Naam: Robin Zijlstra
Leeftijd: 23 jaar (waterman)
Opleiding: HBO Omgangskunde
Fansite: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=234525&p=414
Filmpje: http://media.rtl.nl/web/components/shows/idols2/2004/week06/zaterdag_robin.avi.MiMedia_WM_364K_V8.wmv
CU2 profiel: http://www.cu2.nl/CarpeDiem2000
Dan nog het feit dat hij zo lekker is dat het gewoon illegaal zou moeten zijn. Mmmhmmmhmmm!!
quote:Waarom doet dit zinnetje mij opeens heel erg aan autodrop denken?
Op zondag 8 februari 2004 02:49 schreef LeBeau het volgende:
Dan nog het feit dat hij zo lekker is dat het gewoon illegaal zou moeten zijn. Mmmhmmmhmmm!!
quote:en dat uit de mond van een Jim fan lol
Op zondag 8 februari 2004 11:17 schreef marky het volgende:
Ik vond Robin gisteren erg slecht. De jury noemt het een paar schoonheidsfoutjes ik noem het je eigen beperkingen niet kennen. Hij kan best zingen maar hij vertilde zich zwaar gisteravond.
quote:Zoals Will Young?
Op zondag 8 februari 2004 12:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben het met marky eens hoor.
Ik hou niet zo van slissende zangers die vrijwel geen Engels spreken.
quote:Ik vind inderdaad dat Will geen fijne zangstem heeft
Op zondag 8 februari 2004 14:28 schreef LeBeau het volgende:
Zoals Will Young?
Ik viel in slaap bij zijn nummer. Het boeide totaal niet. Ja, het was wel zuiver. Maar meer ook niet. Leuk voor op de achtergrond, niet als idool.
Oja, en hij mag z'n haren wel eens knippen...
Zeurniej: "Ow, ff m'n bril opzetten hoor...Even kijken"
Robin kijkt
Zeurniej: "Ow ja, dat ziet er idd goed uit"
Robin draait weg en
Maar gisteren wassie niet goed.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:06 schreef R_ON het volgende:
Maar gisteren wassie niet goed.
Irene is helemaal verslingerd.. volgens mij klapt ie helemaal dicht als ie voor haar staat in een volgende uitzending
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Irene is helemaal verslingerd.. volgens mij klapt ie helemaal dicht als ie voor haar staat in een volgende uitzending
Robin
quote:Mee eens. Ik verwachtte echt dat de jury hem zou afkraken na dat waardeloze optreden met dat wat te hoge stemmetje. En dan toch die complimenten. Het is een beetje van tevoren uitgedacht dat Robin hoog moet eindigen.
Op zondag 8 februari 2004 11:17 schreef marky het volgende:
Ik vond Robin gisteren erg slecht. De jury noemt het een paar schoonheidsfoutjes ik noem het je eigen beperkingen niet kennen. Hij kan best zingen maar hij vertilde zich zwaar gisteravond.
quote:Ik had ook verwacht dat-ie flink afgekraakt zou worden. Ik vond het ook niet echt goed. Hij ging ook nog eens flink uit de maat, maar gelukkig werd dat door hem en de band nog op tijd gecorrigeerd voordat het echt uit de hand liep. En z'n manier van zingen... tja, ik zei het ook in deel 1... het was net alsof-ie sneller dan de muziek wilde zingen, en hij zong het op een Axl Rose (rock) achtige manier, wat ik niet bij het nummer vond passen.
Op zondag 8 februari 2004 23:32 schreef Mikrosoft het volgende:[..]
Mee eens. Ik verwachtte echt dat de jury hem zou afkraken na dat waardeloze optreden met dat wat te hoge stemmetje. En dan toch die complimenten. Het is een beetje van tevoren uitgedacht dat Robin hoog moet eindigen.
Maar goed, voor de rest zag-ie er gewoon lekker uit. Dus het is hem vergeven.
quote:Dat hij lekker is, daar ga ik niet tegen in.... En dat hij kan zingen ook niet, want ik vond zijn uitvoering van "When Suzanna Cries" best mooi.
Op maandag 9 februari 2004 08:38 schreef punkchic het volgende:
[afbeelding]ni zeure.. hijs gewoon lekker!!! en kan zingen ook anders was ie ni sowver gekome
Maar zeggen dat hij door is gegaan omdat hij kan zingen is niet waar... kijk maar naar Frank... die kan niet zingen en is ook door....
quote:Maar Frank is alleen maar naar de Wild Card ronde.. dus niet ECHT door
Op maandag 9 februari 2004 12:50 schreef CJ het volgende:[..]
Dat hij lekker is, daar ga ik niet tegen in.... En dat hij kan zingen ook niet, want ik vond zijn uitvoering van "When Suzanna Cries" best mooi.
Maar zeggen dat hij door is gegaan omdat hij kan zingen is niet waar... kijk maar naar Frank... die kan niet zingen en is ook door....
quote:Hij is door omdat hij super lekker is, en ook wel lekker zingt. Want hij kan wel zingen, hij heeft alleen wat moeite met Engels... maar das dan wel weer een schattig mankement.
Op maandag 9 februari 2004 12:50 schreef CJ het volgende:[..]
Dat hij lekker is, daar ga ik niet tegen in.... En dat hij kan zingen ook niet, want ik vond zijn uitvoering van "When Suzanna Cries" best mooi.
quote:hmm..grappig dat iedereen het heeft over z'n slechte uitspraak, want als iemand daar op let ben ik het wel en dat is me bij Robin niet opgevallenen nee, ik werd niet afgeleid door z'n ogen!..nou ja, misschien een beetje
Op maandag 9 februari 2004 12:55 schreef LeBeau het volgende:[..]
Hij is door omdat hij super lekker is, en ook wel lekker zingt. Want hij kan wel zingen, hij heeft alleen wat moeite met Engels... maar das dan wel weer een schattig mankement.
En Robin kan wel degelijk zingen, hij had zaterdag alleen echt het verkeerde nummer voor zijn stem uitgekozen.
quote:Hij spreekt 'because' uit als 'bekosj'
Op maandag 9 februari 2004 13:16 schreef beaverhausen het volgende:[..]
hmm..grappig dat iedereen het heeft over z'n slechte uitspraak, want als iemand daar op let ben ik het wel en dat is me bij Robin niet opgevallen
Lastig om op een foto aan te geven, maar kijk Moulin Rouge maar eens.. of ben ik echt de enige.
quote:Nee, vind ik niet
Op dinsdag 10 februari 2004 12:28 schreef snoweh het volgende:
Ben ik de enige die vind dat robin dezelfde uitstraling heeft als Ewan McGregor?? dezelfde blik en uitstraling. Vooral als hij lacht.Lastig om op een foto aan te geven, maar kijk Moulin Rouge maar eens.. of ben ik echt de enige.
quote:Niet op de foto inderdaad. Maar ik moet echt gelijk aan Mcgregor denken als ik Robin zie lachen. Dan hebben ze beiden dezelfde blik in hun ogen. Maar goed, dat is wat ik zie..
Op dinsdag 10 februari 2004 13:15 schreef Tania18 het volgende:[..]
Nee, vind ik niet
Ik geloof wel dat Robin de meeste fans zou krijgen, Boris is niet lelijk maar niet zo'n lekkerding als Robin. En Ron is wel ok qua looks (goeie smile), Ron lijkt veel op iemand die ik ken, zou een tweeling kunnen zijn.
-for the record: ik ben niet gay
quote:Ik vind Ron een beetje eng als hij lacht...
Op dinsdag 10 februari 2004 13:20 schreef snoweh het volgende:En Ron is wel ok qua looks (goeie smile)
quote:Genoteerd
quote:Nou je het segt....
Op dinsdag 10 februari 2004 12:28 schreef snoweh het volgende:
Ben ik de enige die vind dat robin dezelfde uitstraling heeft als Ewan McGregor?? dezelfde blik en uitstraling. Vooral als hij lacht.Lastig om op een foto aan te geven, maar kijk Moulin Rouge maar eens.. of ben ik echt de enige.
quote:are you sure about that ??
Op dinsdag 10 februari 2004 13:20 schreef snoweh het volgende:[..]
En on topic : Robin lijkt niet alleen op een vosje, hij ziet eruit als een sexy fox !
quote:For the record... Ron is één helft van een tweeling. Z'n tweelingbroer heet Peter.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:20 schreef snoweh het volgende:[..]
En Ron is wel ok qua looks (goeie smile), Ron lijkt veel op iemand die ik ken, zou een tweeling kunnen zijn.
quote:Ik weet nooit of dit expres gedaan wordt, maar het ziet er zo stom uit
Op dinsdag 10 februari 2004 18:28 schreef punkchic het volgende:
dan zal je jamai kunnen vragen.. het ene moment is ie hetro.. de andere keer homo.. de andere keer bi...
quote:Ik ook niet
Op dinsdag 10 februari 2004 13:15 schreef Tania18 het volgende:[..]
Nee, vind ik niet
quote:Daar ben ik het dan weer niet mee eens
Op dinsdag 10 februari 2004 19:25 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Ik ook niet
Ewan is leuker
quote:ehm... is natuurlijk wel echt zijn cu2...
Op zondag 8 februari 2004 02:23 schreef CJ het volgende:CU2 profiel: http://www.cu2.nl/CarpeDiem2000
quote:Nou uhrm....
Op woensdag 11 februari 2004 19:53 schreef kreezie het volgende:[..]
ehm... is natuurlijk wel echt zijn cu2...
quote:Da's toch wel 4 jaar geleden... en je gaat mij niet vertellen dat Robin 4 jaar geleden een profiel heeft aangemaakt met het oog op Idols... tenzij het mogelijk is om ook persoonlijke gegevens zoals naam en woonplaats achteraf aan te passen, want dan kan het een faker zijn. Maar goed, hij krijgt voorlopig nog het voordeel van de twijfel van mij.
profiel aangemaakt: 01:57 04-09-2000
Mijn favoriet is het in elk geval niet.
(dat rijmt )
quote:welke krant
Op vrijdag 13 februari 2004 19:29 schreef guine het volgende:
http://robinzijlstra.isgreat.tv/gallery/012.jpg
hij stond in de krant (zie foto)
quote:lokaal amersfoorts krantje geloof ik.. amersfoorts dagblad ofzo
Op donderdag 19 februari 2004 20:54 schreef punkchic het volgende:[..]
welke krant
Die ogen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 02:54 schreef CJ het volgende:
Ik moet toch echt even kwijt dat ik bij dit plaatje echt helemaal kan wegdromen:
[afbeelding]
Wat kijkt-ie lief.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Robin is minder.
oeh! Die is wel heel erg dat je zegt Woeii!quote:Op woensdag 25 februari 2004 02:54 schreef CJ het volgende:
Ik moet toch echt even kwijt dat ik bij dit plaatje echt helemaal kan wegdromen:
[afbeelding]
Wat kijkt-ie lief.![]()
![]()
![]()
Ja dat weten we nu welquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind z'n stem echt heel erg niet goed.
Hélemaal mee eensquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:32 schreef bloemie het volgende:
ik vind robin z'n stem egt heel goe hoor!! en hij ziet er ook nog es geweldig uit!!
Uhuh.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:38 schreef Tania18 het volgende:
Oh en waarom is het nu opeens de schuld van JK en niet meer van Meike?
Jij verandert te vaak van meningquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Uhuh.
Bij nader inzien is Meike toch een stuk leuker dan JK..
Afentoe mag dat best.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:46 schreef Tania18 het volgende:
Jij verandert te vaak van mening![]()
Hoezo ??? Robin zingt altíjd goedquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Afentoe mag dat best.
Als Robin volgende week goed zingt verander ik over hem misschien ook wel van mening..
Nou, dat is dus duidelijk niet gebeurd heh deze keer?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Afentoe mag dat best.
Als Robin volgende week goed zingt verander ik over hem misschien ook wel van mening..
Oh nee, zeker niet. En ik verwacht ook niet dat dat nog gaat gebeuren.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:22 schreef LeBeau het volgende:
Nou, dat is dus duidelijk niet gebeurd heh deze keer?
En dat is heel erg jammer imo, hij had op de kruk moeten zitten ipv Irma...quote:Op maandag 8 maart 2004 10:08 schreef RATMEN het volgende:
hij was idd erg ERG slecht zaterdagavond. Maar ja, hij is zo popie, dat het lang zal duren voordat hij voor zoiets afgestraft zal worden
100% eensquote:Op maandag 8 maart 2004 13:57 schreef LeBeau het volgende:
Hij had inderdaad een moeilijk nummer, maar ik vond hem nog steeds beter dan Alice, Meike, JK en Eric. En dan eigenlijk vooral omdat ie zo leuk is, maar ook omdat ik denk dat hij misschien wel een beetje kan zingen.
Lees die zin eens hardop voor? Een paar keer achter elkaar?quote:Op maandag 8 maart 2004 13:57 schreef LeBeau het volgende:
ik denk dat hij misschien wel een beetje kan zingen.
Het was deze zaterdag ook niet zo goed, maar ergens denken we (of ik in ieder geval), dat hij het wel kan, en dat het er nog wel uitkomt!quote:Op maandag 8 maart 2004 14:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Lees die zin eens hardop voor? Een paar keer achter elkaar?
Weet je wat je nu zelf hebt geschreven? Juist! Dat je vindt dat Robin nog niet goed heeft gezongen.
Jij komt er nog wel, LeBeau!
WAT!? Hij!? Zangleraar!?quote:Op zondag 7 maart 2004 17:32 schreef wizarddragon het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat ie een zangleraar is.
Praten ze daar allemaal so schattig maar slecht Engels?quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:23 schreef Tania18 het volgende:
Even omhoog
Geen snoepje meer nemen zaterdag hoor Robin![]()
Je kan wel horen dat ie uit Utrecht (Amersfoort) komt![]()
Ik vind z'n ogen ook iets engs hebben. Net alsof ze nep zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:36 schreef CJ het volgende:
Robin ziet er lekker uit, maar ik kan z'n zang niet echt meer verdragen.Hopelijk doet-ie het de volgende keer toch iets beter.
Je bedoelt die glazige look, alsof het 2 knikkers zijn?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind z'n ogen ook iets engs hebben. Net alsof ze nep zijn.
Ja, ik denk het wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:38 schreef CJ het volgende:
Je bedoelt die glazige look, alsof het 2 knikkers zijn?
ligt er maar net aan hoe die lichten erop staanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel.
Laat ons lekker.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tjiez, kwijlende fans..
Nee natuurlijk niet, doe niet zo gek. Er waren slechtere (serieus, ERIC? Bleh!), maar echt een hele cd... nee. Maar ik doe toch ook niet alsof ie echt goed zing? Hij is gewoon echt super lekker en daar ga ik voor. Net als die meiden op het station zou ik ook wel eens lekker in dat kontje willen knijpen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar LeBeau, zeg eens eerlijk: zou je een hele CD met Robin-muziek volhouden?
Met geluid uit kan je nog wel lol hebben, die vreselijke acteerbeweging haha, nou ja volgende week er dan maar uit.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:06 schreef --Globe-- het volgende:
Robin eruit..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom hebben er toch zoveel mensen op alice gestemd
ik kan dat kind echt niet nog een week verdragen
i hope soquote:Op zondag 14 maart 2004 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met geluid uit kan je nog wel lol hebben, die vreselijke acteerbeweging haha, nou ja volgende week er dan maar uit.
Kreng.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:55 schreef schatje het volgende:
heel veel![]()
dat rokjequote:Op zondag 14 maart 2004 00:50 schreef monika het volgende:
Ik ook niet,alice zingt slecht,en
ze doet zo overdreven :S
Mijn moeder,vader,zusje en ik ergeren ons elke week weer op alice,
Komt ze met een rokje van een centimerer stof aanzetten :S
dan denkt ze natuurlijk dat de jongens op har gaan stemmen :R
Bah Robin was echt veeel beter!
Ik vond Robin, Alice en Eric alledrie slechtquote:Op zondag 14 maart 2004 00:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kreng.Zong niet als de beste, maar was wel beter dan Alice en Eric. Plus, was super lekker. Wrijf het er niet zo in, schatje, harteloze meid!
![]()
bij sommigen anders nog wel het beeld op zwartquote:Op zondag 14 maart 2004 11:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nog een positief punt: ik hoef volgende week bij geen enkele kandidaat het geluid uit te zetten.
ja zo dachten wij ook al.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:40 schreef SCH het volgende:
tuuk moest ie eruit
anders klopt de m/v verhouding niet meer
quote:Op zondag 14 maart 2004 17:43 schreef monika het volgende:
[..]
ja zo dachten wij ook al.
eerst aan vrouw,dan een man,dan volgende week weer een vrouw,en over 2 weken een man.
Mijn moeder en ik hadden dat meteen door,vorig jaar was dat ook zo:')
bronquote:Stomverbaasde Robin moet Idols verlaten
Hoe harder de kritiek van de jury, des te milder dat van de kijker. Althans, zo leek het afgelopen zaterdag bij de tweede finaleronde van Idols II. Want niet de door de jury voor de zoveelste keer afgebrande Alice moest Idols II verlaten, het was Robin voor wie het Idols-avontuur vrij onverwacht ophield. Alice belandde niet eens, zoals vorige week, op een van de drie gevreesde krukken. Deze week waren die bestemd voor de door een hippe coupe bijna onherkenbare Maud (eerste keer kruk), een emotionele Irma (tweede keer kruk) en... Robin (eerste keer kruk). "Ik had het totaal niet verwacht!"vertelt een nog steeds stomverbaasde Robin de volgende dag.
Niet te geloven! Robin! De jongen met de mooie ogen, voor wie jurylid Jerney Kaagman tijdens de auditieronde speciaal haar bril opzette, om eens te kijken wat voor lekker hapje er voor haar stond. Robin! Die, toen hij streed om een finaleplekje, werd meegedeeld dat hij aan alle eisen voldeed. En tijdens diezelfde workshopronde nota bene de meeste stemmen kreeg. Robin! Die eerder al ervaring opdeed in de jongensband Velvet, samen met de inmiddels al wél BN'er Jeroen Post. En die nu, met vijf jaar zangleservaring, gitarist, pianist én zanger is van rockband Juezz.
Wat vond hij zélf van de 2e finaleshow? "Ik had het totaal niet verwacht", vertelt hij de dag erna. "Zelfs toen ik alleen over was met Alice dacht ik nog dat de laatste kruk voor haar was."Een zwart gat wacht hem de komende week. Maandag nog naar Yorin FM en zondag naar Life & Cooking maar dan is zijn Idolsavontuur toch echt afgelopen. "Ik besloot definitief te stoppen met mijn opleiding omgangskunde en ging fulltime voor Idols. Ik had geen zin meer in school. Muziek is mijn ding."Des te zuurder dus dat de 24-jarige Robin Zijlstra van de keiharde kijker mocht vertrekken. "Ondanks dat ik eruit lig, en daar vreselijk van baal, duik ik het liefst meteen de studio in. Maar ik ben de komende tijd afhankelijk van BMG, of ze mij iets aanbieden. Hopelijk krijgt mijn vriendin gelijk, want zij troostte mij met de woorden: 'Dit betekent niet het einde van jouw zangcarričre'."
maar dat zou te weinig stemmen genereren en dus te weinig geld opleveren.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:26 schreef ps2noob het volgende:
Wat ze bij Live & Cooking zeiden zit ook wel wat in: stemmen op de slechtste. Dat is veel duidelijker.
Aha, dus Henk Jan gelooft ook in een mol ??quote:Op maandag 15 maart 2004 18:52 schreef Linz het volgende:
Net op RTL boulevard werd er een theorie besproken dat Robin de mol zou zijn, vandaar dat hij eruit gezet is. Zelf ontkent hij het en Henk Jan denk ook niet dat hij het is, maar iemand anders.
Misschien dat hij daarom zo fel is tegen Alice...quote:Op maandag 15 maart 2004 22:56 schreef Magics het volgende:
[..]
Aha, dus Henk Jan gelooft ook in een mol ??
Tuurlijk niet, dan krijg je uiteindelijk de minst gehate deelnemer als winnaar, terwijl je de meeste geliefde moet hebben. Populaire mensen wekken automatisch veel tegenstand op.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:26 schreef ps2noob het volgende:
Wat ze bij Live & Cooking zeiden zit ook wel wat in: stemmen op de slechtste. Dat is veel duidelijker.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:05 schreef Will-m het volgende:
Het gerucht gaat dat Peter van der Vorst toen hij bij Jeff Stryker op bezoek ging Jeff's kleermaker een stel broeken voor Robin heeft laten maken.
hoe dan?quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:35 schreef -moi- het volgende:
volgens moest hij broeken laten maken, omdat hij te korte benen heeft.
ik zag gister de day after, en ik had z'n vriendin toch anders verwacht zeg![]()
ik had persoonlijk toch een ander beeld gevormd bij de vriendin van Robin.... niet zo'n alternatieve hippie iigquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
hoe dan?
Inderdaad. Ze viel mij ook een beetje tegen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:28 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik had persoonlijk toch een ander beeld gevormd bij de vriendin van Robin.... niet zo'n alternatieve hippie iig![]()
Te klein..qua broeklengte dan... Hij is mij volgens ook rond de 1.70m. Dus de broeken moeten wel versteld worden. Minimale lengte is bij de meeste broeken 30/32.quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:52 schreef CJ het volgende:
Hmm.... ik heb helaas The Day After gemist.Maar waarom past Robin dan niet zo maar in elke broek? Te klein? Rare verhoudingen? Ben wel benieuwd waarom dat zo is..
Ik vond eigenlijk die Jeff Stryker theorie interessanter.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Te klein..qua broeklengte dan... Hij is mij volgens ook rond de 1.70m. Dus de broeken moeten wel versteld worden. Minimale lengte is bij de meeste broeken 30/32.
Ow? Sorry....Is je balloon nu kapotgeprikt??quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:12 schreef CJ het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk die Jeff Stryker theorie interessanter.![]()
Jammer dat ie er niet voor gingquote:Op zondag 21 maart 2004 19:34 schreef wizarddragon het volgende:
jahquote:Op zondag 21 maart 2004 19:45 schreef kyra1974 het volgende:
robin![]()
![]()
![]()
![]()
ik nietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:45 schreef punkchic het volgende:
whaaaa hijs echt superlekker *kwijl kwijl*
Ik hoorde dat Robin gister bij Lijn 4 had gezegd dat hij het geen compliment vond dat hij werd vergeleken met Jim. Ik ben het helemaal met hem eens..
Ik zei het tochquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:17 schreef Tania18 het volgende:
Gisteren trouwens Robin bij Jensen![]()
Dat gedoe met dat snoepje was gelogen![]()
Maar hij blijft lief![]()
Je bent gewoon bang voor zijn haar, ziet er wel heel scherp uit hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zei het toch.
Hij viel me gisteren wel mee eigenlijk, maar hij blijft iets vervelends over zich heen houden.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:24 schreef BVO het volgende:
Ach ja, we zijn niets anders gewend..
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
En maar zeggen dat je zo lief bent
Smoesjes om te verbergen dat je niet kan zingen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:17 schreef Tania18 het volgende:
Dat gedoe met dat snoepje was gelogen![]()
Nee hoor was echt waar.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:57 schreef -moi- het volgende:
was t gelogen met dat snoepje?????????
Omdat Marlies en Irma niet lelijk zijn. En omdat die wel kunnen zingen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:20 schreef Baklap het volgende:
Robin heerst!!!! Waarom halen ze niet eerst alle lelijke lui eruit zoals ehhh Marlies, Irma, JK, of die neppert van een Eric!
quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:12 schreef CJ het volgende:![]()
Daarom draagt Robin vaak van die wijde broeken. Hij heeft gewoon veel te verbergen.
![]()
![]()
![]()
Thanx, dat zijn pas interessante geruchten.![]()
Zo dat ziet er aardig gevuld uit.quote:Op donderdag 29 april 2004 12:57 schreef punkchic het volgende:
[..]
[afbeelding]
lelijk foto... maar volgens mij heb je gelijk![]()
quote:Op donderdag 29 april 2004 15:00 schreef CJ het volgende:
[..]
Zo dat ziet er aardig gevuld uit.
Maar het kan natuurlijk ook een plooi in z'n broek zijn.![]()
Yup en ik vond hem wel erg tegenstrijdig.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
God, wat was hij slecht zeg.
Na die foto was het natuurlijk maar een kwestie van tijd voordat CJ langskwamquote:Op donderdag 29 april 2004 15:00 schreef CJ het volgende:
[..]
Zo dat ziet er aardig gevuld uit.
Maar het kan natuurlijk ook een plooi in z'n broek zijn.![]()
Hij zong superslecht, maar was tegelijkerijd ook superlekker?quote:Op donderdag 29 april 2004 20:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup en ik vond hem wel erg tegenstrijdig.
whaha jij begrijpt 'mquote:Op donderdag 29 april 2004 21:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij zong superslecht, maar was tegelijkerijd ook superlekker?Dat vond ik nou ook.
quote:Op donderdag 29 april 2004 20:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Na die foto was het natuurlijk maar een kwestie van tijd voordat CJ langskwam
Hij lijkt hier op die ene van magic unlimited (quote:
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, idd
Van mij mag hij veel clips uitbrengen, gewoon ernaar kijken en het geluid uit.
Misschien kunnen we een collecte starten voor het financieren van z'n platencontract.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens![]()
Ik doe mee!quote:Op maandag 3 mei 2004 00:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een collecte starten voor het financieren van z'n platencontract.
Robin zingt inderdaad niet geweldig in mijn ogen dan. Maar lekker is hij zeker wel.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:06 schreef Bagheera het volgende:
Nee ik heb niet zoveel met Robin, vind em niet echt bijzonder. Hij zingt ook niet zo goed. Van mij mag ie een soap ofzo gaan spelen, kijk ik toch niet naar.
Dan vind ik Eric leuker om naar te kijken, niet dat ie zo bijzonder knap is, maar hij straalt plezier uit, maakt me vrolijk.
Ja klopt... Hun zien er beiden 10x beter uit dan Boris.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:41 schreef Shir het volgende:
[..]
Robin zingt inderdaad niet geweldig in mijn ogen dan. Maar lekker is hij zeker wel.
En Eric heeft ook wel wat hoor.
Ach ja we zien het wel wat er over blijft.. wat mij betreft gaat hij acteren ofzo.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:53 schreef LeBeau het volgende:
Eric = leuk
Robin = ERG lekker
Boris = ...nou ja, Boris kan zingen.
Ik denk dat we van Robin sowieso wel wat terug gaan horen. Iemand met zo een bekkie kan niet zomaar verloren gaan, zeker niet gezien z'n support, en dat terwijl hij maar twee liveshows meeging.
Haha... nu je het zegt hij heeft wel iets weg van Bansjaminquote:Op maandag 3 mei 2004 11:06 schreef LeBeau het volgende:
Misschien kan hij in GTST gaan als het mysterieus opgedoken tweede broertje van Benjamin.Das pas een leuke Robin, niet zo kinderlijk.
En ik ging daarboven voor een 'L' ding, al verpeste Boris dat weer.
Ja das ook een goed idee... lekker een jonge man voor Finettequote:Op maandag 3 mei 2004 11:22 schreef Shir het volgende:
Ja doe Robin maar in GTST. Daar moet toch nieuw leven in. Of de nieuwe minnar van Finette in R&WL, hahaha!
Rogengeur & Wodkalimequote:Op maandag 3 mei 2004 11:27 schreef LeBeau het volgende:
...wat is R&WL?En ik maar denken dat ik wel op de hoogte was met mijn soaps en series...
Toch wel grappig dat ik dat elke week met minstens één oog kijk.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:36 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Rogengeur & Wodkalime
Serie over 4 vrouwen, is elke zondagavond om 21:30.. gaat al 4 seizoenen mee.
Haha klopt die RGWL afkorting moest ik ook ff aan wennenquote:Op maandag 3 mei 2004 11:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat ik dat elke week met minstens één oog kijk.De afkorting kwam alleen niet echt aan.
Leuke serie, maar ik denk toch dat Robin meer het type GTST is, omdat hij wat 'jonger' is, dat past minder tussen de 30ers.
Ken je Rozengeur niet? Shame on you!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:27 schreef LeBeau het volgende:
...wat is R&WL?En ik maar denken dat ik wel op de hoogte was met mijn soaps en series...
Alleen de afkorting niet.. zie vorige post.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:46 schreef Shir het volgende:
[..]
Ken je Rozengeur niet? Shame on you!
Ja oepsie...er gaat nog wel eens wat fout bij mij...quote:Op maandag 3 mei 2004 11:47 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Alleen de afkorting niet.. zie vorige post.
Ja hij mag ook in Costa hoor.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:56 schreef Shir het volgende:
Nee hij is niet echt een presenator's type (in mijn ogen), das meer wat voor Eric.
Robin moet gewoon gaan acteren!
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:58 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja hij mag ook in Costa hoor.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]Dat is de beste suggestie die ik tot nu toe heb gehoord. Moet ie dan gaan proppen of gewoon een beetje op het strand liggen? Ik vind optie 2 wel wat.
Oeh! Daar kijkt ie wel errug leuk!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:10 schreef LeBeau het volgende:
En wat een leuk visueel aspect is het toch weer!
Zelf vind ik hem hier erg leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Al ziet hij er eigenlijk altijd weluit.
Op die tweede pic is zun mond wel schattigquote:Op maandag 3 mei 2004 12:10 schreef LeBeau het volgende:
En wat een leuk visueel aspect is het toch weer!
Zelf vind ik hem hier erg leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Al ziet hij er eigenlijk altijd weluit.
Dat is volgens mij z'n teleurgestelde blik, want dat is uit de aflevering waar hij eruit ging. Hij lacht er nog wel leuk bij hoor.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:13 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Op die tweede pic is zun mond wel schattig.
** O god! we lijken nu wel erg op breezah-sletjes**
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is volgens mij z'n teleurgestelde blik, want dat is uit de aflevering waar hij eruit ging. Hij lacht er nog wel leuk bij hoor.
En ja, daar lijken we inderdaad op, daar dacht ik net ook al aan. Ach, zolang ik maar weet dat ik geen 15-jarig pubermeisje ben komt het wel goed. En zolang Bievje meedoet helemaal, die is nog ouder.
Heb ik ff geluk dat ik 8 dagen geleden 16 ben geworden.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is volgens mij z'n teleurgestelde blik, want dat is uit de aflevering waar hij eruit ging. Hij lacht er nog wel leuk bij hoor.
En ja, daar lijken we inderdaad op, daar dacht ik net ook al aan. Ach, zolang ik maar weet dat ik geen 15-jarig pubermeisje ben komt het wel goed. En zolang Bievje meedoet helemaal, die is nog ouder.
Waarom kijkt Eric zo raar?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:29 schreef LeBeau het volgende:
Ja, ik had al gekeken en maakte van 16 toch maar 15.
En hier is trouwens Day After Robin:
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom kijkt Eric zo raar?
Slaapt ie?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]Geen idee. Hier kijkt hij ook al een beetje vreemd:
[afbeelding]
Misschien zat er wat in z'n lunch?
Gelukkig wel ja... Wat een snol is het ook he..quote:Op maandag 3 mei 2004 12:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig houd Alice een hand voor d'r gezicht.
Das aardig van je.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:29 schreef LeBeau het volgende:
Ja, ik had al gekeken en maakte van 16 toch maar 15.
Iedereen die graag een 'Popidol' wil worden en dat via Idols wil bereiken is wel een beetje mediageil toch?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:42 schreef LeBeau het volgende:
Viel het iemand trouwens op dat Robin een beetje chagrijnig was tijdens the Day After? Hij was er nu duidelijk niet blij mee dat ie er zo snel uit lag, en was aan het einde volgens mij een beetje gepikeerd over hoe weinig hij bij de Planet Live stukjes in beeld was geweest.
Hij's best wel aandachtsgeil, toch wel.![]()
Ik heb The Day After niet gezien (komt woensdag wel) maar heb net het optreden bij Planet Live gezien en hij was wel errug leuk als ie in beeld kwam.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:42 schreef LeBeau het volgende:
Viel het iemand trouwens op dat Robin een beetje chagrijnig was tijdens the Day After? Hij was er nu duidelijk niet blij mee dat ie er zo snel uit lag, en was aan het einde volgens mij een beetje gepikeerd over hoe weinig hij bij de Planet Live stukjes in beeld was geweest.
Hij's best wel aandachtsgeil, toch wel.![]()
Vergeten!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb The Day After niet gezien (komt woensdag wel) maar heb net het optreden bij Planet Live gezien en hij was wel errug leuk als ie in beeld kwam.
Ja dat is echt irritant... het ergste van dit jaar was ook dat je dan de hele dag tegen Sylvie (quote:Op maandag 3 mei 2004 12:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vergeten!
En dat terwijl ik het gisteren nog zelf tegen je zei, wat dom!![]()
Even kijken of het nog een keer herhaald wordt, á la TMF Awards waar je maar niet vanaf komt...
Silvie Meis is volgens mij dé reden dat TMF hier nooit meer op staat. Daarom moet Robin ook aan een platencontact komen, dan is er een reden om die zender op te zetten, met geluid uit.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja dat is echt irritant... het ergste van dit jaar was ook dat je dan de hele dag tegen Sylvie () Meis kunt aankijken.
Ik hoop dat TMF volgend jaar in de herhalingen doos Meis eruit knipt. Helemaal van het scherm gooien zou nog beter zijn maar dat zal er wel niet in zitten.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja dat is echt irritant... het ergste van dit jaar was ook dat je dan de hele dag tegen Sylvie () Meis kunt aankijken.
Ik ook niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hoop dat TMF volgend jaar in de herhalingen doos Meis eruit knipt. Helemaal van het scherm gooien zou nog beter zijn maar dat zal er wel niet in zitten.
Ik geloof niet dat Planet Live nog herhaald wordt. Tenminste ik kon niks vinden.
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook niet.Nu maar hopen dat iemand nog ergens wat fotootjes tevoorschijn kan toveren. Robin zag er erg leuk uit van wat ik tijdens de Day After van Planet Live kon zien.
Tis trouwens wel erg dat ik hier over TMF en Fox Kids zit te praten als 22 jarige...
Geen idee, maar sinds Ron eruit ging is hij hier niet zo vaak meer geweest.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
waar is CJ?
Okeej, tis geen nieuwe foto maar ik denk dat CJ dat vast niet erg vind.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Geen idee, maar sinds Ron eruit ging is hij hier niet zo vaak meer geweest.Iemand moet een nieuwe foto van Robin waar iets-wel-opvalt plaatsen, dan komt hij vast wel tevoorschijn.
Die jongen was ook wel een lekkerding... die Boris... zo heette hij geloof ik.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Okeej, tis geen nieuwe foto maar ik denk dat CJ dat vast niet erg vind.
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:23 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Die jongen was ook wel een lekkerding... die Boris... zo heette hij geloof ik.
IDD... die Martijn met zijn Idols sokken.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*kuchmartijnalicekrystlekuch*.
dr waren idd wel betere mensen..quote:Op maandag 3 mei 2004 13:38 schreef dunn0w het volgende:
[..]
IDD... die Martijn met zijn Idols sokken... Wat een loser!
a-capella met een gitaartje als backing.... en het was écht vals!quote:Op zondag 30 mei 2004 19:37 schreef dunn0w het volgende:
Shit... heb het niet gezien... zongie echt zo slecht?
Hahah dat is waarquote:Op zondag 30 mei 2004 19:41 schreef Tania18 het volgende:
Volgens mij heeft het vooral te maken met zijn slechte uitspraak dat het niet echt lekker klinkt. Hij slist ook nogal.
Maar ach hij blijft toch wel![]()
![]()
Ik heb het ook al gezocht... was toch erg benieuwd. hahaquote:Op zondag 30 mei 2004 20:04 schreef -moi- het volgende:
staat t ergens onlineik wil horen!!!!!!!!!
ik vond t eigenlijk wel mooi klinkenquote:Op zondag 30 mei 2004 19:41 schreef Tania18 het volgende:
Volgens mij heeft het vooral te maken met zijn slechte uitspraak dat het niet echt lekker klinkt. Hij slist ook nogal.
Maar ach hij blijft toch wel![]()
![]()
Ik heb maar een klein stukje gehoord, maar het viel me weer meteen op dat hij die woorden zo raar en zo krampachtig uitspreekt. Voor de rest vind ik wel dat hij een mooie stem heeftquote:Op zondag 30 mei 2004 22:00 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ik vond t eigenlijk wel mooi klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |