abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 november 2004 @ 18:26:32 #252
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_23496988
* Derde ronde, tweede helft.

62. Winter Light: Gebed aan het einde. - Metropolis: De werkers aan het begin.

Deze was ik bij m'n vorige update vergeten
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_24226845
Oeps
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
  maandag 27 december 2004 @ 00:09:52 #254
53290 laurenzo85
Surfing on the waves of sound
pi_24226934

1. 12 Monkeys: Op het vliegveld (climax). - American Werewolf in London, An: Transformatie-scene.
2. Bonnie and Clyde: Climax. - Brazil: Rukken aan de gedeelde tafel.
3. Butch Cassidy and the Sundance Kid: Eindscene + still. - All About Eve: 'Fasten your seatbelts. It's gonna be a bumpy night.'
4. Bound: de seksscene. - Braveheart: Als William erachter komt dat hij verraden is door the Bruce.
5. Dirty Harry: Punkspeech aan het einde. - Big: Hanks en Loggia spelen Heart en soul op de vloer-piano.
6. Blow Out: Laatste scene, Travolta weet als enige wat het geluid is, en huivert. - Bowling for Columbine: Samenvatting verschillende ingrepen in buitenland van VS en het uiteindelijke gevolg.
7. Dead Man Walking: De injectie. - Close Encounters of the Third Kind: Het einde (de uitwisseling).
8. Festen: Michael die zijn vader naar buiten roept en in elkaar slaat. - Gangs of New York: Butcher doodt Priest.
9. Matrix Reloaded, The: Freeway-scene. - Godfather, The: Doopscene.
10. Donnie Brasco: Donnie moet 'fuhgedaboutit' uitleggen. - Fisher King, The: Parry wordt achternagezeten door de Red Knight.
11. Donnie Darko: Head over Heels (tracking shot door de school). - Festen: De speech aan tafel.
12. Full Metal Jacket: Openingsspeech drill-instructeur. - Happiness: Vader vertelt zoon over zijn pedofilie.
13. Gone with the Wind: 'Frankly my dear...' - Happiness: Dagdroom van de psychiater.
14. Kill Bill: Openingsscene. - Goldfinger: 'No Mr. Bond! I expect you to die!'
15. Heat: "I think I know what they're looking at. You wanna know what they're looking at? Oh, these guys are good."-scene. - Gladiator: Laatste gevecht.
16. High Fidelity: Jack Black jaagt een klant die I Just Called to Say wou kopen de winkel uit. - Untouchables, The: Connery laat de boekhouder het in z'n broek doen door een slechterik op een bad guy die niet wil praten te schieten. Hij was alleen al dood.
17. Jackie Brown: DeNiro en Fonda op de parkeerplaats. - It's a Wonderful Life: Auld Lang Syne.
18. Irreversible: Brandblusser. - Killing, The: De tas barst open, de wind blaast het geld op.
19. Indiana Jones and the Last Crusade: Openingsscene. - King Kong ('33) - Scene op Empire state building.
20. Meaning of Life, The: Restaurant. - Lock, Stock & Two Smoking Barrels: "What the fuck are you doing here?" (Tegen het einde).
21. Moulin Rouge: El Tango de Roxanne. - Nightmare before Christmas, The: Sally naait zichzelf weer aan elkaar.
22. Midnight Cowboy: De bustrip naar Californië. - Mission: Impossible: Zweetdruppelscene.
23. Once Upon a Time in the West: Shootout Bronson-Fonda, met de mondharmonica/galg-flashback. - Mystic River: Robbins in de verhoorkamer.
24. Natural Born Killers: Het interview. - Once Were Warriors: Jake realiseert zich wat zijn neef zijn dochter heeft aangedaan.
25. Out of Sight: Kofferbakscene. - Seven Year Itch, The: De rok van Marilyn.
26. Pirates of the Caribbean, The: Captain Jack Sparrow maakt zijn entree in de top van zinkend scheepje. - Space Balls - Dark Helmet "I cant breath in this thing!".
27. Pirates of the Caribbean, The: Het duel tussen Rush en Depp waarbij ze in en uit het maanlicht lopen. - This is Spinal Tap: 'These go to eleven.'
28. Producers, The: Springtime for Hitler. - Scent of a Woman: Tango-scene.
29. Swordfish: Openingsscene. - Taxi Driver: Climax.
30. Vertigo De scene op de toren. - Smoke: Auggie laat het fotoalbum zien.
31. To Kill a Mockingbird: "Hey Boo". Hele scene. - Titanic: Het schip kantelt.
32. True Romance: Conversatie Dennis Hopper en Christopher Walken. - Starship Troopers: Beklimmen gigantische mestkever, gat schieten, boem.
33. Brief Encounter: Eerste scene op het station. - Carrie: Einde bij het graf.
34. Edward Scissorhands: Ijssculpturen maken terwijl Ryder danst in de sneeuw. - Apartment, The: Spaghetti zeven met racket.
35. Elephant Man, The: Het einde. - Delicatessen: Piepende veren van het bed boven.
36. Dr. Zhivago: Sharif schrijft een gedicht voor Christie. - Elephant Man, The: 'I am not an animal!'
37. Enfants du Paradis, Les: 'Ne me touche pas! Fragile! Objet d'art!' (arrestatie). - Hard Day's Night: Can't Buy me Love.
38. Four Weddings and a Funeral: Het voordragen van W.H. Auden op de begravenis. - Apartment, The: Vanaf het schot op de gang tot en met 'Shut up and deal.'
39. Great Escape, The: McQueen op motor. - It's a Wonderful Life: George komt erachter dat hij een tweede kans heeft gekregen.
40. Jungle Book, The: The Bare Necessities. - M: 'Rechtszaak'.
41. M: Opening (kinderrijmpje). - Modern Times: Rolschaatsen.
42. No Man's Land: Eindshot - Raising Arizona: Rider of the Apocalypse vs. konijntje.
43. Paris, Texas: Gesprek in het peepshow-hokje. - Princess Bride, The: Duel op de klif.
44. Paris, Texas: Travis loopt door de woestijn, met de muziek van Cooder. - Mad Max 2: The Road Warrior: Achtervolgingsscene met de truck.
45. Philadelphia Story: Stewart dronken met Hepburn. - Spartacus: 'I'm Spartacus!
46. 28 Days Later: Na wakker worden door de lege stad lopen. - Sabrina: Aan het einde, op het schip, reunie van Hepburn en Bogart.
47. Romeo + Juliet: Aquarium. - Some Like It Hot: 'Well, nobody's perfect.'
48. Star Wars: Vernietiging van de Death Star. - Throne of Blood: Pijlenregen, gericht op Mifune op het balkon.
49. Unforgiven: Eastwood wordt door Hackman de kroeg uitgerost. - Roman Holiday: De bitterzoete laatste scene waar Hepburn en Peck doen alsof ze elkaar niet kennen.
50. Knife in the Water: Eindscene in de auto. - Amadeus: Mozart dicteert Salieri aan het einde zijn requiem.
51. Cliffhanger: Opening. - Lost Highway: De video met de moord.
52. My Own Private Idaho: Einde. - Lost in Translation: Fluistering op het einde.
53. Halloween: Uit het raam... en weg. - Lost in Translation: Karaoke.
54. Omen, The: Onthoofding met glasplaat. - Hero: Eerste gevecht.
55. Hiroshima mon amour: Opening. - Henry: Portrait of a Serial Killer: Homevideo van Otis en Henry.
56. Rules of Attraction:: Zelfmoord. "Can't liiiiivvveee, if liivvviiingg is without yoouuuuu..." - Quatre Cent Coups, The: In de draaimolen.
57. Touch of Evil, A: Openingsshot. - Memento: Opening (polaroid).
58. Panic Room: Tracking shot van slaapkamer op de bovenste verdieping tussen de trapspijlen door naar de inbrekers aan de keukendeur. - U-turn: Joaquim Phoenix en Penn's buskaartje.
59. Starship Troopers: Het verdedigen van de outpost. - Short Cuts: Telefoonseks/voeden baby.
60. Desperado: Vuurgevecht op straat/introductie Carolina (botsing) (muz: Strange Face of Love). - French Connection, The: In en uit de metro (Hackman probeert te schaduwen).
61. Lenny: Lenny's verschrikkelijke vroege optreden. - Höstsonaten: Moeder en dochter spelen Chopin, maar op een totaal verschillende wijze.
63. Jurassic Park 3: Uitwisseling eieren met raptors. - Cinema Paradiso: Kussenmontage
64. Ronin: Achtervolging door Parijs. - Charade: Grant doucht.

Leuk toernooi wel hoor, alleen begrijp dat ie niet meer echt goed loopt .. toch leuk om even te stemmen
  maandag 27 december 2004 @ 11:34:07 #255
4180 Hare
Come fly with me!
pi_24232536
En toch maar weer eens een vraagje aan Sai:

Ga je hier ooit nog eens verder mee, en zo niet, zeg het dan gewoon.

Dit is natuurlijk gewoon een beetje lullig door al de tijd die wij als stemmers erin hebben gestoken
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  maandag 27 december 2004 @ 12:02:31 #256
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_24232961

45. Philadelphia Story: Stewart dronken met Hepburn. - Spartacus: 'I'm Spartacus!

Toevoeging aan de update van de aanvulling op m'n addendum.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 31 december 2004 @ 01:57:05 #257
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_24311523

30. Vertigo De scene op de toren. - Smoke: Auggie laat het fotoalbum zien.

Goh, dat ik nog eens een toevoeging zou kunnen doen. Mijn eerste.
The short weekend begins with longing...
  zondag 16 januari 2005 @ 18:47:38 #258
53290 laurenzo85
pi_24600429
Ahem, goed... Gezien het feit dat hier al tijden geen schot meer in zit, dacht ik: Laat ik eens kijken wat ik kan doen om er weer een beetje vaart in te krijgen, want vind dit toch wel een boeiend toernooitje Zodoende vroeg ik me af of iemand er bezwaar mee had als ik de leiding over zou nemen. Heb het voorlopig niet zo druk al Sai denk ik, dus ik heb eigenlijk tijd genoeg om me hier mee bezig te houden. En ik begrijp dat mensen hier ook graag eens mee verder willen

Mijn vraag dus: Iemand bezwaar als ik het voortzet?
  zondag 16 januari 2005 @ 20:27:57 #259
23107 dolle_hond
topicverkoper
  zondag 16 januari 2005 @ 20:46:02 #260
4180 Hare
Come fly with me!
pi_24602022
quote:
Op zondag 16 januari 2005 18:47 schreef laurenzo85 het volgende:

Go for it!!
  zondag 16 januari 2005 @ 20:54:48 #261
53290 laurenzo85
pi_24602141
quote:
Op zondag 16 januari 2005 20:46 schreef Hare het volgende:

[..]

Go for it!!
Ok

Zal vanavond wel posten dan..
  zondag 16 januari 2005 @ 21:46:57 #262
30408 California
pi_24602904
quote:
Op zondag 16 januari 2005 20:54 schreef laurenzo85 het volgende:

[..]

Ok
Wat doet de mening van iemand anders dan Sai ertoe?
  zondag 16 januari 2005 @ 21:52:56 #263
4180 Hare
Come fly with me!
pi_24602991
quote:
Op zondag 16 januari 2005 21:46 schreef California het volgende:

[..]

Wat doet de mening van iemand anders dan Sai ertoe?
Veel, aangezien Sai's mening voor wat betreft dit toernooi er gewoon niet meer toe doet. Hoe vaak heeft dit topic wel niet een kick gekregen met de vraag wanneer er wat ging gebeuren zonder ook maar een reactie van Sai te krijgen?
Volgens mij is er zeker al een half jaar geen nieuwe ronde geweest dus lijkt het me niet meer dan logisch dat iemand anders het overneemt
  † In Memoriam † zondag 16 januari 2005 @ 22:04:33 #264
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_24603195
1. 12 Monkeys: Op het vliegveld (climax).
2. Brazil: Rukken aan de gedeelde tafel.
4. Braveheart: Als William erachter komt dat hij verraden is door the Bruce.
5. Dirty Harry: Punkspeech aan het einde.
8. Festen: Michael die zijn vader naar buiten roept en in elkaar slaat.
9. Godfather, The: Doopscene.
11. Festen: De speech aan tafel.
14. Kill Bill: Openingsscene.
15. Gladiator: Laatste gevecht.
16. High Fidelity: Jack Black jaagt een klant die I Just Called to Say wou kopen de winkel uit.
17. Jackie Brown: DeNiro en Fonda op de parkeerplaats.
19. King Kong ('33) - Scene op Empire state building.
20. Lock, Stock & Two Smoking Barrels: "What the fuck are you doing here?" (Tegen het einde).
23. Once Upon a Time in the West: Shootout Bronson-Fonda, met de mondharmonica/galg-flashback.
26. Pirates of the Caribbean, The: Captain Jack Sparrow maakt zijn entree in de top van zinkend scheepje.
27. This is Spinal Tap: 'These go to eleven.'
28. Scent of a Woman: Tango-scene.
29. Taxi Driver: Climax.
31. To Kill a Mockingbird: "Hey Boo". Hele scene.
32. True Romance: Conversatie Dennis Hopper en Christopher Walken.
35. Elephant Man, The: Het einde.
39. Great Escape, The: McQueen op motor.
40. M: 'Rechtszaak'.
41. M: Opening (kinderrijmpje).
51. Lost Highway: De video met de moord.
53. Halloween: Uit het raam... en weg.
57. Memento: Opening (polaroid).
63. Cinema Paradiso: Kussenmontage
64. Ronin: Achtervolging door Parijs.
Sheridana +1
  zondag 16 januari 2005 @ 22:43:24 #265
30408 California
pi_24603867
quote:
Op zondag 16 januari 2005 21:52 schreef Hare het volgende:
Veel, aangezien Sai's mening voor wat betreft dit toernooi er gewoon niet meer toe doet.
...Volgens mij is er zeker al een half jaar geen nieuwe ronde geweest dus lijkt het me niet meer dan logisch dat iemand anders het overneemt
Mij lijkt dat helemaal niet zo logisch. Maar mijn mening doet er net zo weinig toe als die van jou.
  maandag 17 januari 2005 @ 00:01:47 #266
4180 Hare
Come fly with me!
pi_24605245
quote:
Op zondag 16 januari 2005 22:43 schreef California het volgende:

[..]

Mij lijkt dat helemaal niet zo logisch. Maar mijn mening doet er net zo weinig toe als die van jou.
Of net zo veel....
  maandag 17 januari 2005 @ 00:18:00 #267
53290 laurenzo85
pi_24605580
quote:
Op zondag 16 januari 2005 22:43 schreef California het volgende:

[..]

Jij vind van niet dus... Ik heb wel zo ongeveer nu alles klaar maarja, als je nog langer wilt wachten.. Sai's laatste post dateert van 10 juli vorig jaar. Op deze manier zijn we ongveer klaar in maart 2008 ofzo. Dus ja.. zeg het maar
pi_24605703

11. Donnie Darko: Head over Heels (tracking shot door de school). - Festen: De speech aan tafel.
19. Indiana Jones and the Last Crusade: Openingsscene. - King Kong ('33) - Scene op Empire state building.
22. Midnight Cowboy: De bustrip naar Californië. - Mission: Impossible: Zweetdruppelscene.
23. Once Upon a Time in the West: Shootout Bronson-Fonda, met de mondharmonica/galg-flashback. - Mystic River: Robbins in de verhoorkamer.
31. To Kill a Mockingbird: "Hey Boo". Hele scene.- Titanic: Het schip kantelt.
32. True Romance: Conversatie Dennis Hopper en Christopher Walken. - Starship Troopers: Beklimmen gigantische mestkever, gat schieten, boem.
38. Four Weddings and a Funeral: Het voordragen van W.H. Auden op de begravenis. - Apartment, The: Vanaf het schot op de gang tot en met 'Shut up and deal.'
pi_24605764
quote:
Op maandag 17 januari 2005 00:18 schreef laurenzo85 het volgende:

[..]

Jij vind van niet dus... Ik heb wel zo ongeveer nu alles klaar maarja, als je nog langer wilt wachten.. Sai's laatste post dateert van 10 juli vorig jaar. Op deze manier zijn we ongveer klaar in maart 2008 ofzo. Dus ja.. zeg het maar
Mijn nederige mening is dat je het mag overnemen.
  maandag 17 januari 2005 @ 00:32:37 #270
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_24605888
quote:
Op zondag 16 januari 2005 18:47 schreef laurenzo85 het volgende:
Ahem, goed... Gezien het feit dat hier al tijden geen schot meer in zit, dacht ik: Laat ik eens kijken wat ik kan doen om er weer een beetje vaart in te krijgen, want vind dit toch wel een boeiend toernooitje Zodoende vroeg ik me af of iemand er bezwaar mee had als ik de leiding over zou nemen. Heb het voorlopig niet zo druk al Sai denk ik, dus ik heb eigenlijk tijd genoeg om me hier mee bezig te houden. En ik begrijp dat mensen hier ook graag eens mee verder willen

Nee hoor. Best of luck. .
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  maandag 17 januari 2005 @ 00:38:03 #271
53290 laurenzo85
pi_24605980
quote:
Op maandag 17 januari 2005 00:32 schreef Sai het volgende:

[..]

Nee hoor. Best of luck. .
Nou, bij deze dan dank u wel voor het zover leiden van dit toernooi..
pi_24606001
Het tournament gaat door. Wie had dat gedacht!
  maandag 17 januari 2005 @ 00:44:24 #273
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_24606087
.

2. Bonnie and Clyde: Climax. - Brazil: Rukken aan de gedeelde tafel.
4. Bound: de seksscene. - Braveheart: Als William erachter komt dat hij verraden is door the Bruce.
6. Blow Out: Laatste scene, Travolta weet als enige wat het geluid is, en huivert. - Bowling for Columbine: Samenvatting verschillende ingrepen in buitenland van VS en het uiteindelijke gevolg.
10. Donnie Brasco: Donnie moet 'fuhgedaboutit' uitleggen. - Fisher King, The: Parry wordt achternagezeten door de Red Knight.
12. Full Metal Jacket: Openingsspeech drill-instructeur. - Happiness: Vader vertelt zoon over zijn pedofilie.
13. Gone with the Wind: 'Frankly my dear...' - Happiness: Dagdroom van de psychiater. Best moelijk eigenlijk, .
15. Heat: "I think I know what they're looking at. You wanna know what they're looking at? Oh, these guys are good."-scene. - Gladiator: Laatste gevecht.
16. High Fidelity: Jack Black jaagt een klant die I Just Called to Say wou kopen de winkel uit. - Untouchables, The: Connery laat de boekhouder het in z'n broek doen door een slechterik op een bad guy die niet wil praten te schieten. Hij was alleen al dood.
18. Irreversible: Brandblusser. - Killing, The: De tas barst open, de wind blaast het geld op.
20. Meaning of Life, The: Restaurant. - Lock, Stock & Two Smoking Barrels: "What the fuck are you doing here?" (Tegen het einde).
21. Moulin Rouge: El Tango de Roxanne. - Nightmare before Christmas, The: Sally naait zichzelf weer aan elkaar.
27. Pirates of the Caribbean, The: Het duel tussen Rush en Depp waarbij ze in en uit het maanlicht lopen. - This is Spinal Tap: 'These go to eleven.'
28. Producers, The: Springtime for Hitler. - Scent of a Woman: Tango-scene.
32. True Romance: Conversatie Dennis Hopper en Christopher Walken. - Starship Troopers: Beklimmen gigantische mestkever, gat schieten, boem. .
33. Brief Encounter: Eerste scene op het station. - Carrie: Einde bij het graf.
35. Elephant Man, The: Het einde. - Delicatessen: Piepende veren van het bed boven.
37. Enfants du Paradis, Les: 'Ne me touche pas! Fragile! Objet d'art!' (arrestatie). - Hard Day's Night: Can't Buy me Love.
40. Jungle Book, The: The Bare Necessities. - M: 'Rechtszaak'.
41. M: Opening (kinderrijmpje). - Modern Times: Rolschaatsen.
42. No Man's Land: Eindshot - Raising Arizona: Rider of the Apocalypse vs. konijntje.
43. Paris, Texas: Gesprek in het peepshow-hokje. - Princess Bride, The: Duel op de klif.
44. Paris, Texas: Travis loopt door de woestijn, met de muziek van Cooder. - Mad Max 2: The Road Warrior: Achtervolgingsscene met de truck.
46. 28 Days Later: Na wakker worden door de lege stad lopen. - Sabrina: Aan het einde, op het schip, reunie van Hepburn en Bogart.
48. Star Wars: Vernietiging van de Death Star. - Throne of Blood: Pijlenregen, gericht op Mifune op het balkon.
49. Unforgiven: Eastwood wordt door Hackman de kroeg uitgerost. - Roman Holiday: De bitterzoete laatste scene waar Hepburn en Peck doen alsof ze elkaar niet kennen.
50. Knife in the Water: Eindscene in de auto. - Amadeus: Mozart dicteert Salieri aan het einde zijn requiem.
51. Cliffhanger: Opening. - Lost Highway: De video met de moord.
53. Halloween: Uit het raam... en weg. - Lost in Translation: Karaoke.
55. Hiroshima mon amour: Opening. - Henry: Portrait of a Serial Killer: Homevideo van Otis en Henry.
57. Touch of Evil, A: Openingsshot. - Memento: Opening (polaroid).
59. Starship Troopers: Het verdedigen van de outpost. - Short Cuts: Telefoonseks/voeden baby.
61. Lenny: Lenny's verschrikkelijke vroege optreden. - Höstsonaten: Moeder en dochter spelen Chopin, maar op een totaal verschillende wijze.

Één sjoemelstem (43).
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  maandag 17 januari 2005 @ 01:11:22 #274
53290 laurenzo85
pi_24606475
Ronde 3 nu wel gesloten
  maandag 17 januari 2005 @ 01:46:13 #275
53290 laurenzo85
pi_24606886
* Uitslag derde ronde, tweede helft.

[8-2] 1. 12 Monkeys: Op het vliegveld (climax). - American Werewolf in London, An: Transformatie-scene.
[5-3] 2. Bonnie and Clyde: Climax. - Brazil: Rukken aan de gedeelde tafel.
[6-0] 3. Butch Cassidy and the Sundance Kid: Eindscene + still. - All About Eve: 'Fasten your seatbelts. It's gonna be a bumpy night.'
[6-7] 4. Bound: de seksscene. - Braveheart: Als William erachter komt dat hij verraden is door the Bruce.
[9-2] 5. Dirty Harry: Punkspeech aan het einde. - Big: Hanks en Loggia spelen Heart en soul op de vloer-piano.
[5-3] 6. Blow Out: Laatste scene, Travolta weet als enige wat het geluid is, en huivert. - Bowling for Columbine: Samenvatting verschillende ingrepen in buitenland van VS en het uiteindelijke gevolg.
[6-5] 7. Dead Man Walking: De injectie. - Close Encounters of the Third Kind: Het einde (de uitwisseling).
[12-1] 8. Festen: Michael die zijn vader naar buiten roept en in elkaar slaat. - Gangs of New York: Butcher doodt Priest.
[6-9] 9. Matrix Reloaded, The: Freeway-scene. - Godfather, The: Doopscene.
[3-3] 10. Donnie Brasco: Donnie moet 'fuhgedaboutit' uitleggen. - Fisher King, The: Parry wordt achternagezeten door de Red Knight. loting
[4-9] 11. Donnie Darko: Head over Heels (tracking shot door de school). - Festen: De speech aan tafel.
[8-1] 12. Full Metal Jacket: Openingsspeech drill-instructeur. - Happiness: Vader vertelt zoon over zijn pedofilie.
[4-1] 13. Gone with the Wind: 'Frankly my dear...' - Happiness: Dagdroom van de psychiater.
[6-9] 14. Kill Bill: Openingsscene. - Goldfinger: 'No Mr. Bond! I expect you to die!'
[7-8] 15. Heat: "I think I know what they're looking at. You wanna know what they're looking at? Oh, these guys are good."-scene. - Gladiator: Laatste gevecht.
[4-6] 16. High Fidelity: Jack Black jaagt een klant die I Just Called to Say wou kopen de winkel uit. - Untouchables, The: Connery laat de boekhouder het in z'n broek doen door een slechterik op een bad guy die niet wil praten te schieten. Hij was alleen al dood.
[5-4] 17. Jackie Brown: DeNiro en Fonda op de parkeerplaats. - It's a Wonderful Life: Auld Lang Syne.
[2-5] 18. Irreversible: Brandblusser. - Killing, The: De tas barst open, de wind blaast het geld op.
[2-8] 19. Indiana Jones and the Last Crusade: Openingsscene. - King Kong ('33) - Scene op Empire state building.
[7-8] 20. Meaning of Life, The: Restaurant. - Lock, Stock & Two Smoking Barrels: "What the fuck are you doing here?" (Tegen het einde).
[6-3] 21. Moulin Rouge: El Tango de Roxanne. - Nightmare before Christmas, The: Sally naait zichzelf weer aan elkaar.
[4-7] 22. Midnight Cowboy: De bustrip naar Californië. - Mission: Impossible: Zweetdruppelscene.
[13-1] 23. Once Upon a Time in the West: Shootout Bronson-Fonda, met de mondharmonica/galg-flashback. - Mystic River: Robbins in de verhoorkamer.
[5-0] 24. Natural Born Killers: Het interview. - Once Were Warriors: Jake realiseert zich wat zijn neef zijn dochter heeft aangedaan.
[5-5] 25. Out of Sight: Kofferbakscene. - Seven Year Itch, The: De rok van Marilyn. loting
[7-3] 26. Pirates of the Caribbean, The: Captain Jack Sparrow maakt zijn entree in de top van zinkend scheepje. - Space Balls - Dark Helmet "I cant breath in this thing!".
[1-12] 27. Pirates of the Caribbean, The: Het duel tussen Rush en Depp waarbij ze in en uit het maanlicht lopen. - This is Spinal Tap: 'These go to eleven.'
[3-7] 28. Producers, The: Springtime for Hitler. - Scent of a Woman: Tango-scene.
[2-11] 29. Swordfish: Openingsscene. - Taxi Driver: Climax.
[4-3] 30. Vertigo De scene op de toren. - Smoke: Auggie laat het fotoalbum zien.
[6-5] 31. To Kill a Mockingbird: "Hey Boo". Hele scene. - Titanic: Het schip kantelt.
[12-3] 32. True Romance: Conversatie Dennis Hopper en Christopher Walken. - Starship Troopers: Beklimmen gigantische mestkever, gat schieten, boem.
[2-1] 33. Brief Encounter: Eerste scene op het station. - Carrie: Einde bij het graf.
[3-3] 34. Edward Scissorhands: Ijssculpturen maken terwijl Ryder danst in de sneeuw. - Apartment, The: Spaghetti zeven met racket. loting
[6-1] 35. Elephant Man, The: Het einde. - Delicatessen: Piepende veren van het bed boven.
[1-5] 36. Dr. Zhivago: Sharif schrijft een gedicht voor Christie. - Elephant Man, The: 'I am not an animal!'
[2-3] 37. Enfants du Paradis, Les: 'Ne me touche pas! Fragile! Objet d'art!' (arrestatie). - Hard Day's Night: Can't Buy me Love.
[3-4] 38. Four Weddings and a Funeral: Het voordragen van W.H. Auden op de begravenis. - Apartment, The: Vanaf het schot op de gang tot en met 'Shut up and deal.'
[6-3] 39. Great Escape, The: McQueen op motor. - It's a Wonderful Life: George komt erachter dat hij een tweede kans heeft gekregen.
[4-7] 40. Jungle Book, The: The Bare Necessities. - M: 'Rechtszaak'.
[3-5] 41. M: Opening (kinderrijmpje). - Modern Times: Rolschaatsen.
[2-4] 42. No Man's Land: Eindshot - Raising Arizona: Rider of the Apocalypse vs. konijntje.
[3-1] 43. Paris, Texas: Gesprek in het peepshow-hokje. - Princess Bride, The: Duel op de klif.
[3-3] 44. Paris, Texas: Travis loopt door de woestijn, met de muziek van Cooder. - Mad Max 2: The Road Warrior: Achtervolgingsscene met de truck. loting
[2-5] 45. Philadelphia Story: Stewart dronken met Hepburn. - Spartacus: 'I'm Spartacus!
[5-1] 46. 28 Days Later: Na wakker worden door de lege stad lopen. - Sabrina: Aan het einde, op het schip, reunie van Hepburn en Bogart.
[6-5] 47. Romeo + Juliet: Aquarium. - Some Like It Hot: 'Well, nobody's perfect.'
[5-3] 48. Star Wars: Vernietiging van de Death Star. - Throne of Blood: Pijlenregen, gericht op Mifune op het balkon.
[1-6] 49. Unforgiven: Eastwood wordt door Hackman de kroeg uitgerost. - Roman Holiday: De bitterzoete laatste scene waar Hepburn en Peck doen alsof ze elkaar niet kennen.
[3-3] 50. Knife in the Water: Eindscene in de auto. - Amadeus: Mozart dicteert Salieri aan het einde zijn requiem. loting
[3-8] 51. Cliffhanger: Opening. - Lost Highway: De video met de moord.
[0-5] 52. My Own Private Idaho: Einde. - Lost in Translation: Fluistering op het einde.
[5-4] 53. Halloween: Uit het raam... en weg. - Lost in Translation: Karaoke.
[3-6] 54. Omen, The: Onthoofding met glasplaat. - Hero: Eerste gevecht.
[3-1] 55. Hiroshima mon amour: Opening. - Henry: Portrait of a Serial Killer: Homevideo van Otis en Henry.
[3-2] 56. Rules of Attraction:: Zelfmoord. "Can't liiiiivvveee, if liivvviiingg is without yoouuuuu..." - Quatre Cent Coups, The: In de draaimolen.
[3-6] 57. Touch of Evil, A: Openingsshot. - Memento: Opening (polaroid).
[4-4] 58. Panic Room: Tracking shot van slaapkamer op de bovenste verdieping tussen de trapspijlen door naar de inbrekers aan de keukendeur. - U-turn: Joaquim Phoenix en Penn's buskaartje. loting
[4-5] 59. Starship Troopers: Het verdedigen van de outpost. - Short Cuts: Telefoonseks/voeden baby.
[6-4] 60. Desperado: Vuurgevecht op straat/introductie Carolina (botsing) (muz: Strange Face of Love). - French Connection, The: In en uit de metro (Hackman probeert te schaduwen).
[1-2] 61. Lenny: Lenny's verschrikkelijke vroege optreden. - Höstsonaten: Moeder en dochter spelen Chopin, maar op een totaal verschillende wijze.
[2-3] 62. Winter Light: Gebed aan het einde. - Metropolis: De werkers aan het begin.
[1-6] 63. Jurassic Park 3: Uitwisseling eieren met raptors. - Cinema Paradiso: Kussenmontage
[7-3] 64. Ronin: Achtervolging door Parijs. - Charade: Grant doucht.

Gelijke standen heb ik geloot. Ga ik nu niet mee veranderen, omdat ik alles al verwerkt heb. En vind ik ook wel zo eerlijk eigenlijk. Volgende keer zal het wel via de Fokkers gaan en dan een 2 uit 3 stemming.

5. Amélie: Op het scootertje door Parijs.
38. Mulholland Drive: 'Silencio' scene.
53. Pianist, The: Pianospelen voor Duitser.
55. Third Man, The: Dialoog in het reuzenrad ('The cuckoo clock!').

Deze zijn ook via loting in de volgende ronde terecht gekomen overigens van de vorige helft nog... Dus die zullen we ook nog terugzien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')