quote:Entwined, kan jij me dan helpen. Wie is die persoon waar Exec het over heeft? Ik zou het nou graag willen weten.
Op dinsdag 17 februari 2004 21:28 schreef entwined het volgende:[..]
Fijn voor die persoon dat hij/zij dat denkt. Volgens mij weet ik namelijk al lang wie het is, en die persoon mag mij inderdaad echt niet. En als jij achter de meningen van anderen aan wilt lopen moet je dat zelf weten, maar laat mij daar dan buiten. En dan nog iets, ik jank nergens om, en al helemaal niet om jou.
Nog een puntje waar wij verschillen van elkaar: ik laat dit nu lekker rusten, aangezien jij *toch altijd alles beter weet* (nouja, je DENKT altijd alles beter te weten...)
En Warrick is niet wie je denkt, *Ginder* zit hier naast me.. Maarja, het heeft weinig zin om je dat te vertellen, je gelooft het toch niet, met al je leuke waanideen...
Ik vind het prachtig dat je deze slowchat met ons wilt delen. Vind alleen dat een en ander toch flink off-topic aan het raken is.
Twee pagina's (tot op heden) met alleen slowchat van jullie lijkt me niet echt de bedoeling. Daar kun je beter MSN voor gebruiken of zo.
quote:ja sorry, maar ik kwam er dus ook pas vanavond achter dat het me ex was dus heb me wat mee laten slepen, vandaar eigenlijk. en we hebben elkaar niet op msn das het probleem eigenlijk.
Op dinsdag 17 februari 2004 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Warrick, exec en entwined.....Ik vind het prachtig dat je deze slowchat met ons wilt delen. Vind alleen dat een en ander toch flink off-topic aan het raken is.
Twee pagina's (tot op heden) met alleen slowchat van jullie lijkt me niet echt de bedoeling. Daar kun je beter MSN voor gebruiken of zo.
quote:Je hebt gelijk. Sorry voor de twee pagina's
Op dinsdag 17 februari 2004 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Warrick, exec en entwined.....Ik vind het prachtig dat je deze slowchat met ons wilt delen. Vind alleen dat een en ander toch flink off-topic aan het raken is.
quote:Blinky, je raakte een beetje ondergesneeuwd. Ik ga je toch voorzichtig feliciteren met je bijna-misschien-eventueel promotie.
Op dinsdag 17 februari 2004 18:01 schreef Blinky het volgende:
Vandaag had ik een keer echt lekker nieuws (en dat is echt heel lang geleden): ik maak wellicht kans op een soort promotie binnen het bedrijf waar ik werk. Ik was heel blij, hoewel niets nog echt zeker is, dus probeer ik me er nog niet te veel bij voor te stellen. Ik heb het meteen aan een goede vriend gemaild en die reageerde ook positief.En toch...als ik dan thuiskom...er is niets. Ik ben zelf wel blij enzo, maar er is niemand met wie ik het echt kan delen en die samen met mij blij kan zijn.
Heeft misschien niet zoveel met mijn ex te maken, maar wel met het feit dat ik nu inzie dat ik dit soort dingen ook niet meer kan delen met
iemand. Zit ik nu toch weer triest te wezen. Het is ook nooit goed.
Ik hoop dat je sombere bui weer snel weg trekt, want een promotie is natuurlijk niet niks.
quote:Tja tja wat moet ik hier nou op zeggen he
Op dinsdag 17 februari 2004 21:43 schreef entwined het volgende:
Inderdaad sorry, dit is dan ook het laatste wat ik hier ga posten, aangezien ik er totaal geen zin meer in heb:
Warrick - Ginder is mijn huidige boyfriend, de persoon met wie ik ben *vreemdgegaan*
verder exec - ik laat het NU rusten, en in de stad zag ik je niet eens, ik heb het via via gehoord. Mo wist het voordat ik het wist. Je hebt ooit wel veel voor me betekend, dat heb ik je ook verteld. (hier blijkt dus maar weer dat je altijd alles denkt beter te weten)
Je maakte het jezelf er behoorlijk naar dat ik steeds minder om je ben gaan geven. Tot aan het moment dat ik hoorde dat je mijn mailtjes had doorgestuurd. Toen was voor mij de maat echt vol..
Ik kan niet zeggen dat ik er trots op ben dat ik weer ben vreemdgegaan, maar gezien hoe deze situatie loopt ben ik erg blij dat ik *Ginder* heb, en dat ik (tot op zekere hoogte) van jou af ben...
Bij deze is DIT waarom ik mijn ex NIET mis.
[Dit bericht is gewijzigd door exec op 17-02-2004 23:03]
Bij deze verzoek ik u vriendelijk via postduiven, rooksignalen, postkoetsen, briefwisselingen, telexen, faxen, email, msn of icq verder te gaan.
quote:Dank je wel, das lief van je!
Op dinsdag 17 februari 2004 21:41 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Blinky, je raakte een beetje ondergesneeuwd. Ik ga je toch voorzichtig feliciteren met je bijna-misschien-eventueel promotie.
En ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. Ik had het in kleinere mate een paar weken nadat het uit was. Ik was naar de stad gegaan en was zowaar geslaagd voor kleren, dat lukt me normaal niet zo best. Dus was in een hele goede bui, tot ik thuiskwam... Normaal gesproken had ik dus mijn spullen aan hem geshowed etc. En dat kon dus even niet.
En dat heeft idd niet zo zeer met je ex te maken, maar meer met het feit dat je gewoon keihard moet wennen aan het alleen wonen. Soms komt dat ineens weer met een klap op je af!Ik hoop dat je sombere bui weer snel weg trekt, want een promotie is natuurlijk niet niks.
quote:2,5 jaar, dat klinkt HEEL bekend
Op dinsdag 17 februari 2004 14:00 schreef jongen79 het volgende:
Bij mij is het sinds afgelopen juli na 2.5 jr over, en ik merk dat ik nog steeds heel veel aan haar denk (bijna dagelijks). Ik merk dat ik er nog steeds niet helemaal overheen ben en dat ik ook nog echt niet open sta voor andere relaties (wel wat gezoend enzo, maar steeds een naar gevoel aan over gehouden).
Ik vind het eigenlijk allemaal wel heel lang duren, en ik vroeg me af wat jullie ervaring is met de tijd die het duurt voordat je echt verder kunt gaan.gr.
(Zo, op dit topic kan een slotje, we zijn eruit )
En inderdaad, zoenen met een ander en daar een rotgevoel aan overhouden... Klinkt bekend. Pas zodra je met iemand zoent en er geen rotgevoel aan overhoudt, dan begint het de goede kant uit te gaan (DUH)...
Hoop onzin hier trouwens zeg
quote:Pas er wel mee op, er zijn imo nogal wat dingen die kunnen bezwaren... Je zou kunnen gaan vergelijken met je ex. En dat is niet eerlijk tegenover de ander. Daarbij is het gevaar dat de ander zich als 'opvulsel' gaat zien, of dat JIJ dat zo ervaart. Lijkt me niet echt een goed begin van een mooie relatie.
Op woensdag 18 februari 2004 01:20 schreef White_Wolf het volgende:
Ben er inmiddels achter dat opnieuw verliefd worden DE manier is om alles te vergeten.
Het ligt natuurlijk erg aan hoe en waarom het is uitgegaan, maar als je er de tijd niet voor neemt om te laten doordringen wat er eigenlijk gebeurd is, kun je er ook niet echt van leren. De tijd die ik er nu nog mee bezig ben heb ik blijkbaar ook echt nodig ervoor. En er komt denk ik veel meer bij kijken. Want er wordt nogal wat omver gegooid als je zelf niet achter de keus staat. Ik denk bijvoorbeeld heel erg over dingen na die ik doe en wil gaan doen. Opeens ben ik geheel zelf verantwoordelijk voor mijn geluk, terwijl ik dat toch voor een groot deel (te veel, naar blijkt nu) in de handen van die ander heb gelegd. Als ik te snel weer een relatie zou aangaan met iemand, zou ik dezelfde fout maken.
Daarbij kamp ik zelf met een soort gewetensvraag: hoe zou ik weer van iemand op die manier kunnen houden, zoals van mijn ex? Dat gevoel wat ik bij hem had, krijg ik zo'n soortgelijk gevoel terug bij iemand anders? Hoe zien anderen dit trouwens?
En vooral: hoe brei ik het voor mezelf recht...en kan ik ervoor zorgen dat de ander zich niet als vervanging gaat zien?
Verliefdheid overkomt je vaak en ik denk dat je een heel sterk persoon bent als je dat bewust kunt sturen, als het om échte verliefdheid gaat... Voor jou kan het een (tijdelijke ?) oplossing zijn. In dat geval zou ik zeggen: Geniet er lekker van!
En nog even een berichtje voor Goldmember: fijn dat het goed met je gaat, echt super!
Maar heel veel mensen (ik bijvoorbeeld) hebben denk ik de behoefte om (zij het af en toe) hier nog wel te willen posten omdat zij er nog niet helemaal overheen zijn. Dus wat mij betreft mag dit topic zeker nog open blijven! Ik voel wellicht een deeltje 6 aankomen!
quote:Ja ik ken het.
Op woensdag 18 februari 2004 14:39 schreef Blinky het volgende:
Ik moest een klant bellen die in de straat werkt waar we op uitkeken vanaf waar we eerst woonden. Mijn ex werkte daar vlakbij en ik ging hem wel eens ophalen, of een kopje koffie drinken. Ik liep dan in het zonnetje vrolijk te wezen omdat ik gelukkig was.
Toen ik de naam van die straat zag, kwam heel dat beeld even in volle hevigheid terug. Ik krijg van die rare kriebels en het is net of er niets gebeurd is in de afgelopen maanden, ik weet nog zo goed hoe fijn het voelde. GRRRRRRRRR
op zo'n moment wil ik echt selectief mijn geheugen wissen
quote:Nou zo erg is het niet bij mij, maar soms heb ik wel weer zo'n gevoel als ik wakker wordt...
All alone now except for the memories
Of what we had and what we knew.
Every time I try to leave it behind me
I see something that reminds me of you.
quote:Mooie tekst...zo ervaar ik het op dit moment idd.
Op woensdag 18 februari 2004 14:53 schreef Ambivalent het volgende:[..]
Ja ik ken het.
De eerste vier regels van 'Eye of a stranger' van queensryche
[..]
quote:Ja, dat is er ook. Daarom vind ik dit gevoel wat ik dan nu opeens heb weer zo raar. Net of ik het kan ontkennen en dat ik straks weer terug naar ' huis' ga. Bah...
Nou zo erg is het niet bij mij, maar soms heb ik wel weer zo'n gevoel als ik wakker wordt...
Maar aan jouw posts merk ik wel dat er veel is veranderd de afgelopen maanden. Ik weet zeker dat je nu een stuk verder bent...
quote:Als ik dingen tegenkom dan kan ik hetgeen ik voel niet anders omschrijven dan pijn. Ik kan er nog steeds niet naar kijken als een leuke tijd, daarvoor sta ik er denk ik nog te dicht bij in mijn geheugen en met gevoel.
En probeer het maar gewoon als een mooie herinnering te zien, ik was laatst bijvoorbeeld aan het opruimen, dus ook foto's e.d. nou dan denk ik toch meer: een leuke tijd was dat, maar nu is het gewoon een andere tijd en die is niet minder mooi!
Lastig hoor. Gaat het weer goed en dan dit even weer tussendoor. Ik wil dat het gewoon een keer ophoudt.
succes
quote:Dank je wel, ik had het een paar maanden geleden ook niet zo durven inzien. Het lijkt erop dat ik 'mazzel' heb en ik ben niet eens verliefd op een ander.
Op woensdag 18 februari 2004 08:30 schreef Blinky het volgende:...
En nog even een berichtje voor Goldmember: fijn dat het goed met je gaat, echt super!
Maar heel veel mensen (ik bijvoorbeeld) hebben denk ik de behoefte om (zij het af en toe) hier nog wel te willen posten omdat zij er nog niet helemaal overheen zijn. Dus wat mij betreft mag dit topic zeker nog open blijven! Ik voel wellicht een deeltje 6 aankomen!
...zo, even de boel genuanceerd.
quote:Dat laatste had ik ook niet op mezelf betrokken.
Op woensdag 18 februari 2004 16:58 schreef Goldmember het volgende:[..]
Dank je wel, ik had het een paar maanden geleden ook niet zo durven inzien. Het lijkt erop dat ik 'mazzel' heb en ik ben niet eens verliefd op een ander.
Natuurlijk meende ik het niet dat er een slotje op kan, laat deeltje 6 maar komen...
En met "onzin hier" doelde ik vanzelfsprekend niet op serieuze posts....zo, even de boel genuanceerd.
Ik probeer me dit steeds voor ogen te houden, maar toch ga ik steeds aan haar denken als in de "goede tijden". Ik mis haar zo ontzettend hard en dat gevoel gaat niet over moet ik opmerken.
Ik moet ook bekennen dat ik steeds angst heb als ik een persoon van iets hogere leeftijd alleen zie. Gisteren ging ik squashen met een collega en 2 van zijn vrienden. 1 van die kenissen is dus 34 jaar, is net een week verhuist van bij zijn ouders en heeft geen partner. HIERVOOR heb ik dus schrik. Ik wil absoluut niet alleen en eenzaam oud worden. Ik wil dat heerlijke gevoel van LIEFDE terugvoelen. Ik wil me goed voelen enkel en alleen bij het zien of bij een licht physiek contact (hand vasthouden in de bios bvb).
Klinkt nogal zielig, maar het is gewoon de waarheid, ik heb niet genoeg zelfvertrouwen en mijn eigenbeeld is altijd al slechte geweest, dus ik kan me gewoon niet voorstellen nog iemand te vinden.
Gelukkig moet ik straks gaan werken, want het is een slechte dag valt me op
quote:Bull-Ass, echt, de zon gaat voor jou ook weer schijnen.
Op donderdag 19 februari 2004 11:36 schreef Bulls-Ass het volgende:
ik word echt ziek van het feit dat wij hier zoveel hartpijn hebben over een persoon omdat we zoveel van die persoon houden, MAAR ondertussen zijn onze ex-partners al lekker bezig hun leven herop te bouwen, sterker nog, ze zijn ... GELUKKIG (dan spreek ik toch voor mijn ex, af te leiden uit de brief dit vorige maand kreeg).Ik probeer me dit steeds voor ogen te houden, maar toch ga ik steeds aan haar denken als in de "goede tijden". Ik mis haar zo ontzettend hard en dat gevoel gaat niet over moet ik opmerken.
Ik moet ook bekennen dat ik steeds angst heb als ik een persoon van iets hogere leeftijd alleen zie. Gisteren ging ik squashen met een collega en 2 van zijn vrienden. 1 van die kenissen is dus 34 jaar, is net een week verhuist van bij zijn ouders en heeft geen partner. HIERVOOR heb ik dus schrik. Ik wil absoluut niet alleen en eenzaam oud worden. Ik wil dat heerlijke gevoel van LIEFDE terugvoelen. Ik wil me goed voelen enkel en alleen bij het zien of bij een licht physiek contact (hand vasthouden in de bios bvb).
Klinkt nogal zielig, maar het is gewoon de waarheid, ik heb niet genoeg zelfvertrouwen en mijn eigenbeeld is altijd al slechte geweest, dus ik kan me gewoon niet voorstellen nog iemand te vinden.
Het klinkt rot, maar het is een kwestie van volhouden en lichtpuntjes zoeken. Probeer het niet te ontkennen of negeren, maar probeer wel verder te gaan.
quote:Wat ik niet kan begrijpen is dat mijn ex gelukkig is met zichzelf, hij zegt steeds niet gelukkig te zijn met zijn leven. Hij heeft ondertussen een leuke baan gevonden en daar schijnt hij het super te hebben. Ik ben blij voor hem, maar ik vraag me zo vaak af of hij niet die momenten mist van het samen zijn, het samen discussieren, het lekkere gevoel van houden van iemand en dat er iemand van jou houdt. Dat is voornamelijk hetgeen wat ik mis. Ik heb het niet over het samenwonen zelf, maar over het bijelkaar zijn.
Op donderdag 19 februari 2004 11:36 schreef Bulls-Ass het volgende:
ik word echt ziek van het feit dat wij hier zoveel hartpijn hebben over een persoon omdat we zoveel van die persoon houden, MAAR ondertussen zijn onze ex-partners al lekker bezig hun leven herop te bouwen, sterker nog, ze zijn ... GELUKKIG (dan spreek ik toch voor mijn ex, af te leiden uit de brief dit vorige maand kreeg).Ik probeer me dit steeds voor ogen te houden, maar toch ga ik steeds aan haar denken als in de "goede tijden". Ik mis haar zo ontzettend hard en dat gevoel gaat niet over moet ik opmerken.
Ik heb nu dan weer even een tijdelijke inzinking, zie het weer een stuk somberder in allemaal en ik weet wel dat dat weer weggaat, maar als ik er zomaar tussendoor aan denk kan ik zo triest worden en lijkt de rest eromheen zo zinloos. Op mijn werk heb ik wel genoeg afleiding, maar als ik thuiskom is er gewoon niets. Ik ben sinds een tijd bij een scoutinggroep en dat is leuk en zo kom ik tenminste nog een beetje onder de mensen. Maar als ik alleen thuis ben ben ik gewoon te depri om actief mensen op te zoeken, ook als ik daar behoefte aan heb.
Ik hoop dat ik in mijn -waarschijnlijk- vernieuwde functie weer veel kan werken dat de tijd voorbij vliegt en dat ik weer tot laat kan overwerken, zodat de avonden heel snel voorbijgaan.
Joepie...is dit nu het leven?
Iets anders waar ik mee bezig ben is een beeldje maken van klei. Gewoon lekker bezig zijn. Nou ben ik altijd wel iemand geweest die graag met haar handen bezig is, maar dit is voor mij echt dé manier geweest om mijn gedachten te verzetten. Je bent er wel mee bezig in je hoofd, want die gedachten malen maar door, maar doordat je tegelijkertijd bezig bent met iets dat je aandacht vraagt wordt je niet meegezogen.
Nogmaals, dit kan wel eens heel suf klinken en ik ben ook zeker geen promoter van geiteharesokkenfröbelclubjes, maar goed, het is maar een idee.
Als je niet thuis bent heb je idd afleiding en gaat het allemaal wel, maar niemand is hele dagen van huis. Ik heb al weken praktisch geen TV meer gekeken omdat ik alleen maar lekker aan het prutsen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |