abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17266521
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:20 schreef cos-micV het volgende:
Iemand het advies geven om de prostitutie in te gaan is niet kritisch maar onzin...dus doe dat dan in het vervolg in onzin en niet hier.
Verder houden ze hier geen handen boven mijn hoofd.....ik kan me prima zelf redden.
Dat blijkt ja, ik zou je aan willen raden een verzorglammetje te nemen, maar zelfs dat zou binnen een week sterven.
Zie je de link met het R&P forum?
Het wordt op deze manier een zelfmoord/kras aanmoedigingstopic i.p.v. een opvoedwaardig forumonderdeel dat mannen maakt van onzekere, naieve kutpubers.
En speciaal voor jou zal ik het even opzoeken:
quote:
pros·ti·tu·tie (de ~ (v.))
1 seks, uitgeoefend tegen betaling
Snap je het? Nee he....
Wacht, ik zal het nog even verder uitleggen:
Kijk, de TS daar zit te zeiken over de cadeautjes die ze zomaar, vrijblijvend krijgt, duuuuuuuus, en nu komt het, lees het anders nog maar een keer:
dan kan ze beter de prostitutie ingaan, als ze verlangt dat ze een voor haar bevredigende vergoeding, dan wel betaling krijgt voor het hebben van een relatie.
Kijk meisje, dat jij het niet begrijpt, maakt het niet per definitie onzin, dus als je de volgende keer weer eens een post van me niet snapt, mail me maar alvorens hem te editten en ik zal het je graag uitleggen .
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:42:03 #102
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_17266791
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:32 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Wat?

Waarom is mijn topic op slot?
pi_17266796
Hey Kasta, je kan wel fatsoenlijk iets neerzetten. Waarom deed je dat niet in die post dan?

Oh ja, nu weet ik het. the heat of the moment zal het zijn. Of nee, je kan je niet anders uitdrukken.

Nee kasta, ik snap je niet nee. Je opmerking wordt weg ge-edit en je plaatst het dood gewoon opnieuw.

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_17266835
-Ach weet je wat, ik edit hem zelf maar alvast-

[Dit bericht is gewijzigd door Stranger op 17-02-2004 21:01]

pi_17266930
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:42 schreef Bioslock het volgende:

[..]

Waarom is mijn topic op slot?

Omdat ik het niet serieus nam. Je vriend heeft een vrouw gedingest die jij wilde? Het lijkt meer een bashtopic tegen die vriend dan dat het over jouw probleem ging imo.

Maar, zoals Stranger al neer zette, ik lijk wel een mens, en maak vergissingen.

burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_17266932
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:42 schreef zwaaibaai het volgende:
Nee kasta, ik snap je niet nee. Je opmerking wordt weg ge-edit en je plaatst het dood gewoon opnieuw.
Ik moest haar eerst even duidelijk maken dat het wel degelijk ontopic was; aangezien dat eindelijk tot haar doorgedrongen was, ze ging er immers niet meer op in, plaatste ik hem opnieuw.
Dat ik het hier vervolgens nóg een keer uit moet leggen is veelzeggend .
En ik zie niet in wat er in m'n vorige post precies anders is, vergeleken met de originele in het topic .
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:47:52 #107
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_17266980
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:46 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Omdat ik het niet serieus nam. Je vriend heeft een vrouw gedingest die jij wilde? Het lijkt meer een bashtopic tegen die vriend dan dat het over jouw probleem ging imo.

Open hem dan maar weer ja.
pi_17267026
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik moest haar eerst even duidelijk maken dat het wel degelijk ontopic was; aangezien dat eindelijk tot haar doorgedrongen was, ze ging er immers niet meer op in, plaatste ik hem opnieuw.
Dat ik het hier vervolgens nóg een keer uit moet leggen is veelzeggend .
En ik zie niet in wat er in m'n vorige post precies anders is, vergeleken met de originele in het topic .

Het is de toon van je post. Daar stoorde ik me ook aan. Nee, je hoeft niet op zijn geitenwollensokkentaal iets neer te zetten. Maar tussen je woorden door vergeleek je haar met een prostituee. Of in elk geval de vrouwen die wel vallen voor materialistische patsers.
burgerweeshuis
pi_17267110
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:46 schreef zwaaibaai het volgende:
Als je er teveel maakt, dan zou je de schuld eens bij jezelf kunnen zoeken i.p.v. banvoorstellen te doen om zo je eigen fouten in de toekomst te voorkomen .
Je zou bijvoorbeeld ook eens open kunnen staan voor andere meningen in plaats van ze te ontwijken/editten/voorkomen d.m.v. een ban... .
pi_17267191
Stranger, erg erg erg laag. Op de persoon spelen als ik kritiek geef zegt meer over jou dan over mij. en nu ben ik er klaar mee
burgerweeshuis
pi_17267237
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:48 schreef zwaaibaai het volgende:
Het is de toon van je post. Daar stoorde ik me ook aan. Nee, je hoeft niet op zijn geitenwollensokkentaal iets neer te zetten. Maar tussen je woorden door vergeleek je haar met een prostituee. Of in elk geval de vrouwen die wel vallen voor materialistische patsers.
Euuuh, lees anders mijn vorige post nog eens door.
Vrouwen die cadeaus/vergoedingen e.d. verwachten van hun partner in plaats van het te zien als aardigheidje [b]zijn[/n] in theorie ook gelijk aan prostituees...
En ja, dat is een mening, maar als ik volgens jou niet meer uit mag komen voor m'n mening, waarom ben je dan in godsnaam een mod op een openbaar forum?
pi_17267275
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als je er teveel maakt, dan zou je de schuld eens bij jezelf kunnen zoeken i.p.v. banvoorstellen te doen om zo je eigen fouten in de toekomst te voorkomen .
Je zou bijvoorbeeld ook eens open kunnen staan voor andere meningen in plaats van ze te ontwijken/editten/voorkomen d.m.v. een ban... .

wie heeft het over een ban Ikke niet in elk geval.

Maar goed, ik sta ook open voor andere meningen. Geen probleem. Dat kan je dus hier bespreken ipv over bans te hebben.

burgerweeshuis
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:55:53 #113
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_17267312
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:47 schreef Bioslock het volgende:

[..]

Open hem dan maar weer ja.

pi_17267372
Fantastische kritiek ook
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:33 schreef zwaaibaai het volgende:
Alsof jij wel een leven hebt..... Ga ergens anders spelen of zo
pi_17267448
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:54 schreef zwaaibaai het volgende:
wie heeft het over een ban Ikke niet in elk geval.

Maar goed, ik sta ook open voor andere meningen. Geen probleem. Dat kan je dus hier bespreken ipv over bans te hebben.

Er schijnen weleens banvoorstellen binnen te komen, voornamelijk uit de hoek van R&P, dus ontken het nu maar niet...
Maar ok, we hebben het nu besproken, ga dan niet weer lopen editten zodra je bang bent dat mijn post de tere zieltjes kan kwetsen, maar zie het als een gezonde opvoedende, realistische en bovenal orenwassende les .
pi_17267450
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:54 schreef kastanova het volgende:

[..]

Euuuh, lees anders mijn vorige post nog eens door.
Vrouwen die cadeaus/vergoedingen e.d. verwachten van hun partner in plaats van het te zien als aardigheidje [b]zijn[/n] in theorie ook gelijk aan prostituees...

Ja ok. Dat punt was duidelijk. Maar je tweede post was van een heel ander caliber.
quote:
En ja, dat is een mening, maar als ik volgens jou niet meer uit mag komen voor m'n mening, waarom ben je dan in godsnaam een mod op een openbaar forum?
Als ik hier al de meningen moet editten die ik niet onderschrijf mag het een fulltime baan gaan worden.

Nogmaals, het is niet je mening, maar de manier waarop.

burgerweeshuis
pi_17267528
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:59 schreef kastanova het volgende:

[..]

Er schijnen weleens banvoorstellen binnen te komen, voornamelijk uit de hoek van R&P, dus ontken het nu maar niet...

neuh, dat doe ik ook niet
quote:
Maar ok, we hebben het nu besproken, ga dan niet weer lopen editten zodra je bang bent dat mijn post de tere zieltjes kan kwetsen, maar zie het als een gezonde opvoedende, realistische en bovenal orenwassende les .
daar verschillen we dus van mening.
burgerweeshuis
pi_17267563
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:43 schreef Stranger het volgende:
-Ach weet je wat, ik edit hem zelf maar alvast-
burgerweeshuis
pi_17267680
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:59 schreef zwaaibaai het volgende:
Ja ok. Dat punt was duidelijk. Maar je tweede post was van een heel ander caliber.
Nogmaals, het is niet je mening, maar de manier waarop.
What
Gelul, het was exact dezelfde post, ik had hem immers gekopieerd, ik had alleen "suikeroom" toegevoegd en het lijkt me sterk dat zó erg was.
En de manier waarop is helemaal een baggerexcuses, als dat namelijk een criterium is zou je direct 99% van alle topics op slot kunnen gooien.
Ik verwoord het correct op een grammaticaal foutloze manier, het enige verschil is het confronterende karakter ervan, maar als je daar mensen voor wilt behouden in notabene een R&P forum, dan kweek je alleen maar labiele zieltjes die zelfmoord zullen plegen zodra ze buiten in aanraking komen met de grote mensenwereld... .
pi_17267746
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:55 schreef Bioslock het volgende:

[..]

ja ja ja ja kalm kalm kalm. is open in GC
burgerweeshuis
pi_17267939
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

En de manier waarop is helemaal een baggerexcuses, als dat namelijk een criterium is zou je direct 99% van alle topics op slot kunnen gooien.
Ik verwoord het correct op een grammaticaal foutloze manier, het enige verschil is het confronterende karakter ervan,

En dat is nou juist waar wij over verschillen. Jij ziet de grammaticale taal, ik zie het karakter van de tekst. Confronterend is ok, respectloos niet. In jouw post was het niet respectloos, maar iets wat ik nu ff niet onder woorden kan brengen.
burgerweeshuis
  dinsdag 17 februari 2004 @ 21:15:25 #122
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_17268000
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:13 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

maar iets wat ik nu ff niet onder woorden kan brengen.

Dat wordt dalijk wel verzonnen. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_17268160
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:13 schreef zwaaibaai het volgende:
En dat is nou juist waar wij over verschillen. Jij ziet de grammaticale taal, ik zie het karakter van de tekst. Confronterend is ok, respectloos niet. In jouw post was het niet respectloos, maar iets wat ik nu ff niet onder woorden kan brengen.
Ik heb voor vrouwen die alleen de voordelen, maar niet de nadelen van emancipatie willen zien sowieso geen respect, maar dat is weer een heel ander verhaal.
Het gaat er om dat jullie elke mening zouden moeten accepteren, zolang het binnen de policy is, zo niet, dan zijn jullie louter subjectief bezig.
Als iemand in dat topic post dat die vriend een gierige pauper is getuigt dat ook niet van respect, maar dat zou niet geëdit worden; zie je m'n punt.
TS's die alleen maar in R&P posten om bevestiging te krijgen, kunnen beter hun internetabbo opzeggen en in kladblok met zichzelf gaan chatten.
Enneuuh, "Ik was het ergens niet met je post eens, weet bij god niet wat er precies fout is, maar ik edit hem maar gewoon" slaat natuurlijk nergens op.
pi_17268642
Zwaaibaai,

In dit topic Kunst van het loslaten deeltje 5 (geloof ik) zit inmiddels bijna twee pagina's aan zinloze slowchat van drie gebruikers.

Kun je er eens naar kijken of zo?

edit: drie pagina's dus van de users exec, entwined en Warrick

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_17268748
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:20 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb voor vrouwen die alleen de voordelen, maar niet de nadelen van emancipatie willen zien sowieso geen respect, maar dat is weer een heel ander verhaal.
Het gaat er om dat jullie elke mening zouden moeten accepteren, zolang het binnen de policy is, zo niet, dan zijn jullie louter subjectief bezig.
Als iemand in dat topic post dat die vriend een gierige pauper is getuigt dat ook niet van respect, maar dat zou niet geëdit worden; zie je m'n punt.
TS's die alleen maar in R&P posten om bevestiging te krijgen, kunnen beter hun internetabbo opzeggen en in kladblok met zichzelf gaan chatten.
Enneuuh, "Ik was het ergens niet met je post eens, weet bij god niet wat er precies fout is, maar ik edit hem maar gewoon" slaat natuurlijk nergens op.

Kasta ik wil je vragen op te houden.
Je hebt geen gelijk en je krijgt het ook niet.
Je mag mij een muts vinden.......maar ik heb wel respect voor mensen...en dat kan ik van jou niet altijd zeggen...
Ik heb gisterenochtend op mijn nuchtere maag ...nachtelijke berichten van jou verwijdert...uit dit topic Probleem door verzonnen smsje
Waarin jij iemand het advies geeft om een meisje oorbellen te geven die besmet zijn met het aidsvirus....is dat normaal?
Nu kom je met dit advies......je maakt jezelf met dit soort actie's niet erg geloofwaardig....vandaar dat ik je advies van vanavond direct verwijdert hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')