d. Maar goed dat komt nog wel. ![]()
Heb nu de Porsche Boxter S Coupe gekocht
quote:je kan ook via je PC live spelen, via ICS
Op donderdag 19 februari 2004 13:11 schreef Fillipe het volgende:[..]
Haha
Nee (nog) geen live, wil het wel a.s.p. hebben maar goed ik zit hier in een studenthuis met een router even kijken hoe dat werkt.
De verbinding trekt het wel, alleen zit even met kabels te kijken e.d. Maar goed dat komt nog wel.
Heb nu de Porsche Boxter S Coupe gekocht
quote:Perfect
Op donderdag 19 februari 2004 11:22 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga vandaag denk geen PGR2 doen, het zojuit RS3 van Twi binnen gekregen, ik eens lekker schieten
quote:pc stuur op een xbox? nee, anders had ik het wel gedaan. heel jammer opzich. Tenzij iemand anders het tegenovergestelde mij kan vertellen
Op donderdag 19 februari 2004 15:32 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Ik ga volgende week het rosso pakket halen. Spelen jullie met de controller of met een stuurtje? controller lijkt me eigenlijk wel kut spelen.
En weet iemand of ik mijn pc stuurtje op de xbox kan aansluiten? Het is allbei microsoft, maar het zal wel niet
alvast bedankt greetz
even iets anders : stel ik ken iemand die alles op goud heeft bijv. en ik koop een memory card sla die save game op en kan ik hem dan bij mij erop zetten ?
quote:ik ben bezig op goud ja...
Op woensdag 18 februari 2004 23:14 schreef gijsje79 het volgende:[..]
We gaan toch geen cheats gebruiken?
Ben nu bezig met goud.
Die TVR laat ik wel zitten.
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 15:53 schreef GotenSSJ het volgende:
hey twi dat was trouwens niet negatief bedoelt hoor![]()
even iets anders : stel ik ken iemand die alles op goud heeft bijv. en ik koop een memory card sla die save game op en kan ik hem dan bij mij erop zetten ?
Over je vraag, volgens mij kan dat wel ja, zo hebben veel anderen via memorycard games van mensen gekopieerd die een Action Replay hadden.
Zelf vind ik het eigenlijk minder, als ik mensen tegenkom die de TVR rijden die 'm niet zelf hebben verdiend.
quote:mmm ja nu nog ff iemand vinden die alles op platina heeft dan
Op donderdag 19 februari 2004 17:43 schreef twi het volgende:[..]
Alles goed
Over je vraag, volgens mij kan dat wel ja, zo hebben veel anderen via memorycard games van mensen gekopieerd die een Action Replay hadden.
Zelf vind ik het eigenlijk minder, als ik mensen tegenkom die de TVR rijden die 'm niet zelf hebben verdiend.
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 18:25 schreef pimpin het volgende:
is er al downloadble contentHeb allang niet meer gekeken.
Memorycard is denk ik 30-40 euro. Is het dus echt niet waard.
quote:Dat is op zich best nog veel wat je te kort komt hoor
Op donderdag 19 februari 2004 17:47 schreef GotenSSJ het volgende:
oh ja de net in de supercars serie met de delfino 6 rondes in timed run kom ik gofverredomme 2 sec. te kort
quote:nee daar zat ik op te wachten
Op donderdag 19 februari 2004 19:03 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat is op zich best nog veel wat je te kort komt hoor
kom meestal net 1 sec te kort of zelfs minder.
En dan die cone challenge met die ricers.
Ik heb het al met van alles gedaan. moet 3250 punten halen en geen enkele auto komt in de buurt.
Heb jij ook een live account?quote:Op maandag 23 februari 2004 09:55 schreef Chillmeister het volgende:
nog 'maar' 60 te gaan en ik heb alles goud
Volgens mij Orgasmic Chilli toch?quote:Op maandag 23 februari 2004 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb jij ook een live account?
Ik zal je es toevoegen danquote:Op maandag 23 februari 2004 10:57 schreef Chillmeister het volgende:
klopt, deze week niet online geweest. was even bezig met Top Spin ene SSX3
Ja klopt.quote:Op maandag 23 februari 2004 12:11 schreef koei het volgende:
Spelen als guest is namelijk een stuk minder leuk want je kan niet praten en het levert geen kudos op....
Hmm, dat zou wel een beetje jammer zijn. Maar staat m'n Live-data dan niet gewoon op de MS server, zodat ik m'n huidige savegame/profielinfo veilig weg kan gooien en m'n ouwe profiel erop kan zetten? Overigens heb ik in de single player al heel wat meer uren geinvesteerd dus ik ben liever m'n Live-gegevens kwijt dan m'n single player prestaties.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:43 schreef twi het volgende:
Ligt er denk ik aan of de naam van je profiel op beide boxen dezelfde is. In dat geval lijkt het me namelijk onmogelijk.
Neem maar van mij aan dat ik er goede redenen voor heb gehad om het zo aan te pakken, ik mag hier alleen niet vertellen waaromquote:Persoonlijke noot is dat ik het niet zo heel erg slim aangepakt vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |