Na de release van de prologue van GT4 hoor je dus regelmatig dat GT4 graphics mooier zijn dan PGR2. Ik heb t nog niet zelf op een tv voor mn neus gezien, en dus vind ik het moeilijk er echt iets definitiefs over te zeggen. Ik vind alleen wel dat er veel nadruk word gelegd op het feit dat er wel publiek enzo in GT4 rondloopt en niet in PGR2. Mij zal het echt niet veel boeien, wel of geen publiek naast de baan. Maar voor sommige critics lijk het nu wel iets wat een game maakt of breekt.... :S
daar snap ik dus niks van en mijn achterdochtige geest ziet daar weer gelijk een groot sony complot in.... (ja ik weet het dreamcast trauma heeft me voor altijd verpest
)
Anyway, ik heb een PS2 en een xbox en vind allebei tof (alhoewel dit jaar is de PS2 nog niet aangeweest :p) maar ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat mijn ps2' tje me meer grafisch genot zal schenken met GT4 dan mijn xbox met PGR2 heeft gedaan ![]()
just my 2 cents
quote:Ik vind het ook spijkers zoeken op laag water als je begint over het publiek in GT4.
Op maandag 9 februari 2004 13:05 schreef kulandra het volgende:
just my 2 cents
quote:Ik neem ze gewoon allebij, dan speel ik PGR2 en dan weer GT4
Op maandag 9 februari 2004 13:16 schreef Bastard het volgende:Lap Tekst......
[Dit bericht is gewijzigd door Mister_T op 09-02-2004 14:07]
quote:Mee eens is.
Op maandag 9 februari 2004 13:16 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik vind het ook spijkers zoeken op laag water als je begint over het publiek in GT4.
Het gaat in een racegame om je race genot.. en voor mij mag dat best wel realistisch wezen in de breedste zin van het woord. Mooie gfx, mooie auto's, mooie acties, mooie banen. De rest zijn bijzaken.. borden, mensen, gebouwen etc.
Ik denk dat de gfx van Gt4 zeker heel mooi zullen zijn, of het mooier is dan PGR2 weet ik niet, ik denk het niet. En zo ja.. wacht tot je de laadtijden dan gaat meemaken.
Op het online gebeuren gaat dat spel het zeker wel afleggen.. als ik zou gamen online tegen mensen waar ik niks tegen kan zeggen is meerendeel van de fun wel weg. Ik hou er van om trashtalk te horen en te spreken. (Zoals sommige wel gehoord hebben).
En dan heb ik het dus al over een perfecte verbinding van het spel op PS2 online die is er niet.. we weten allemaal dat het PS2 online topic meer gevuld is met gekut over de verbinding, dan het plezier wat het oplevert.
misschien leuk voor de volgende op of zo ? alle tijden van de posters hier op de testrack(want die heeft iedereen0en dan met welke auto erachter
quote:Zal ik hem toch eerst eens moeten rijden
Op maandag 9 februari 2004 18:23 schreef GotenSSJ het volgende:
op de testbaan nu : 50.699misschien leuk voor de volgende op of zo ? alle tijden van de posters hier op de testrack(want die heeft iedereen0en dan met welke auto erachter
quote:nou doe dat dat eens
Op maandag 9 februari 2004 18:24 schreef Bastard het volgende:[..]
Zal ik hem toch eerst eens moeten rijden
*begint*
GotenSSJ-50.699 Posche 911 GT1
wel eerlijk aub dus niet met tijden aankomen NAAM-48.319 Mini CooperS
of zo
quote:Ik zal het eerlijk zeggen.. ik denk alleen niet dat ik vandaag nog ga racen
Op maandag 9 februari 2004 18:26 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
nou doe dat dat eens
![]()
*begint*
GotenSSJ-50.699 Posche 911 GT1
wel eerlijk aub dus niet met tijden aankomen NAAM-48.319 Mini CooperS
of zo
quote:ja nee niet voor jou of zo of voor de andere want ik geloof jullie wel maar als je bijv.aan komt met een tijd van 48.blablabla met een tvr speed 6 gelooft niemand je natuurlijk
Op maandag 9 februari 2004 18:28 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik zal het eerlijk zeggen.. ik denk alleen niet dat ik vandaag nog ga racen
quote:Ik reed een tijd van 3 sec met een Ferrari Enzo
Op maandag 9 februari 2004 18:31 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
ja nee niet voor jou of zo of voor de andere want ik geloof jullie wel maar als je bijv.aan komt met een tijd van 48.blablabla met een tvr speed 6 gelooft niemand je natuurlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Mister_T op 09-02-2004 18:35]
quote:kijk dit is geloofwaardig
Op maandag 9 februari 2004 18:33 schreef Mister_T het volgende:[..]
ik reed een tijd van 3 sec met een Ferrari Enzo
ik rij met dezelfde wagen hebben jullie er een turbo op of zo
quote:Meer live ervaring denk ik.. leer je scherper van rijden.
Op maandag 9 februari 2004 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
waarom ben ik dan zo sloom ?![]()
ik rij met dezelfde wagen hebben jullie er een turbo op of zo
quote:jaja jullie hebben er gewoon een trubo opgesodeflikkert
Op maandag 9 februari 2004 20:21 schreef Bastard het volgende:[..]
Meer live ervaring denk ik.. leer je scherper van rijden.
Schakelen jullie met de hand of auto?
Ik helaas auto, met de hand lukt me voor geen meter.
quote:Manual of auto?
Op dinsdag 10 februari 2004 00:25 schreef twi het volgende:
Net de testtrack nog een keer gedaan, beste tijd nu 49.166. Maar veel meer valt er niet uit te persen. Had eigenlijk een hoopje een 48'er te rijden, maar dat zat er net niet in.
quote:Auto, manual kan ik geen fuck van. Dan raak ik overspannen van alle knopjes die ik in moet drukken.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:34 schreef StrayDog het volgende:[..]
Manual of auto?
quote:Ja dat heb ik dus ook.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:35 schreef twi het volgende:[..]
Auto, manual kan ik geen fuck van. Dan raak ik overspannen van alle knopjes die ik in moet drukken.
Zometeen dan nog maar een keertje proberen of ik ook nog sneller kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |