Coolquote:Op zondag 11 juni 2006 18:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jan Mulder noemde hem gisteren 'het kutventje van de nos'.![]()
Iddquote:Op zondag 11 juni 2006 18:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hans Kraay stuurt razendsnel zijn mening bij en kruipt bij iedereen in de aars.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:31 schreef ABBAfan het volgende:
De voetballers zelf hebben volgens mij graag met Jack van Gelder of Hans Kraay jr te maken.
Je voelt meestal een toon van iritatie van de kant van de spelers als ze een journalist, analist of verslaggever niet mogen. Bij die Maalderink voel je dat bij elk interview overduidelijk.
Hehequote:Op zondag 11 juni 2006 18:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
nee, gek he..." ben je opgelucht?" Wat is dat nou voor achterlijke vraag?quote:Op maandag 12 juni 2006 02:57 schreef Plastic_Power het volgende:
Bert![]()
Cocu was ook al niet zo blij met hem![]()
Ben geen fan van Kraay, maar dat ie zn mening meteen bijsteld is in zoverre gelul dat ie met zijn vasthoudendheid richting Gullit Kopspijkers nog gehaald heeft, dussss......quote:Op zondag 11 juni 2006 23:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hans Kraay stuurt razendsnel zijn mening bij en kruipt bij iedereen in de aars.
Van Gelder is gewoon erg enthousiast, een echte liefhebber en dat lijkt me als speler erg fijn.
Geweldige reactie van Marco.quote:Bert: "Voor hoeveel mensen is de kans groot dat ze gaan spelen?"
v. Basten: "Zo'n stuk of 11"
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
Deze pauper is de übermongool van de NOS. Domme vragen stellen en constant een open deur in willen trappen.
[..]
Geweldige reactie van Marco.
Er wordt al jaren op Bert gespuugd, zo blijkt maar weer.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:44 schreef Sidekick het volgende:
Ik zet maar even een tvp in mijn eigen topic aangezien topics voor 2005 niet meer in MyAt verschijnen, blijkbaar.
*spuugt*
Het lijkt hem helaas niet te derenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er wordt al jaren op Bert gespuugd, zo blijkt maar weer.
Idd Maalderink is de meester en Borst en Derksen zijn leerlingenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
Maalderink in één adem noemen met Borst en Derksen is vloeken in dce kerk.
Dan is Cruijff ook een slijmbalquote:Op maandag 12 juni 2006 20:50 schreef muggetje het volgende:
Ik snap het probleem niet. Willen jullie allemaal een slijmbal a la Jack van Gelder, die nota bene Sneijder een goede wedstrijd vond spelen?
Vond het wel weer een leuk item om naar te kijken...quote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
De spelers kotsen ook op hem.
Van Persie net :
'Mag ik even mijn verhaal afmaken ?'
Nee zeuren en kritisch zijn is leuk. Maar niet bij hem.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vond het wel weer een leuk item om naar te kijken...
Jij niet ?
Maar het item opzich gewoon de beelden en zijn verhaal erbij dan ?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee zeuren en kritisch zijn is leuk. Maar niet bij hem.
ik kots meequote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:13 schreef dronkeykong het volgende:
Nou was vandaag wederom niks met Bert
Dat UUHH was wel heel erg deze keerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:15 schreef dronkeykong het volgende:
Godverdomme hij was constant aan het zoeken...UUUHHHHH UUUHHH UUUHH...hoezo dat? Nou even opnieuw dan Uuuuhhhh
met zijn ongelooflijk suggestieve vragenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:26 schreef cultheld het volgende:
Wat een pauper blijft ie toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |