En jij?
quote:...en heb je daar een speciale reden voor?
Op zaterdag 7 februari 2004 20:11 schreef BFSkinner het volgende:
niet
quote:besteed het liever aan mijzelf
Op zaterdag 7 februari 2004 20:12 schreef Honingdropje het volgende:[..]
...en heb je daar een speciale reden voor?
quote:Nobel
Op zaterdag 7 februari 2004 20:14 schreef Sonnebloem het volgende:
ik collecteer voor de kankerbestrijding
en gooi dr meestal ook nog 2 euro in...
verder als me ouders nie thuis zijn geef k nog wel s aan iets anders wat langs komt
en anders doe k t van me ouders geld
quote:Oh ja! Dat doe ik ook nog!
Op zaterdag 7 februari 2004 20:18 schreef lovegrrl het volgende:
en met die kledinginzamelacties enzo geven we altijd best veel kleren
quote:nja dat deden wij ook altijd
Op zaterdag 7 februari 2004 20:18 schreef lovegrrl het volgende:
collectanten bij de deur meestal 3 eurri
kinderpostzegels
en met die kledinginzamelacties enzo geven we altijd best veel kleren
quote:Schattig
Op zaterdag 7 februari 2004 20:22 schreef kibber het volgende:
...maar de zielige zeehondjes mogen van mij aan het gas
Daar houd het eigenlijk op. Ik doe liever mee met acties e.d. Maar ga nog wel waarschijnlijk lid worden van een paar dingen.
WNF iig niet.
Zoiets als kankerbestrijding e.d. geef ik niet. Amnesty geef ik ook niks. Maar onderteken weleens petities.
quote:Waarom niet? Moet ik mijn lidmaatschap ook opzeggen, volgens jou?
Op zaterdag 7 februari 2004 20:24 schreef TechXP het volgende:
WNF iig niet.
quote:Slim !
Op zaterdag 7 februari 2004 20:25 schreef Roellio het volgende:
Geen. Ik studeer nu om later heel veel geld af te moeten dragen aan de staat om zodoende al die goede doelen indirect te financieren.
quote:- jagers die wild willen beheren om nog te kunnen jagen (zitten genoeg jagers in het bestuur)
Op zaterdag 7 februari 2004 20:25 schreef Honingdropje het volgende:
Waarom niet? Moet ik mijn lidmaatschap ook opzeggen, volgens jou?
Maar of je lid wil blijven moet jezelf weten.
quote:waar woon je?
Op zaterdag 7 februari 2004 20:11 schreef Honingdropje het volgende:
Hoi, aan welke goede doelen geef jij je geld?
Ik zelf ben lid van het Wereld Natuur Fonds en ik geef ook altijd 5 euro als er iemand komt collecteren aan de deur.
Ook koop ik altijd kinderpostzegels.En jij?
quote:Waarom vind je het een schande dat men lid zijn van een vogelbescherming?
Op zaterdag 7 februari 2004 20:27 schreef ErikN het volgende:
ik geef nooit iets, 75% van de goede doelen vind ik niet eens "goed" ik vind het sowieso een schande dat mensen lid zijn van een vogelbescherming of wat dan ook. ik geef nog liever geld aan gevangen zodat ze niet samen in de cel hoeven
quote:Niet. Vaste bijdrage is op het moment financieel niet mogelijk (kom niet/nauwlijks rond), en aan de deur uit princiepe niet. Dat vind ik nogal storend en wil ik zeker niet stimuleren.... Vrijwiller zijn bij een veiling voor warchild, telt dat ook?
Op zaterdag 7 februari 2004 20:11 schreef Honingdropje het volgende:
Hoi, aan welke goede doelen geef jij je geld?
Ik zelf ben lid van het Wereld Natuur Fonds en ik geef ook altijd 5 euro als er iemand komt collecteren aan de deur.
Ook koop ik altijd kinderpostzegels.En jij?
quote:Daar heb ik laatst een reportage over gezien, maar ik ben niet per sé een tegenstander van de jacht. En de lokale bevolking moet gewoon kunnen jagen natuurlijk.
Op zaterdag 7 februari 2004 20:27 schreef TechXP het volgende:[..]
- jagers die wild willen beheren om nog te kunnen jagen (zitten genoeg jagers in het bestuur)
- doen dierproeven
- onderschreven de zeehondenjacht in canada
- vergooien ook een hoop geld
- ondersteunen het gejaag door lokale bevolking voor 'bush meat' en 'wildtrofees'.
nog wat van die dingen
quote:Ik heb perse niks tegen jacht enzo, maar dan wel in een harmonische samenleving, welke er momenteel niet is.
Op zaterdag 7 februari 2004 20:30 schreef Honingdropje het volgende:
Daar heb ik laatst een reportage over gezien, maar ik ben niet per sé een tegenstander van de jacht. En de lokale bevolking moet gewoon kunnen jagen natuurlijk.
Ook bij die jacht voor 'bush meat'. Dat vlees is daar gewoon een luxe product (alleen voor de wat rijkere). En daarom is het daar neit eens nodig. Natuurlijk zijn er sommige daar wel voorstander en het WNF vind het best omdat het bestuur ook wel leuk vind om te jagen. Het is dus onzin om bijvoorbeeld chimpansees te laten bejagen.
Eerst zegt het WNF dat die waarschijnlijk binnen 20 jaar uitgestorven zijn en dan vinden ze het best dat er op gejaagd word? Tuurlijk hoor. Jagers maakt het namelijk niet uit.
Daarnaast vond het WNF ook goed als het gejaag voor trofees was. Oftewel ze vinden het best als westerse mensen daar komen jagen voor een leuke kop voor in hun kamer.
[Dit bericht is gewijzigd door TechXP op 07-02-2004 20:37]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |