Maargoed, ik bezorg al een tijdje in die wijk, en heb er nog niet echt problemen mee gehad.
Dat ze niet al te intelligent overkomen stoort mij niet, maar deze week ging het een stapje verder, met die rondhang jochies.
Eerst wilden ze van alles weten over mn vriendin waarmee ze me een hebben zien lopen in het dorp.
Begonnen ze zo tegen elkaar: "Boh hij heeft een lekkere vriendin".
en dan vragen ze dingen als: "Is ze geil?" enzo.
Deze week:
"Heb je pakketjes bij je?"
Eerst zei ik "nee", maar even later moest ik bij iemand aanbellen om een pakketje af te geven.
Wilde iemand het pakketje kopen, terwijl hij niet eens wist wat erin zat.
Zegt 1 zo'n jochie, geef maar aan mij, ik woon daar. Ik zo: Laat je paspoort of identiteitsbewijs ff zien. Hun zo: "Ja geef gewoon hier, of geloof je me niet."
Toen zei iemand anders dat hij daarnaast woonde, maar ik geloofde dat ook niet, en zei dat ik het persoonlijk moest afgeven aan de bewoners.
Toen waren ze de hele tijd in die fietstassen aan het kijken of er geen andere pakketjes inzaten. Dus ik hun de hele tijd in de gaten houden.
Ineens stond ik een meter of 50 van ze af, en pakte m'n telefoon, en deed alsof ik aan het bellen was.
Kwam de kleinste met de grootste bek van het groepje naar me toe en vroeg: "Heb je de politie gebeld?" Ik zo: "Ja, ze komen er zo aan."
En binnen een paar seconden waren ze allemaal weg.
quote:Woonplaats Hoensbroek (naast Heerlen)
Op zaterdag 7 februari 2004 20:13 schreef Ixnay het volgende:
knip
maar ik begrijp wat je bedoelt.
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 09-02-2004 20:18]
Pas maar op voor hem mensen!
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:16 schreef Hellrazor het volgende:[..]
Woonplaats Hoensbroek (naast Heerlen)
maar ik begrijp wat je bedoelt.
quote:Waarom dat?
Op zaterdag 7 februari 2004 20:18 schreef Vampz het volgende:
wow, wat ben jij een bikkel zeg.Pas maar op voor hem mensen!
Een "bikkel" zou niet de politie bellen, maar erop afgaan.
quote:Niet dan?
Op zaterdag 7 februari 2004 20:21 schreef kibber het volgende:
Het moraal van dit verhaal? Crimineeltjes zijn het, allemaal?
![]()
Nja, tis idd tuig, gewoon btje dreigen uiteindelijk durven ze toch niets.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:13 schreef Ixnay het volgende:
"Heb je de politie gebeld?" Ik zo: "Ja, ze komen er zo aan."
En binnen een paar seconden waren ze allemaal weg.
Je leest het helemaal door en aan het einde heb je echt zoiets van ohh... was dat het...:{
Mooie anti climax idd
quote:Ja, daar heb je wel gelijk in nu ik er over nadenk.
Op zaterdag 7 februari 2004 20:43 schreef Aurelium het volgende:
er is iets raars aan het verhaal...Je leest het helemaal door en aan het einde heb je echt zoiets van ohh... was dat het...:{
Mooie anti climax idd
Ik had het begin gewoon niet zo "spannend" moeten maken.
quote:Hogeschool Zuyd in Heerlen, hoezo?
Op zaterdag 7 februari 2004 23:52 schreef SMOOGY het volgende:
stoer hoor..
welke school zit je??
quote:Helemaal zuiver zijn ze niet nee maar om nou iedereen over 1 kam te scheren...
Op zaterdag 7 februari 2004 20:25 schreef Dr.Stupid het volgende:[..]
Niet dan?
of anders dat semi woonwagenkamp van een kasteelkolonie
quote:"De stoerheid zelve"
Op zaterdag 7 februari 2004 23:52 schreef SMOOGY het volgende:
stoer hoor..
Hmm ik kruip ook maar 'ns uit m'n hol ( een suburb) om een 'autochtonen-dorp-safari' te ondernemen
[Dit bericht is gewijzigd door Iceflake op 09-02-2004 22:09]
quote:Je wordt alleen maar weggekeken door de plaatselijke boeren.
Op maandag 9 februari 2004 22:02 schreef Iceflake het volgende:[..]
"De stoerheid zelve"
Hmm ik kruip ook maar 'ns uit m'n hol ( een sub-urb) om een 'autochtonen-dorp-safari' te ondernemen
ontopic:
Maar zolang ze je niet gelijk gaan bedreigen is er vrij weinig aan de hand.
quote:Nee, allebei niet.
Op maandag 9 februari 2004 21:53 schreef MouseOver het volgende:
Ah, dat moet wel omgeving hoofdstraat zijnof anders dat semi woonwagenkamp van een kasteelkolonie
Ik bedoel deze wijk in Nieuw-Lotbroek:
Rector Nelissenstraat
Rector Ramakersstraat
Rector Bonselstraat
Rector Moonenstraat
Rector Weertstraat
Dan valt de Hoofdstraat best mee.
Vrij normaal hoor tegenwoordig.
quote:Nee, want ik stond er 50 meter van af, en toen ze hoorden dat de politie eraankwam waren ze hem allang gepeerd, en voordat ze bij mij zijn zit die telefon al lang in mn jas, dus daar komen ze niet bij.
Op maandag 9 februari 2004 22:56 schreef Manweth het volgende:
Nog geluk dat ze je niet zeiden: "Geef die telefoon hier of ik sla je helemaal naar de graftyfus" of zoiets dergelijks.Vrij normaal hoor tegenwoordig.
Ik ben ook helemaal neit bang ofzo voor dat soort ventjes, alleen is het lastig dat ze je niks wegjatten.
quote:gewoon volgende keer voorzorgsmaatregelen nemen,
Op maandag 9 februari 2004 23:02 schreef Ixnay het volgende:[..]
Nee, want ik stond er 50 meter van af, en toen ze hoorden dat de politie eraankwam waren ze hem allang gepeerd, en voordat ze bij mij zijn zit die telefon al lang in mn jas, dus daar komen ze niet bij.
Ik ben ook helemaal neit bang ofzo voor dat soort ventjes, alleen is het lastig dat ze je niks wegjatten.
succes
School, naar de stad, werk, vrienden, alles... Ik moet dwars door zo'n kutwijk...
Op zich ook wel grappig, ik heb een brommer uit 1972, dus al die lui willen racen tegen me, maar ik race ze er allemaal uit
Ik ben zelf ook wel johnny ja
quote:Spreek uit als: Sjonnie
Op maandag 9 februari 2004 23:20 schreef nevetS het volgende:Ik ben zelf ook wel johnny ja
quote:Maar je schrijft: sjonnie
Op maandag 9 februari 2004 23:22 schreef Manweth het volgende:[..]
Spreek uit als: Sjonnie
En kijk nu maar uit, straks plaats ik een name-topic over jou en mijn brommer
quote:Ow daar
Op maandag 9 februari 2004 22:12 schreef Ixnay het volgende:[..]
Nee, allebei niet.
Ik bedoel deze wijk in Nieuw-Lotbroek:
Rector Nelissenstraat
Rector Ramakersstraat
Rector Bonselstraat
Rector Moonenstraat
Rector WeertstraatDan valt de Hoofdstraat best mee.
arme ziel
offtopic:
* MouseOver rijdt daar rond in een taxibusje.
Er waren al een paar kutkotertjes op de hoek overbroekstraat/Feronlaan met laserpointers aan het schijnen toen ik langskwam. Even later zag ik dat ik eigenlijk dat halfdoodlopende stuk Feronlaan in had gemoeten. Dus gedraaid en langs de kinders (10-12jr) gereden. So far so good. Op het pleintje een paar oudere jongeren opgepikt en weer teruggereden. En die kindertjes maar meerennen en van achter tegen m'n bus rammen. Vervelend, maar de doffe klap van een van de kinderkopjes tegen m'n achterkant toen ik vol op de rem trapte was wel weer vermakelijk. Ook m'n passagiers konden het wel waarderen
[Dit bericht is gewijzigd door MouseOver op 09-02-2004 23:34]
quote:Je moet toegeven dat ik toch wel lef heb om ermee te stunten he
Op maandag 9 februari 2004 23:27 schreef nevetS het volgende:[..]
Maar je schrijft: sjonnie
En kijk nu maar uit, straks plaats ik een name-topic over jou en mijn brommer
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:33 schreef MouseOver het volgende:[..]
Ow daar
arme ziel
offtopic:
* MouseOver rijdt daar rond in een taxibusje.Er waren al een paar kutkotertjes op de hoek overbroekstraat/Feronlaan met laserpointers aan het schijnen toen ik langskwam. Even later zag ik dat ik eigenlijk dat halfdoodlopende stuk Feronlaan in had gemoeten. Dus gedraaid en langs de kinders (10-12jr) gereden. So far so good. Op het pleintje een paar oudere jongeren opgepikt en weer teruggereden. En die kindertjes maar meerennen en van achter tegen m'n bus rammen. Vervelend, maar de doffe klap van een van de kinderkopjes tegen m'n achterkant toen ik vol op de rem trapte was wel weer vermakelijk. Ook m'n passagiers konden het wel waarderen
quote:De kans is groot dat het diezelfde ventjes waren als waar ik het over had, want dat kruispunt ligt 10 meter vandaan van waar ze toen stonden.
Op maandag 9 februari 2004 23:33 schreef MouseOver het volgende:[..]
Ow daar
arme ziel
offtopic:
* MouseOver rijdt daar rond in een taxibusje.Er waren al een paar kutkotertjes op de hoek overbroekstraat/Feronlaan met laserpointers aan het schijnen toen ik langskwam. Even later zag ik dat ik eigenlijk dat halfdoodlopende stuk Feronlaan in had gemoeten. Dus gedraaid en langs de kinders (10-12jr) gereden. So far so good. Op het pleintje een paar oudere jongeren opgepikt en weer teruggereden. En die kindertjes maar meerennen en van achter tegen m'n bus rammen. Vervelend, maar de doffe klap van een van de kinderkopjes tegen m'n achterkant toen ik vol op de rem trapte was wel weer vermakelijk. Ook m'n passagiers konden het wel waarderen
Zelf woon ik op het Overbroekerf btw, waar gelukkig geen tuig woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |