quote:
Op donderdag 19 februari 2004 18:25 schreef pimpin het volgende:
is er al downloadble contentHeb allang niet meer gekeken.
Memorycard is denk ik 30-40 euro. Is het dus echt niet waard.

quote:Dat is op zich best nog veel wat je te kort komt hoor
Op donderdag 19 februari 2004 17:47 schreef GotenSSJ het volgende:
oh ja de net in de supercars serie met de delfino 6 rondes in timed run kom ik gofverredomme 2 sec. te kort

quote:nee daar zat ik op te wachten
Op donderdag 19 februari 2004 19:03 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat is op zich best nog veel wat je te kort komt hoor

kom meestal net 1 sec te kort of zelfs minder.
En dan die cone challenge met die ricers.
Ik heb het al met van alles gedaan. moet 3250 punten halen en geen enkele auto komt in de buurt.

Heb jij ook een live account?quote:Op maandag 23 februari 2004 09:55 schreef Chillmeister het volgende:
nog 'maar' 60 te gaan en ik heb alles goud

Volgens mij Orgasmic Chilli toch?quote:Op maandag 23 februari 2004 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb jij ook een live account?

Ik zal je es toevoegen danquote:Op maandag 23 februari 2004 10:57 schreef Chillmeister het volgende:
klopt, deze week niet online geweest. was even bezig met Top Spin ene SSX3

Ja klopt.quote:Op maandag 23 februari 2004 12:11 schreef koei het volgende:
Spelen als guest is namelijk een stuk minder leuk want je kan niet praten en het levert geen kudos op....

Hmm, dat zou wel een beetje jammer zijn. Maar staat m'n Live-data dan niet gewoon op de MS server, zodat ik m'n huidige savegame/profielinfo veilig weg kan gooien en m'n ouwe profiel erop kan zetten? Overigens heb ik in de single player al heel wat meer uren geinvesteerd dus ik ben liever m'n Live-gegevens kwijt dan m'n single player prestaties.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:43 schreef twi het volgende:
Ligt er denk ik aan of de naam van je profiel op beide boxen dezelfde is. In dat geval lijkt het me namelijk onmogelijk.
Neem maar van mij aan dat ik er goede redenen voor heb gehad om het zo aan te pakken, ik mag hier alleen niet vertellen waaromquote:Persoonlijke noot is dat ik het niet zo heel erg slim aangepakt vind

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |