hoofddoekjes
vertalingen
kut-M.......ensen
quote:
Op zondag 8 februari 2004 00:24 schreef Oversight het volgende:stamppotrecepten
oudhollandsche gebruiken
Oma's gezegden
elfstedentochbesprekingen
voetbaltreinsloopafspraken
bedankt!
klompen
molens
![]()
![]()
![]()
hoofddoekjes
vertalingen
kut-M.......ensen
[Dit bericht is gewijzigd door Oversight op 08-02-2004 00:34]
quote:
Op zondag 8 februari 2004 00:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waar zijn deel 1,2,3 en 4
- Vrijheid van meningsuiting.
- Innofatief.
- Westers.
- Calvinisme.
- Naar verhouding een goede economie (op wereldschaal)
- Eigenwijs.
quote:Mag ik vragen waarom je de arrestatie van Volkert in je icon hebt?
Op zondag 8 februari 2004 00:32 schreef Cajun het volgende:klompen
zeurkoppen
molens
Eenheid
quote:
Op zondag 8 februari 2004 00:36 schreef BFSkinner het volgende:
ik skiet een kogel door je hoofd swa
er is een cultuur waar jouw gedrag wel gewenst is,...
waarom ben je dan hier ?
quote:smoel houde smileyfreak!!!
Op zondag 8 februari 2004 00:41 schreef Oversight het volgende:[..]
...net als alle andere achterlijke swa-zeggers...
..het ronde deel met het gat moet je naar mij richten....
er is een cultuur waar jouw gedrag wel gewenst is,...
waarom ben je dan hier ?
quote:
oudhollandsche gebruiken
Oma's gezegden
molens
klompen
deltawerken
haring met uitjes
![]()
![]()
![]()
hoofddoekjes
vertalingen
kut-M.......ensen
hoofddoekjes
vertalingen
kut-M.......ensen
quote:smoel houden ,... inburgering linksaf, uitkering rechtsaf !
Op zondag 8 februari 2004 00:42 schreef BFSkinner het volgende:[..]
smoel houde smileyfreak!!!
quote:ik trek die uitkering en smoke kapot veel jonko aaaaiiiiight
Op zondag 8 februari 2004 00:45 schreef Oversight het volgende:[..]
smoel houden ,... inburgering linksaf, uitkering rechtsaf !
nederland luilekkerland
quote:of jij bent kortzichtig omdat je niet inziet dat er mensen rondlopen die wel van molens en stamppot houden...
Op zondag 8 februari 2004 00:41 schreef Goodluck het volgende:
Ik snap de mensen die over "stamppot en molens" beginnen nooit zo goed. Beetje kortzichtige mensen vind ik dat altijd.
Bovendien hebben we allemaal de kans om ons te scholen, te wonen, te eten en te vermaken. Dat mag ook wel eens een keertje gezegt worden vind ik.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 00:47 schreef BFSkinner het volgende:[..]
ik trek die uitkering en smoke kapot veel jonko aaaaiiiiight
nederland luilekkerland
quote:ik ben al osso noh, beter ga je morgen werken, krijg ik me doekoe weer gestort aan het eind van de maand
Op zondag 8 februari 2004 00:51 schreef Oversight het volgende:[..]
moge de reis naar uw thuisland een enkele reis zijn, en dat de reis maar voorspoedig mag verlopen.....
quote:Oh, maar ik hou ook wel van stamppot hoor.
Op zondag 8 februari 2004 00:48 schreef bas-beest het volgende:[..]
of jij bent kortzichtig omdat je niet inziet dat er mensen rondlopen die wel van molens en stamppot houden...
Ik vind het alleen altijd zo'n verkapte karikatuur waarmee links ons jarenlang probeerde te vertellen dat we toch maar vooral niet te hoog op moesten geven over ons eigen landje.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 00:52 schreef BFSkinner het volgende:[..]
ik ben al osso noh, beter ga je morgen werken, krijg ik me doekoe weer gestort aan het eind van de maand
quote:
kut-M.......ensen
Ik werk bij een Turk en ik had laatst eierkoeken van de AH mee waarvan hij er een opat. 'lekker, heeft je moeder die gemaakt??' vroeg ie. 'Nee, net ff bij de AH gescoord' was mijn beschamende antwoord. En toen begon ik d'r over na te denken... Wij doen wel zo leuk met onze oudhollandse gebruiken en lekkere stamppotrecepten maar we eten ondertussen alleen nog magnetronmaaltijden van de aldi en hebben zero aan eetcultuur meer terwijl die buitenlanders die jij zo fijn uitscheldt, nog dagelijks thuiskomen om 6 uur 's avonds waar vers turks brood en andere lekkernijen vers uit de dampende oven komen....
quote:Wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen ?
Op zondag 8 februari 2004 01:01 schreef onanymous het volgende:
Domme racist..Ik werk bij een Turk en ik had laatst eierkoeken van de AH mee waarvan hij er een opat. 'lekker, heeft je moeder die gemaakt??' vroeg ie. 'Nee, net ff bij de AH gescoord' was mijn beschamende antwoord. En toen begon ik d'r over na te denken... Wij doen wel zo leuk met onze oudhollandse gebruiken en lekkere stamppotrecepten maar we eten ondertussen alleen nog magnetronmaaltijden van de aldi en hebben zero aan eetcultuur meer terwijl die buitenlanders die jij zo fijn uitscheldt, nog dagelijks thuiskomen om 6 uur 's avonds waar vers turks brood en andere lekkernijen vers uit de dampende oven komen....
quote:bespaar je de moeite, op dit soort reakties zit de TS te wachten namelijk, nu kan hij de onbegrepen fortuynist gaan uithangen
Op zondag 8 februari 2004 01:01 schreef onanymous het volgende:[..]
Domme racist
Ik werk bij een Turk en ik had laatst eierkoeken van de AH mee waarvan hij er een opat. 'lekker, heeft je moeder die gemaakt??' vroeg ie. 'Nee, net ff bij de AH gescoord' was mijn beschamende antwoord. En toen begon ik d'r over na te denken... Wij doen wel zo leuk met onze oudhollandse gebruiken en lekkere stamppotrecepten maar we eten ondertussen alleen nog magnetronmaaltijden van de aldi en hebben zero aan eetcultuur meer terwijl die buitenlanders die jij zo fijn uitscheldt, nog dagelijks thuiskomen om 6 uur 's avonds waar vers turks brood en andere lekkernijen vers uit de dampende oven komen....
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:02 schreef Goodluck het volgende:
Wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen ?
TS loopt te pronken met onze nationale eetgewoonten die allang al vervangen zijn door knorr magnetron pakjes, terwijl de enigen die nog wel 'nostalgisch' eten, de door hem zo uitgekafferde buitenlanders zijn...
quote:Vergeet de klap met de koektrommel niet
Op zondag 8 februari 2004 01:03 schreef SKMbeat het volgende:
Ben ik welkom of had ik eerst moeten bellen?
En dan nu een mededeling voor alle linkse bomenknuffelaars en ander gepeupel dat ons land continue belachelijk maakt:
Je hoeft hier helemaal niet te blijven, het is een voorrecht dat je hier mag wonen. Je bent als Nederlander vrij en blij om te gaan en te staan waar je maar wil.
Ga anders eens in een gemiddeld Arabisch land of in Korea kijken, wedden dat jullie binnen een maand huilend terugkomen en je realiseren hoe goed en fijn jullie het hier eigenlijk wel niet hebben ?
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:03 schreef SKMbeat het volgende:
Ben ik welkom of had ik eerst moeten bellen?
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:05 schreef onanymous het volgende:[..]
TS loopt te pronken met onze nationale eetgewoonten die allang al vervangen zijn door knorr magnetron pakjes, terwijl de enigen die nog wel 'nostalgisch' eten, de door hem zo uitgekafferde buitenlanders zijn...
quote:ga liever slapen, net als je grote vriend moet jij morgen ook werken, lekka geld verdienen voor ons
Op zondag 8 februari 2004 01:08 schreef Goodluck het volgende:[..]
Vergeet de klap met de koektrommel niet
![]()
![]()
En dan nu een mededeling voor alle linkse bomenknuffelaars en ander gepeupel dat ons land continue belachelijk maakt:
Je hoeft hier helemaal niet te blijven, het is een voorrecht dat je hier mag wonen. Je bent als Nederlander vrij en blij om te gaan en te staan waar je maar wil.
Ga anders eens in een gemiddeld Arabisch land of in Korea kijken, wedden dat jullie binnen een maand huilend terugkomen en je realiseren hoe goed en fijn jullie het hier eigenlijk wel niet hebben ?
Kunnen wij weer goed die skunka nakken!!
quote:Komop man, alsof eetgewoontes ook maar iets te maken hebben met het al dan niet op prijs stellen van allochtonen. Ik dacht dat we als maatschappij dat stadium onderhand wel een keertje gepasseerd waren!
Op zondag 8 februari 2004 01:05 schreef onanymous het volgende:[..]
IQ...
quote:
![]()
![]()
quote:huili...
![]()
![]()
Erg flauw van mij, maar het voelt toch op de een of andere manier heel lekker fout. Begrijp sommige autochtonen ineens wat beter.....
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik heb een hekel aan C&H-vervuilers.
quote:Laat me raden: vaderlandsliefde en trots staan in jouw ogen gelijk aan xenofobie en racisme ?
Op zondag 8 februari 2004 01:14 schreef SKMbeat het volgende:[..]
huili...
Erg flauw van mij, maar het voelt toch op de een of andere manier heel lekker fout.
quote:Nee... dat kan doorslaan in racisme... ik weet niet, ik had es gehoord van zo'n gast, ja eh... hitler!!! dat was zijn naam! Ken je die??
Op zondag 8 februari 2004 01:18 schreef Goodluck het volgende:[..]
Laat me raden: vaderlandsliefde en trots staan in jouw ogen gelijk aan xenofobie en racisme ?
quote:Oh, my god!
Op zondag 8 februari 2004 01:22 schreef onanymous het volgende:[..]
Nee... dat kan doorslaan in racisme... ik weet niet, ik had es gehoord van zo'n gast, ja eh... hitler!!! dat was zijn naam! Ken je die??
quote:Kom op man, als ik als allochtoon mijn beklag doe over hoe er er door sommige autochtone Fokkers wordt gepost of sommigen (terecht) aanklaag wegens anti-allochtoon taalgebruik krijg ik standaard als antwoord:
Op zondag 8 februari 2004 01:18 schreef Goodluck het volgende:[..]
Laat me raden: vaderlandsliefde en trots staan in jouw ogen gelijk aan xenofobie en racisme ?
huili, slachtofferrolbekleder, blij zijn dat ik hier woon, etc...
Ik parodiëer even, even grote jongen zijn hoor !
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 08-02-2004 01:28]
quote:Ja inderdaad zo'n reactie zat er wel in ja... tegenargumenten zijn er immers niet te bedenken...
Op zondag 8 februari 2004 01:23 schreef Goodluck het volgende:
Oh, my god!![]()
![]()
quote:Tot welke categorie behoor ik?
Op zondag 8 februari 2004 01:10 schreef Oversight het volgende:[..]
hoofddoekjes
vertalingen
kut-M.......ensen
quote:man voel je toch niet zo aangevallen elke keer, het is FOK!
Op zondag 8 februari 2004 01:25 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Kom op man, als ik als allochtoon mijn beklag doe over hoe er er door sommige autochtone Fokkers wordt gepost of sommigen (terecht) aanklaag wegens anti-allochtoon taalgebruik krijg ik stand als antwoord:
met je "als allochtoon", je kruipt al in een rol voordat iemand anders jou die heeft toegewezen
quote:Hij is toch allochtoon?
Op zondag 8 februari 2004 01:29 schreef BFSkinner het volgende:
met je "als allochtoon", je kruipt al in een rol voordat iemand anders jou die heeft toegewezen
quote:is dat het enige wat hij is
Op zondag 8 februari 2004 01:30 schreef Monidique het volgende:[..]
Hij is toch allochtoon?
quote:Jij doet dus je beklag "in de rol van allochtoon" en je voelt je eigenlijk helemaal geen Nederlander ? Vind je het gek dat mensen je dan zo gaan aanspreken!
Op zondag 8 februari 2004 01:25 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Kom op man, als ik als allochtoon mijn beklag doe over hoe er er door sommige autochtone Fokkers wordt gepost of sommigen (terecht) aanklaag wegens anti-allochtoon taalgebruik krijg ik stand als antwoord:
Als ik je posts hier lees en je ontzettend lachwekkende topic van gisteren Wij vallen op allochtone mannen ! zo eens bekijk, lijk je mij er ook niet de persoon naar om erg serieus genomen te worden!
In dit land hebben we behoefte aan allochtonen die willen. Die hun best willen doen om Nederlander te worden, en zichzelf op den duur ook zo noemen. Voor huilebalken die continue in een slachtoferrol kruipen en notabene zelf steeds het onderscheid maken kopen we hier niet zo veel.
Mischien vind je dit allemaal een beetje hard klinken, zo is het gewoon. Jammer maar helaas!
quote:Als ik tegen jou zeg Nederlanders zijn een IQ loos volk dan ga je toch ook zeuren van hé mij is Nederlander wat doe je
Op zondag 8 februari 2004 01:32 schreef BFSkinner het volgende:
is dat het enige wat hij is
je snapt mijn punt
quote:Mwoah, eigenlijk probeerde ik meer Goodluck even gerust te stellen dat niet elke allochtoon een autochtoon als racist beschouwt die gewoon van zijn land houdt.
Op zondag 8 februari 2004 01:29 schreef BFSkinner het volgende:[..]
man voel je toch niet zo aangevallen elke keer, het is FOK!
Heb er trouwens geen moeite mee om mensen te laten weten wie ik ben, heeft niks met slachtofferrol te maken,maar in dit soort topics is het vaak al fijn om anderen te laten weten wie je bent anders krijg je hele vreemde,verkeerde situaties...
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 08-02-2004 02:44]
quote:Hier bestaan inderdaad geen woorden voor.
Op zondag 8 februari 2004 01:27 schreef onanymous het volgende:[..]
Ja inderdaad zo'n reactie zat er wel in ja... tegenargumenten zijn er immers niet te bedenken...
Sorry, maar mensen die vaderlandsliefde paralel stellen aan de 2e wereldoorlog moeten eens goed bij zichzelf te raden gaan en mischien psychische hulp gaan zoeken. Een en ander heeft concreet namelijk helemaal niks met elkaar te maken.
quote:dan zou ik niet eens met je in discussie gaan
Op zondag 8 februari 2004 01:34 schreef onanymous het volgende:[..]
Als ik tegen jou zeg Nederlanders zijn een IQ loos volk dan ga je toch ook zeuren van hé mij is Nederlander wat doe je
je snapt mijn punt
We zouden met z'n allen nu onderhand wel moeten weten dat wanneer er gekankerd wordt op allochtonen, het merendeel de criminele allochtonen bedoeld, de zgn. Kutmarokkanen(vul elke etniciteit in). Om vervolgens elke keer iemand te zien die zich zo erg aangesproken voelt, doe effe normaal joh
huillie gedrag is zo
quote:Waar lees jij dat ik het parallel stel aan??? Ik zeg alleen; het kan escaleren tót.
Op zondag 8 februari 2004 01:37 schreef Goodluck het volgende:
Hier bestaan inderdaad geen woorden voor.Sorry, maar mensen die vaderlandsliefde paralel stellen aan de 2e wereldoorlog moeten eens goed bij zichzelf te raden gaan en mischien psychische hulp gaan zoeken. Een en ander heeft concreet namelijk helemaal niks met elkaar te maken.
quote:Ja, en auto rijden kan escaleren tót een ongeluk.
Op zondag 8 februari 2004 01:39 schreef onanymous het volgende:[..]
Waar lees jij dat ik het parallel stel aan??? Ik zeg alleen; het kan escaleren tót.
Wees wijs, en maak jezelf in het vervolg niet meer zo ontiegelijk belachelijk.
quote:tja dat is nu juist waar het me om ging, alsof je alleen maar allochtoon bent en that's it
Op zondag 8 februari 2004 01:35 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Mwoah, eigenlijk probeerde ik meer goodluck even gerust te stellen dat niet elke allochtoon een autochtoon als racist beschouwd die gewoon van zijn land houdt.
Heb er trouwens geen moeite mee om mensen te laten weten wie ik ben, heeft niks met slachtofferrol te maken,maar in dit soort topics is het vaak al fijn om anderen te laten weten wie je bent anders krijg je hele vreemde,verkeerde situaties...
zo zwart-wit is het niet
quote:En wat jij hier aan 't doen bent in dit topic is niets anders dan bezig zijn met escaleren tót... kutmarokkanen dit en dat en wij ubernederlanders met onze stampotten profiteren allemaal níet van de verzorgingsstaat...
Op zondag 8 februari 2004 01:40 schreef Goodluck het volgende:
Ja, en auto rijden kan escaleren tót een ongeluk.Wees wijs, en maak jezelf in het vervolg niet meer zo ontiegelijk belachelijk.
quote:Nou dankjewel hoor,
Op zondag 8 februari 2004 01:35 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Mwoah, eigenlijk probeerde ik meer goodluck even gerust te stellen dat niet elke allochtoon een autochtoon als racist beschouwd die gewoon van zijn land houdt.
quote:Nogmaals raad ik je aan om gewoon eens uit die slachtofferrol te kruipen en je eens normaal op te stellen. Met dat huilebalkengedrag schiet je namelijk geen ene barst op. Als jij een Nederlander wilt zijn noem ik jou een Nederlander, als jij jezelf allochtoon noemt noem ik je allochtoon.
pot->ketel->zwart
quote:als je dat aan mij moet vragen,
Op zondag 8 februari 2004 01:27 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Tot welke categorie behoor ik?
dus doei !
quote:Dit kun je vast wel even onderbouwen met voorbeelden ?
Op zondag 8 februari 2004 01:43 schreef onanymous het volgende:En wat jij hier aan 't doen bent in dit topic is niets anders dan bezig zijn met escaleren tót... kutmarokkanen dit en dat en wij ubernederlanders met onze stampotten profiteren allemaal níet van de verzorgingsstaat...
quote:Hier ga ik niet eens op in
Dus waarschuw ik je er even voor... dat soort praktijken hebben we eerder gehad en de geschiedenis is daar niet mooier op geworden
van de pot gerukt
een mooier voorbeeld heb ik lang niet gelezen.....
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:43 schreef Oversight het volgende:
Geloof het of niet, maar dit berichtje heb ik onlangs uit een
landelijk dagblad geknipt:Vandaag begint in Amsterdam het proces tegen de Hells
Angel J.D. Hij wordt ervan beschuldigd de 65-jarige Annie
W. te hebben doodgeslagen met een fietsketting. Vermoedelijk
motief: wraak, omdat de vrouw zich beledigend had
uitgelaten over het clubhuis aan de Wenchebachweg.
De geschokte welzijnswerker Piet Krikke zwengelde vorige
maand de discussie aan over de onmacht van de hulpverlening
bij de opvoeding van jonge Hells Angels. Hoe kan het wijkopbouworgaan
voortaan een rol spelen bij het voorkomen van
excessen, vroeg hij zich af. Hij speurt naar mogelijkheden om te
voorkomen dat culturele verschillen tussen buurtbewoners en
Hells Angels uit de hand lopen. Dat is hard nodig, zegt hij,
want deze zaak is slechts het topje van een ijsberg.
Op een bijeenkomst in het buurthuis kwam het onderwerp
gisteren aan de orde. De conclusies: er moet meer begrip komen
voor de Hells Angels, er moet een handleiding komen voor het
omgaan met cultuurverschillen, er moeten meer Hells Angels
worden ingeschakeld bij het onderwijs, en het wijkopbouworgaan
moet meer Hells Angels in dienst nemen. Krikke: Het is
inderdaad te gek dat 50 procent van de bewoners van de Wenckebachweg
lid is van de Hells Angels, terwijl slechts twee procent
van onze streetcornerworkers die achtergrond heeft. Daar
moeten we iets aan doen. Op zn minst zullen we meer Hells
Angels als stadwachten en hulpverleners moeten aanstellen.
Ook moet er meer begrip worden gekweekt voor de specifeke
sub-cultuur van de Hells Angels, vindt Krikke. In Nederland
huldigen we het principe dat sub-culturen zich maar moeten
aanpassen. Punt uit. In deze buurt geldt zaterdag als uitgaansavond.
Het is dus vanzelfsprekend dat de zondag een rustdag is.
Maar aan het feit dat de Hells Angels altijd op zondag hun
nieuwe leden ritueel inwijden denken we niet. Terwijl dat voor
een groot deel van de Hells Angels net zo belangrijk is.
Voor zijn streetcornerworkers heeft hij speciaal 50 exemplaren
besteld van het boek Subcultuur, identiteit en moord.
Deze studie van de Hells Angel Sjaak Plomp naar het verschijnsel
de Harley Davidson als ritueel moordwapen is voor streetcornerworkers
een must. Als ze dan met de Hells Angels praten,
weten ze precies waar ze het over hebben.
Hoe ver de hulpverlening mag gaan bij het bestrijden van
culturele conflicten, blijft een moeilijke materie, aldus Krikke.
Annie W. heeft zich uit angst voor wraakacties een halfjaar in
haar woning schuilgehouden, voor ze door J.W .werd doodgeslagen.
Hadden we haar in die tussentijd op moeten zoeken? Om
te bemiddelen? Eigenlijk is het onze taak niet, maar misschien
had het geholpen.
Is die geitenbreier van een Krikke soms helemaal van de pot
gerukt, vraagt u zich nu af. Ik heb dat berichtje dan ook een
heel klein beetje gewijzigd, moet ik u bekennen. De dader
was in werkelijkheid geen Hells Angel, maar de Turk Ozkan B.,
die overeenkomstig de Turkse folklore zijn eigen dochter had
doodgeschoten, omdat ze verkering had met een bleekgezicht.
En dan komen de Krikkes van deze wereld onveranderlijk met
dit soort voorstellen aanzetten. Zonder dat iemand ze vraagt of
ze soms van de pot gerukt zijn.
Maar van de pot gerukt zijn ze: Hart van Nederland wist
maandag met een olijke knipoog te melden dat 75
procent van de Amsterdammers het helemaal niet erg
vindt als een wethouder af en toe een dame van lichte zeden
bezoekt. De strekking was duidelijk: wie daar over valt, die is
een bekrompen provinciaal. Dat er aan de Theemsweg, waar
Oudkerk vaste klant was, ook slachtoffers van vrouwenhandel
en minderjarige heroïnehoeren tippelden, werd voor het gemak
buiten beschouwing gelaten. Of denkt u dat Oudkerk altijd
eerst zorgvuldig de oudste temeier uitzocht die hij vinden kon,
om namens de gemeente een beurt te geven?
Column
Pamela Hemelrijk
Publiciste
bron
Metro
quote:net zo een foute vergelijking als die ene opmerking (wo2, hitler) die jij zo belachelijk vond
Op zondag 8 februari 2004 01:53 schreef Oversight het volgende:
wordt nou toch eens wakker:van de pot gerukt
een mooier voorbeeld heb ik lang niet gelezen.....
[..]
quote:Het verschil is dat ik het allochtoonzijn niet zie als een negatief iets of iets waar ik me voor moet schamen of steeds link met slachtoffersituaties. Als ik dat schrijf dan wil ik andere posters gelijk duidelijk maken wie ze voor zich hebben. Ik schrijf volgens mij accentloos Nederlands en je kan mijn kleur niet aflezen aan mijn manier van schrijven.
Jij doet dus je beklag "in de rol van allochtoon" en je voelt je eigenlijk helemaal geen Nederlander ? Vind je het gek dat mensen je dan zo gaan aanspreken!
Dus nogmaals, ik voel me helemaal niet aangevallen als ik met allochtoon aangesproken wordt, integendeel...
quote:Ben ik blind of jij? Kan ik Nederlands lezen of jij? Ben jij nou hier de domme autochtoon en ik de slimme allochtoon?
Als ik je posts hier lees en je ontzettend lachwekkende topic van gisteren Wij vallen op allochtone mannen ! zo eens bekijk, lijk je mij er ook niet de persoon naar om erg serieus genomen te worden!
Het staat in Onzin voor je leven ! meneer de koekenpeer...
En als je vindt dat ook topics in dat forum niveau moeten hebben dan heb ik duizend en één ONZ-links voor je die het tegendeel bewijzen.
quote:* SKMbeat praat nu weer verder met een huili-toon
In dit land hebben we behoefte aan allochtonen die willen. Die hun best willen doen om Nederlander te worden, en zichzelf op den duur ook zo noemen. Voor huilebalken die continue in een slachtoferrol kruipen en notabene zelf steeds het onderscheid maken kopen we hier niet zo veel.
quote:Ik weet niet of je nu verwachtte dat ik in huilen zou uitbarstte,maar als je je daar goed bij voelt:
Mischien vind je dit allemaal een beetje hard klinken, zo is het gewoon. Jammer maar helaas!
* SKMbeat barst in snikken uit
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 08-02-2004 02:07]
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:56 schreef BFSkinner het volgende:[..]
net zo een foute vergelijking als die ene opmerking (wo2, hitler) die jij zo belachelijk vond
quote:Ipv elke keer te zeggen wat ik wel en niet moet doen en dat het belachelijk is wat ik doe kan je ook gewoon even beargumenteren waarom je dat dan wel niet vindt vriend....
Op zondag 8 februari 2004 01:49 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dit kun je vast wel even onderbouwen met voorbeelden ?
[..]Hier ga ik niet eens op in
quote:Als iets wél klopt dan vind ik niet dat je het niet mag zeggen. Ten tijde van hitler was het namelijk ook verboden bepaalde dingen die het regime niet zo goed uitkwamen te zeggen
Op zondag 8 februari 2004 01:51 schreef Monidique het volgende:
Ten eerste en ten laatste: vergelijkingen met de Tweede Wereldoorlog zijn not done. Niet omdat ze wellicht niet kloppen, ze kunnen immers wél kloppen, maar omdat alles wat met deze oorlog te maken heeft gehad nooit op zichzelf kan worden gezien. Wanneer men denkt aan het opkomen van Hitler, denkt men aan Auschwitz. Daarom: geen WO2.
quote:ja jij sukkel, je bent toch ook nederlander net als hij
Op zondag 8 februari 2004 01:57 schreef Oversight het volgende:[..]
ik ?
moeilijk he ? lezen.......
quote:Hallo, in dit soort topics is het handig te weten wie je bent. In muziekfora handig om te weten welk instrument je speelt. In culinair wat je kan koken, etc. Nogmaals, allochtoon zijn is voor mij een objectieve definitie en ik kan daar prima meeleven,want ik ben in een ander land geboren en ik voldoe op die manier dus aan de defintie van CBS. Dat anderen het linken met criminaliteit, untermensch, huili's, slachtoffertje willen spelen, dat is hun zaak.
Op zondag 8 februari 2004 01:42 schreef BFSkinner het volgende:[..]
tja dat is nu juist waar het me om ging, alsof je alleen maar allochtoon bent en that's it
zo zwart-wit is het niet
quote:Oh, als je het echt graag wilt zeggen, moet je dat doen. Geen dwang van mijn kant. Maar het is wel een flinke dooddoener.
Op zondag 8 februari 2004 01:59 schreef onanymous het volgende:[..]
Als iets wél klopt dan vind ik niet dat je het niet mag zeggen. Ten tijde van hitler was het namelijk ook verboden bepaalde dingen die het regime niet zo goed uitkwamen te zeggen
quote:ik heb jou nu nog niet 1x in dit topic een inhoudelijke beargumentering of bewering zien doen, het enige wat je doet is ononderbouwd roepen dat jij gelijk hebt en iedereen die links is, is dom.
Op zondag 8 februari 2004 02:02 schreef Oversight het volgende:
wat doe je hier eigenlijk ?
[Dit bericht is gewijzigd door onanymous op 08-02-2004 02:07]
quote:Dus het regime van Saddam Hussein mag ik niet net zo walgelijk noemen als Hitler, want dat is not done.
Op zondag 8 februari 2004 02:03 schreef Monidique het volgende:
Oh, als je het echt graag wilt zeggen, moet je dat doen. Geen dwang van mijn kant. Maar het is wel een flinke dooddoener.
Ik snap wel wat je bedoelt, het is heel gevaarlijk om zo iets ononderbouwd op te schrijven, maar als een conclusie juist getrokken is, moet deze nimmer worden verborgen vanwege menselijke schaamte, schuldgevoel, etcetera.
quote:wehehehe laat die jongen in zijn waan joh
Op zondag 8 februari 2004 02:03 schreef onanymous het volgende:[..]
ik heb jou nu nog niet 1x in dit topic een inhoudelijke beargumentering op bewering zien doen, het enige wat je doet is ononderbouwd roepen dat jij gelijk hebt en iedereen die links is, is dom.
beetje dollen met pim aanhangers is altijd leuk
quote:
Op zondag 8 februari 2004 02:03 schreef onanymous het volgende:[..]
ik heb jou nu nog niet 1x in dit topic een inhoudelijke beargumentering op bewering zien doen, het enige wat je doet is ononderbouwd roepen dat jij gelijk hebt en iedereen die links is, is dom.
WIJ hebben het over stamppotrecepten
oudhollandsche gebruiken
Oma's gezegden
deltawerken
klompen
molens
als je onder hoofddoekjes
vertalingen
kut-M.......ensen
valt, dan hoor je hier helemaal niet.....
dus doei
quote:Maar wat wil je hier nou helemaal mee zeggen ?
Op zondag 8 februari 2004 01:57 schreef SKMbeat het volgende:
Het verschil is dat ik het allochtoonzijn niet zie als een negatief iets of iets waar ik me voor moet schamen of steeds link met slachtoffersituaties. Als ik dat schrijf dan wil ik andere posters gelijk duidelijk maken wie ze voor zich hebben. Ik schrijf volgens mij accentloos Nederlands en je kan mijn kleur niet aflezen aan mijn manier van schrijven.
Ik ben een allochtone Nederlander en in topics als deze valt vaak het woord Nederlander weg en wordt je gedwongen vroeg of laat positie te nemen, want ik ga echt niet rechts leuteren in dat soort topics. Hé, ik ben immers een boomknuffelaar.Sommige allochtonen verbergen hun afkomst in dit soort topics en ik vind dat laf gedrag. Ik ben Nederlander maar heb ook andere delen van de wereld in me en daar kom ik voor uit.Dus nogmaals, ik voel me helemaal niet aangevallen als ik met allochtoon aangesproken wordt, integendeel...
quote:Chapeau!
Ben ik blind of jij? Kan ik Nederlands lezen of jij? Ben jij nou hier de domme autochtoon en ik de slimme allochtoon?
In welk forum staat het?
Culinair? Cultuur en Historie? General Chat?
Het staat in Onzin voor je leven ! meneer de koekenpeer...
quote:Meestal zijn dat de "allochtonen" die net zoals jij in een huilebalk-rol vervallen en niet tegen een flauw grapje op zijn tijd kunnen. Ik ken zat mensen van oorspronkelijk andere komaf die zich gewoon goed kunnen handhaven in deze maatschappij. Ze kunnen tegen een grapje, voelen zich gewoon Nederlander en doen hun best om er hier wat van te maken. Van die mensen hoor ik nooit het zielige geemmer wat jij hier tentoonspreid.
* SKMbeat praat nu weer verder met een huili-toon
Ja, en dan zal ik jouw eens wat vertellen. D'r zijn zat allochtonen die zich Nederlander willen noemen of autochtoon,maar als ze dat doen worden ze smalend aangekeken,zo vanne: "hehehe die denkt dat ie bij ons hoort". Of ze worden gewoon niet geaccepteerd door een xenofobe, racistische, dom-arrogante, chauvinistische,etc.. groep.
quote:Prima, dan ben je toch gewoon een allochtoon ?
Of worden wel geaccepteerd als autochtoon, mits ze andere allochtonen belachelijk maken en ook lachen over Turkenmoppen,of anti-Marrokaan taal uitslaan. Ja, dan heb ik even geen zin om autochtoon te zijn. Dat noem ik geen integreren, niet ten koste van mede-allochtonen.
quote:Je doet maar beste jongen........
Ik weet niet of je nu verwachtte dat ik in huilen zou uitbarstte,maar als je je daar goed bij voelt:* SKMbeat barst in snikken uit
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 08-02-2004 02:10]
quote:Mwah, het hangt er vanaf. Die associaties die je bij 'Hitler' hebt, zijn best toepasbaar op 'Saddam', dus in dat geval zou ik het minder erg vinden.
Op zondag 8 februari 2004 02:06 schreef onanymous het volgende:
Dus het regime van Saddam Hussein mag ik niet net zo walgelijk noemen als Hitler, want dat is not done.
oudhollandsche gebruiken
Oma's gezegden
deltawerken
klompen
molens
vertalingen
kut-M.......ensen
dus doei
quote:Goed. gefeliciteerd... nu heb je de titel 'racist' pas echt verdiend. Want iedereen die onder hoofddoekjes, vertalingen en kut-M....ensen valt, die hoort in dit topic niet thuis.... en nu is een vergelijking met joden die niets in winkels mochten kopen zeker op zijn plaats....
Op zondag 8 februari 2004 02:08 schreef Oversight het volgende:
als je onderhoofddoekjes
vertalingen
kut-M.......ensen
valt, dan hoor je hier helemaal niet.....dus
doei
en btw, weer was je post een argumentloze uitkraai van emoties zonder enige vorm van redenering of anderszins blijken van het hebben van IQ
[Dit bericht is gewijzigd door onanymous op 08-02-2004 02:13]
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:57 schreef onanymous het volgende:[..]
Ipv elke keer te zeggen wat ik wel en niet moet doen en dat het belachelijk is wat ik doe kan je ook gewoon even beargumenteren waarom je dat dan wel niet vindt vriend....
Jij beschuldigt mij van iets (wat niet waar is) en vervolgens mag ik onderbouwen waarom ik dat zou vinden ?
Ga jij eens even heeeeeeeel gauw fietsen!
quote:Mensen... ik ga fijn naar bed en lees morgen nog wel even of een van de twee pimmetjes (gek.. die kon ook nooit argumenten noemen
Op zondag 8 februari 2004 02:13 schreef Goodluck het volgende:
Nou wordt "ie helemaal mooi!Jij beschuldigt mij van iets (wat niet waar is) en vervolgens mag ik onderbouwen waarom ik dat zou vinden ?
Ga jij eens even heeeeeeeel gauw fietsen!
Slaap ze
quote:* BFSkinner verwacht weer een "alles komt door links" reaktie
Op zondag 8 februari 2004 02:13 schreef onanymous het volgende:[..]
Goed. gefeliciteerd... nu heb je de titel 'racist' pas echt verdiend. Want iedereen die onder hoofddoekjes, vertalingen en kut-M....ensen valt, die mag in dit topic niets typen.... en nu is een vergelijking met joden die niets in winkels mochten kopen zeker op zijn plaats....
en btw, weer was je post een argumentloze uitkraai van emoties zonder enige vorm van redenering of anderszins blijken van het hebben van IQ
quote:
Op zondag 8 februari 2004 02:13 schreef onanymous het volgende:[..]
Goed. gefeliciteerd... nu heb je de titel 'racist' pas echt verdiend. Want iedereen die onder hoofddoekjes, vertalingen en kut-M....ensen valt, die hoort in dit topic niet thuis.... en nu is een vergelijking met joden die niets in winkels mochten kopen zeker op zijn plaats....
oudhollandsche gebruiken
Oma's gezegden
deltawerken
klompen
molens
vertalingen
kut-M.......ensen
dus
doei
quote:Als het tijd wordt voor argumenten gaan we er vandoor ?
Op zondag 8 februari 2004 02:16 schreef onanymous het volgende:[..]
Mensen... ik ga fijn naar bed en lees morgen nog wel even of een van de twee pimmetjes (gek.. die kon ook nooit argumenten noemen
) hun redeneringen al eens goed onderbouwd hebben.
Slaap ze
quote:Dat kun je wel stellen ja.
Op zondag 8 februari 2004 02:19 schreef BFSkinner het volgende:
hilarisch topic btw
quote:
Op zondag 8 februari 2004 02:25 schreef Goodluck het volgende:
On topic:
vertalingen
kut-M.......ensen
dus doei
quote:Waarom niet ?
Op zondag 8 februari 2004 02:31 schreef Oversight het volgende:als je onder
hoofddoekjes
vertalingen
kut-M.......ensen
doei
quote:
Op zondag 8 februari 2004 02:36 schreef Goodluck het volgende:[..]
Waarom niet ?
Als die mensen een Nederlands paspoort hebben en zich gewoon Nederlander noemen/voelen zijn ze hier ook gewoon welkom hoor.
want
vertalingen
kut-M.......ensen
dus doei
quote:Zou me niks verbazen als binnen een paar jaar het woord allochtoon een geuzennaam wordt.
Maar wat wil je hier nou helemaal mee zeggen ?
Is "allochtoon" soms een "titel" die je jezelf toedicht o.i.d ?
Je woond in Nederland, je hebt neem ik aan een Nederlands paspoort en je bent van andere komaf. In mijn ogen ben je dan gewoon een Nederlander, maar kennelijk zie je dat zelf anders.
Leer dat nou eens begrijpen!
quote:Ah, je kan dus lezen....
Chapeau!
quote:Mwoah,in je autochtone domme arrogantie meen je dus ook de allochtoon beter te kennen dan de de allochtoon zelf. Zal ik nou even de allochtonen-expert uithangen en je vertellen dat veel van die allochtonen dagelijks een toneelsstukje opvoeren om zich op die manier geaccepteerd te voelen. Tuurlijk kunnen ze tegen een grapje als er iets over huidskleur of afkomst of mede-allochtonen wordt gegrapt.... Tuurlijk...
Meestal zijn dat de "allochtonen" die net zoals jij in een huilebalk-rol vervallen en niet tegen een flauw grapje op zijn tijd kunnen. Ik ken zat mensen van oorspronkelijk andere komaf die zich gewoon goed kunnen handhaven in deze maatschappij. Ze kunnen tegen een grapje, voelen zich gewoon Nederlander en doen hun best om er hier wat van te maken. Van die mensen hoor ik nooit het zielige geemmer wat jij hier tentoonspreid.
De meeste allochtone zetten een glimlach op, lullen met je mee,omdat ze niet als zeurpiet willen overkomen, of als huili, of als die allochtoon waarvoor je moet oppassen.
Ja joh, je zal de echte klachten van de allochtoon niet te horen krijgen. En mocht je inderdaad een paar allochtonen kennen (was jij niet getrouwd met een Indo) dan zullen die jouw daar niet mee lastig vallen of ze zijn inmiddels al zo bang om als 2e-rangs burger beschouwd te worden dat ze nooit hun beklag zullen doen, ze willen koste wat kost bij de Herschende Gruppe horen.
quote:Het boeit me echt niet hoe mensen me noemen. Ik zie me zelf ten eerste als wereldburger die geniet van 4 verschillende werelden in zich: Azië (India), ,Zuid-Amerika (Suriname), en Europa (Nederland), Amerika (popmuziek in mijn kop).
Prima, dan ben je toch gewoon een allochtoon ?
Moet je alleen niet hier komen mekkeren dat andere mensen je niet als Nederlander zien/aanspreken en het nog steeds over "die vreemdeling" hebben.
Nederland is het land waar ik in werk, braaf mijn belastingcentjes betaal en mijn jeugd heb meegemaakt en de nodige mensen (allochtoon en autochtoon) liefheb.Ik beperk me gelukkig niet alleen tot het Nederlanderschap. Als ik een paspoort zou kunnen krijgen dat mij officeel tot wereldburger zou maken,dan zou ik die onmiddelijk aanvragen. Tot dan doe ik het met een Nederlands paspoort en jij bent dan zeker niet degene die mij gaat vertellen hoe ik me dien te gedragen om dat te verdienen. Daarvoor moet je eerst je oogkleppen afdoen en uit dat kleine wereldje van je komen.
quote:Dank je ...snif
Je doet maar beste jongen........
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 08-02-2004 03:49]
quote:Waarom niet?
Op zondag 8 februari 2004 02:37 schreef Oversight het volgende:[..]
want
als je onder
hoofddoekjes
vertalingen
kut-M.......ensen
doei
quote:Wat een bullshit!
Op zondag 8 februari 2004 02:37 schreef Oversight het volgende:[..]
want
als je onder
hoofddoekjes
vertalingen
kut-M.......ensen
doei
Als mensen gewoon ingeburgerd zijn, een Nederlands paspoort hebben en zichzelf Nederlander noemen en voelen hebben ze net zoveel rechten als jij en ik.
quote:Weet je, het maakt mij eigenlijk allemaal niet zo gek veel uit.
Op zondag 8 februari 2004 02:09 schreef SKM-beat het volgende:
Zou me niks verbazen als binnen een paar jaar het woord allochtoon een geuzennaam wordt.
Wat jij maar niet wilt begrijpen is dat ik wel vind dat ik een Nederlander ben, maar een allochtone Nederlander, liever eigenlijk een wereldburger,maar ja dat accepteert de gemiddelde autochtoon niet. Doe maar gewoon,dan doe je al gek genoeg.
Net zoals je Limburgse Nederlanders hebt ,heb je Achterhoekse Nederlanders, Zeeuwse Hollanders,etc...
Als er een discussie is over afkomst of Nederlanderschap dan zal een Limburger dus ook zeggen dat ie Nederlander is,maar ook Limburger. In een topic over afkomst binnen Nederlandse grenzen zal een Limburger zich als Limburger presenteren, een Zeeuw zich als Zeeuw. Iemand van buiten de grenzen die binnen dat topic wil mee-ouwehoeren zal zich presenteren als allochtoon of als Surinamer of als Chinees etc..Leer dat nou eens begrijpen!
quote:Veel van die mensen waar ik je over vertelde zijn al vrienden van mij vanaf de basisschool en die ken ik door en door. Wie ben jij eigenlijk om voor "de allochtoon in het algemeen" te spreken ?
Mwoah,in je autochtone domme arrogantie meen je dus ook de allochtoon beter te kennen dan de de allochtoon zelf. Zal ik nou even de allochtonen-expert uithangen en je vertellen dat veel van die allochtonen dagelijks een toneelsstukje opvoeren om zich op die manier geaccepteerd voelen. Tuurlijk kunnen ze tegen een grapje als er iets over huidskleur of afkomst of mede-allochtonen wordt gegrapt.... Tuurlijk...De meeste allochtone zetten een glimlach op, lullen met je mee,omdat ze niet als zeurpiet willen overkomen, of als huili, of als die allochtoon waarvoor je moet oppassen.
Ja joh, je zal de echte klachten van de allochtoon niet te horen krijgen. En mocht je inderdaad een paar allochtonen kennen (was jij niet getrouwd met een Indo) dan zullen die jouw daar niet mee lastig vallen of ze zijn inmiddels al zo bang om als 2e-rangs burger beschouwd te worden dat ze nooit hun beklag zullen doen, ze willen koste wat kost bij de Herschende Gruppe horen.
quote:Fijn voor je, maar wat heb ik daarmee te maken ?
Het boeit me echt niet hoe mensen me noemen. Ik zie me zelf ten eerste als wereldburger die geniet van 4 verschillende werelden in zich: Azië (India), ,Zuid-Amerika (Suriname), en Europa (Nederland), Amerika (popmuziek in mijn kop).
Ik zal me dus ook nooit Nederlander voelen omdat ik dagelijks bezig ben met culturen van over de hele werled. Globalisering noemen ze dat en met het internet binnen handbereik is het gevoel van werelburgerschap alleen maar groter geworden.
quote:Mijn wereld is een stuk breder als de jouwe met je vooroordelen, stempeltjes en kwalificaties m.b.t mensen die je nog nooit gezien hebt. De integratie in Nederland moet het in ieder geval niet van lieden zoals jij hebben!
Nederland is het land waar ik in werk, braaf mijn belastingcentjes betaal en mijn jeugd heb meegemaakt en de nodige mensen (allochtoon en autochtoon) liefheb.Ik beperk me gelukkig niet alleen tot het Nederlanderschap. Als ik een paspoort zou kunnen krijgen dat mij officeel tot wereldburger zou maken,dan zou ik die onmiddelijk aanvragen. Tot dan doe ik het met een Nederlands paspoort en jij bent dan zeker niet degene die mij gaat vertellen hoe ik me dien te gedragen om dat te verdienen. Daarvoor moet je eerst je oogkleppen afdoen en uit dat kleine wereldje van je komen.
quote:Graag gedaan, en suc6 met je minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokio.
Dank je ...snif
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 08-02-2004 02:56]
quote:
Op zondag 8 februari 2004 02:41 schreef Goodluck het volgende:[..]
Wat een bullshit!
Als mensen gewoon ingeburgerd zijn, een Nederlands paspoort hebben en zichzelf Nederlander noemen en voelen hebben ze net zoveel rechten als jij en ik.
in dit topic
hebben wij het over
stamppotrecepten
oudhollandsche gebruiken
Oma's gezegden
deltawerken
klompen
molens
eigen fruit eerst
Friesland en andere wingewesten
oud hollandsche ambachten
tuinkabouterdiefstallen
vertalingen
kut-M.......ensen
DUIDELIJKER KON IK NIET ZIJN IN DE OPENING
dus doei
note:
hoofddoekjes
vertalingen
kut-M.......ensen
open een eigen topic ofzow ????
quote:Katholieke West-Friese omaatjes met een hoofdoek om, mogen dus niet meedoen?
Op zondag 8 februari 2004 02:52 schreef Oversight het volgende:-quote olé olé-
quote:
Op zondag 8 februari 2004 02:55 schreef Monidique het volgende:[..]
Katholieke West-Friese omaatjes met een hoofdoek om, mogen dus niet meedoen?
als je in correct nederlands kunt uitleggen waarom je een hoofddoek wilt dragen, dan kun je ook om hulp vragen bij een psych....
als je NIET in correct nederlands kunt uitleggen waarom je een hoofddoek wilt dragen dan val je waarschijnlijk onder
hoofddoekjes
kamelenneukers
KUT-M...........ensen
en hoor je dus NIET in dit topic !
dus DOEI
quote:Maar wat heeft dat te maken met dit topic?
Op zondag 8 februari 2004 03:01 schreef Oversight het volgende:dan is het een hoofddoek
als je in correct nederlands kunt uitleggen waarom je een hoofddoek wilt dragen, dan kun je ook om hulp vragen bij een psych....
quote:Laat hem toch, hij weet waarschijnlijk niet beter.
Op zondag 8 februari 2004 03:01 schreef Monidique het volgende:[..]
Maar wat heeft dat te maken met dit topic?
quote:
Op zondag 8 februari 2004 03:01 schreef Monidique het volgende:[..]
Maar wat heeft dat te maken met dit topic?
wat heeft dat te maken met dit topic ?
2 zeik-allochtonen met een minderwaardigheidscomplex die je te pas en te onpas voor nazi/xenofoob uitmaken, en een of andere racist die het alleen maar over klompen en stamppot kan hebben en bovendien wars is van alles wat buiten de landsgrens komt.
Ik ga slapen
quote:Wie, wie, wie?
Op zondag 8 februari 2004 03:27 schreef Goodluck het volgende:
Wat een kuttopic zeg.2 zeik-allochtonen met een minderwaardigheidscomplex die je te pas en te onpas voor nazi/xenofoob uitmaken
quote:Wie, wie, wie?
een of andere racist die het alleen maar over klompen en stamppot kan hebben en bovendien wars is van alles wat buiten de landsgrens komt.
quote:wehehe
Op zondag 8 februari 2004 03:28 schreef Monidique het volgende:[..]
Wie, wie, wie?
[..]Wie, wie, wie?
quote:Jij ook welterusten Monidique
Op zondag 8 februari 2004 03:28 schreef Monidique het volgende:[..]
Wie, wie, wie?
[..]Wie, wie, wie?
hebben wij het over
stamppot & recepten
oudhollandsche gebruiken
Oma's gezegde(n)
deltawerken
klompen
molens
eigen fruit eerst
Friesland en andere wingewesten
oud hollandsche ambachten
tuinkabouterdiefstallen
van de pot gerukt! ( search )
donuts
paashaas
zolse gat
treinreizen & overeenkomsten
vervoersregelementen
rookpalen
val je onder:
hoofddoekjes
kamelenneukers
leraarbeschieten
vertalingen
kut-M.......ensen
....dan hoor je hier helemaal niet..... dus doei
quote:Ehm de afspraak was dat je mij allochtoon zou noemen, niet zeik-allochtoon met een minderwaardigheids-complex.
Op zondag 8 februari 2004 03:27 schreef Goodluck het volgende:
Wat een kuttopic zeg.2 zeik-allochtonen met een minderwaardigheidscomplex die je te pas en te onpas voor nazi/xenofoob uitmaken, en een of andere racist die het alleen maar over klompen en stamppot kan hebben en bovendien wars is van alles wat buiten de landsgrens komt.
En Goodluck, toch echt even naar een opticien gaan of je brillenglazen poetsen, want je moet mij toch eens zwart-op-wit laten zien waar ik je letterlijk voor racist/xenofoob uitmaakte.
Ik vind je niet al te slimme uitspraken doen,soms semi-psycho-analytische bullshit uitkramen, anderen uitmaken voor huili maar eigen huiligesnotter niet willen (?)horen, maar racist of xenofoob, hoe kom je erbij?
quote:voor alle duidelijkheid
Op zondag 8 februari 2004 03:44 schreef SKMbeat het volgende:[..]
-edit- knip enzow
val je onder:
hoofddoekjes
kamelenneukers
leraarbeschieten
vertalingen
kut-M.......ensen
....dan hoor je hier helemaal niet..... dus doei
quote:Voor zover ik weet heb ik geenzins afspraken met jouw gemaakt.
Op zondag 8 februari 2004 03:44 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Ehm de afspraak was dat je mij allochtoon zou noemen, niet zeik-allochtoon met een minderwaardigheids-complex.
quote:Je voelt je dus aangesproken, mooi.
En Goodluck, toch echt even naar een opticien gaan of je brillenglazen poetsen, want je moet mij toch eens zwart-op-wit laten zien waar ik je letterlijk voor racist/xenofoob uitmaakte.
quote:Nee, jij bent hier degene die loopt te snotteren en jezelf continue zielige allchtoon noemt terwijl dat in dit topic eigenlijk helemaal geen issue is. Mijn insteek was om het hier gezellig over ons mooie landje te hebben totdat jij op de proppen kwam met dat gezeur over dat niemend je in dit land accepteert.
Ik vind je niet al te slimme uitspraken doen,soms semi-psycho-analytische bullshit uitkramen, anderen uitmaken voor huili maar eigen huiligesnotter niet willen (?)horen, maar racist of xenofoob, hoe kom je erbij?
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:42 schreef SKMbeat het volgende:
Typisch hoor, dit is nou echt Hollandse gastvrijheid. Ik wacht hier al een tijdje en nog steeds wordt mij geen bakkie troost aangeboden....
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 08-02-2004 15:58]
quote:En volgens mij heb ik al enkele malen geschreven dat ik een allochtoon ben en als ik mijzelf zo noem niet betekent dat ik in een slachtofferrol kruip.
Op zondag 8 februari 2004 01:46 schreef Goodluck het volgende:
Als jij een Nederlander wilt zijn noem ik jou een Nederlander, als jij jezelf allochtoon noemt noem ik je allochtoon.
quote:En de koekjes blijven natuurlijk in de trommel?
Op zondag 8 februari 2004 15:51 schreef Goodluck het volgende:[..]
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:00 schreef SKMbeat het volgende:[..]
En volgens mij heb ik al enkele malen geschreven dat ik een allochtoon ben en als ik mijzelf zo noem niet betekent dat ik in een slachtofferrol kruip.
, nogmaals, opticien.... of een bezoek aan je huisarts in verband met een vervroegde Alzheimercomplicatie?
quote:Precies, je komt hier als allochtoon je beklag doen en dat heeft geen fuck te maken met een topic over ons mooie landje (again).
Kom op man, als ik als allochtoon mijn beklag doe over hoe er er door sommige autochtone Fokkers wordt gepost of sommigen (terecht) aanklaag wegens anti-allochtoon taalgebruik krijg ik standaard als antwoord
Slotteke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |