Welke bank? De EKTORP?quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:42 schreef Que-Pasa het volgende:
Trouwens wie weet hoeveel een nieuwe overtrek kost voor een ikea bank..ik kan het nergens vinden, niet op de site en niet in de catalogus.
Yup voor de EKTORP.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:30 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Welke bank? De EKTORP?
Welke kleur?
Nou, hier in Groningen staan m'n collega's nog niet echt te juichen. Godzijdank werk ik zaterdagochtend (AOS), en heb er dus geen last van. Alleen 2e kerstdag is niet fijn...quote:Op donderdag 1 april 2004 14:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
zullen we de man Ingvar noemen
ach er zal vast wel een goede regeling komen (1x per 6 weken is het voorstel)
En anders kan ik het proberen!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:36 schreef Allan24 het volgende:
[..]
If not, then misschien ikke nog wel (klantenservice Breda)
BA50?quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:21 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Nou, hier in Groningen staan m'n collega's nog niet echt te juichen. Godzijdank werk ik zaterdagochtend (AOS), en heb er dus geen last van. Alleen 2e kerstdag is niet fijn...![]()
Het aanbieden van een zo breed mogelijk assortiment functionele woonartikelen van een goede vormgeving, tegen zulke lage prijzen dat zoveel mogelijk mensen in staat zijn deze artikelen te kopen.quote:IKEA-oprichter rijker dan Bill Gates
AMSTERDAM - De 77-jarige IKEA-oprichter, Ingvar Kamprad, is volgens het Zweedse tijdschrift Veckans Affarer de rijkste man van de wereld. Kamprad zou inmiddels een vermogen hebben van 400 miljard Zweedse kronen (46 miljard euro). Bill Gates heeft 'slechts' een vermogen van 47 miljard dollar (39 miljard euro).
De dollar is het afgelopen jaar tegenover andere valuta in waarde gedaald, daardoor passeerde de Zweed Microsoft-oprichter Gates.
Alhoewel Kamprad nu de rijkste man van de wereld is, blijft hij zuinig. Hij woont wel in Zwitserland om fiscale redenen, maar hij reist altijd economy class. Luxe betekent voor hem een fietsvakantie in Zweden samen met zijn vriend, Erling Persson, de oprichter van de kledingketen H&M.
IKEA ontkent echter dat Kamprad de rijkste man op aarde is. Volgens IKEA-woordvoerster Marianne Barner wordt de vergissing vaker gemaakt. Het is volgens haar volkomen onjuist alle bezittingen van de onderneming aan Kamprad toe te rekenen. Ingvar Kamprad is niet de eigenaar van IKEA. Ingvar heeft het concern in 1982 geschonken aan de Nederlandse Stichting INGKA Foundation, zei zij.
Roekoe, roekoe!quote:Op zondag 4 april 2004 19:49 schreef WebForce het volgende:
[..]
En anders kan ik het proberen!
Ikea Duiven
binnenkortquote:Op maandag 5 april 2004 22:21 schreef sefer het volgende:
Weet iemand of ze bij de Ikea ook loveseats verkopen?
De toif is totquote:Op maandag 5 april 2004 22:31 schreef Allan24 het volgende:
Roekoe, roekoe!
Anders heb je de garantie nog!quote:Op maandag 5 april 2004 14:35 schreef Que-Pasa het volgende:
Ben van plan om de Ektorp bank te gaan kopen, maar nu hoorde ik van iemand dat er na een tijd veertjes doorheen gaan prikken
er zitten landvogelveren in geloof ik........is dit nu echt zo???
quote:Op maandag 5 april 2004 22:31 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Roekoe, roekoe!
oeh leuk!!! mooi geworden die nieuwe marketplacequote:Op maandag 5 april 2004 23:10 schreef WebForce het volgende:
Eindelijk klaar met de verbouwing
Wennen! Maar BA50 is groter geworden, mijn afdeling dus. We hebben dequote:Op maandag 5 april 2004 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
oeh leuk!!! mooi geworden die nieuwe marketplace
binnenkort maar weer eens langs ga dan, 2e paasdag ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |