Ook GC is geen speeltuin
quote:Kijk, nu komen we ergens, dit klinkt al beter dan "Ik deed het wel, maar weet zo snel niet waarom"...
Op dinsdag 17 februari 2004 21:40 schreef cos-micV het volgende:
je maakt jezelf met dit soort actie's niet erg geloofwaardig....vandaar dat ik je advies van vanavond direct verwijdert hebt.
quote:En ik zal je respectloze berichten blijven verwijderen totdat jij het tegendeel bewezen hebt....
Op dinsdag 17 februari 2004 21:45 schreef kastanova het volgende:[..]
Kijk, nu komen we ergens, dit klinkt al beter dan "Ik deed het wel, maar weet zo snel niet waarom"...
Meisje, zeg dan gewoon dat je het allemaal maar eng vindt, mijn reacties te shockerend voor je zijn en je de lieve fokkertjes wilt beschermen tegen de oh zo boze wereld en kruip lekker weg onder je warme dekentje, dat lost alle probleempjes op en zo kan iedereen fijn zijn polsjes blijven krassen uit zelfmedelijden.
Hulde, zulke mods hebben we nodig in R&P.
Ik baal er nu al van dat je binnen een maand weer zult stoppen i.v.m. je overspannen toestand omdat je chocoladekoekjes op zijn.
Daaaaag Kasta ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 17-02-2004 21:54]
quote:Ik kom er aan
Op dinsdag 17 februari 2004 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
Zwaaibaai,In dit topic Kunst van het loslaten deeltje 5 (geloof ik) zit inmiddels bijna twee pagina's aan zinloze slowchat van drie gebruikers.
Kun je er eens naar kijken of zo?
edit: drie pagina's dus van de users exec, entwined en Warrick
Respectloze post verwijdert.
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 18-02-2004 09:16]
quote:Als je nu eens dat badinerende toontje laat varen, kastanova...
Op dinsdag 17 februari 2004 22:18 schreef kastanova het volgende:
quote:Ik hoef geen respect, dan zou ik wel anders posten, ik wil gewoon dat men eens eerst nadenkt, eventueel de policy nog een keer doorleest, alvorens men foute beslissingen maakt
Op dinsdag 17 februari 2004 22:21 schreef Copycat het volgende:
Als je nu eens dat badinerende toontje laat varen, kastanova...
Misschien dat je dan zelf wat meer respect terug krijgt...
quote:Dat wilde ik even horen
Op dinsdag 17 februari 2004 22:24 schreef kastanova het volgende:Niettemin heb je wel gelijk, ik hoor het vaker
.
Weer een paar onzin posters. ![]()
Het verkeerde type dan.
--edit: Thank you!
[Dit bericht is gewijzigd door Dagonet op 17-02-2004 23:47]
quote:ehm, een opruimslotje, dat betekent toch dat er een paar reacties verwijdert worden en dat het topic daarna weer open gaat, niet dat het topic geruimd wordt?
Op dinsdag 17 februari 2004 23:29 schreef Dagonet het volgende:
Clean-up in isle 7!Weer een paar onzin posters.
Het verkeerde type dan.
--edit: Thank you!
quote:Is weer open.
Op woensdag 18 februari 2004 01:53 schreef Dagonet het volgende:[..]
ehm, een opruimslotje, dat betekent toch dat er een paar reacties verwijdert worden en dat het topic daarna weer open gaat, niet dat het topic geruimd wordt?
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 07:51 schreef cos-micV het volgende:[..]
Is weer open.
quote:Ben aan het puinruimen.
Op donderdag 19 februari 2004 16:25 schreef Copycat het volgende:
Cos-micV.
Ik snap dat je streng moet zijn, maar 6 tot 8 berichten in twee uur tijd tot Slowchat bombarderen en daarom het topic over het relationele probleem van balkonhek sluiten, lijkt mij een beetje overdreven.
quote:Dan heb ik nix gezegd...
Op donderdag 19 februari 2004 16:37 schreef cos-micV het volgende:[..]
Ben aan het puinruimen.
Dan zwaai ik terugquote:Op maandag 23 februari 2004 23:30 schreef koala2002 het volgende:
Mag ik hier dan ff zwaaien naar de lieve mods![]()
Gewoon ff omdat dit het nieuwe fok word
Ik ook ...quote:Op maandag 23 februari 2004 23:30 schreef koala2002 het volgende:
Dan kan ik ook niet achterblijven...quote:Op maandag 23 februari 2004 23:30 schreef koala2002 het volgende:
Zal eens ff zoeken. Ik zie hem inderdaad ook niet.quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:13 schreef PeuRac het volgende:
Hey kan het zijn dat het versierblunder topic verdwenen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |