Ben vorige maand op reis geweest, zal niet zeggen waar, en heb daar geleerd dat mensenvlees heel lekker kan smaken.
Ikzelf stond er van versteld; je denkt zo van dat is vies, en hoe kan je dat,maar eenmaal geproven vind je het overheerlijk.
En is heel gezond op de koop toe
Ik heb het altijd laten bereiden , maar ben van plan het nu zelf te doen; mijn vraag was, hoe kan ik het best een hart gereedmaken, met ajuin, tomatensaus?? mensen met suggesties, jullie zijn welkom.
[Dit bericht is gewijzigd door Billengezicht op 08-02-2004 01:43]
't is denk ik niet toegestaan in nederland om mensenvlees te eten.... (neem ik aan)
quote:Volgens mij is kanibalisme ook hier niet opgenomen in het wetboek van stafrecht. Volgens mij mag het dus.
Op zondag 8 februari 2004 01:46 schreef erikkll het volgende:
ah juist. welk mens? je oma?'t is denk ik niet toegestaan in nederland om mensenvlees te eten.... (neem ik aan)
quote:België.
Op zondag 8 februari 2004 01:40 schreef phyllisje het volgende:
Hallo allemaal,Ben vorige maand op reis geweest, zal niet zeggen waar, en heb daar geleerd dat mensenvlees heel lekker kan smaken.
Ikzelf stond er van versteld; je denkt zo van dat is vies, en hoe kan je dat,maar eenmaal geproven vind je het overheerlijk.
En is heel gezond op de koop toe
Ik heb het altijd laten bereiden , maar ben van plan het nu zelf te doen; mijn vraag was, hoe kan ik het best een hart gereedmaken, met ajuin, tomatensaus?? mensen met suggesties, jullie zijn welkom.
[Dit bericht is gewijzigd door Blixar op 08-02-2004 01:52]
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:48 schreef Nabarun het volgende:[..]
België.
quote:Denk Duitsland
Op zondag 8 februari 2004 01:48 schreef Nabarun het volgende:[..]
België.
quote:Hm... bijna goed: een beetje van jezelf en een beetje van Maggi!
Op zondag 8 februari 2004 01:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Beetje van jezelf en een beetje olijfolie...
quote:Kan natuurlijk ook nog
Op zondag 8 februari 2004 01:52 schreef Lehcimus het volgende:[..]
Denk Duitsland
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:51 schreef Blixar het volgende:
ik vind het ziek!
als ik het niet zou weten dat ik het at en het lekker zou vinden, vindt ik het nog steeds vies! (wil er niet aan denken)
Waarom?
Goed getrainde spier, beetje taai.
Vlees is vlees, eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |