quote:Ja ze was goed, maar ze is geen idol.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:15 schreef Toeps het volgende:
Ik vond haar goed!
Behalve dat ik haar niet zo aantrekkelijk vind. Ik kijk liever naar Marlies dan naar Merel.
quote:Marlies aantrekkelijk?
Op zaterdag 7 februari 2004 22:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, daar was niks op aan te merken eigenlijk.Behalve dat ik haar niet zo aantrekkelijk vind. Ik kijk liever naar Marlies dan naar Merel.
quote:En Marlies is wel aantrekkelijk?
Op zaterdag 7 februari 2004 22:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, daar was niks op aan te merken eigenlijk.Behalve dat ik haar niet zo aantrekkelijk vind. Ik kijk liever naar Marlies dan naar Merel.
quote:Dat vond ik dus zelf niet. Ik vond Merel een gezellige spontane en vrolijke uitstraling hebben. Maar gelukkig mogen smaken verschillen.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat zeg ik niet. Maar dat heeft ook met uitstraling te maken enzo. Dan vind ik Marlies gewoon prettiger om naar te kijken.
quote:Volgens mij heb ik haar think twice horen zingen?
Op zaterdag 7 februari 2004 22:19 schreef -moi- het volgende:
ik weet niet meer welke het iszal dus wel niks zijn geweest.
quote:Deze was het
Op zaterdag 7 februari 2004 22:19 schreef -moi- het volgende:
ik weet niet meer welke het iszal dus wel niks zijn geweest.
Merel zong het beste vanaaf, c'est ca
quote:nee dat was dus een andere, zo eentje die geen engels kon.. ik zei al ze kan niet eens normaal nederlands hoe moet ze engels gaan zingen..
Op zaterdag 7 februari 2004 22:20 schreef veldmuis het volgende:[..]
Volgens mij heb ik haar think twice horen zingen?
.
Of was het die niet?.
quote:ik vond haar wel goed zingen opzich, maar nee, voor mij geen idol, volgens mij moet ze d'r tanden een keer laten bleken.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:20 schreef CJ het volgende:[..]
Deze was het
quote:tegen sharon?? llaat me niet lachen
Op zaterdag 7 februari 2004 23:36 schreef CJ het volgende:
Merel in de herkansing. Ze gaat het nog zwaar krijgen tegen Sharon.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 13:41 schreef --Globe-- het volgende:[..]
tegen sharon?? llaat me niet lachen
Ik vond Merel een van de besten van vanavond, maar als ik moet kiezen uit de huidige vier ga ik voor Sharon, omdat er nog geen vrouw bij de laatste 10 zit met een echte soul/R&B stem. En Sharon zingt gewoon lekker. Het is af en toe misschien nog een beetje ruw, maar daar kan zeker aan geschaafd worden.
van mij had ze ook gewoon door gemogen
Nu heb ik al twee favo's in de wildcardronde: Sharon en Merel. Zul je zien dat daar volgende week ook nog eens Fardoe bij komt
quote:Dat was Lianne... Dat was echt een aanfluiting!!!
Op zaterdag 7 februari 2004 22:23 schreef -moi- het volgende:[..]
nee dat was dus een andere, zo eentje die geen engels kon.. ik zei al ze kan niet eens normaal nederlands hoe moet ze engels gaan zingen..
Merel vond ik qua zang echt de beste zaterdagavond! Maar volgens mij denken de grote bazen dat wij onze cd's alleen nog maar kopen obv het uiterlijk van de zanger/zangeres
Merel kon trouwens zo een dochter van Margriet Eshuis zijn!
[Dit bericht is gewijzigd door twentemeisje op 09-02-2004 12:45]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |