quote:zwaaibaai direct onder de sloef se.. nu zien we eens wie de broek draagt in r&p *grijns*
Op woensdag 11 februari 2004 23:20 schreef cos-micV het volgende:
Zwaaibaai...wil je even contact met mij opnemen...??Dank ie...
hallo trouwens
quote:Yeps, dat kan.
Op donderdag 12 februari 2004 11:35 schreef FoeiJongHaai het volgende:
Kan de lelijke spelfout in de topictitel: "Weet me effe geen raadt...." eruit?
quote:Als je het toch verandert, waarom pas je het dan niet helemaal netjes aan tot:
Op donderdag 12 februari 2004 11:49 schreef ElisaB het volgende:[..]
Yeps, dat kan.
Ik weet me even geen raad.
quote:Omdat we als mods geacht worden dat niet te doen... geloof ik. Dikke knoeperds van schrijffouten zijn geen probleem, maar verder moeten users toch lekker zelf weten hoe ze dingen schrijven?
Op donderdag 12 februari 2004 12:00 schreef Peregrijn het volgende:
Als je het toch verandert, waarom pas je het dan niet helemaal netjes aan tot:Ik weet me even geen raad.
quote:Oke, dat wist ik niet. Al vind ik het wel netter staan als de titel tenminste netjes is geschreven. Werkt meestal ook al preventief tegen off-topic-geneuzel in het topic.
Op donderdag 12 februari 2004 12:04 schreef ElisaB het volgende:[..]
Omdat we als mods geacht worden dat niet te doen... geloof ik. Dikke knoeperds van schrijffouten zijn geen probleem, maar verder moeten users toch lekker zelf weten hoe ze dingen schrijven?
quote:Yeps, daar heb je gelijk in. Daarom is meen ik de regel dat knoeperds van fouten wel gewijzigd mogen worden. Wat ik ook nog wel eens doe is een volslagen onduidelijke topictitel wat begrijpelijker maken. Of in WGR heel erg algemene topictitels ("weet iemand dit?") veranderen, zodat een ander er met UTFS nog iets aan heeft. Het verdere 'verbeteren' wordt (terecht imho) gezien als betutteling (of iets van die strekking).
Op donderdag 12 februari 2004 12:11 schreef Peregrijn het volgende:
Oke, dat wist ik niet. Al vind ik het wel netter staan als de titel tenminste netjes is geschreven. Werkt meestal ook al preventief tegen off-topic-geneuzel in het topic.
quote:Ik begreep het na de uitleg van ElisaB ook al, maar toch bedankt voor de moeite
Op donderdag 12 februari 2004 16:15 schreef zwaaibaai het volgende:
Spelfouten halen we er wel uit, maar de "taal" in de regel niet. Het is opgeschreven door de ts in zijn eigen manier van Nederlands. Snap je?
quote:Trekdrop moet niet zo happen.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:16 schreef Lucske het volgende:
Irritante zodiakk/kak op pagina 8 in VHJJN 201.
quote:* buig
Op vrijdag 13 februari 2004 15:12 schreef hardsilence het volgende:
Er is toch een centraal valentijnstopic. En toch zijn de openstaande aparte topics toegestaan.
Beetje krom, of niet.
done, je hebt gelijk, ik heb er 1 open laten staan.
quote:Sowieso moet hij niet op elke post lopen reageren. Af en toe is zwijgen beter en kun je sommige gevoelens niet uitleggen.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:19 schreef hardsilence het volgende:[..]
Trekdrop moet niet zo happen.
quote:Thanks.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:23 schreef zwaaibaai het volgende:
* buigdone, je hebt gelijk, ik heb er 1 open laten staan.
En wat over de insluipende rooktopics. Is daar niet iets centraals voor, een duidelijkere aangeef voor een centraal, of is dat niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |