quote:Ja, 19% is weinig. Erg weinig. Vooral als je ziet dat Jamai en Jim vorig jaar met ongeveer 50% door waren naar de finales.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:29 schreef ranja het volgende:
19% is echt weinig.... allemaal even slecht vanavond? allemaal even goed kan ik me niet voorstellen
quote:Ja, 99% belachelijke reacties. Beter luisteren ipv hier op Fok te gaan zitten zuren.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:31 schreef scanman01 het volgende:[..]
Had je oordopjes in? En lees 99% van de andere reacties op haar hier even.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:32 schreef schatje het volgende:
Van een stoeptegel ja.
quote:En dat KON ze dus NIET
Op zaterdag 7 februari 2004 23:31 schreef Argento het volgende:[..]
Ze staat er ook om te ZINGEN!
Ze zat er constant naast...
quote:Vorige week was het toch echt beter.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:32 schreef Argento het volgende:[..]
Ja, 99% belachelijke reacties. Beter luisteren ipv hier op Fok te gaan zitten zuren.
quote:heeft niets met beter luisteren te maken, smaken verschillen nou eenmaal.
Ja, 99% belachelijke reacties. Beter luisteren ipv hier op Fok te gaan zitten zuren.
quote:Juist wel. Megane veranderde tussen de bank en haar optreden van een meisje met een piepstemmetje in een zelfverzekerde vrouw met een dijk van een stem. Zoals gezegd, veruit de beste stem van de avond.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:32 schreef -Hans- het volgende:[..]
Klinkt toch niet veel anders hoor.
quote:Haha.. en jij hebt als enige goed geluisterd natuurlijk.
Sure
is ze je zus ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 07-02-2004 23:34]
quote:Megan stelde ook niet zoveel voor. Net zo'n irritant keelzangstemmetje als Sharon. die zullen nooit liedjes met ontroering/gevoel kunnen zingen
Op zaterdag 7 februari 2004 23:30 schreef Argento het volgende:[..]
Meeste uitstraling van de hele club vanavond. Dat was Megane's probleem. Dijk van een stem, maar geen uitstraling.
Merel had het meeste power in haar stem. Dat kon je meteen horen. Helaas mist ze wat uitstraling. Hopen dat ze bij de herkansing een nummer met veel power heel goed brengt. Verslaat ze wellicht de rest.
quote:Wellicht dat die 1% ongelijk heeft?
quote:Maar hij zong echt zooo matig.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:31 schreef Toadette het volgende:[..]
Omdat er genoeg van hetzelfde blingbling volk rondloopt in Nederland en het meeste wat stemt niet zo intelligent is (zie tmf en box berichten) dus dan krijg je hun nieuwe r&b held.
quote:Marlies had 35%
Op zaterdag 7 februari 2004 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja, 19% is weinig. Erg weinig. Vooral als je ziet dat Jamai en Jim vorig jaar met ongeveer 50% door waren naar de finales.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:31 schreef -Hans- het volgende:[..]
Ze praat als een kind van 10 jaar.
quote:Kennelijk wel ja. Als je vindt dat Megan niet kan zingen, dan heb je geen verstand van zangstemmen. Zijn denk ik voor het grootste deel dezelfde mensen die vorig jaar bij hoog en bij laag volhielden dat Jim wel kan zingen.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:34 schreef scanman01 het volgende:[..]
Haha.. en jij hebt als enige goed geluisterd natuurlijk.
Sure
quote:Vind jij! Het overgrote deel van alle anderen én het bellende publiek vindt dat dus niet. (godzijdank)
Op zaterdag 7 februari 2004 23:34 schreef Argento het volgende:[..]
Juist wel. Megane veranderde tussen de bank en haar optreden van een meisje met een piepstemmetje in een zelfverzekerde vrouw met een dijk van een stem. Zoals gezegd, veruit de beste stem van de avond.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:32 schreef Cashmyra het volgende:[..]
Die x-factor van Meike zit bij Henkjan in zijn kruis
quote:Merel's stem bleef pas achter. Je zat te wachten op 'iets' maar er kwam 'niets'.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:34 schreef Vamos het volgende:[..]
Megan stelde ook niet zoveel voor. Net zo'n irritant keelzangstemmetje als Sharon. die zullen nooit liedjes met ontroering/gevoel kunnen zingen
Merel had het meeste power in haar stem. Dat kon je meteen horen. Helaas mist ze wat uitstraling. Hopen dat ze bij de herkansing een nummer met veel power heel goed brengt. Verslaat ze wellicht de rest.
quote:Daar behoor ik dan bij
Op zaterdag 7 februari 2004 23:34 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Wellicht dat die 1% ongelijk heeft?
quote:Daar heeft de jury Nick ook niet laten doorgaan dnek ik.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:32 schreef CJ het volgende:
Wat mooi verdeeld is het nu weer... 3 jongens, en 3 meisjes zijn er tot nu toe door.
quote:Schijnbaar was het toch niet voldoende aldus stemmend Nederland.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:34 schreef Argento het volgende:[..]
Juist wel. Megane veranderde tussen de bank en haar optreden van een meisje met een piepstemmetje in een zelfverzekerde vrouw met een dijk van een stem. Zoals gezegd, veruit de beste stem van de avond.
Ach heel slecht was ze niet, maar als ik het totaal plaatje bekijk vind ik haar niet bijzonder.
quote:Vals is vals, of je daar nou van houdt of niet
Op zaterdag 7 februari 2004 23:33 schreef -Hans- het volgende:[..]
heeft niets met beter luisteren te maken, smaken verschillen nou eenmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |