Mijn vriendin en ik zijn bijna 21 maanden samen, altijd veel plezier gehad, we waren veel samen en we hadden samen ook al aardig wat meegemaakt. Niet alleen samen, maar ook apart hadden we de nodige, nare, ervaringen opgedaan.
Een tijd terug sprak ik iemand die ik ken via MSN weer eens, we hadden elkaar lang niet gezien en ze wilde wat afspreken, dus zijn we gisteravond naar de film gegaan. Mijn vriendin maakte zich hier zorgen over en ik heb haar verteld dat dat nergens voor nodig was, dat was ook niet zo. Ik was niets van plan, ik wilde niets.. niets dan gewoon een filmpje pakken en daarna weer lekker naast mn vriendin gaan liggen.
Het pakte alleen anders uit, waarom en hoe snap ik nog steeds niet. Het was alsof ik mezelf helemaal verloor, dat ik voor een kleine 5 minuten iemand anders was.. langer dan dat duurde het namelijk niet. De film was afgelopen, die was leuk geweest. Daarna zijn we naar mijn huis gegaan om wat te gaan drinken, nog steeds zonder enige intenties.. We wilden gewoon een bijtje bijpraten, over die tijd dat we elkaar niet gezien hadden.
Er was nog steeds niets aan de hand en we waren een beetje t.v aan het kijken, een half uur later waren we een beetje aan het grappen maken en doen, toen begon het. Ik dacht er niet bij na.
Ik heb gedaan wat ik nooit wilde doen, ik heb degene van wie ik het meest houd ontzettend gekwetst. Ik heb haar vertrouwen beschaamd. Zij vertrouwde mij, iets wat ze ook altijd heeft kunnen doen, zonder meer. Maar nu, nu is het allemaal aan diggelen. Ik heb het kapot gemaakt. Ik ben iets of iemand geworden waarvan ik nooit gedacht had dat dat zou kunnen, iemand die vreemd is gegaan.
Vies, ik voel me er zo vies bij, hoe heb ik dit in godsnaam kunnen doen?! Het enige dat ik wilde was samen blijven met mijn vriendin, nog lang... heel lang. Waarom doe ik dan dit? Ik weet het niet. Is het vanwege alles dat er gebeurd is? Niet zozeer in mijn relatie, daar kan ik niets over zeggen. Maar thuis, de problemen die er zijn geweest? Ik weet het niet, het klinkt slechts als een zwak excuus. Terwijl er helemaal geen excuus is.
Hoe kan je hier nou een excuus voor maken? Niet mogelijk! Het is gewoon stom geweest, ontzettend fout. En waarvoor? Ik weet het niet, ik heb het niet gedaan omdat het me leuk leek, of misschien spannend. Het gebeurde en ik weet niet waarom, alsof ik er zelf niet bij was.
Ik heb mijn vriendin zo'n pijn gedaan hiermee, ik weet niet of het ooit nog goedkomt, ik hoop van wel. Alles heb ik er voor over! Ze is hier vandaag nog geweest om met mijn ouders te praten, in eerste instantie wilde zij me niet zien maar toch is ze nog boven gekomen naar mij.
We konden er rustig over praten en samen huilen. We hebben nog geknuffeld en ze heeft me verteld dat ze niet weet of het nog goed kan komen. Dat kan ik haar niet kwalijk nemen, want hoe kan ik van haar nou verlangen dat ze mij vertrouwd terwijl ik mezelf nu niet eens meer vertrouw?! Dat kan niet.
Toch hoop ik, de sterke meid die ze is, dat ze nog energie, wil en liefde over heeft om met mij door te gaan. Geen nieuwe start, misschien een schone lei. Het mooiste vond ik nog dat ze me vertelde dat ze me zou missen, ik haar ook. Daarop antwoorde ik dat het niet voor lang hoeft het zijn, ze wist het nog niet, voor hoe lang. Ik ook niet. Daarna vertelde ze mij: "Wel goed je best doen he!". Zeker weten, niets anders dan dat, niets anders.
Je bent een sukkel.
Ik hoop voor je dat het nog goedkomt maar wat een stomme actie van je
quote:Ja zeg dat wel.. wie vertelt zoiets nou
Op zaterdag 7 februari 2004 21:06 schreef erikh het volgende:
Je bent een sukkel.
Ik heb er ook eentje geopend over "Waarom mensen vreemdgaan in een relatie"
Dan snap je het misschien wel wat je moet doen en waarom...
enne maak je borst maar nat voor wat flinke kritiek
Dit is niet hoe ik ben, dit is ook niet hoe ik wil zijn en toch is het gebeurd, walgelijk.
quote:5 minuten..??? hoe kan je dat doen...?? zo snel......
Op zaterdag 7 februari 2004 21:10 schreef wollem het volgende:
Ik ben met die ander naar bed geweest, een totaliteit van een minuut of 5. Ik kan er gewoon echt niet over uit.Dit is niet hoe ik ben, dit is ook niet hoe ik wil zijn en toch is het gebeurd, walgelijk.
quote:Dan hou jij het ook niet lang vol.
Ik ben met die ander naar bed geweest, een totaliteit van een minuut of 5. Ik kan er gewoon echt niet over uit.Dit is niet hoe ik ben, dit is ook niet hoe ik wil zijn en toch is het gebeurd, walgelijk.
quote:5 minuten vreemdgaan? Da's ook niet lang
quote:dan had ie inderdaad beter een goede wip kunnen maken..
Op zaterdag 7 februari 2004 21:11 schreef hassanjassan het volgende:[..]
5 minuten vreemdgaan? Da's ook niet lang
maar vraag aan Wollem, wat wil je nou van ons horen???
quote:Dit wordt niet op prijs gesteld, zegt Frenkie net.
Ik ben met die ander naar bed geweest, een totaliteit van een minuut of 5.
quote:Heeft je vriendin jullie betrapt of heb je het eerlijk opgebiecht? In het laatste geval kan ze misschien nog je eerlijkheid waarderen en door het te vertellen zal ze misschien inzien dat je er echt spijt van hebt.
Suc7!
[Dit bericht is gewijzigd door White_Wolf op 07-02-2004 21:13]
quote:Jij spoort gewoon niet
Op zaterdag 7 februari 2004 21:11 schreef Bioslock het volgende:
Vreemdgaan is een goede zaak. Namelijk: door meer verschillende soorten spuug uit te wisselen krijg je een hogere weerstand.
quote:precies, waar praten we dus eigenlijk over?
Op zaterdag 7 februari 2004 21:11 schreef hassanjassan het volgende:[..]
5 minuten vreemdgaan? Da's ook niet lang
Tevens hoop ik dat het niet meer goed komt tussen jou en je vriendin, want zij verdient veel beter dan zo'n loser als jij.
Wat een onwijze sukkel ben jij zeg...
oh eh, misschien heb ik niet goed gelezen, maar heb je d'r nou geneukt?
/edit oh ja dus
[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 07-02-2004 21:15]
quote:Precies, als je het dan toch doet, geniet er dan een beetje van..
Op zaterdag 7 februari 2004 21:11 schreef Frenkie het volgende:[..]
5 minuten..??? hoe kan je dat doen...?? zo snel......
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:13 schreef Arcee het volgende:
Dit wordt niet op prijs gesteld, zegt Frenkie net.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |